Jak zwiększyć wyświetlenia reklam w WordPress za pomocą ad refresh (2 sposoby)

Czy chcesz zwiększyć wyświetlenia reklam w WordPress za pomocą ad refresh?

Funkcja ad refresh pozwala obracać reklamy w tej samej lokalizacji, w której odwiedzający przeglądają Twoją witrynę. Ta prosta zmiana może zwiększyć całkowite wyświetlenia reklam i ogólne przychody z reklam.

W tym artykule pokażemy, jak zwiększyć wyświetlanie reklam w WordPress za pomocą odświeżania reklam w spotach reklamowych.

How to increase ad impressions in WordPress with ad refresh (2 ways)

Dlaczego warto używać Ad Refresh, aby zwiększyć wyświetlenia reklam w WordPress?

Odświeżanie reklam umożliwia wyświetlanie wielu reklam w tej samej lokalizacji, co zwiększa liczbę wyświetleń i kliknięć reklam. Pozwala to również wyświetlać nowe reklamy odwiedzającym bez przeładowywania strony.

Tradycyjna reklama display wyświetli pojedynczą reklamę w jednym miejscu. Jeśli zauważyłeś, że jedno miejsce ma lepszą wydajność reklam, możesz zarobić więcej, wyświetlając wiele reklam w tej lokalizacji.

Odświeżanie reklam może być użytecznym elementem strategii reklamowej poza zwiększaniem wyświetleń reklam.

  • Możesz przetestować różne reklamy w tej samej lokalizacji, aby sprawdzić, które reklamy działają lepiej
  • Możesz zmniejszyć ślepotę reklam, pokazując nowe unikalne reklamy

Istnieje jednak kilka ważnych rzeczy, o których należy wspomnieć przed dodaniem funkcji odświeżania reklam do witryny WordPress.

  • Po włączeniu odświeżania reklam łączna liczba widocznych reklam w witrynie może być ograniczona przez sieci reklamowe
  • Liczenie wyświetleń pod kątem rotacji reklam może potencjalnie spowolnić szybkość Twojej witryny
  • Ten rodzaj reklamy może być niezgodny z wytycznymi Google AdSense, więc musisz być ostrożny lub korzystać z innych sieci reklamowych

Mając to na uwadze, udostępnimy dwie różne wtyczki reklamowe WordPress, które pomogą Ci dodać funkcję odświeżania reklam do WordPress. Wystarczy użyć szybkich linków poniżej, aby wybrać wtyczkę WordPress, której chcesz użyć.

  • Skonfiguruj Odświeżanie reklam w WordPress z zaawansowanymi reklamami
  • Skonfiguruj Odświeżanie reklam w WordPress za pomocą kontroli odświeżania reklam

Metoda 1: zwiększ wyświetlenia reklam dzięki odświeżaniu reklam przy użyciu zaawansowanych reklam

Zalecamy korzystanie z wtyczki Advanced Ads, aby dodać odświeżanie reklam do WordPress. Jest bardzo łatwy w użyciu i pozwala po prostu skonfigurować odświeżanie reklam dla określonych lokalizacji reklam.

Uwaga: dostępna jest darmowa wersja wtyczki, ale będziemy korzystać z wersji premium, ponieważ ma funkcje odświeżania reklam, których potrzebujemy.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę Advanced Ads. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Po aktywacji w menu administratora WordPress pojawi się nowy element menu o nazwie „zaawansowane reklamy”.

Musisz wprowadzić klucz licencyjny dla wersji PRO wtyczki. Aby to zrobić, przejdź do Reklamy Zaawansowane ” Ustawienia następnie kliknij opcję menu „licencje”.

Gdy to zrobisz, wprowadź swój klucz licencyjny w polu ” Pro „i kliknij ” zaktualizuj licencję”.

Enter advanced ads license key

Następnie kliknij opcję menu „Pro”. Na tym ekranie musisz włączyć opcję „buforowanie pamięci podręcznej”. Spowoduje to włączenie częstotliwości odświeżania dla grup reklam.

Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć pole wyboru „Aktywuj moduł” obok „burzenie pamięci podręcznej”. Musisz również zaznaczyć pole wyboru „Wymuś pasywne buforowanie”.

Po wprowadzeniu tych zmian upewnij się, że zapisałeś swoje ustawienia.

Activate cache busting in Advanced Ads plugin

Następnie musisz utworzyć grupę reklam, która będzie obracać reklamy.

Przejdź do Ogłoszenia Zaawansowane ” Grupy I Rotacja następnie kliknij przycisk „Dodaj nową grupę reklam”, nadaj grupie reklam nazwę i kliknij Zapisz.

Create new ad group

Następnie musisz dodać pojedyncze reklamy do grupy reklam. Najpierw przejdź do Zaawansowane Ogłoszenia ” Ogłoszenia i kliknij „nowa reklama”.

Następnie dodaj swój tytuł i wybierz „zwykły tekst i Kod”, a następnie kliknij „Dalej”.

Select plain text and code

Gdy to zrobisz, możesz dodać swój kod reklamowy. Może to pochodzić z sieci reklamowej innej firmy, takiej jak Mediavine lub Ezoic, lub kod z reklam, które sprzedajesz na swoim blogu WordPress.

Następnie kliknij przycisk „Dalej”.

Add your ad code

Na następnym ekranie możesz ukryć reklamę przed niektórymi użytkownikami i stronami. Pozostawimy jednak domyślne ustawienia, ponieważ chcemy, aby nasze reklamy były wyświetlane wszystkim odwiedzającym. Następnie kliknij przycisk „Dalej”.

Teraz masz możliwość wyboru miejsca wyświetlania reklamy. Nie wybierzemy tutaj opcji umieszczania, ponieważ użyjemy dołączonego widżetu reklamowego.

Na tej stronie możesz również przejrzeć parametry reklam i ustawienia wyświetlania.

Następnie musisz dodać tę reklamę do wcześniej utworzonej grupy reklam. Znajdź pole meta „grupy reklam i rotacje” i kliknij pole wyboru dla kategorii reklam.

Następnie kliknij „Aktualizuj”, aby zapisać zmiany.

Select ad group category

Musisz powtórzyć powyższy proces dla każdej reklamy, którą chcesz dodać do swojej grupy reklam. Reklamy te będą się obracać dla odwiedzających bloga WordPress.

Teraz możesz zmienić ustawienia wyświetlania w celu odświeżenia reklam. Wróć do Reklamy Zaawansowane ” Grupy Reklam I Rotacje i kliknij nazwę grupy reklam utworzonej wcześniej.

Spowoduje to wyświetlenie rozwijanego menu, w którym można dostosować sposób wyświetlania grupy reklam.

Ad refresh ad group settings

Możesz wyświetlać reklamy losowe, uporządkowane, siatkę reklam lub suwak reklam. Wybierzemy opcję „suwak reklamowy”, ponieważ będzie to po prostu przesuwać nasze reklamy.

Następnie musisz ustawić czas, przez jaki każda reklama zostanie wstrzymana przed przesunięciem do następnej reklamy.

Następnie wybierz reklamy, które chcesz dodać do grupy reklam. Po zakończeniu kliknij przycisk „Aktualizuj grupy”, aby zapisać zmiany.

Save ad refresh ad group settings

Dodaj odśwież grupy reklam do WordPress

Aby dodać obracające się reklamy do paska bocznego lub innego obszaru widżetu, przejdź do Wygląd ” Widgety.

Następnie Znajdź widżet „reklamy zaawansowane”.

Select advanced ad widget

Wybierz obszar widżetu, w którym ma być wyświetlana grupa reklam, a następnie kliknij „Dodaj widżet”.

Następnie nadaj widżetowi nazwę, Wybierz grupę reklam z rozwijanej listy, a następnie kliknij „Zapisz”.

Choose refresh ads group

Obrotowa jednostka reklamowa jest teraz dostępna na twojej stronie internetowej.

Odwiedzający zobaczą odświeżanie jednostki reklamowej w oparciu o wcześniej ustawiony limit czasu.

Ad rotation example

Możesz również użyć następującego skrótu, aby dodać rotacyjną grupę reklam do WordPress. Wystarczy skopiować i wkleić skrócony kod do dowolnej strony lub postu, na którym chcesz wyświetlać reklamy.

[the_ad_group id="4"]

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dla początkujących, jak dodać shortcode w WordPress.

Musisz zmienić ” id ” w shortcode na grupę reklam.

Możesz znaleźć identyfikator grupy reklam, przechodząc do Reklamy Zaawansowane ” Grupy Reklam I Rotacje Twój identyfikator zostanie wyświetlony w kolumnie „Szczegóły”.

Find ad group ID

Metoda 2: zwiększ wyświetlenia reklam za pomocą odświeżania reklam za pomocą kontrolki odświeżania reklam

Ta metoda polega na użyciu darmowej wtyczki Ad Refresh Control. Ta wtyczka po prostu dodaje funkcję odświeżania reklam do istniejących gniazd reklamowych.

Pamiętaj, że ta wtyczka nie jest wtyczką do zarządzania reklamami. Musisz użyć oddzielnej wtyczki, aby dodać reklamy do WordPress.

Możesz użyć wtyczki Advanced Ads podświetlonej powyżej lub innej wtyczki do zarządzania reklamami. Aby uzyskać pomoc w znalezieniu odpowiedniej wtyczki, zobacz naszą listę najlepszych wtyczek i rozwiązań do zarządzania reklamami dla WordPress.

Po dodaniu jednostek reklamowych do WordPress możesz dodać funkcję odświeżania reklam do jednostek reklamowych.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Po aktywacji przejdź do Ustawienia ” Kontrola Odświeżania Reklam.

Na tym ekranie ustawisz ustawienia odświeżania reklam. Te ustawienia są globalne i będą miały zastosowanie do wszystkich jednostek reklamowych w Twojej witrynie.

Najważniejsze ustawienia wtyczki to „próg widoczności”, „interwał odświeżania” i „maksymalne Odświeżanie”.

Ad Refresh Control plugin settings

„Próg widoczności” odnosi się do tego, ile reklam musi być widocznych, aby można je było uznać za wrażenie.

„Interwał odświeżania” określa czas wyświetlania reklamy przed odświeżeniem.

Opcja „maksymalne Odświeżanie” określa, ile razy slot reklamowy może być odświeżany.

Możesz zmienić te liczby, jednak zostawimy domyślne ustawienia, ponieważ są one zgodne z większością istniejących wytycznych dotyczących sieci reklamowej.

Save Ad Refresh Control settings

Ostateczne ustawienia wtyczki można pozostawić puste. Jeśli jednak chcesz wykluczyć określone jednostki reklamowe lub rozmiary reklam, możesz dodać dodaj rozmiary jednostek reklamowych lub identyfikatory jednostek reklamowych.

Po zakończeniu wprowadzania zmian kliknij przycisk „Zapisz zmiany”.

Twoje jednostki reklamowe będą teraz automatycznie odświeżane dla odwiedzających na podstawie powyższych ustawień.

Bonus: Skonfiguruj śledzenie, aby zobaczyć, jak działają reklamy odświeżania

Po skonfigurowaniu odświeżania reklam w WordPress będziesz chciał monitorować skuteczność reklam. Dzięki temu dowiesz się, które jednostki reklamowe konwertują najlepiej i czy jednostki odświeżania reklam uzyskują więcej wyświetleń.

Najlepszym sposobem na to jest korzystanie z Google Analytics. Jednak prawidłowe skonfigurowanie analizy może być trudne.

Zalecamy korzystanie z MonsterInsights, jest to najlepsze rozwiązanie analityczne dla WordPress używane przez ponad 3 miliony stron internetowych.

Pozwala po prostu skonfigurować śledzenie konwersji w WordPress, dzięki czemu możesz tworzyć unikalne kody śledzenia reklam i sprawdzać, jak Twoje reklamy działają na Twoim blogu WordPress.

Google Analytics ad tracking data

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak skonfigurować śledzenie konwersji w WordPress.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, jak zwiększyć wyświetlenia reklam w WordPress za pomocą odświeżania reklam. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych usług e-mail marketingowych dla WordPress, a nasze eksperckie typy musi mieć wtyczki WordPress dla stron biznesowych.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…