Aktualizacja: nie używamy już tego narzędzia. Został sprzedany nowej firmie. Nie zalecamy już korzystania z tego narzędzia. Zamiast tego spróbuj użyć SEMRush lub Ahrefs, aby uzyskać lepsze wyniki.

Każdy, kto ma udanego bloga lub obecność w Internecie, może zgodzić się, że marketing w wyszukiwarkach jest ważny. Po aktualizacjach Google Panda i Penguin wszyscy próbują znaleźć sposoby na zwiększenie ich organicznego ruchu w wyszukiwarce właściwy sposób. Jakiś czas temu natknęliśmy się na narzędzie o nazwie HitTail poprzez rekomendację znajomego. Chociaż byliśmy pod wrażeniem jego recenzji HitTail, podobnie jak większość ludzi, jesteśmy sceptykami, jeśli chodzi o cokolwiek związanego z SEO. Po użyciu HitTail, aby ułatwić naszym Long-tail SEO startegy na WPBeginner, odkryliśmy, że zwiększyliśmy nasz organiczny ruch wyszukiwania przez 20% w mniej niż 2 miesiące.

Niektórzy z was będą mieli jakieś 20% i tyle? Są inni blogerzy, którzy chwalą się podwyżkami 500%. Problem polega na tym, że inni blogerzy nie mają dużego ruchu na początku. Zwiększenie 500% jest łatwe, gdy masz tylko 500 odwiedzających miesięcznie z Google. Jest to prawie niemożliwe, aby to zrobić w ustalonej witrynie, która odwiedza ponad 250 000 odwiedzających miesięcznie od Google. W tym artykule pokażemy, jak zwiększyliśmy nasz ruch w wyszukiwaniu organicznym za pomocą HitTail w WordPress, korzystając ze słów kluczowych long tail.

Czym jest Long Tail SEO?

Zanim omówimy temat, w jaki sposób zwiększyliśmy nasz organiczny ruch w wyszukiwarce, ważne jest, aby wszyscy zrozumieli, czym jest long tail SEO. Co ważniejsze, chcemy, aby wszyscy zrozumieli wartość long tail SEO wraz ze znajomością powodów, dla których większość inteligentnych ludzi SEO używa long tail SEO.

Long Tail SEO odnosi się do kierowania niszowych słów kluczowych wyszukiwania, które są zwykle 2 słowa lub więcej długości. Przykładem może być: „pola niestandardowe w WordPress”. Większość ludzi, którzy nie wiedzą lepiej, starałaby się oceniać słowa kluczowe, takie jak „WordPress” lub „samouczki WordPress”. Chociaż te główne słowa kluczowe mają wartość, istnieje mnóstwo konkurencji. Nie ma łatwego sposobu, aby zobaczyć natychmiastowy wpływ na ranking wyszukiwarek dla tych głównych słów kluczowych. Jednak są szanse, że ludzie, którzy przeszukują te główne słowa kluczowe, mniej przekonwertują vs. ktoś, kto przyszedł do twojej witryny, szukając czegoś bardzo konkretnego.

Long Tail SEO

Jeśli kiedykolwiek spojrzysz na analitykę swojej witryny, uzyskasz przekonanie, że główne słowa kluczowe Zwykle uzyskują najwyższy ruch. Większość ludzi nie męczy się po pierwszych kilku stronach wyników słów kluczowych, ponieważ zaczynają widzieć kilka słów kluczowych przynoszących wizyty 5-10 miesięcznie. Każdy, kto nie wie lepiej, powiedziałby, że najlepiej skupić się na słowach kluczowych, które przynoszą największy ruch. Jednak każdy, kto może zrobić trochę arytmetyki, może dodać liczbę wizyt na długich ogonach słów kluczowych, aby pokazać, na czym naprawdę powinieneś się skupić.

Long Tail Traffic - HitTail Infographic

Patrząc na powyższy wykres, wartość long tail SEO powinna być widoczna. W słowach kluczowych long tail jest wyraźnie więcej wartości Wyszukiwania niż w popularnych słowach kluczowych (70% wszystkich zapytań składa się z określeń long tail). Największą zaletą używania słów kluczowych long tail jest to, że możesz zacząć dostrzegać natychmiastowy wzrost ruchu, ponieważ słowa kluczowe long tail są zwykle mniej konkurencyjne. To był główny powód, dla którego long tail SEO zawsze było częścią naszej strategii.

Więc gdzie HitTail w tym wszystkim gra? Cóż, przez najdłuższy czas korzystaliśmy z Google Analytics, aby zebrać jak najwięcej danych o słowach kluczowych long tail, które mogliśmy. Nadgodziny wraz z rozwojem naszej witryny, analiza słów kluczowych za pomocą Google Analytics stawała się coraz trudniejsza. Pobieranie długiej listy tabel również nie było możliwe, ponieważ jak większość ludzi nie jesteśmy narkomanami danych. To wtedy zaczęliśmy szukać nowej metody, aby znaleźć dane o długim ogonie i wykorzystać je.

Co To jest HitTail?

HitTail to oprogramowanie śledzące, które śledzi dane Wyszukiwania witryny pod kątem niedostatecznych słów kluczowych z długim ogonem. Po umieszczeniu kodu śledzenia w witrynie cicho działa w tle, aby rejestrować trafienia w wyszukiwarce i informacje o słowach kluczowych. HitTail następnie analizuje wszystkie te słowa kluczowe za pomocą ich algorytmu, aby dostarczyć Ci listę sugerowanych słów kluczowych z długim ogonem, dla których powinieneś być w stanie dobrze pozycjonować. Korzystając z sugestii słów kluczowych, powinieneś być w stanie dość łatwo zwiększyć ruch w wyszukiwaniu.

Jak skonfigurować HitTail w WordPress

Zanim przejdziemy do przodu i pokażemy zrzuty ekranu z tego, jak to działa, najlepiej jest opisać, jak skonfigurować HitTail w WordPress. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zarejestrować się w HitTail. Jest to usługa płatna, która zaczyna się od $9.95 miesięcznie. Plany są oparte na ilości ruchu, który otrzymujesz, więc w przypadku większych witryn musisz odpowiednio zapłacić. Mają bezpłatny okres próbny 21 dni, w którym można korzystać z produktu i testować, aby sprawdzić, czy ci się to podoba, czy nie. Dane są w czasie rzeczywistym, więc powinieneś być w stanie uzyskać dobry pomysł, czy HitTail jest dla ciebie, czy nie w okresie próbnym.

Po rejestracji otrzymasz kod śledzenia do wklejenia na swojej stronie. Istnieją dwa sposoby integracji HitTail w witrynie WordPress.

Metoda 1: Skopiuj kod śledzenia i wklej go w stopce.plik php. Możesz również użyć wtyczki Wstaw nagłówki i stopki, aby dodać ten kod w swojej witrynie WordPress.

Metoda 2: Możesz użyć oficjalnej wtyczki HitTail dla WordPress. Wystarczy zainstalować i aktywować wtyczkę. Zaloguj się na swoje konto HitTail i przejdź do strony „konto”.

HitTail Site ID

Skopiuj identyfikator witryny i wklej go na stronie ustawień wtyczek.

HitTail Plugin Settings

Kiedy to zrobisz, skończysz z konfiguracją. Daj mu trochę czasu, a zaczniesz widzieć sugestie słów kluczowych. Mamy go ustawić, aby codziennie wysyłać nam sugestie słów kluczowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Możesz ustawić go co tydzień, jeśli chcesz.

Jak korzystać z HitTail, aby uzyskać maksymalne korzyści

Po skonfigurowaniu HitTail Zaloguj się do Pulpitu Nawigacyjnego HitTail i przejdź do Sugestie tab. Zobaczysz listę słów kluczowych wraz z wyszukiwarkami, z których pochodzi ruch.

HitTail Suggestions

Przejrzyj listę słów kluczowych i sprawdź, czy twoja zawartość jest powiązana. Możesz łatwo dostosować / zoptymalizować swój artykuł lub stronę docelową, aby poprawić pozycję w rankingu dla określonego słowa kluczowego. Czasami nawet jeśli oceniasz dany termin, artykuł, który masz w rankingu, nie jest najdokładniejszy. Możesz użyć tych danych, aby utworzyć nowy post w swojej witrynie, dzięki czemu możesz dostarczyć odpowiednie materiały do odbiorców. To często pozwala na przejście z pozycji 8 do pozycji 1 w ciągu kilku dni.

Tutaj w WPBeginner używamy sugestii słów kluczowych HitTail, aby zarówno poprawić nasze istniejące artykuły, jak i uzyskać nowe pomysły na posty. HitTail ma opcję, aby zaznaczyć słowo kluczowe na liście zadań. Po zakończeniu możesz oznaczyć go jako gotowy.

Mają również opcję, w której możesz zapłacić im $19, aby napisać artykuł o słowie 400 związanym ze słowem kluczowym. Nie próbowaliśmy tej części ich usług. Szczerze mówiąc, uważamy, że wszystko, co jest ograniczone przez liczbę słów, nie jest materiałem wysokiej jakości. Ale to tylko nasza opinia. Jesteś bardziej niż mile widziane, aby wypróbować ich artykuł pisanie usługi, jeśli tak chcesz.

Kolejną rzeczą, którą zaczęliśmy robić z tymi sugestiami słów kluczowych long tail, jest to, że używamy ich jako kotwic na naszych wewnętrznych linkach. Jeśli jeszcze nie wiesz, wewnętrzne linkowanie jest Świetne do zwiększania odsłon w WordPress. Pomaga również walczyć ze skrobakami treści. Korzystanie z tych sugestii słów kluczowych z długim ogonem w ramach wewnętrznej strategii łączenia może być bardzo pomocne.

Możesz łatwo użyć sugestii słów kluczowych long tail w prowadzeniu kampanii PPC (pay per click), jednak tego nie zrobiliśmy. Głównie dlatego, że nie robimy reklamy PPC.

Nasze przemyślenia na temat HitTail

Jeśli nie możesz powiedzieć, kochamy HitTail. Funkcjonalność, którą oferuje, jest niesamowita i naprawdę pomaga nam rozwijać nasz blog. Nigdy nie zabraknie pomysłów na posty, Jeśli używasz HitTail. Istnieje kilka rzeczy użyteczności, które mamy nadzieję, że poprawią się w przyszłości.

Jedną z najbardziej irytujących Części korzystania z HitTail jest paginacja słów kluczowych. Obecnie na każdej stronie można zobaczyć tylko 15 słów kluczowych. Oznacza to, że musisz zrobić dużo klikania. Aby dodać do tego, mają tylko poprzednie / następne strzałki. Naprawdę chcielibyśmy, aby mieli możliwość łatwego sortowania liczby słów kluczowych, które chcemy wyświetlić na stronie. Na przykład, będziemy wyświetlać 100 słów kluczowych na każdej stronie. Biorąc pod uwagę, że dostępna jest opcja eksportu do programu excel, nie jest to możliwe, jeśli chcesz użyć ich listy do zrobienia.

Inną rzeczą, którą mogą poprawić, jest jasny sposób dodawania słów kluczowych do listy zadań. Obecnie możesz dodawać tylko słowa kluczowe z zakładki sugestie na liście zadań. Jeśli przejdziesz do pełnej listy słów kluczowych, musisz najpierw przenieść słowa kluczowe do sugestii, zanim będziesz mógł je przenieść na listę zadań.

Biorąc pod uwagę, że mamy tło projektowe, te drobne problemy z interfejsem naprawdę wydawały się nam przeszkadzać. Jednak ogólna funkcjonalność narzędzia przewyższa drobne problemy z interfejsem, których nie lubimy. Uwielbiamy używać HitTail, aby uzyskać nowe pomysły na posty (ponad 30 nowych postów jest gotowych do opublikowania). HitTail to świetne narzędzie dla blogerów, marketerów internetowych, SEO i każdego, kto chce zwiększyć swój organiczny ruch w wyszukiwarce.

Myśli Końcowe

Jeśli chcesz zwiększyć swój organiczny ruch w wyszukiwarce, musisz zacząć pracować nad strategią słów kluczowych o długim ogonie. Twoi odbiorcy stają się mądrzejsi każdego dnia i wiedzą, jak szukać. Większość użytkowników szuka odpowiednich rzeczy i chce odpowiednich wyników. Kiedy ktoś chce kupić parę butów nike, nie będą szukać butów. Będą szukać określonego rodzaju butów ,takich jak” buty do biegania nike „lub dokładniej”Nike free run+ recenzje”. Jest to typ użytkownika, który jest bardziej skłonny kupić produkt. Jeśli chcesz zwiększyć swój organiczny ruch w wyszukiwarce za pomocą długiego ogona, zdecydowanie zalecamy rozpoczęcie korzystania z HitTail.

Jeśli używałeś HitTail w przeszłości lub używasz HitTail teraz, daj nam znać swoje przemyślenia w komentarzach poniżej.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…