Hej, Web developer! Jak myślisz, ile witryn można łatwo założyć i zarządzać samodzielnie lub w ramach małej agencji? Z WPMU DEV uważamy, że jest to absolutnie mnóstwo z nich… a oto jak.

W tym poście pokażemy, jak łatwo odsprzedawać hosting white-label, tworzyć epickie witryny w kilka minut, automatyzować zadania zarządzania witryną (dla setki z nich), uruchom to wszystko płynnie pod własną marką, a nawet skonfiguruj subskrypcje, które dbają o siebie.

Gotowy na spełnienie marzeń? Zamknij się!

Guy on the beach with a computer spitting out money.Oszczędzaj czas i zarabiaj więcej pieniędzy ze swoim biznesem WordPress jak szef … WPMU DEV stawia cię w obrazie!

W tym artykule dowiesz się, jak łatwo zarządzać nieograniczoną ilością witryn WordPress za pomocą konfiguracji wtyczek jednym kliknięciem, automatycznych aktualizacji, kopii zapasowych bez użycia rąk i monitorowania witryny 24/7, a także dodać odsprzedaż hostingu white label z wbudowanym rozliczaniem klientów, skonfigurować natychmiast zoptymalizowane witryny klientów i nie tylko-oszczędzając czas i pomagając Twojej firmie WordPress rozwijać się szybciej, łatwiej i bardziej opłacalnie.

Omówimy następujące obszary, aby pomóc Ci przyspieszyć przepływ pracy i zwiększyć przychody:

Będziemy również dotknąć niektórych rzeczy, które planujemy wprowadzić w najbliższej przyszłości, aby poprawić automatyzację biznesu WordPress 😉

Zacznijmy od…

Twoja konfiguracja Biznesowa WordPress jest skonfigurowana

Niezależnie od tego, czy zarządzasz jedną, czy tysiącem witryn klienckich WordPress, WPMU DEV ma twoje potrzeby biznesowe w pełni pokryte od samego początku.

Wszystko, czego potrzebujesz, aby uruchomić firmę WordPress, jest dołączone do Twojego członkostwa i jest już skonfigurowane i gotowe do użycia, gdy tylko dołączysz(jeszcze nie jesteś członkiem? Wypróbuj nas za darmo!).

Tak więc, w panelu użytkownika, można łatwo przejść od tego…

Hub-member accountZaloguj się na swoje konto i wszystko jest skonfigurowane i gotowe, aby pomóc Twojej firmie się rozwijać!

Do tego, za pomocą zaledwie kilku kliknięć, dla każdej witryny, którą zarządzasz…

The Hub Client Site - Overview PanelZarządzaj każdym obszarem witryn swoich klientów z Centrum za pomocą zaledwie kilku kliknięć … dla nieograniczonej liczby witryn!

Wszystko odbywa się z koncentratora, który jest centralną konsolą zarządzania i centralą WordPress Business HQ. Hub pozwala zarządzać nieograniczoną liczbę witryn klientów … od hostingu, konfiguracji i konfiguracji witryny, do aktualizacji rdzenia, wtyczek i motywów, optymalizacji wydajności witryny, zarządzania bezpieczeństwem, SEO, uruchamiania kopii zapasowych, monitorowania witryny, raportów klientów i innych…nawet dostęp do naszego wsparcia 24-7.

Jak zobaczysz za chwilę, prawie wszystko w hubie można skonfigurować za pomocą kilku kliknięć i skonfigurować tak, aby działało automatycznie.

Dodatkowo, jako członek, natychmiast otrzymujesz status sprzedawcy hostingu white label oraz dostęp do naszych systemów rozliczeniowych i zarządzania klientami (oczywiście również white label) … wszystko za darmo!

Za chwilę zajmiemy się tymi obszarami (i nie tylko). Na wynos jest to, że wszystko, czego potrzebujesz do uruchomienia firmy WordPress, jest zawarte w WPMU DEV, juży skonfigurowany i gotowy do użycia.

Pokażmy ci teraz, jak zaoszczędzić czas i sprawić, że pieniądze będą łatwiejsze, szybsze i lepsze niż kiedykolwiek sobie wyobrażałeś dzięki swojej firmie WordPress.

To proste jak 1-2-3:

  1. Oszczędzaj czas dzięki prostemu i szybkiemu tworzeniu strony
  2. Oszczędność czasu Hosting i zarządzanie witrynami klientów
  3. Generuj Miesięczne powtarzające się dochody dzięki odsprzedaży hostingu i rozliczeniom klientów

Oszczędzaj czas dzięki prostemu i szybkiemu tworzeniu strony

Hub pozwala łatwo zarządzać witrynami klientów hostowanymi na hostach innych firm (za pomocą naszej wtyczki Dashboard) lub hostowanymi za pomocą WPMU DEV za pomocą różnych opcji.

The Hub - Add SitesNie trać czasu na chodzenie po całej sieci, aby zalogować się do witryn … przenieś je wszystkie do centrum!

Jeśli hostujesz witryny u nas, znajdziesz wiele prostych i szybkich sposobów na skonfigurowanie swoich witryn.

Możesz przeprowadzić migrację istniejącej witryny klienta bez przestojów hostingu, korzystając z naszych opcji migracji lub…

Zakręć zupełnie nowymi witrynami z fajnymi funkcjami i korzyściami

Kiedy tworzysz zupełnie nową witrynę w centrum za pomocą WPMU DEV zarządzanego hostingu WordPress, Twoja witryna jest automatycznie konfigurowana i konfigurowana na własnym izolowanym, podzielonym iw pełni zabezpieczonym serwerze z całą gamą fajnych funkcji następnego poziomu, takich jak:

A wszystko to odbywa się automatycznie w ciągu kilku sekund po kliknięciu przycisku” Utwórz stronę”.

Konfigurowanie błyskawicznego hostingu dla witryn Twoich klientów to dopiero początek.

A teraz … tworzenie stron www dla Twoich klientów? Czy WPMU dev pomaga uczynić ten proces szybszym i łatwiejszym?

Czy kiedykolwiek!

Załóżmy, że twój klient potrzebuje hostowanej strony internetowej – szybko!

Najszybszym sposobem, aby to zrobić, jest automatyczne posiadanie jednego gotowego do pracy.

Możesz przyspieszyć proces tworzenia witryny, korzystając z funkcji szablonów lub Klonując witrynę.

Przyjrzyjmy się tym metodom.

Wybierz spośród niesamowitych szablonów lub stwórz własne za darmo

Aby przyspieszyć proces tworzenia witryny, oferujemy rosnącą bibliotekę bezpłatnych profesjonalnych szablonów witryn, które pasują do całej gamy aplikacji, od blogów, po małe firmy i agencje marketingowe, profesjonalne usługi, witryny non-profit, e-commerce i wiele innych.

Create New Site TemplatesSzybko stwórz nową stronę za pomocą naszych szablonów lub własnych.

Możesz wybrać jeden z naszych gotowych szablonów lub wziąć jedną z istniejących witryn i zapisać ją jako niestandardowy szablon do wykorzystania w przyszłości. Dowiedz się więcej o używaniu szablonów.

Klonowanie witryn WordPress do szybkiego i automatycznego tworzenia witryn

Innym sposobem na przyspieszenie rozwoju witryny jest natychmiastowe sklonowanie istniejącej witryny lub szablonu.

Where you clone a site in The Hub.Chcesz sklonować z istniejącej witryny? Czy szablon? Wybór należy do ciebie.

Klonowanie eliminuje potrzebę budowania strony internetowej od podstaw. Po prostu wybierz stronę, którą chcesz sklonować, a twoja nowa strona będzie gotowa.

Sprawdź naszą sekcję dokumentacji, aby dowiedzieć się więcej na temat tworzenia i klonowania szablonów witryn i klonowania stron internetowych.

Teraz, gdy wiesz, że możesz zaoszczędzić czas spinning i setttworząc nową stronę internetową, posuwajmy się o krok dalej…

Szybsze optymalizowanie niezbędnych wtyczek dzięki Configs

Wyobraź sobie, że właśnie spędziłeś dużo czasu pracując na stronie klienta. Poprawiłeś i zoptymalizowałeś go, aby był ultra szybki i super bezpieczny.

Now…do musisz iść i zrobić to wszystko od nowa dla następnej strony, którą zarządzasz? A następny? A następny też?

Nie! Nie za pomocą naszych narzędzi przyjaznych dla programistów.

Jako członek WPMU DEV nie tylko automatycznie uzyskujesz dostęp do całego naszego pakietu profesjonalnych wtyczek (optymalizacja prędkości, bezpieczeństwo, SEO, white-labeling, marketing, analityka i inne), ale dzięki naszym konfiguracjom wtyczek jednym kliknięciem możesz łatwo ponownie zastosować już zbudowane ustawienia do wszystkich innych witryn WordPress, którymi zarządzasz.

Configs usuwają wszystkie żmudne ręczne modyfikacje i korekty wymagane do skonfigurowania poszczególnych witryn klientów.

Możesz natychmiast zastosować wstępnie ustawione lub niestandardowe konfiguracje do preferowanych wtyczek programistycznych WPMU (i monitorowanie czasu pracy-patrz dalej poniżej) na nieograniczonej liczbie witryn – wszystko za pomocą kilku kliknięć.

The Hub - ConfigsZastosuj dowolną z domyślnych konfiguracji do nieograniczonej liczby witryn niemal natychmiast.

Dowiedz się więcej o Configs i obejrzyj Krótki film poniżej.

Pamiętaj, że jeśli użyjesz gotowego szablonu, wszystko będzie ustawione, a konfiguracja nie będzie nawet konieczna! Wszystko będzie gotowe.

Mówiąc o przyspieszaniu i ustawianiu rzeczy…

Konfiguruj i zarządzaj pocztą e-mail i DNS Bez kłopotów, bez bałaganu i stresu

“Moi klienci są zawsze świetnie zorganizowani dzięki swoim loginom i hasłom!”

… powiedział nie. website developer ever!

Czas to pieniądz, a świetnym sposobem na zaoszczędzenie czasu (i pieniędzy) jest zorganizowanie zarządzania ważnymi szczegółami witryny klienta dla usług takich jak rejestratorzy domen, rekordy DNS, loginy e-mail itp.

Dzięki WPMU DEV możesz skonfigurować i zarządzać tym wszystkim pod jednym dachem. Od rejestracji i zarządzania domenami (już wkrótce!), do konfigurowania wiadomości e-mail klientów i zarządzania ich DNS.

Email accounts and aliases.Koniec z czekaniem na klientów, aby wysłać Ci szczegóły, których nie mogą znaleźć … zarządzaj swoimi kontami e-mail, aliasami, spedytorami domen i DNS-wszystko pod jednym dachem!

Często pomijaną zaletą samodzielnego zarządzania DNS jest oszczędność czasu:

  1. Tymczasowo skonfiguruj witryny klienckie, nad którymi pracujesz, używając własnej nazwy domeny (np. client1.yourbusiness.com), a następnie…
  2. Łatwo przenieś witrynę do domeny Twojego klienta po wylogowaniu się i opłaceniu jej.

Dowiedz się więcej o konfigurowaniu wiadomości e-mail na zarządzanym przez WPMU DEV hostingu WordPress i konfigurowaniu DNS.

Teraz, gdy przyjrzeliśmy się sposobom na zaoszczędzenie czasu na tworzeniu nowych witryn klientów, pokażmy, jak…

Oszczędność czasu Hosting i zarządzanie witrynami klientów

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się hostować witryny za pomocą WPMU DEV, hostować witryny w innym miejscu, czy pracować z kombinacją obu, zależy całkowicie od Ciebie.

Centrum ułatwia zarządzanie wszystkimi witrynami z wieloma funkcjami oszczędzającymi czas, takimi jak:

Szybko Aktualizuj rdzeń, wtyczki i motywy dla wszystkich witryn klienckich z jednego miejsca

Załóżmy, że zarządzasz kilkunastoma lub więcej witrynami klientów WordPress.

Wyobraź sobie, ile czasu musiałbyś poświęcić na ręczne logowanie się do każdej witryny, aby sprawdzić i zaktualizować rdzeń, wtyczki i motywy tej witryny.

Centrum umożliwia przeglądanie, zarządzanie i aktualizowanie wszystkich witryn klienckich z jednego ekranu za pomocą kilku kliknięć.

The Hub overview screen.Zarządzaj wszystkimi witrynami klientów z poziomu Centrum.

Po skonfigurowaniu witryn w centrum nie musisz nawet logować się do obszaru administracyjnego każdej witryny…możesz to wszystko zrobić z Centrum.

The Hub - Update screenAktualizuj wszystko z koncentratora.

Jeśli Twoja firma obejmuje zarządzanie wieloma witrynami, aktualizacje to poważna sprawa (nawet w przypadku jednej witryny). Z kilku stron do utrzymania, może to bardzo szybko przekształcić się w ssanie życia czasochłonne zadanie (ziew!).

Jeśli chodzi o konserwację i aktualizacje witryny, Hub jest twoim przyjacielem w razie potrzeby.

  • Potrzebujesz zaktualizować wtyczkę, motyw lub wersję rdzenia WordPress? Jedno kliknięcie … gotowe!
  • Musisz zignorować aktualizacje rdzenia, wtyczki lub motywu, które mogą powodować problemy na niektórych lub wszystkich witrynach? Jedno kliknięcie … gotowe!
  • Potrzebujesz wyłączyć wtyczki i motywy w instalacjach WordPress multisite? Jedno kliknięcie … gotowe!

Automatycznie aktualizuj rdzeń, wtyczki i motywy wszystkich klientów

Chcesz automatycznie aktualizować strony wszystkich klientów w dogodnym dla Ciebie czasie?

Hub nie tylko pozwala aktualizować rdzeń WordPress, wtyczki i motywy dla jednej lub wielu witryn i aktualizować poszczególne elementy lub wszystkie z nich jednym kliknięciem, ale można również zautomatyzować cały proces, aby dopasować go do określonego czasu dla Twojej firmy (np. w godzinach pracy, gdy jesteś dostępny, aby otrzymywać powiadomienia o potencjalnych problemach z witrynami klientów).

Przyspiesz wszystko dzięki Automate, narzędziu, które zapewnia bezpieczne, zaplanowane, wykonane kopie zapasowe, bezpieczne i automatycznie dostępne aktualizacje.

The Hub - Automate screenPotrzebujesz potężnego automatycznego menedżera aktualizacji WordPress? Automate to twój kumpel!

Automate umożliwia uruchamianie automatycznych lub ręcznych aktualizacji rdzeni, wtyczek i motywów dla wszystkich witryn oraz uruchamianie zaplanowanych kopii zapasowych.

To narzędzie zawiera również zaawansowane funkcje, które zapewniają, że aktualizacje nie zepsują witryn. Na przykład, przed aktualizacją czegokolwiek, Automate wykona kompletną kopię zapasową witryny, przeprowadzi kontrolę błędów i zrobi migawki przed i po aktualizacji witryn, porównaj je, aby upewnić się, że wszystko idzie gładko, a nawet wyśle Ci raporty e-mail z czasem działania i sprawdzaniem błędów z zrzutami ekranu, jeśli wykryte zostaną jakiekolwiek różnice.

Możesz łatwo skonfigurować automatyzację z koncentratora za pomocą kilku kliknięć, przechodząc do wtyczki i motywy > automatyzuj.

Where you auto update your sites.Wybierz automatyczną aktualizację wszystkich, a będziesz w biznesie.

Tutaj możesz wybrać automatyczną aktualizację wszystkich wtyczek i motywówically lub ręcznie, co daje pełną kontrolę nad procesami aktualizacji.

Dzięki Automate możesz także wybrać czas aktualizacji, czy chcesz wykonać kopię zapasową całej witryny przed każdą aktualizacją, skonfigurować alerty e-mail, umożliwić klientom otrzymywanie raportów o aktualizacjach i nie tylko.

Możesz także łatwo dostosować witryny do konkretnych aktualizacji.

Skorzystaj z Automate, aby zapewnić światowej klasy usługę aktualizacji dla wszystkich zarządzanych witryn klientów z pełną automatyzacją “ustaw i zapomnij”.

Aby uzyskać więcej informacji na temat Automate, zapoznaj się z naszą dokumentacją.

Mówiąc o wtyczkach, oto kolejna funkcja oszczędzająca czas dla Twojej firmy WordPress…

Łatwo zarządzaj wszystkimi wtyczkami za pomocą moich wtyczek

Twoi klienci to osoby z indywidualnymi potrzebami strony internetowej. Zarządzanie różnymi witrynami z różnymi rodzajami wtyczek zainstalowanych na nich może być dość zniechęcające.

Nawet jeśli masz setki wtyczek WordPress zainstalowanych w wielu różnych witrynach, możesz zarządzać nimi wszystkimi (darmowymi i premium) z jednego wygodnego miejsca, bezpośrednio ze strony Hub > moje wtyczki.

The Hub - My PluginsZarządzaj wszystkimi wtyczkami z koncentratora.

Strona Moje wtyczki umożliwia wyszukiwanie, filtrowanie, ulubione, zbiorczą instalację (w tym przesyłanie z plików Zip lub adresów URL) i zarządzanie instalacjami wtyczek dla wszystkich witryn.

The Hub - Manage Existing PluginsMoje wtyczki oszczędzają czas na zarządzaniu setkami wtyczek w wielu witrynach WordPress.

Chociaż nie możesz korzystać z funkcji koncentratora, takich jak automatyzacja lub ignorowanie aktualizacji wtyczek innych firm, sekcja moje wtyczki oszczędza czas, utrzymując wszystkie wtyczki w porządku i łatwo dostępne.

Zapoznaj się z naszą sekcją dokumentacji, aby dowiedzieć się więcej o configs lub obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć, jak łatwa, wygodna i oszczędzająca czas jest ta funkcja:

Deleguj, Współpracuj i spraw, aby Twój zespół pracował świetnie

Platforma WPMU DEV obsługuje nieograniczoną ekspansję biznesową, dzięki czemu możesz rozwijać swój biznes WordPress tak duży, jak chcesz…a my będziemy się rozwijać razem z tobą.

Nasza funkcja zespołu pozwala łatwo dać wielu użytkownikom (w tym innym niż WPMU dev members) i dodatkowym członkom zespołu kontrolowany dostęp do centrum.

Hub TeamWiele rąk sprawia, że praca jest lekka i razem każdy osiąga więcej … go TEAM!

Możesz przyznać lub ograniczyć dostęp do dowolnej lub wszystkich funkcji Centrum, a nawet tworzyć niestandardowe role.

Uwaga: Członkowie zespołu nie będą mieli dostępu do szczegółów Twojego członkostwa WPMU DEV (ani żadnych innych funkcji Twojego konta, takich jak obsługa czatu na żywo), ale mogą korzystać ze wszystkich funkcji Hub w witrynach, do których mają dostęp.

Jeszcze lepszym sposobem na zaoszczędzenie czasu niż delegowanie i współpraca jest automatyzacja wróćmy więc do kilku innych funkcji oszczędzających czas zarządzania witryną w centrum, które możesz zautomatyzować w swojej firmie WordPress.

Zapewnij całodobowe monitorowanie terenu i natychmiastowe automatyczne raporty o przestojach z czasem pracy

Twoi klienci płacą ci za to, aby ich witryny działały 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez errors, problemy, lub problemy.

Ale trzeba też spać (i mieć swoje życie też!), więc ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest firma, która zajmuje cały twój czas, a następnie klienci dzwonią do Ciebie w środku nocy, ponieważ ich strona nie działa tak, jak powinna.

A co z czasami, gdy nie ma cię w pobliżu, aby sprawdzić wszystkie zarządzane witryny?

Nie ma sprawy! Poznaj Uptime.

The Hub - UptimeUptime sprawdza cały czas, że Twoje Witryny są cały czas włączone!

Uptime stale i automatycznie monitoruje i śledzi czas pracy i wydajność witryn oraz pomaga rozwiązać wszelkie problemy, zanim staną się problemami. Wysyła ci (i Klientowi, jeśli chcesz) natychmiastowe aktualizacje przestojów ze szczegółami, takimi jak czas pracy, przestoje, czas reakcji i alerty, dzięki czemu możesz szybko przywrócić witrynę online za pomocą naszego wsparcia 24/7 na żywo.

The Hub - UptimeUżyj funkcji Uptime, aby upewnić się, że witryny klientów pozostają sprawne i działają bez problemów.

Możesz także użyć configs with Uptime, aby zaimplementować ustawienia monitorowania ulubionej witryny we wszystkich istniejących i nowych witrynach za pomocą kilku kliknięć.

Aby dowiedzieć się więcej o konfigurowaniu i wykorzystywaniu czasu pracy w celu automatycznego eliminowania obowiązków związanych z opieką nad dziećmi, zobacz ten artykuł.

Automatyzacja Kopii Zapasowych Hostingu

Połowa twojego spokoju wynika z faktu, że wszystkie zarządzane witryny są wolne od problemów.

Druga połowa to upewnienie się, że skonfigurowałeś automatyczne kopie zapasowe hostingu.

Hosting BackupsNasze zautomatyzowane kopie zapasowe hostingu zapewniają klientom spokój ducha i dają licencję na drukowanie pieniędzy!

Bez wątpienia upewniłeś się, że twoi klienci wiedzą, że kopie zapasowe witryny są ważną częścią ich planu ciągłości biznesowej.

Tak się składa, że kopie zapasowe witryny i hostingu są również ważną częścią naszego planu, aby pomóc ci w biznesie WordPress.

Jeśli zarządzasz witrynami hostowanymi przez inne firmy, skorzystaj z naszej wtyczki Snapshot Pro, aby utworzyć dodatkowe kopie zapasowe i zapewnić dodatkowe bezpieczeństwo i ochronę dla swoich firm.

Snapshot backup schedulesPlanuj tworzenie kopii zapasowych klientów zgodnie z potrzebami biznesowymi.

Aplikacja Snapshot umożliwia zaplanowanie bezpiecznych przyrostowych kopii zapasowych i automatyczne przesyłanie ich do zdalnych miejsc przechowywania danych (np. Amazon S3, Google Drive, Dropbox), otrzymywanie natychmiastowych powiadomień i powiadomień e-mail, a nawet oznaczanie wtyczki białą etykietą jako część usług.

Snapshot backup destinationsAutomatycznie przesyłaj kopie zapasowe do zdalnych miejsc docelowych za pomocą programu Snapshot Pro.

Jeśli hostujesz witryny z WPMU DEV hosting kopie zapasowe są obsługiwane automatycznie. Dosłownie nic nie musisz robić.

Mamy cię całkowicie pokryte przywracanie jednym kliknięciem, nocne przyrostowe kopie zapasowe, automatyczne przyrostowe kopie zapasowe hostingu przed krytycznymi zdarzeniami (np. aktualizacje WordPress), kompletna kopia zapasowa Twoich witryn tworzona co 15 dni, a nawet 30 dni zdalnych i zewnętrznych kopii zapasowych w przeciwieństwiely event, że nasze centrum danych zostaje pochłonięte przez Lej.

Jeśli chcesz jeszcze więcej spokoju, możesz tworzyć ręczne kopie zapasowe lub kopie zapasowe w chmurze w dowolnym momencie. A ponieważ nasze hostowane witryny i kopie zapasowe znajdują się na zupełnie innych architekturach, masz najwyższy spokój ducha, wiedząc, że zawsze jest coś, do czego możesz się wycofać w przypadku nieoczekiwanych katastrof.

The backups tab.Zobacz wszystkie swoje kopie zapasowe w jednym miejscu i użyj przywracania jednym kliknięciem, aby odzyskać witryny z dowolnej z wymienionych kopii zapasowych!

Nasze zautomatyzowane kopie zapasowe hostingu są niezawodne (100% gwarantowane), nadmiarowe i wykorzystują najnowszą zaawansowaną technologię opartą na serwerze, prawie bez obciążenia serwera, dzięki czemu są szybkie (prawie natychmiastowe) i niezwykle oszczędne.

Nie pobieramy również dodatkowych opłat za hosting kopii zapasowych lub ich przechowywanie.

Cała ta automatyzacja tworzenia kopii zapasowych bez użycia rąk nie tylko zapewnia klientom całkowity spokój ducha, ale także daje licencję na drukowanie pieniędzy. Po prostu dołącz go do swoich usług, skonfiguruj go i pozwól nam zająć się tym za Ciebie.

A propos ka-ching, przejdźmy teraz do sposobów, w jakie możemy pomóc ci zaoszczędzić czas oraz Zarabiaj więcej pieniędzy dzięki swojej firmie WordPress.

Generuj Miesięczne Cykliczne przychody dzięki odsprzedaży hostingu i automatycznemu rozliczaniu klientów

Jeśli świadczysz usługi WordPress, odsprzedaż hostingu jest bezmyślnym sposobem na wygenerowanie dodatkowych przychodów dla Twojej firmy…zwłaszcza jeśli możesz oznaczyć go jako swój własny!

Twoje członkostwo WPMU DEV obejmuje klienta Hub, który zamienia cię w natychmiastowego sprzedawcę hostingu white label oraz bezpłatny (i bezpłatny) magement rozliczeniowy i automatyzację.

Odsprzedaj White Label Hosting

Dzięki naszemu hostingowi white label możesz odsprzedawać hosting w pakiecie jako część swoich usług lub osobno. Wszystko zależy od Ciebie.

Hub Client można skonfigurować na własnej domenie i w pełni dostosować do nazwy marki, logo, kolorów itp.

White label hosting with The Hub ClientKlient Hub zamienia cię w natychmiastowego sprzedawcę hostingu z białą etykietą.

Z poziomu Hub Client możesz również sprzedawać i pobierać opłaty za Automatyczne aktualizacje, optymalizację wydajności, bezpieczeństwo, SEO, kopie zapasowe, analitykę, monitorowanie czasu pracy, raporty tygodniowe i hosting.

Możesz również zapewnić klientom wsparcie czatu na żywo na miejscu bezpośrednio z witryny Hub, integrując HubSpot, LiveChat lub Tawk.to widżety czatu na żywo i tworzenie, Marka i dostosowywanie wielu witryn klienta Hub instaluje … wszystko z jednego konta WPMU DEV.

Dowiedz się więcej o Kliencie Hub.

Automatyzacja Rozliczeń Z Klientami

Rozliczenia klientów pozwalają sprzedawać wszystko, co chcesz, nie tylko usługi WordPress (masz już towar?).

Za pomocą fakturowania klientów możesz generować spersonalizowane faktury PDF, tworzyć zautomatyzowane subskrypcje klientów i zarządzać nimi, pobierać opłaty od klientów i wysyłać przypomnienia e-mail, przetwarzać zwroty, śledzić Miesięczne powtarzające się przychody i nie tylko…wszystko z jednego pulpitu w sekcji Rozliczenia klientów Centrum.

The Hub - Client Billing DashboardPulpit rozliczeniowy Klienta ma wszystko.

Rozliczenia Twojego klienta przetwarzanie płatności obecnie integruje się z Stripe (więcej opcji płatności już wkrótce), zapewniając swoim klientom bezpieczne korzystanie z kasy jednym kliknięciem dzięki bezproblemowym wpłatom na konto…i” 0 ” opłat transakcyjnych!

Client Billing InvoiceDzięki bezpiecznemu procesowi realizacji transakcji, który pozwala klientom płacić online jednym kliknięciem, nigdy nie będziesz musiał się martwić o zrealizowanie czeku!

Istnieje mnóstwo funkcji, które oferuje Fakturowanie dla klientów, aby pomóc w bardziej wydajnym prowadzeniu firmy, w tym fakturowanie z białą etykietą i niestandardowe, powiadomienia e-mail, monitorowanie aktywnych subskrypcji itp.

Zapoznaj się z naszym artykułem na temat bezpłatnych rozliczeń klientów, aby dowiedzieć się, jak zacząć automatyzować przychody przychodzące już dziś. Ponadto, aby uzyskać więcej informacji na temat korzyści z odsprzedaży usług WordPress, sprawdź naszą epicką historię o tym, jak Bob tworzy stronę internetową dla klienta myjni samochodowej.

Nie czekaj, aby zautomatyzować…zacznij rozwijać swój biznes WordPress już dziś

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności WordPress prowadzisz … niezależnie od tego, czy jesteś samodzielnym niezależnym programistą stron internetowych, czy rozwijającą się agencją WordPress, WPMU DEV ma twoje plecy.

Hub oszczędza czas na zarządzaniu witrynami wszystkich klientów, a nasza odsprzedaż hostingu white label i rozliczanie klientów pomaga zarabiać więcej pieniędzy. Już teraz możesz szybko i łatwo konfigurować, konfigurować, zarządzać i rozliczać klientów automatycznie, a także generować miesięczne płatności cykliczne od klientów przy minimalnym wysiłku.

A dla członków WPMU DEV czeka jeszcze więcej…

W przyszłości będziemy zawierać samoobsługowy portal klienta, w którym będziesz mógł bezpośrednio sprzedawać swoje produkty, usługi i Dodatki, twoi klienci będą mogli przeglądać tabelę cen dla różnych produktów i usług (np. hosting, domeny itp.) na podstawie zdefiniowanych planów cenowych, a wszystkie zakupione przedmioty zostaną automatycznie wdrożone do ich portalu bez dodatkowego wysiłku od Ciebie.

Jeśli nie jesteś jeszcze członkiem WPMU DEV, Wypróbuj nas za darmo i sprawdź wszystko, co oferujemy dla siebie. Umieść wszystkie nasze narzędzia do zarządzania witryną oszczędzające czas, nagradzane wtyczki, hosting white-label, automatyzację rozliczeń klientów i wsparcie 24/7, aby pracować dla Ciebie i zacznij koncentrować się na rozwijaniu swojej firmy WordPress szybciej, łatwiej i bardziej opłacalnie!

You May Also Like

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Nowa paginacja forminatora dla quizów (i nie tylko!)

W artykule: Tworzenie nowego quizu z podziałem na stronyEdycja PaginacjiPodgląd quizuEdycja ZbiorczaRęczne…

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…