Jako programista WordPress wiesz, gdzie znaleźć najnowsze szablony szkieletowe, fragmenty CSS i biblioteki JavaScript. To właśnie robisz, więc warto wiedzieć, gdzie znaleźć narzędzia, które pomogą Ci szybciej i łatwiej wykonać zadanie.

Ale co jeśli chodzi o pisanie treści na blogu WordPress? Pisanie postów na blogu jest prawdopodobnie obowiązkiem samym w sobie, ale wiesz, że to coś, co musisz zrobić. Skąd więc wiesz, o czym pisać i jak zapewnić, że zawsze masz świeży strumień tematów do omówienia na swoim blogu?

Aby ułatwić Ci to, poniższa lista obejmie sposoby 25, w które (the WordPress professional) możesz uzyskać pomysły na swoje posty na blogu.

25 źródła inspiracji na blogu dla Twojej witryny WordPress

Możesz czuć się tak, jakby prowadzenie bloga w witrynie WordPress było trochę bezcelowe. W końcu, ile razy możesz mówić o znaczeniu korzystania z zaufanych wtyczek lub motywów WordPress, zanim czytelnicy pomyślą: “ok, ok, mamy to!”

Jako pisarz mogę powiedzieć, że sztuczka, aby utrzymać swój blog świeży i odpowiedni, polega oczywiście na omówieniu tych podstaw, ale także nie bój się wziąć powiązanych stycznych. To w tych stycznych naprawdę przyciągniesz uwagę swoich zwolenników.

Prawdziwym problemem jest wtedy, gdzie znajdź inspiracja dla tych nowych i ekscytujących tematów na blogu. Aby to zrobić, musisz być gotów przekopać się przez różne źródła inspiracji. Idź tam, gdzie są zadawane pytania Twoich obserwujących, a przekonasz się, że Twoje odpowiedzi (tj. Temat postu na blogu) płyną naturalnie.

Oto źródła inspiracji na blogu 25, które możesz zacząć używać teraz w swojej witrynie WordPress:

1. Komentarze Do Bloga

Jeśli masz już jakieś treści opublikowane w swojej witrynie WordPress, pierwszą rzeczą, którą sugeruję, jest przeanalizowanie komentarzy do każdego z Twoich postów. Jeśli nie zgromadziłeś jeszcze wystarczająco dużo, aby wyciągnąć, to jest w porządku. Możesz użyć bloga, który obejmuje podobne tematy jak Twój własny. Wszystko, czego naprawdę szukasz, to pytania i komentarze, które czytelnicy zostawiają.

Wiele razy to nasi czytelnicy są w stanie przedstawić pomysły, które otwierają nowe drogi, które warto realizować lub rozszerzać.

2. Najpopularniejsze Posty

Twoje obecne posty na blogu mogą również służyć jako źródło inspiracji, jeśli skupisz się na tych, które wykonały najlepsze wyniki. Oznacza to zwrócenie się do Google Analytics, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Na koncie Analytics przejdź do Zachowanie > Zawartość Witryny > Wszystkie Strony:

Statystyki, na których chcesz się skupić, aby określić popularność i sukces posta, to:

  • Przegląd stron: W porównaniu z sumą w tym czasie, zrozumiesz, jak dobrze ten post przewyższył Wszystko inne.
  • Avg. Czas na stronie: To powie Ci, czy czytelnicy faktycznie konsumują pełny post na blogu.
  • Wejścia: To powie Ci, które tematy są największym przyciągnięciem ruchu do twojej witryny.
  • Współczynnik Odrzuceń: Następnie musisz ocenić, czy początkowa przynęta tematu była wystarczająca, aby utrzymać ich uwagę (tj. Czasu na stronie), a następnie utrzymuj je na stronie, szukając więcej (np. współczynnika odrzuceń).

Twoje analizy mogą wiele powiedzieć o tym, które tematy czytelnicy chcą więcej, więc nie pozwól, aby te cenne informacje poszły na marne.

3. Twój Ulubiony Blog

Twój ulubiony blog nie musi być taki, który obejmuje te same tematy, co twój. Dopóki publikują innowacyjne i interesujące tematy, możesz czerpać z nich inspirację jako zasób.

Weźmy na przykład zdrowie mężczyzn. Chociaż nie znajdziesz tutaj żadnych tematów, które zainspirują konkretny temat na Twoim blogu, to podstawowa koncepcja stojąca za ich mostami może cię zainspirować.

Spójrz na ten post powyżej. Założę się, że masz klientów, którzy usprawiedliwiają się, dlaczego nie mogą robić pewnych rzeczy. “Nie mam czasu, aby spojrzeć na motywy WordPress.””Jestem zbyt zajęty, aby zadzwonić, aby przejrzeć najnowszą rundę zmian na stronie głównej.””Myślę, że nawet nie musimy dodawać SEO do propozycji. Ludzie wciąż nas znajdą.”

W odpowiedzi możesz napisać własne ” jeśli [prezes konkursu] ma czas na swoją stronę internetową, co do cholery jest Twoją wymówką?”

4. Ulubiony Blog Twoich Klientów

To, co uważasz za interesujące i chętne do spędzenia wolnych chwil na czytaniu w ciągu dnia, może nie być takie samo, jak to, co robią Twoi klienci. Poświęć trochę czasu na grzebanie w blogach, które wzbudzają ich zainteresowanie. Dowiesz się o wiele więcej o tym, co ich napędza i jakie obawy mają, ponieważ dotyczą ich działalności. Możesz wtedy pisać posty, które złagodzą ten ból.

Czy czytają Inc.? Następnie możesz napisać coś o rosnących bólach strony startupowej.

Czytają Blog Gary ‘ ego Vaynerchuka? Wtedy będziesz chciał więcej postów typu “to jest to, co robisz źle”.

Czy czytają więcej niszowych blogów? Więc lepiej odśwież tę przestrzeń, żebyś mógł mówić bardziej bezpośrednio do tych zainteresowań.

5. Twój Najmniej Ulubiony Blog

Pomyśl o jednym lub dwóch blogach, których absolutnie nie możesz znieść. Może to jakiś programista WordPress, który próbuje rozmawiać o nowatorskich tematach, ale jasne jest, że zalecają tylko niektóre wtyczki lub motywy, ponieważ zarabiają kredyty partnerskie na promocjach. Następnie weź te źle skomponowane tematy lub złe zalecenia i użyj ich jako inspiracji do napisania postów, które powinny zostać napisane.

6. Strona internetowa konkursu

Sugerowałbym, abyś postępował bardzo ostrożnie z tym, ponieważ nigdy nie chcesz, aby ktokolwiek oskarżył Cię o zdzieranie pomysłów konkurencji. Zamiast tego powinieneś poszukać źródeł inspiracji na całej stronie konkursu.

  • Czy jest jakiś ogólny temat, który omawiają na swoim blogu, o którym nie pomyślałeś?
  • Czy ich strona z najczęściej zadawanymi pytaniami odnosi się do pytań lub typowych problemów, które można rozszerzyć na post?
  • Czy warto porównywać swoją usługę lub produkt (być może uogólniony) z własnym?

Dopóki robisz to w sposób, który nie sprawia, że wydajesz się małostkowy/zazdrosny/leniwy, może to być bardzo cenne źródło inspiracji.

7. Fora WordPress

Fora WordPress są doskonałym miejscem, aby dowiedzieć się, z czym inni użytkownicy borykają się w WordPress.

W szczególności należy zwrócić uwagę na następujące kategorie:

  • Najpopularniejsze tematy
  • Tematy bez odpowiedzi
  • Nierozwiązane tematy

Dzięki najpopularniejszym tematom wiesz, że będziesz zajmować się tematem, o którym wielu użytkowników jest zainteresowanych. Dzięki pozostałym dwóm kategoriom możesz skorzystać z tej okazji, aby zapewnić rozszerzoną odpowiedź i rozwiązanie na swoim blogu, które nadadzą wiarygodności twojej pracy jako programisty WordPress.

8. Inne Fora Internetowe

Fora WordPress są rzeczywiście doskonałym źródłem inspiracji, choć wiele z tego, o co prosi się, pochodzi od zaawansowanych użytkowników WordPress, takich jak ty. Jeśli to nie jest twoja grupa docelowa i chcesz poradzić sobie z rozwiązaniem WordPress, które jest bardziej przyjazne dla początkujących, użyj innych forów internetowych, takich jak Quora, aby uzyskać inspirację.

Najlepszym sposobem, aby to zrobić, jest najpierw przypisać się jako ekspert przedmiotowy w Quora:

Następnie możesz sprawdzić swój kanał pod kątem pytań, które pasują do Twoich obszarów wiedzy:

To znacznie ułatwi proces poszukiwania inspiracji. Następnie, gdy masz pytanie lub pomysł, zabierz je na swój blog. (Można oczywiście zapewnić krótszą odpowiedź na Quora, zbyt.)

9. Wideo TOCs

Myślę, że samouczki wideo, ogólnie rzecz biorąc, robią naprawdę dobrą robotę, rozkładając procesy w czasie rzeczywistym, aby użytkownicy mogli je śledzić. Więc nie ma powodu, żebyś je odtwarzał. Możesz jednak zbadać samouczki wideo, które użytkownicy muszą zapłacić, aby uzyskać dostęp do.

Weźmy na przykład stronę taką jak Udemy. Jestem pewien, że jest wielu użytkowników, którzy chcieliby oglądać tę premium zawartość wideo, aby poprawić swoje procesy, ale po prostu nie mogą sobie pozwolić na płacenie pieniędzy za każdy z nich. To, co możesz zrobić, to spojrzeć na spisy treści tych filmów.

Czy jest jakiś konkretny temat, o którym mógłbyś napisać post na blogu? To dałoby ci dużą siłę przebicia z Twoimi użytkownikami, jeśli chcesz dać im posmak tej informacji premium za darmo.

10. Podcasty

Innym rodzajem treści nie-blogowych, które możesz być zainteresowany śledzeniem inspiracji, jest podcast. Są one zawsze świetne, ponieważ wiele rozmów, które się tam odbywają, odbywa się bez owijania w bawełnę. Myślę, że łatwiej jest im zająć się takimi sprawami jak pet peeves, ponieważ mogą prowadzić konstruktywną dyskusję na ten temat w czasie rzeczywistym, a nie tylko pisać jednostronną rant na ten temat na blogu.

Jeśli chcesz pisać blogi o WordPress, polecam śledzić te podcasty WordPress dla inspiracji.

11. Grupy LinkedIn WordPress

Nawet jeśli nie uczestniczysz aktywnie w różnych grupach LinkedIn, do których dołączyłeś, istnieje wiele rzeczy, które można zebrać, czytając pytania i posty udostępniane w nich. Oto przykład jednego z WordPress Experts group:

Jeśli jesteś ekspertem e-commerce WordPress, byłaby to świetna okazja, aby napisać samouczek w odpowiedzi na to pytanie.

Ważne jest, aby pamiętać, że inspirację można znaleźć również w grupach LinkedIn, które nie mają nic wspólnego z WordPressem. Jeśli twoja baza klientów mieści się w określonej branży lub niszy, możesz zarejestrować się również w tych grupach, aby dowiedzieć się, jakie są ich największe problemy i pytania. Nigdy nie wiadomo. Jeśli ktoś skarży się, że nie przekroczył limitu sprzedaży w zeszłym miesiącu, możesz mieć odpowiedź związaną z WordPressem, która może pomóc.

12. Twitter

Twitter to kolejna świetna platforma społecznościowa dla inspiracji. Można to zrobić na wiele sposobów.

Po pierwsze, wyszukaj hashtagi, które są najbardziej istotne dla tego, o czym chcesz napisać. Możesz być zaskoczony, jakie wiadomości i tematy znajdziesz podczas ich wyszukiwania.

Następnie polecam skorzystać z funkcji listy na Twitterze.

Możesz subskrybować czyjąś starannie dobraną listę influencerów na Twitterze, którzy mówią o rodzajach tematów, które Cię interesują, lub możesz stworzyć własną. Wtedy nie będziesz musiał się martwić o przechodzenie profilu do profilu, aby znaleźć inspirację. Będziesz miał to wszystko w jednym kanale do przewinięcia.

13. Zagregowany Kanał Informacyjny

Podobnie jak w przypadku korzystania z mediów społecznościowych do agregowania historii i postów z różnych zaufanych źródeł, możesz zrobić to samo z treściami i wiadomościami w Internecie. Jednym z narzędzi, których używam do tego jest Feedly.

Dzięki temu nie muszę odwiedzać każdego z moich ulubionych źródeł wiadomości lub blogów, gdy potrzebuję szybkiej dawki inspiracji. Wszystko, co musisz zrobić, to stworzyć kategorię dla różnych tematów, o których jesteś zainteresowany pisaniem, wciągnąć różne strony do tej kategorii, a następnie wpaść do Feedly, gdy chcesz dowiedzieć się, co mówią inni.

14. Ankiety

Jeśli naprawdę chcesz pisać o tematach, które pokochają twoi czytelnicy i Obserwujący, dlaczego po prostu ich nie zapytasz? Masz tak wiele różnych platform, za pośrednictwem których możesz przeprowadzić ankietę, aby ocenić zainteresowanie tematami lub uzyskać sugestie. Możesz użyć:

  • Ankieta wbudowana w twój blog-albo indywidualny blog, który wzywa do sugestii, albo umieść go na pasku bocznym.
  • Wyskakujące okienka na twojej stronie.
  • Twój newsletter.
  • Narzędzia ankietowe w mediach społecznościowych.

15. Konferencja lub inne wydarzenie branżowe

Zazwyczaj udajesz się na konferencje branżowe z dwóch powodów: aby nawiązać sieć kontaktów i nauczyć się czegoś nowego. Dlaczego nie wziąć tego drugiego i użyć go jako inspiracji do następnego wpisu na blogu? Tak długo, jak twoi czytelnicy nie uczestniczyli w tym samym wydarzeniu, możesz przedstawiać im coś zupełnie nowego na piśmie.

16. Webinar

To samo dotyczy webinarów. Często ludzie są zbyt zajęci, aby uczestniczyć w nich lub nie słyszą o nich z wyprzedzeniem, więc byłoby miło, gdybyś mógł dać wgląd w to, czego się z tego nauczyłeś. W tym przypadku nie musisz streszczać webinarium. Być może po prostu weź punkt danych, studium przypadku lub inny cenny fragment informacji w nim, a następnie napisz post wokół tego.

17. Twój E-Mail

Jestem gotów się założyć, że słyszysz te same pytania i skargi od klientów w kółko. Dlaczego nie przekopać się przez Stare e-maile od klientów i sprawdzić, czy są jakieś typowe pytania lub problemy, które warto byłoby rozwiązać na swoim blogu. Jeśli nie możesz znaleźć żadnego, ale wiesz, że jest coś, co wydaje ci się szczególnie frustrujące, idź z tym. Może to być tak proste, jak “dlatego Budowa wysokiej jakości strony internetowej zajmuje dwa miesiące”.

18. Twoje Błędy

Nikt nie jest doskonały. Nawet ze wszystkimi listami kontrolnymi na świecie i najwyższej klasy systemem zarządzania zadaniami, jest coś, co z pewnością spadnie przez szczeliny. Albo może być tak, że ty i twój Klient byliście źle dobraną parą od samego początku. Cokolwiek doprowadziło do błędów w niedawnej pracy, dlaczego nie przekształcić tego w” lekcję ” typu postu. Zarówno twoi rówieśnicy, jak i twoi klienci mogą coś z tego zabrać.

19. Google

Google ma wiele narzędzi i funkcji, które świetnie nadają się do kreatywnego procesu burzy mózgów.

Alerty Google to świetny sposób na automatyzację tego.

Po prostu dodaj frazę kluczową i temat (Postaraj się jak najbardziej sprecyzować), o których chcesz być powiadamiany, gdy pojawi się nowa treść w wyszukiwaniu.

Funkcja automatycznego sugerowania Google jest również bardzo pomocna. Możesz użyć tego na jeden z dwóch sposobów. Zacznij wpisywać temat, o którym myślisz i obserwuj, jak pod nim automatycznie zapełniają się Najbardziej odpowiednie hasła wyszukiwania:

Możesz też uruchomić wyszukiwanie, a następnie przewinąć na sam dół strony, gdzie “wyszukiwania związane z” daje Ci więcej pomysłów wartych realizacji:

I wreszcie Google Trends. To narzędzie nie tylko powie Ci, jak dobrze dany temat jest popularny, ale także przedstawi Ci powiązane tematy i zapytania.

20. Generator pomysłów na blog Hubspot

Chcesz, żeby ktoś inny wykonał za ciebie robotę? Dlaczego więc nie skorzystać z generatora pomysłów na Blog Hubspot?

Wprowadź do trzech słów kluczowych (rzeczowników) związanych z tematami, o których chcesz pisać, a następnie uruchom wyszukiwanie. Hubspot da ci inspirację (lub rzeczywiste tematy) do pracy.

21. Odpowiedz opinii publicznej

Odpowiedz opinii publicznej to kolejny, który zrobi za ciebie dużo pracy.

Aby uzyskać najlepsze wyniki za pomocą tego narzędzia, wprowadź słowo kluczowe lub prostą frazę wyszukiwania, zdefiniuj język docelowy i pozwól, aby powiedział ci, co ludzie chcą wiedzieć na ten temat.

22. Buzzsumo

W przeciwieństwie do wyszukiwania w Google, które powie Ci, jakie posty działają najlepiej dla niektórych fraz wyszukiwania, Buzzsumo powie Ci, które posty działają najlepiej pod względem zaangażowania w mediach społecznościowych.

Jeśli więc twoim celem jest pisanie treści, które nie tylko generują szum w Twojej witrynie, ale zmuszają czytelników do dzielenia się nim z innymi, to narzędzie może pomóc ci dowiedzieć się, co naprawdę zainteresowało ludzi tym tematem.

23. Weź prysznic

Najwidoczniej to całe inspirowanie się pod prysznicem nie jest mitem. Badanie potwierdziło, że 72% ludzi faktycznie znajduje inspirację podczas mycia.

24. Idź na spacer

Według badań przeprowadzonych na Uniwersytecie Stanforda kilka lat temu, proces chodzenia-czy to na zewnątrz, czy na bieżni-sprawi, że te kreatywne soki będą płynąć. Chociaż możesz nie być otoczony inspirującymi efektami wizualnymi, sam proces poruszania się sprawi, że twój mózg zacznie myśleć w nowy sposób.

25. Zabawiaj Się

Sugerowałbym również poświęcenie czasu na relaks i dobrą zabawę. Poczytaj książkę, włącz muzykę, obejrzyj film … zrób coś, co pozbawi twój mózg myślenia i da mu czas na odpoczynek. I kto wie? Może najnowszy odcinek Twojego ulubionego sitcomu zainspiruje cię do nowego posta.

Wrapping Up

To niesamowite, jak wiele miejsc jest inspiracją dla nowych treści na blogu. To naprawdę tylko kwestia wiedzy, gdzie szukać tej inspiracji i czasu, aby to zrobić.

Do ciebie: jakie jest najdziwniejsze miejsce, w którym znalazłeś inspirację?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…