Zarządzanie wydarzeniami online szybko stało się normą, ponieważ coraz więcej organizatorów wydarzeń odchodzi od wysyłania papierowych zaproszeń i ręcznego obsługi RSVPs przez e-mail.

Na szczęście narzędzia do zarządzania wydarzeniami online ułatwiają małym klubom i dużym organizacjom obsługę własnych wydarzeń. Ale chociaż istnieje wiele wtyczek WordPress, które mogą pomóc w organizacji wydarzeń, takich jak koncerty, imprezy i festiwale, jedną z najbardziej pomijanych potrzeb jest możliwość sprzedaży biletów.

Tu pojawia się Tickera. Jest to pełna funkcji wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która pozwala zarządzać wydarzeniami w witrynie WordPress bez opłat pośredników i niepotrzebnych prowizji.

Brzmi nieźle, prawda?

Pięć lat temu wprowadziliśmy Tickera, który w tym czasie pojawił się jako nowe rozwiązanie do sprzedaży biletów na wydarzenia dla WordPress. Przewiń do przodu pięć lat i przekształciło się w pełnoprawne, bogate w funkcje i potężne rozwiązanie do biletowania wydarzeń dla WordPress z mnóstwem dodatków.

Powiedzieć, że rzeczy się zmieniły od pierwszego wydania byłoby niedopowiedzeniem!

Jak Tickera Może Pomóc Ci W Następnym Wydarzeniu?

Instalacja Tickera jest tak samo jak dodanie dowolnej innej wtyczki na swojej stronie WordPress.

Po zainstalowaniu i aktywacji, miły kreator instalacji powita cię, zapewniając płynny proces konfiguracji od samego początku.

Nie będę cię nudzić tutaj z nitty-gritty poradnik Jak korzystać z wtyczki, ale zamiast pokazać niektóre z potężnych rzeczy Tickera może zrobić.

An example of how to display event information on your website using Tickera.
Przykład wyświetlania informacji o zdarzeniach w witrynie za pomocą Tickera.

Tworzenie zdarzeń, typów biletów i szablonów biletów

Możliwość tworzenia wydarzeń, wybierania typów biletów i konfigurowania szablonów biletów to tylko niektóre z podstawowych opcji dostępnych w Tickera. Możesz również ustawić datę i godzinę wydarzenia oraz wygląd swoich biletów.

Tworzenie wielu typów biletów umożliwia ustawienie różnych cen, sekcji, biletów VIP itp. Istnieje również kilka ciekawych opcji dla typów biletów, takich jak możliwość skonfigurowania dostępnych dat, gdy bilet trafi do sprzedaży, skonfigurowanie dostępnych dat odprawy, a także podstawowe ustawienia, takie jak ilość i cena biletu.

Wspaniałą rzeczą w Tickerze jest to, że wiele z tych opcji jest właśnie tymi opcjami. Nie musisz ustawiać wartości dla każdego pola i opcji. Tak więc, aby spełnić minimalne wymagania, Utwórz wydarzenie i ustaw jego nazwę oraz datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia, Utwórz typ biletu i ustaw jego cenę i jesteś gotowy!

An example ticket created with Tickera.
Przykładowy bilet utworzony za pomocą Tickera.

Pozwól Swoim Klientom Wybrać Swoje Miejsce

Warto wspomnieć o najnowszym rozdziale historii Tickera, ponieważ zapewnia możliwość tworzenia oszałamiających planów pięter miejsca z grupami siedzącymi i przypisanymi siedzeniami, obszarami stojącymi, stołami, punktami zainteresowania i wieloma innymi.

Dzięki tej opcji Tickera podnosi poprzeczkę, jeśli chodzi o systemy biletowe dla WordPress i ogólnie systemy biletowe!

Prosty, ale potężny interfejs “przeciągnij i upuść” tickera pozwala łatwo tworzyć plany pięter i układać je tak, aby naprawdę przypominały Twoje miejsce. A najlepsze jest to, że to, co tworzysz na backendzie, jest dokładnie tym, jak twoje miejsce będzie wyświetlane na front-endzie, więc to, co widzisz, jest tym, co dostajesz.

An example of a Tickera seating chart.
Stwórz piękny wykres siedzeń i pozwól swoim klientom wybrać miejsce.

Zbieraj Dodatkowe Informacje Od Swoich Klientów

Wiedza o czymś więcej niż tylko imię, nazwisko i adres e-mail osoby jest koniecznością podczas organizowania wydarzenia, i to właśnie tam wchodzi w grę dodatek niestandardowych formularzy tickera. Dzięki temu dodatkowi możesz utworzyć dowolny formularz kasy i zebrać wszelkie potrzebne informacje o uczestnikach.

Od pól wprowadzania po przyciski radiowe, pola wyboru, rozwijane menu i pola tekstowe-możesz tworzyć niestandardowe formularze, które pozwolą klientom wybrać posiłki, określić, czy potrzebują miejsca parkingowego, wybrać kraj, z którego będą podróżować. Niezależnie od tego, jakie informacje musisz zebrać, dodatek do niestandardowych formularzy Tickera pomoże ci to zrobić.

An example of a Tickera custom form.
Tickera pozwala na tworzenie szczegółowych formularzy niestandardowych, dzięki czemu można zbierać praktycznie każdy rodzaj informacji, które chcesz od swoich klientów.

Odprawa uczestników

Sprzedaż biletów na wydarzenie na swojej stronie internetowej jest świetną funkcją, ale oczywiście jest jeszcze więcej do zrobienia-musisz zameldować uczestników, gdy rozpocznie się Twoje wydarzenie!

Z Tickera, zameldowanie uczestników jest bardzo proste. Możesz użyć smartfona (dowolnego urządzenia z systemem Android lub iOS) lub dowolnego skanera kodów kreskowych podłączonego do komputera z aplikacją Check-in Chrome Desktop (która jest niezależna od systemu operacyjnego, ponieważ działa na dowolnym komputerze, który może instalować i uruchamiać Chrome).

Checking in attendees with the Chrome app.
Sprawdzanie uczestników za pomocą aplikacji Chrome.

Ponadto, jeśli organizujesz wydarzenie w obszarze o słabym zasięgu lub bez dostępu do Internetu, możesz użyć aplikacji Check-in Chrome na komputer, aby pobrać bazę danych uczestników i uzyskać do niej dostęp offline. Oczywiście, jeśli spodziewasz się dużej liczby uczestników, możesz przyspieszyć proces, korzystając z wielu urządzeń do odprawy biletowej w tym samym czasie i nie ma ograniczeń co do liczby urządzeń, z których korzystasz.

To niektóre z głównych cech, które Tickera ma do zaoferowania, ale jest w tym o wiele więcej!

Kompatybilność Motywów Tickera

Jednym z głównych problemów, jeśli chodzi o dowolną wtyczkę, jest kompatybilność motywów. Dzięki Tickera nie musisz się martwić, ponieważ jest kompatybilny z każdym dobrze zakodowanym motywem WordPress. Tickera będzie podążać za Twoją stylizacją motywu, bezproblemowo wtapiając się w Twoją witrynę WordPress. Tak więc, to całkowicie zależy od osobistych preferencji i smaku, który motyw chcesz użyć z Tickera.

Bramki płatności i integracja WooCommerce

Tickera obsługuje dziesiątki bramek płatności, więc gdziekolwiek jesteś na świecie, jesteś pokryty co najmniej jedną z popularnych bramek płatności dostępnych w Twoim kraju.

Ale historia nie kończy się na tym. Tickera zapewnia pełną integrację z WooCommerce za pośrednictwem dodatku Bridge for WooCommerce. Dzięki temu dodatkowi możesz tworzyć i sprzedawać bilety Tickera, jak każdy inny produkt WooCommerce. Całkiem fajne, prawda?

Tak więc, tak może używać dosłownie każdej bramki płatności dostępnej dla WooCommerce do sprzedaży biletów Tickera. Ale dlaczego na tym poprzestać? Możesz także użyć innych wtyczek WooCommerce, aby rozszerzyć funkcjonalność e-commerce w sklepie z biletami.

Sprzedaż biletów online jest łatwa z Tickera

Te kilka kluczowych funkcji to tylko wierzchołek góry lodowej dla wtyczki Tickera. Istnieje wiele innych funkcji dostępnych za pośrednictwem dodatków 25 dostępnych dla wtyczki. I to jest najlepszy testament – Tickera stale się rozwija, uważnie słuchamy klientów i dostarczamy nowe funkcje przez cały czas. To będzie bardzo interesujące zobaczyć, co przyszłość ma w (bilety) sklep dla Tickera, ale w oparciu o postęp w ciągu ostatnich pięciu lat, nie ma powodu, aby nie być optymistą.

Uwaga: jest to post gościa napisany przez Marko Miljus, byłego dewelopera WPMU DEV, który stworzył Tickera, niesamowitą wtyczkę do zarządzania wydarzeniami dla WordPress.

Czy zarządzasz wydarzeniami za pośrednictwem witryny WordPress? Jakich funkcji oczekujesz w wtyczce do zarządzania wydarzeniami? Używałeś Tickera? Daj nam znać, co myślisz w komentarzach poniżej!

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…