W artykule:
- Video Tutorial
- 1. Zmień Schemat Kolorów Administratora
- 2. Twórz Własne, Niestandardowe Schematy Kolorów Administratora
- 3. Ustaw domyślny schemat kolorów administratora dla wszystkich użytkowników w WordPress
- 4. Darmowe motywy i wtyczki administratora
- 5. Ukryj niepotrzebne elementy z obszaru administratora
- 6. Dodaj niestandardowe linki do paska narzędzi WordPress
- 7. Ogranicz dostęp do Pulpitu Nawigacyjnego w WordPress
- 8. Tajna strona opcji w WordPress Admin
- 9. Zmień Tekst Stopki Administratora
- 10. Wyróżniona Kolumna obrazu w obszarze administratora
- 11. Pokaż lub Ukryj widżety pulpitu nawigacyjnego WordPress
- 12. Dodaj sekcję pomocy w obszarze administratora WordPress
- 13. Jak usunąć WordPress.org linki z paska narzędzi
Chcesz dostosować obszar administracyjny WordPress? Może chcesz zmienić domyślny schemat kolorów, dodać własną markę, a nawet dodać nową sekcję pomocy dla klientów? W tym artykule udostępnimy wtyczki 13 i wskazówki, aby poprawić swój obszar administracyjny WordPress.
Video Tutorial
Jeśli nie podoba Ci się film lub potrzebujesz więcej instrukcji, Kontynuuj czytanie.
1. Zmień Schemat Kolorów Administratora
Masz dość patrzenia na te same domyślne kolory obszaru administracyjnego WordPress? Możesz je zmienić odwiedzając Użytkownicy ” Twój Profil strona. Użytkownicy nie będący adminami z dostępem do obszaru administracyjnego mogą również spersonalizować swoje wrażenia, odwiedzając Profil strona.
WordPress ma wbudowane schematy kolorów 8 do wyboru. Szczegółowe instrukcje znajdują się w naszym przewodniku, jak zmienić schemat kolorów administratora w WordPress.
2. Twórz Własne, Niestandardowe Schematy Kolorów Administratora
Nie podoba Ci się żaden z domyślnych schematów kolorów? Nie martw się, możesz tworzyć własne niestandardowe schematy kolorów bez pisania kodu. Po prostu zainstaluj i aktywuj schemat kolorów administratora i odwiedź Narzędzia ” Kolory Admina strona. Możesz wybierać kolory i tworzyć własne niestandardowe schematy kolorów administratora.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, możesz sprawdzić nasz samouczek na temat tworzenia niestandardowych schematów kolorów administratora w WordPress.
3. Ustaw domyślny schemat kolorów administratora dla wszystkich użytkowników w WordPress
Jeśli chcesz zapewnić spójne środowisko dla wszystkich użytkowników w Twojej witrynie, możesz ustawić domyślny schemat kolorów administratora w WordPress. Po prostu dodaj ten mały fragment kodu do funkcji motywu.plik php lub w wtyczce specyficznej dla witryny.
function set_default_admin_color ($user_id) { $args = array( 'ID' = > $user_id, 'admin_color' = > 'sunrise' ); wp_update_user ($args ); } add_action ('user_register', 'set_default_admin_color');
Możesz także uniemożliwić użytkownikom zmianę schematu kolorów administratora WordPress. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zapoznaj się z naszym samouczkiem, jak ustawić domyślny schemat kolorów administratora dla nowych użytkowników w WordPress.
4. Darmowe motywy i wtyczki administratora
Schematy kolorów administratora zmieniają tylko kolory obszaru administracyjnego WordPress. Jeśli chcesz całkowicie zmienić wygląd obszaru administracyjnego, wypróbuj jedną z wielu wtyczek motywu administratora WordPress. Te motywy modyfikują obszar administracyjny WordPress, wprowadzając kilka zmian w ogólnym wyglądzie ekranów administracyjnych.
Spójrz na naszą wyselekcjonowaną listę 7 darmowych motywów administratora WordPress dla WordPress, które możesz wypróbować od razu.
5. Ukryj niepotrzebne elementy z obszaru administratora
Nie chcesz, aby Twoi użytkownicy widzieli wszystkie menu administratora? Cóż, możesz je ukryć na podstawie ról użytkowników.
Jeśli tworzysz witryny dla klientów, Możesz ukryć elementy menu, w których uważasz, że klienci mogą zepsuć witrynę. W przypadku witryn z wieloma autorami możesz ukryć menu, których użytkownicy nie potrzebują.
Wystarczy zainstalować i aktywować wtyczkę Admimize. Odwiedź Ustawienie ” Admimize strona konfiguracji wtyczki.
Admimize to potężna wtyczka z wieloma opcjami. Zapoznaj się z naszym samouczkiem na temat ukrywania niepotrzebnych elementów przed administratorem WordPress za pomocą Admimize, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
6. Dodaj niestandardowe linki do paska narzędzi WordPress
Pasek narzędzi WordPress lub pasek administracyjny to menu wyświetlane na górze obszaru administracyjnego. Ten pasek narzędzi zawiera przydatne skróty do różnych ekranów administracyjnych w WordPress. Możesz go dostosować, aby dodać własne niestandardowe skróty na pasku narzędzi dla łatwego dostępu.
Po prostu dodaj łącza do paska narzędzi, dodając ten fragment kodu do funkcji.plik php lub wtyczka specyficzna dla witryny.
// Dodaj link do paska narzędzi WP function custom_toolbar_link ($wp_admin_bar) { $args = array( 'id' = > 'wpbeginner', 'title' = > 'Search WPBeginner', 'href' = > 'https://www.google.com:443/cse/publicurl?cx=014650714884974928014:oga60h37xim', 'meta' = > array( 'class' = > 'wpbeginner', 'title' = > 'Szukaj tutoriali WPBeginner' ) ); $wp_admin_bar->add_node ($args); } add_action ('admin_bar_menu', 'custom_toolbar_link', 999);
Ten przykładowy Skrót łącza dodałby Niestandardowy link wyszukiwania WPBeginner, dzięki czemu można łatwo przeszukiwać samouczki.
Nie zapomnij zastąpić wszystkich argumentów własnym linkiem. Aby uzyskać bardziej szczegółowe instrukcje, sprawdź nasz samouczek na temat dodawania niestandardowych skrótów do paska narzędzi WordPress.
7. Ogranicz dostęp do Pulpitu Nawigacyjnego w WordPress
Domyślnie wszyscy użytkownicy w witrynie WordPress mogą uzyskać dostęp do obszaru administracyjnego. Oczywiście mogą zrobić tylko tyle, na ile pozwala im ich rola użytkownika, ale trochę niepotrzebne jest dawanie użytkownikom dostępu do obszaru administracyjnego, jeśli nie mają tam nic do roboty.
Po prostu zainstaluj i aktywuj wtyczkę Usuń dostęp do Pulpitu Nawigacyjnego. Odwiedź Ustawienia ” Dostęp Do Pulpitu Nawigacyjnego aby skonfigurować wtyczkę.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zapoznaj się z naszym samouczkiem, jak ograniczyć dostęp do Pulpitu Nawigacyjnego w WordPress.
8. Tajna strona opcji w WordPress Admin
WordPress przechowuje wiele ustawień w bazie danych. Niektóre z tych ustawień można zmienić, odwiedzając różne sekcje pod Ustawienia menu obszaru administracyjnego. Jednak nadal istnieje duża liczba opcji przechowywanych w bazie danych przez wtyczki, motywy i WordPress. Powodem, dla którego zwykle nie można edytować tych opcji z obszaru administratora, jest to, że nie należy ich ręcznie zmieniać.
WordPress ma tajną stronę opcji ukrytą w menu administratora, która pokaże Ci wszystkie zapisane opcje dla Twojej witryny. Po prostu odwiedź:
http://www.example.com/wp-admin/options.php
Zastąp example.com z własną nazwą domeny. Na tej tajnej stronie zobaczysz długą listę opcji.
Aby dowiedzieć się więcej o tej stronie, odwiedź nasz przewodnik na panelu ukryte tajne opcje w obszarze administracyjnym WordPress
9. Zmień Tekst Stopki Administratora
Domyślnie obszar stopki w panelu administracyjnym WordPress pokazuje tekst “dziękuję za tworzenie za pomocą WordPress” i wersję WordPress. Możesz łatwo odzyskać tę przestrzeń i umieścić tam swój własny branding. Po prostu skopiuj i wklej ten kod w funkcjach szablonu.plik php lub wtyczka specyficzna dla witryny.
function remove_footer_admin () { echo ' Powered by <a href="http://www.wordpress.org" target= "_blank" > WordPress < / a > / Built by <a href="https://syedbalkhi.com / "target="_blank" >Syed Balkhi< / a>"; } add_filter ('admin_footer_text', 'remove_footer_admin');
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym samouczkiem na temat zmiany stopki w panelu administracyjnym WordPress.
10. Wyróżniona Kolumna obrazu w obszarze administratora
WordPress pozwala dodawać polecane obrazy do postów na blogu. Jednak, gdy patrzysz na ekran postów, nie jest jasne, które posty mają obraz, a które posty go nie mają.
Możesz rozwiązać ten problem, instalując wtyczkę Featured Image Column. Po aktywacji wtyczka po prostu doda polecaną kolumnę obrazu na ekranie postów.
Aby uzyskać więcej informacji, możesz odwiedzić nasz samouczek, Jak dodać polecaną kolumnę obrazu do obszaru administracyjnego WordPress.
11. Pokaż lub Ukryj widżety pulpitu nawigacyjnego WordPress
Domyślny ekran pulpitu nawigacyjnego WordPress zawiera kilka widżetów. Niektóre z tych informacji prawdopodobnie nie są dla Ciebie ważne. Dlatego możesz ukryć te sekcje, klikając przycisk Opcje ekranu i odznaczając pole obok każdej opcji.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź nasz tutotrial, jak dostosować panel administracyjny WordPress.
Bardziej zaawansowani użytkownicy, którzy chcą całkowicie wyłączyć widżety pulpitu nawigacyjnego dla wszystkich swoich Użytkowników, mogą zapoznać się z przewodnikiem, jak usunąć widżety pulpitu nawigacyjnego WordPress.
12. Dodaj sekcję pomocy w obszarze administratora WordPress
Jeśli budujesz strony internetowe dla klientów lub uruchamiasz witryny dla wielu użytkowników, prawdopodobnie jesteś zmęczony odpowiadaniem na te same pytania w kółko. Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł dodać sekcję pomocy, aby użytkownicy mogli sami znaleźć odpowiedzi?
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę pomocy WP. Po aktywacji możesz skonfigurować wtyczkę, aby utworzyć własne spersonalizowane Centrum pomocy / zasobów.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, Sprawdź nasz samouczek, Jak dodać sekcję pomocy / zasobów w panelu administracyjnym WordPress.
13. Jak usunąć WordPress.org linki z paska narzędzi
Pasek narzędzi WordPress wyświetla menu linków pod logo WordPress. Jeśli dostosowujesz swój obszar administracyjny i chcesz usunąć to menu i logo WordPress, po prostu dodaj ten kod do funkcji motywu.plik php:
add_action ('admin_bar_menu', 'remove_wp_logo', 999) ; function remove_wp_logo ($wp_admin_bar) { $wp_admin_bar->remove_node ('WP-logo' ); }
Mamy nadzieję, że te wtyczki i wskazówki pomogły Ci poprawić obszar administracyjny WordPress. Możesz również sprawdzić naszą listę najlepszych wtyczek i narzędzi SEO WordPress 9, z których powinieneś korzystać.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.