Programiści i wdrożeniowcy WordPress są całkiem szczęśliwą gromadką, jeśli o tym pomyślisz. Możesz pracować na platformie, która jest z natury intuicyjna, bezpieczna i pełna funkcji. Ile osób może to powiedzieć o swoich platformach cyfrowych?

Czasami jednak wszystkie te” rzeczy ” zapychające administratora WordPress mogą przeszkodzić ci w osiągnięciu pełnych potencjalnych stron internetowych.

Spójrzmy prawdzie w oczy. To, co działa dla ciebie pod względem opcji menu, widżetów i układu, prawdopodobnie nie działa dla drugiego faceta lub dziewczyny. Tak więc, podczas gdy WordPress próbuje spełnić podstawowe wymagania potrzebne do zarządzania witryną w ramach administratora, nie jest to idealna konfiguracja dla wielu osób.

Decluttering jest czymś, co zawsze namawiam do projektowania i tworzenia stron internetowych. Poprawia komunikację, poprawia koncentrację i daje większą kontrolę nad kierowaniem odwiedzających wokół witryny. Wiemy już, że minimalizm działa, więc dlaczego nie użyć niektórych technik deklowania, aby poprawić własną komunikację, skupienie i kierunek podczas pracy w WordPress?

Minimalny administrator WordPress może być dokładnym rodzajem wiosennego sprzątania, którego potrzebujesz teraz, aby stworzyć bardziej usprawniony przepływ pracy w 2017.

Zalety minimalnych Przestrzeni Roboczych

Co ciekawe, 65% Amerykanów uważa, że zaśmiecone miejsca pracy negatywnie wpływają na ich zdolność myślenia i koncentracji. Myślę, że można powiedzieć, że “efekt bałaganu” może dotyczyć zarówno naszych fizycznych, jak i cyfrowych przestrzeni roboczych.

Czy to w świecie fizycznym, czy cyfrowym, minimalizm jest potężnym narzędziem. Kiedy próbujesz uruchomić firmę opartą (głównie) na jednej platformie, takiej jak WordPress, dobre czyszczenie przestrzeni roboczej może zdziałać cuda, usprawniając przepływ pracy.

Oto niektóre z powodów, dla których powinieneś dać swój cyfrowe WordPress admin a minimal makeover:

  • Skieruj swoją uwagę i usuń zakłócenia poprzez schludniejszy, czystszy interfejs.
  • Oszczędzaj czas i zwiększ wydajność, ukrywając elementy menu, których nie używasz, i daj sobie mniej opcji do sortowania.
  • Zmień kolejność stron i podstron, aby te, które uzyskują największy ruch pieszy, zbliżyły się do lewej górnej części panelu administracyjnego WordPress.
  • Stwórz spójny, profesjonalny interfejs, aby zwiększyć komfort za każdym razem, gdy wejdziesz do nowego administratora WordPress.
  • Pomóż zapoznać niezależnych programistów i innych asystentów WordPress z przepływem pracy, zapewniając im spójny układ.
  • Dodaj zakładki lub strony, które zawierają przydatne informacje, a także przypomnienia, aby wykonać niezbędne–ale łatwe do zapomnienia-kolejne kroki.
  • Dodaj niestandardowe widżety lub projektuj szybkie łącza do administratora, aby uzyskać łatwy dostęp do elementów, które zwiększają wartość przepływu pracy.
  • Wyłącz wszelkie widżety, które zajmują niepotrzebne miejsce.
  • Istnieją również powody związane z klientem, dla których należy uprościć backend WordPress.

Nic dziwnego, że w Internecie jest mnóstwo informacji o tym, jak stworzyć minimalną fizyczne obszar roboczy, ponieważ dotyczy to większego segmentu populacji. Ale co jeśli chodzi o WordPress? Czy te same wskazówki dotyczące deklutterowania fizycznych przestrzeni roboczych (deklutter, simplify, and open up your space) mają również zastosowanie do WordPress?

Przyjrzyjmy się Twoim możliwościom.

Jak stworzyć minimalnego administratora WordPress

WordPress to intuicyjna platforma, ale czasami jest po prostu zbyt wiele do przesiania. Czy naprawdę musisz zobaczyć wszystkie te widżety na panelu administracyjnym lub kartach na pasku bocznym? Jasne, nikogo nie krzywdzą, ale rozpraszają i często są niepotrzebne.

Optymalizując dowolną przestrzeń roboczą, należy dążyć do dopasowania jej do osobistego przepływu pracy, a nie na odwrót. Jeśli chcesz pracować wydajniej, stwórz przestrzeń, która działa dla Ciebie, a nie przeciwko tobie.

Oto kilka narzędzi, które pozwolą Ci zminimalizować administratora i lepiej usprawnić przepływ pracy w WordPress:

  • Opcje Ekranu

    Pierwsze miejsce na start to Opcje Ekranu zakładka znajduje się w prawej górnej części panelu administracyjnego WordPress. Opcje tutaj zmienią się, gdy włączysz więcej wtyczek w swojej witrynie. Niezależnie od tego, jakie widżety kończą się w opcjach ekranu, masz pełną kontrolę nad tym, co jest lub nie jest wyświetlane na pulpicie nawigacyjnym domu.

    Po prostu sprawdź żądane Widżety, a następnie zmaksymalizuj/zminimalizuj każdy z nich, gdy chcesz uzyskać dostęp do informacji.

    Interesują Cię Opcje ekranu?

  • Edytor Menu Administratora

    WordPress oferuje fantastyczne narzędzie do edycji menu przeciągnij i upuść dla paska nawigacji, który pojawia się na stronie, ale nie ma nic takiego w naszym edytorze administratora backendu. Jeśli jesteś fanem edytora Menu w WordPress, spodoba ci się wtyczka edytora menu administratora. Zasadniczo daje Ci taką samą kontrolę nad edytowaniem nazw kart, dostępem i porządkiem sortowania w menu administratora.

    Zainteresowany edytorem menu administratora?

    Szczegóły
  • Admimize Plugin

    Chcesz mieć pełną kontrolę nad administracją i pulpitem WordPress, zarówno dla siebie, jak i dla wszystkich użytkowników? Dzięki wtyczce Admimize możesz kontrolować wszystko z przodu i z tyłu WordPress, w tym: schematy kolorów administratora, widoczność różnych kart paska bocznego, funkcje zarządzania wtyczkami i motywami, minimalizacja paska administracyjnego i wiele innych.

    Zainteresowany Wtyczką Admimize?

    Szczegóły
  • Wtyczka Marki Ultimate

    Branda header

    Wtyczka Branda WPMU DEV nie służy tylko do białego etykietowania lub marki zaplecza WordPress. Jest również wyposażony w szereg opcji minimalizacji i dostosowywania administratora. Dzięki tej wtyczce możesz aktualizować widżety pulpitu nawigacyjnego, zmieniać nazwy i kolejność kart menu, a nawet aktualizować górny pasek narzędzi administratora z linkami, do których potrzebujesz szybkiego dostępu.

    Zainteresowany Wtyczką Ultimate Branding?

    Szczegóły

Wrapping Up

Zminimalizowana przestrzeń robocza może zrobić dobre rzeczy dla ogólnego samopoczucia i zdolności do usprawniania i radzenia sobie z codzienną pracą. Uważaj jednak, aby nie przesadzić. Uproszczenie WordPress to jedno. Tworzenie zbyt rzadkiej i niewygodnej cyfrowej przestrzeni roboczej to kolejna rzecz. Trzymaj to minimalnie i mądrze, a wszystko będzie dobrze.

Do ciebie: jaki jest Twój ulubiony sposób na zminimalizowanie przestrzeni roboczej WordPress?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…