W artykule:
Jeśli śledzisz moją serię blogów dla zysku, będziesz mieć teraz wysokiej jakości bloga z rosnącą publicznością w dobrze zdefiniowanej niszy. Ale jak przekształcić to w dochody?
W tym ostatnim poście z serii przeanalizuję to pytanie. Zbadam opcje zarabiania na Twoim blogu i zidentyfikuję, co nasi blogerzy studium przypadku robią, aby zarabiać na swoich blogach.
To, co najlepsze dla Ciebie, zależy od czytelników, treści i celu bloga. Będzie również ewoluować z czasem, ponieważ trendy się zmieniają, a odbiorcy stają się bardziej otwarci na różne formy monetyzacji.
Powinieneś więc regularnie przeglądać swoją strategię zarabiania (tak, nazwijmy to czymś tak wielkim), identyfikować, co działa, a co nie, i patrzeć na nowe trendy w celu określenia, czy mogą pracować dla Twojego bloga. Musisz również wziąć pod uwagę ewolucję odbiorców i treści, ponieważ wpłynie to na sposób zarabiania pieniędzy.
Przeczytaj inne posty z tej serii o zarabianiu pieniędzy na blogu WordPress:
- Chcesz zarabiać na swoim blogu WordPress? Potrzebujesz niszy
- Zarabianie na swoim blogu: Konfiguracja i przygotowanie strony
- Zarabianie Na Swoim Blogu: Tworzenie Odpowiednich Treści
- Zarabianie Na Swoim Blogu: Angażowanie Odbiorców
- Zarabianie na swoim blogu: widząc pieniądze Roll w
Zarabianie na swoim blogu: opcje
Istnieje kilka opcji, jeśli chodzi o zarabianie pieniędzy na swoim blogu:
- Dochody bezpośrednie
- Reklama
- Linki partnerskie i treści sponsorowane
- Dochody Offline i/lub pośrednie
Większość blogów będzie miała kombinację strumieni przychodów, które zmieniają się w czasie. Zrób swoje badania, zanim zdecydujesz, w jaki sposób będziesz zarabiać na swojej stronie, i nie tylko zdobądź konto Google AdSense, ponieważ jest to łatwa rzecz do zrobienia.

Zanim Zaczniesz-Zrób Swoje Badania
Twój blog zarobi więcej pieniędzy, szybciej, jeśli zbadasz odbiorców, treści i jakie formy zarabiania pasują do nich najlepiej.
Zbadaj następujące kwestie:
- Konkurs – Jakie metody stosują inne blogi w twojej niszy? Na przykład w modzie, wnętrzach i blogach kosmetycznych marketing afiliacyjny grozi wyprzedzeniem reklamy. Blogerzy mogą zarabiać znaczne sumy za powiązane lub sponsorowane treści.
- Twoja publiczność – Jeśli Twoi odbiorcy są cyniczni w reklamach online z dużą częstością blokowania reklam, musisz być mądry. Tradycyjne reklamy nie będą działać – musisz zidentyfikować inne metody.
- Twój czas – Prosta Reklama umieszczona na twojej stronie jest zdecydowanie najszybszą metodą – wystarczy skonfigurować reklamy, zapłacić opłaty i jesteś gotowy do pracy. Inne źródła przychodów mogą wymagać większego wysiłku, więc jeśli blogujesz w wolnym czasie, może to nie być dla ciebie – przynajmniej nie na początku.
- Twoje cele biznesowe – Jeśli twój blog obsługuje firmę, możesz nie chcieć umieszczać reklam w swojej witrynie, ponieważ może to wpłynąć na Twoją wiarygodność. Lub (podobnie jak my) możesz chcieć, aby Materiały promocyjne na swojej stronie były przeznaczone dla własnych produktów.
- Twój zasięg – Im większa publiczność, tym więcej możliwości będzie dostępnych. Na przykład treści sponsorowane będą dostępne tylko dla blogerów o ugruntowanej publiczności. Marketerzy odkrywają, że mogą dotrzeć do znacznie większej i bardziej zaangażowanej publiczności znacznie taniej, pracując z blogerami niż płacąc za drogie reklamy telewizyjne lub magazyny.
- Twoje umiejętności – Jeśli jesteś pisarzem, sprzedaż książki za pośrednictwem bloga może być sposobem na zarabianie pieniędzy. Jeśli jesteś projektantem wnętrz, możesz sprzedawać mood boards lub tworzyć linię produktów na rynek za pośrednictwem swojego bloga. To wszystko zależy od Ciebie, Twoich umiejętności i niszy.
Te pytania pomogą Ci zdecydować się na najbardziej odpowiednią strategię monetyzacji. Pamiętaj, że zmieni się to z czasem – na przykład w miarę wzrostu liczby odbiorców, szanse na sponsorowane treści będą bardziej prawdopodobne.
Teraz rzućmy okiem na główne metody zarabiania pieniędzy na swoim blogu i jak uzyskać z nich jak najwięcej.
Dochody Bezpośrednie
Jeśli twój blog generuje bezpośrednie dochody, oznacza to, że sprzedaje coś bezpośrednio odbiorcom. Mogą to być produkty, usługi, zasoby lub sama treść.
Niektóre dobrze znane serwisy informacyjne (na przykład London Times-kliknij w link, a zobaczysz, co mam na myśli!) utworzyli paywall, podczas gdy inni (tacy jak Guardian) uważają, że ich treść nie powinna być ograniczana i zamiast tego zbierają pieniądze za pośrednictwem reklam lub programów członkowskich.
Pobieranie opłat od odwiedzających za dostęp do wszystkich treści jest mało prawdopodobne, ponieważ nie masz dobrze ugruntowanej i wpływowej marki. Ale możesz pobierać opłaty za niektóre treści.
Nasza wtyczka Pay Per View pozwala określić zawartość witryny, którą ludzie muszą płacić za konsumpcję. Mogą to być dłuższe posty, zasoby do pobrania, wideo lub cokolwiek wybierzesz. Ale moja rada jest taka, żeby się odprężyć i oprzeć pokusie, by pobierać opłaty za zbyt wiele, albo stracisz publiczność.

Alternatywnie możesz skonfigurować witrynę członkowską i pobierać opłatę członkowską, dając członkom dostęp do dodatkowych treści na swoim blogu, a także społeczności, z którą mogą wchodzić w interakcje. Ponownie bądź ostrożny-musisz mieć wystarczająco dużo darmowych treści, aby zachęcić ludzi, i może warto uczynić członkostwo darmowym na początku, podczas gdy budujesz swoich odbiorców.
Witrynę członkowską można skonfigurować za pomocą bezpłatnych wtyczek członkostwa i mają różne poziomy dostępu. Możesz mieć wiele planów członkowskich, określić, które typy treści lub poszczególne posty są ograniczone do członków (i na jakim poziomie) oraz mieć społeczność, do której dostęp mają tylko członkowie.
Żaden z blogów, na które patrzyliśmy w tej serii, nie korzysta z członkostwa, ale jedna witryna WordPress, która odniosła duży sukces w sprzedaży członkostwa w celu uzyskania dostępu do wysokiej jakości treści, to status postu.

Reklama
Reklama, pomimo wzrostu blokerów reklam, jest nadal najpopularniejszą formą zarabiania na blogach i jest obecna na milionach blogów na całym świecie.
Najprostszą opcją jest skonfigurowanie konta Google Adsense i połączenie go z wtyczką do wyświetlania reklam na swojej stronie, co daje większą kontrolę niż tylko przy użyciu kodu dostarczonego przez Google. Nasza wtyczka Simple Ads ułatwia wyświetlanie reklam w całej witrynie lub alternatywnie nasza wtyczka in Post ads umożliwia wstawianie reklam w treści. Może to być bardziej skuteczne, ponieważ reklamy są mniej narażone na filtrowanie przez odwiedzających przyzwyczajonych do ignorowania wszystkiego na obrzeżach strony.

Ale Google nie jest jedyną opcją, jeśli chodzi o reklamę. Wraz z rozwojem Twojego bloga warto poświęcić czas na identyfikację i współpracę z innymi dostawcami, co może przynieść wyższe przychody na reklamę i kliknięcie. Reklamy Google mogą być nieestetyczne i zawsze będą głównym celem blokerów reklam, więc posiadanie więcej niż jednego ciągu reklamowego na łuku może przynieść ci korzyści. Alternatywnymi dostawcami są Amazon Associates, Propeller Ads, Media.net, Infolinks.
Wszystkie nasze blogi case study wykorzystują reklamy. # lifewithboys jest w tej grupie niezwykły, ponieważ jego reklama jest bardzo subtelna, co być może odzwierciedla fakt, że blog jest bardziej hobby niż pracą dla jego autorów.

Nawet blog Toma Mcfarlina, który wspiera jego działalność jako programista WordPress, zawiera reklamy-chociaż są one bardziej subtelne i ukierunkowane niż inne blogi, tylko reklamują produkty i usługi związane z jego treścią.

Natomiast strona ConservativeHome wykorzystuje mieszankę reklam kontekstowych i umieszczonych bezpośrednio – reklama na górze ekranu odzwierciedla fakt, że kupowałem sofę, podczas gdy ta po prawej nie ma związku z moją historią przeglądania ani treścią strony, co daje jej więcej wspólnego z reklamami znajdującymi się w tradycyjnych mediach.

Linki partnerskie i treści sponsorowane
W niektórych niszach wykorzystanie swojego wpływu do generowania przychodów za pośrednictwem sponsorowanych postów i/lub linków partnerskich jest grzybobranie. Dotyczy to zwłaszcza blogowania lifestylowego. Young House Love jest niezwykła w swojej niszy, ponieważ nie zawiera linków partnerskich ani sponsorowanych treści, ale może to wynikać z faktu, że nie jest to jedyne źródło dochodów jego właścicieli – mają pracę dzienną, w branży reklamowej ironicznie, jednak Podcast Young House Love ma sponsora dla każdego odcinka, z kodami rabatowymi dostępnymi za pośrednictwem linku opublikowanego za pośrednictwem podcastu i jego strony na stronie internetowej.

Linki partnerskie są łatwe do skonfigurowania, gdy zaczynasz, a jeśli masz szczęście, mogą Od początku zwiększać niewielkie kwoty przychodów. Dostawcy, tacy jak Amazon Associates, Linkshare i VigLink, mogą pomóc w konfigurowaniu powiązanych linków, z różnym stopniem automatyzacji. Automatyczne linki mogą być nieco dziwne, jeśli nie ustawisz rzeczy poprawnie-upewnij się, że są one odpowiednie dla Twojej witryny i nie są nieodpowiednie.
Treści sponsorowane stają się istotne, gdy odbiorcy osiągną rozmiar, w którym reklamodawcy będą siedzieć i zwracać uwagę. Silna i lojalna publiczność oznacza dobrze ukierunkowaną grupę osób zaangażowanych w dany temat i prawdopodobnie pod wpływem tego, co znajduje się w Twojej witrynie – co reklamodawcy kochają. Sponsorowane treści przybierają różne formy, od pisania normalnej treści za pomocą polecanych produktów zawartych w kopii, do oparcia całego postu wokół recenzji produktu lub usługi, po wynagrodzenie sponsora za umieszczenie własnej treści na twojej stronie. Których użyjesz, zależy od równowagi między wynagrodzeniem a zachowaniem kontroli i integralności redakcyjnej.
W WPMU DEV często zwracają się do nas reklamodawcy, którzy chcą umieszczać sponsorowane treści na tym blogu. Aby zachować integralność treści, zawsze odmawiamy. Ale to nie znaczy, że powinieneś-po prostu upewnij się, że czytelnicy wiedzą, kiedy post jest sponsorowany iw jakim stopniu.
Dochody Offline i pośrednie
Twój blog może również przynieść dochody, które nie są generowane bezpośrednio przez samego bloga. Obejmuje to przedmioty materialne, takie jak książki, linie produktów (sprzedawane na Twoim blogu lub za pośrednictwem strony trzeciej), usługi i inne.
Jeśli twój blog wspiera twoją istniejącą firmę, Twoja strategia monetyzacji będzie polegać na konwersji. Każdy odwiedzający przybywający do twojej witryny jest potencjalnym klientem, a zadaniem twojego bloga jest przekształcenie go w jednego. Ale musisz być subtelny – nie młotkuj ludzi komunikatami marketingowymi, bo ich stracisz. Zamiast tego zapewnij ludzi o swojej wiedzy i kompetencjach i wykorzystaj swoje treści, aby przyciągnąć odbiorców, których możesz następnie przekierować na strony sprzedaży. Blog dla mojej firmy web design przyciąga odwiedzających, którzy chcą dowiedzieć się o projektowaniu i rozwoju stron internetowych, a około połowa nowych klientów znalazła mnie, ponieważ googlowali coś, o czym blogowałem.
Witryna gotowanie na Bootstrap zawiera reklamy, ale nie sprzedaje bezpośrednio przepisów-zamiast tego zawiera linki, w których można kupić książki Jacka Monroe. Strona Young House Love zawiera również linki do miejsc, w których można kupić ich książki i asortyment produktów, takich jak światła i haczyki. Nie są one sprzedawane bezpośrednio na stronie, ale za pośrednictwem stron trzecich.

Twój blog pomoże promować Twoją markę, budować zaufanie do Ciebie i zaprezentować Twoją wiedzę i umiejętności. Wszystko to sprawi, że ludzie będą bardziej skłonni kupować od ciebie. Więc nie martw się, że blogując, zdradzasz swoje sekrety. To, co robisz, daje ludziom przedsmak tego, do czego będą mieli dostęp, jeśli cię zatrudnią lub kupią od ciebie.
Zarabianie na swoim blogu nie jest szybkie ani łatwe – ale jest to możliwe
Nie składam żadnych dzikich obietnic: twój blog prawdopodobnie nie będzie zarabiał na początku, a zarabianie pieniędzy zajmie trochę czasu, gdy zbudujesz swoich odbiorców i opracujesz więcej i lepszą treść. Może minąć wiele lat, zanim będziesz w stanie zrezygnować z pracy.
Ale dzięki dokładnym badaniom i odpowiedniej strategii monetyzacji możliwe jest bardzo zdrowe życie z blogowania. To przyjemne, ale to praca. Ciężka, zabawna praca. Smacznego!
Tagi: