W artykule:
- #1. Pisz świeże treści skupione na zamiarach użytkowników Wyszukiwania
- #2. Odśwież Starą Zawartość
- #3. Uzyskaj Lepsze Linki Zwrotne
- #4. Spraw, aby część treści stała się wirusowa
- #5. Dodaj aktualne znaczenie dla postów, które utknęły w rankingach
- #6. (Nie przesadzaj)optymalizuj swoje teksty kotwic
- #7. Wykonaj pełny audyt techniczny SEO
- #8. Pisz lepsze nagłówki i meta opisy
- #9. Promuj, Promuj, Promuj
- #10. Pisz dla użytkowników, Optymalizuj dla wyszukiwarek
Niektórzy ludzie dostają kopa dopaminy za każdym razem, gdy ktoś lubi lub udostępnia swoje posty na Facebooku. Niektórzy dostają to od liczby ️serc, które dostają na swoich zdjęciach na Instagramie. A inni – w tym ja-spieszą się z Google Analytics. Tak, lubię oglądać liczbę odbijającą się w górę iw dół na stronie w czasie rzeczywistym.
A najlepsze? Obserwowanie ruchu dochodzącego z Google > Organic. Bo jeśli Google uważa, że Twoje treści są warte dobrej pozycji w rankingu stron w wyszukiwarkach, to musisz robić coś dobrze, prawda?
Jednak czasami czuję się całkowicie opróżniony, gdy ekran w czasie rzeczywistym wygląda tak:

Co więc możesz zrobić, aby poprawić swoje SEO i uzyskać miły wzrost ruchu w wyszukiwarce organicznej?
Czytaj dalej, aby zapoznać się ze sprawdzonymi technikami, które pomogą Ci wyciągnąć cię z kryzysu w ruchu drogowym.
#1. Pisz świeże treści skupione na zamiarach użytkowników Wyszukiwania
OK, więc pisanie oryginalnych treści nie jest dokładnie przełomową techniką, ale to, co chcesz zrobić, to spojrzeć na swoje treści z odnowionej perspektywy. Zamiast skupiać się wyłącznie na treści w celu pisania i posiadania treści na swojej stronie internetowej, musisz zacząć myśleć o swoich treściach z perspektywy użytkownika, który je czyta. Pisząc treść, musisz pomyśleć w następujący sposób: czego szuka użytkownik, wpisując to zapytanie w swojej ulubionej wyszukiwarce? Jak mogę pisać treści, które w pełni odpowiedzi na to, co muszą wiedzieć?
Misją Google jest dostarczanie Użytkownikom idealnych wyników wyszukiwania za każdym razem. Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką, ponieważ ciągnie doskonałe wyszukiwania w kółko, a ludzie nauczyli się ufać wynikom wyszukiwania.
Jeśli więc chcesz, aby Twoje treści znalazły się w wyszukiwarce Google, zapomnij o pisaniu o szerokiej gamie tematów. Musisz pisać treści skupione Nie wokół słów kluczowych, ale na zamiarze wyszukiwania użytkownika. Tak, to jest świetne w teorii, więc spójrzmy na bardzo konkretny przykład. Spójrz na ten fragment z naszej Google Search console:

Widzisz jakiś wzór? Napisaliśmy artykuł o tym, jak zapobiec hakowaniu WordPress, co jest wyraźnie intencją użytkownika stojącą za tym artykułem. Więc jesteśmy wyraźnie na miejscu z intencją tego artykułu.
Możesz to zrobić, aby odwrócić intencję wyszukiwania. Jeśli przejdziesz do Google Search console, kliknij stronę, która jest w rankingu, a następnie kliknij „zapytania”, zobaczysz zapytania, dla których twoja zawartość jest w rankingu.
Te zapytania mogą zawierać kilka świetnych wskazówek dotyczących kilku rzeczy, których treść nie jest Osłaniam. Następnie możesz użyć tych informacji, aby uczynić tę treść bardziej kompleksową i zaspokoić potrzeby wyszukiwania większej liczby użytkowników.
#2. Odśwież Starą Zawartość
Google uwielbia odświeżanie starych treści. Właściwie, pozwól, że inaczej to ujmę: jeśli masz treść, która używany do rangi, ale teraz nie ma już znaczenia, ponieważ się zestarzał, możesz łatwo nadać mu rangę ponownie, po prostu aktualizując zawartość.
To bardzo proste: otwórz post, który chcesz odświeżyć, usuń wszelkie treści, które nie są już istotne, i dołącz nowe i zaktualizowane treści na ten temat. Im więcej treści piszesz i im bardziej kompleksowo tworzysz swoje treści, tym lepiej.
Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to poinformować Google, że odświeżyłeś zawartość, wykonując następujące czynności:
- Zaktualizuj datę wpisu do daty aktualizacji treści
- Wymuś ponowne przeglądanie treści za pomocą Google Search Console
- Promuj swoje nowe treści, aby uzyskać kilka świeżych gałek ocznych i nowych (pozytywnych) sygnałów doświadczenia użytkownika
#3. Uzyskaj Lepsze Linki Zwrotne
Chociaż znaczenie linków zwrotnych i ich siła jako sygnał słabnie na rzecz sygnałów zaangażowania użytkowników, o których wspomniałem powyżej, dobre linki zwrotne z autorytatywnych stron internetowych w twojej niszy mogą zapewnić silny wzrost treści.
Jednak wraz z pojawieniem się Penguin 4.0, który prawdopodobnie używa czegoś o nazwie odległość linków do oceny jakości linków zwrotnych, musisz poświęcić więcej czasu i wysiłku na uzyskanie odpowiednich linków. W skrócie, odległość linków po prostu „ignoruje” linki pochodzące z witryn, które są zbyt daleko w łańcuchu linków od autorytatywnych, uznanych witryn.
To naprawdę oznacza jedno: linki, których potrzebujesz, muszą pochodzić z wysokiej jakości, autorytatywnych stron.
A jak zdobywać linki z autorytatywnych stron? Wróć do kroku 1 – musisz mieć treści, które w pełni odpowiedzą na konkretne pytanie, aby w naturalny sposób mogły zarabiać linki zwrotne.
Oczywiście dobre SEO zawsze będzie robić wszystkie właściwe rzeczy, aby nakłonić ludzi do linkowania do Twoich treści, i to, oczywiście, jest prawdziwą sztuką SEO – prowadzenia subtelnej sieci i zasięgu, dzięki czemu zdobywasz doskonałe linki do swoich treści.
#4. Spraw, aby część treści stała się wirusowa
OK, może to nie jest takie proste. Rozumiem.
Ale naprawdę musisz nad tym popracować. Nie, Nie chodzi o ruch, który otrzymujesz z viralności, ponieważ istnieje efekt uboczny, aby stać się wirusowym-faktycznie zwiększy Twoje Organiczne rankingi.
Jak to się stało?
Google ma wiele sposobów, aby dowiedzieć się, jakie są najlepsze wyniki wyszukiwania dla konkretnego zapytania, ale skąd wie, kiedy fragment treści staje się wirusowy? (Teoretyczna) odpowiedź jest dość prosta-i prawdopodobnie używasz jej teraz, aby przeczytać ten artykuł: Google Chrome.
Google Chrome jest jednym z największych źródeł danych użytkowników Google ma (i zapewnienie przeglądarki za darmo nie jest tak altruistyczne, jak mogłoby się wydawać!). W ten sam sposób, w jaki Facebook wykorzystuje Twoje dane do tworzenia doskonałego profilu reklamowego, Google używa Chrome, aby zrozumieć, jaka treść jest najlepsza dla swojej wyszukiwarki.
Stąd potrzeba, aby Twoje treści stały się wirusowe. Post, który staje się popularny i staje się wirusowy, wyśle tysiące pozytywnych sygnałów o treści za pośrednictwem Google Chrome, a Google użyje tego sygnału, aby zwiększyć Organiczne rankingi tego postu. Ponieważ jeśli użytkownicy udostępniają te treści z własnej woli, musi być w tym coś wspaniałego – a Google uwielbia świetne treści.
#5. Dodaj aktualne znaczenie dla postów, które utknęły w rankingach
Aktualne znaczenie jest czymś, co niewielu ludzi rozumie, ale jest to jeden z czynników rankingowych na stronie, który może mieć realną różnicę w miejscu, w którym siedzisz w wyszukiwarce Google.
Google lubi Oceniać witryny, które pokazują, że są autorytetem w określonym temacie. Oprócz większości rzeczy, o których wspomniałem powyżej, autorytatywne strony internetowe mają tendencję do publikowania w kółko podobnych tematów.
To jest powód, dla którego niektóre z twoich” wspólnych ” tematów są w rankingu, a kiedy zagłębiasz się w nowe tematy, nowe artykuły nie znikają.
Załóżmy, że zazwyczaj piszesz o WordPress, a większość artykułów ma dobrą pozycję w tematach związanych z WordPressem, ale napisałeś doskonały fragment treści wokół Ghost (CMS), ale nie ma on żadnej przyczepności w wyszukiwaniu organicznym i wydaje się być zablokowany. Aby zwiększyć tę stronę o kilka pozycji, napisz co najmniej pięć innych postów na temat nowego tematu, który chcesz uszeregować.
Następnie – i to jest ważne-łącz wewnętrznie (i kontekstowo) z tych postów istotnych tematycznie do oryginalnej treści, którą chcesz uszeregować. Użyj tekstów kotwic, które zawierają frazy kluczowe, dla których chcesz uszeregować.
Jeśli naprawdę chcesz przesunąć kopertę, Utwórz wtyczkę, która usuwa wszystkie inne linki z tej strony (w tym menu), tak aby cała moc soku linków płynęła z tej wewnętrznej strony do strony, którą chcesz rank. Po prostu upewnij się, że te nowe elementy treści znajdują się w twojej mapie witryny i zostały zindeksowane przez roboty indeksujące Google. (W rzeczywistości piszesz te treści dla wyszukiwarek, a nie dla użytkowników.)

#6. (Nie przesadzaj)optymalizuj swoje teksty kotwic
To kolejna duża sprawa.
Penguin 4.0, wydany około września 2016 r., naprawdę nie lubi zbyt zoptymalizowanych tekstów kotwic. Mówiąc najprościej, jeśli twoje teksty kotwicy są wszystkie linki do twojej strony za pomocą frazy kluczowej, którą chcesz zaszeregować, twoje teksty kotwicy są nadmiernie zoptymalizowane, a Twoja strona jest na pewno trafiona przez algorytmiczną karę pingwina. A gdy uderzy kara, spowoduje to duszenie w Twojej witrynie, które nie odpuści, dopóki profil linku tekstowego kotwicy nie zacznie wyglądać naturalnie.
A to ostatnie zdanie jest kluczem do świetnego profilu anchor text-musi być – a przynajmniej wydawać się-naturalne.
W istocie, jeśli próbujesz znaleźć się w rankingu „miejsce na słowo kluczowe”, musisz mieć różne teksty kotwic, w tym:
- Dokładne wyrażenie kluczowe pasuje np. ” miejsce na słowo kluczowe.”
- Częściowe keyphrase pasuje np. ” najlepsza taktyka na miejscu na słowo kluczowe.”
- Markowe linki np. ” Dart Creations ma doskonały artykuł o słowie kluczowym.”
- Nagie linki np. „www.site.com/spot-on-keyword”
- Synonimy słów kluczowych np. ” exact key phrase.”
- Tematy np. „keyphrase”
Wiesz o co chodzi. Musisz zmieniać teksty kotwicy w jak największym stopniu.
Jeśli naprawdę, naprawdę, naprawdę chcesz uzyskać idealny profil linków, istnieje również jedna taktyka, której możesz użyć: przeanalizuj profil anchor text witryn, które są już ranking dla tych słów kluczowych. To Google pokazuje Ci swoje karty, więc naśladuj ten profil tekstu kotwicy za pomocą linków zwrotnych.

#7. Wykonaj pełny audyt techniczny SEO
Czasami z biegiem czasu strony internetowe przechodzą zmiany techniczne, które mogą powodować różnego rodzaju problemy, które uniemożliwiają wyszukiwarkom prawidłowe ich indeksowanie. Zduplikowana treść, błędy indeksowania, zduplikowane tagi tytułu, Szybkość witryny, przekierowania, cienka treść, struktura URL, HTTPS, zablokowana treść… to wszystko, co może poważnie wpłynąć na pozycję w wyszukiwarkach.
Szczegółowe omówienie każdego z nich to zupełnie inny artykuł, więc pominiemy to tutaj, ale techniczny audyt SEO jest czymś, co powinno zostać zaplanowane, jeśli Twoje rankingi trafiły w mur z cegły.

#8. Pisz lepsze nagłówki i meta opisy
Pisanie wspaniałych treści to tylko half zadanie pisania treści.
Druga połowa pisze świetne nagłówki, które zachęcają odwiedzającego do kliknięcia na Twoje treści. W rzeczywistości współczynnik klikalności dla fragmentu treści jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych – na które możesz wpłynąć i w pełni wykorzystać na swoją korzyść.
Pozwól mi wyjaśnić.
Jeśli Twoja treść, dzięki nagłówkowi, jest klikana częściej niż w rankingu treści powyżej niej, Google zwiększy rankingi w wyszukiwarkach tej treści, zwłaszcza jeśli nagłówek nie jest przynętą na kliknięcie, ale jest rzeczywiście istotny dla treści artykułu.
Istnieje kilka taktyk, jeśli chodzi o pisanie nagłówków, w tym używanie szoku i/lub pozytywnych lub negatywnych emocji, używanie słów kluczowych magnet (best, ultimate, what is, how to, quick), używanie liczb (10 technik do…) i używanie aktywnego, umożliwiającego głos.
Wskazówka: Użyj narzędzia, które pomoże Ci napisać lepsze nagłówki, takie jak CoSchedule Headline Analyzer.

Małą sztuczką, której możesz użyć w swoim opisie meta, jest częściowe stwierdzenie, że pozostawiasz bez odpowiedzi, co sprawia, że użytkownik jest wystarczająco ciekawy, aby kliknąć na Twoją treść.
Przykład: Te podstępne wskazówki dotyczące rankingu wyszukiwarek będą działać na każdej treści. Będziesz chciał sprawdzić nasze bezpłatne…
Tak, elipsy są zamierzone, aby zainteresować użytkownika.
#9. Promuj, Promuj, Promuj
Nigdy nie znudzi mi się pisanie o tym.
Pisanie świetnych treści, naciśnięcie przycisku Publikuj i liczymy na rankingi jest bardzo słaba strategia rankingu.
Podczas gdy Google w końcu indeksuje Twoje treści i może dać mu trochę rankingowej miłości, ty musisz wykonać całą ciężką pracę, aby uzyskać zawartość przed jak największą liczbą gałek ocznych.
Pamiętaj, że im więcej użytkowników zobaczy Twoje treści, tym bardziej prawdopodobne jest, że otrzymasz pozytywne sygnały rankingowe, które omówiłem powyżej.
W rzeczywistości ciężka praca zaczyna się po napisaniu treści. O wiele trudniej jest promować treść niż ją pisać, ale musisz ją promować, w przeciwnym razie jest martwa w wodzie.
#10. Pisz dla użytkowników, Optymalizuj dla wyszukiwarek
To jest najważniejsza rada: musisz napisać niesamowite treści skierowane do użytkownika końcowego. Zacząłem ten artykuł wokół tego pomysłu, i mam zamiar zakończyć go z głównym celem rankingu-twój gość.
Doświadczenie użytkownika jest przede wszystkim – jeśli użytkownicy są zadowoleni z treści, Google to zrozumie.
Wystarczy tylko nieco zoptymalizować pod kątem wyszukiwarek za pomocą powyższej taktyki, ale pierwszym i głównym celem powinny być zawsze użytkownicy i jak zapewnić im najlepsze możliwe wrażenia na swojej stronie. Mówiąc najprościej, gdy użytkownik kliknie na Twoją stronę, powinien opuścić tę stronę.
Jeśli użytkownik jest zadowolony ze swoich treści, jesteś już na dobrej drodze do osiągnięcia świetnych rankingów.
Tagi: