W artykule:
Szukasz najlepszych wtyczek lejka sprzedaży WooCommerce, aby zwiększyć konwersje?
Istnieje wiele wtyczek WooCommerce, które pomogą Ci zoptymalizować lejek sprzedaży, dzięki czemu możesz zarabiać więcej na istniejącym ruchu.
W tym artykule wybraliśmy jedne z najlepszych wtyczek lejka sprzedaży WooCommerce, których możesz użyć do zwiększenia konwersji.
Dlaczego Warto Korzystać Z Wtyczek Lejka Sprzedaży WooCommerce?
WooCommerce ułatwia tworzenie sklepu internetowego, ale domyślne funkcje i ustawienia nie są zbudowane, aby pomóc Ci sprzedawać więcej produktów.
Średnio tylko 10% kupujących doda wszystko do swoich wózków. Po tym, 60-80% z nich porzuca Wózki bez dokończenia zakupu.
Na szczęście istnieją wszelkiego rodzaju wtyczki WooCommerce, które pomogą Ci zwiększyć konwersje, dzięki czemu możesz zwiększyć sprzedaż z istniejącego ruchu. Korzystanie z wtyczek lejka sprzedaży WooCommerce może pomóc Twojemu sklepowi na wiele sposobów.
- Odzyskaj sprzedaż od użytkowników porzucających Wózki
- Bądź w kontakcie z klientami za pośrednictwem e-mail marketingu
- Tworzenie stron sklepu w celu promowania najlepiej sprzedających się produktów
- Oferuj kody kuponów, aby zwiększyć sprzedaż
- I wiele więcej
Mając to na uwadze, spójrzmy na jedne z najlepszych wtyczek lejka sprzedaży WooCommerce, których możesz używać w swoim sklepie WooCommerce.
1. SeedProd
SeedProd to najlepszy kreator stron typu „przeciągnij i upuść” WordPress na rynku używany przez ponad milion stron internetowych.
Jest bardzo łatwy w użyciu i ma kolekcję gotowych szablonów i bloków, które pomogą Ci dostosować strony produktów WooCommerce, strony kasy i wiele innych.
Tworząc niestandardowe strony dla sklepu WooCommerce, możesz poprawić konwersje, promować popularne i powiązane produkty i zarabiać więcej pieniędzy.
Ponadto działa z dowolnym motywem WooCommerce, dzięki czemu możesz tworzyć niestandardowe strony produktów, strony kasy i inne, bez żadnych ograniczeń.
Istnieje bezpłatna wersja Seedprod, której możesz użyć do tworzenia pięknych stron docelowych. Jednak bloki WooCommerce są dostępne tylko w wersji PRO wtyczki.
2. OptinMonster
OptinMonster to najlepsza wtyczka popup WordPress i narzędzie do generowania leadów na rynku używane przez ponad 1 milion stron internetowych.
Pomaga konwertować porzucających odwiedzających witrynę na nowych klientów i subskrybentów poczty e-mail.
Możesz użyć OptinMonster, aby zwiększyć konwersje, zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków, pokazać ukierunkowane wiadomości z witryny, powiększyć listę e-mail i wiele więcej.
OptinMonster ma mnóstwo wbudowanych funkcji wyskakujących, które mogą pomóc w łatwym zwiększeniu sprzedaży.
Na przykład możesz tworzyć pływające paski nagłówka lub stopki idealne do ogłaszania trwającej sprzedaży, bezpłatnej wysyłki, odliczania wyprzedaży i innych ofert specjalnych.
Dodatkowo, każde okienko można dostosować do wyświetlania na podstawie zasad, które zdecydujesz. Na przykład możesz ustawić licznik czasu tak, aby wyświetlał się tylko podczas realizacji zakupu lub wyświetlał tylko baner sprzedaży w określonej kategorii produktów.
Możesz nawet tworzyć wyskakujące okienka, które będą wyświetlane na podstawie lokalizacji użytkownika. Dodatkowo możesz gamifikować wyskakujące okienka za pomocą funkcji zakręć Kołem i wiele więcej.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak utworzyć wyskakujące okienko WooCommerce, aby zwiększyć sprzedaż.
Uwaga: Możesz uzyskać bezpłatną wersję OptinMonster, aby rozpocząć za pośrednictwem WordPress.
3. MonsterInsights
MonsterInsights to najlepsze rozwiązanie analityczne dla sklepów WooCommerce.
Jest niezwykle łatwy w konfiguracji i wyposażony w ulepszone śledzenie e-commerce, które zapewnia więcej informacji, które można wykorzystać do optymalizacji ścieżki i zwiększenia sprzedaży.
Ponadto wszystkie te informacje są wyświetlane bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress. Nie musisz sortować złożonych raportów Google Analytics, aby znaleźć to, czego szukasz.
Możesz również uzyskać szczegółowy podział aktywności w Koszyku, całkowitą liczbę zakupów,najlepsze produkty i wiele innych.
Pomaga to podejmować decyzje oparte na danych, aby rozwijać swoją firmę i szybko sprawdzać, czy wprowadzane zmiany pomagają poprawić konwersje w sklepie.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak skonfigurować śledzenie konwersji WooCommerce.
4. WooFunnels
WooFunnels to łatwy w użyciu kreator lejków sprzedaży WooCommerce. Pozwala tworzyć strony główne, strony kasy, strony zamówień, upsells, downsells i inne.
Ma dziesiątki różnych szablonów, których możesz użyć do utworzenia stron lejka sprzedaży za pomocą kilku kliknięć.
Możesz łatwo dostosować każdą stronę lejka za pomocą Kreatora przeciągnij i upuść. WooFunnels zawiera również wbudowane raportowanie klientów, dzięki czemu można śledzić dane klientów i zamówień.
5. TrustPulse
TrustPulse to najlepsza wtyczka społecznościowa do WooCommerce, która pomaga poprawić konwersje i uzyskać większą sprzedaż.
Gdy potencjalni klienci są blisko dokonania zakupu, zobaczą powiadomienie od innych klientów, którzy właśnie dokonali zakupu. Dodając dowód społeczny, dajesz odwiedzającym impuls do sfinalizowania zakupu.
TrustPulse sprawia, że konfiguracja tego rodzaju powiadomień jest niezwykle łatwa. Możesz zainstalować go na dowolnej witrynie WordPress bez kodu i dostosować powiadomienia, aby pasowały do Twojej marki i projektu strony internetowej.
Istnieją zaawansowane opcje kierowania, więc wybierasz produkty i strony do uruchomienia kampanii.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat korzystania z FOMO w celu zwiększenia konwersji.
6. CartFlows
CartFlows to bogaty w funkcje Kreator lejków sprzedaży WooCommerce, który pomaga zoptymalizować proces realizacji transakcji WooCommerce.
Zawiera wiele szablonów i pozwala tworzyć niestandardowe strony dla każdej części procesu sprzedaży, w tym strony z podziękowaniami, strony kasy i inne.
Po aktywacji wtyczki automatycznie zastąpi domyślną kasę WooCommerce procesem realizacji transakcji zoptymalizowanym pod kątem konwersji.
Ponadto integruje się z najpopularniejszymi kreatorami stron WordPress, takimi jak Divi, Beaver Builder itp., aby łatwo dostosować szablony i strony.
7. LiveChat
LiveChat to najlepsze oprogramowanie do obsługi czatu na żywo na rynku. Pozwala łatwo dodać czat na żywo do sklepu WooCommerce i natychmiast odpowiadać na pytania.
Ułatwia to odwiedzającym poruszanie się po zakupie i unikanie porzuconych wózków. Ponadto okno czatu można w pełni dostosować do swojej marki.
Integruje się również z najlepszymi narzędziami do e-mail marketingu, WooCommerce CRM i obsługi klienta.
Aplikacje czatu na żywo działają na urządzeniach mobilnych, tabletach i komputerach stacjonarnych, dzięki czemu możesz odpowiadać na pytania w podróży, bez konieczności logowania się do pulpitu WordPress.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak dodać LiveChat do sklepu WooCommerce.
Alternatywa: Jeśli szukasz oprogramowania chatbota, sprawdź ChatBot.com aby w pełni zautomatyzować czat na żywo WooCommerce.
8. Nextiva
Nextiva to najlepsza usługa telefonii biznesowej na rynku, która bezproblemowo współpracuje z WooCommerce.
Dodanie biznesowego numeru telefonu do sklepu internetowego pomoże zwiększyć wiarygodność i zaufanie, jednocześnie zwiększając konwersję w sklepie.
Ponieważ jest to wirtualna aplikacja na telefon biznesowy, możesz jej używać do odbierania połączeń na telefonie komórkowym, tablecie i komputerze stacjonarnym.
Oferuje zaawansowane funkcje na poziomie przedsiębiorstwa w przystępnej cenie, takie jak routing połączeń, automatyczny asystent i inne.
Po skonfigurowaniu biznesowego VOIP możesz dodać do swojego sklepu darmowy przycisk click-to-call, aby klienci mogli dotrzeć do Twojego zespołu jednym kliknięciem.
Alternatywa: RingCentral i Ooma są dobre alternatywy telefon biznesowy.
9. WP Mail SMTP
WP Mail SMTP to najlepsza wtyczka SMTP WordPress na rynku używana przez ponad 2 miliony stron internetowych. Pomaga to zapewnić, że wszystkie wiadomości e-mail WooCommerce są dostarczane do skrzynek e-mail klienta.
WooCommerce będzie wysyłać powiadomienia e-mail do właściciela sklepu i klientów, gdy określone działania zostaną podjęte w Twoim sklepie.
Ale wiele firm hostingowych WordPress nie skonfigurowało poprawnie funkcji poczty e-mail, a niektóre nawet ją blokują. W takim przypadku e-maile Twojego sklepu nie będą wysyłane.
WP Mail SMTP rozwiązuje ten problem i używa dostawcy usług SMTP do wysyłania wiadomości e-mail. Zapewnia to, że e-maile zostaną faktycznie dostarczone do skrzynki odbiorczej użytkownika i nie trafią do folderu spam.
Darmowa wersja WP Mail SMTP będzie działać dla większości sklepów WooCommerce. Wersja premium, WP Mail SMTP Pro, zapewnia dostęp do wsparcia premium, usługi konfiguracji białej rękawicy i jeszcze więcej funkcji.
10. Zaawansowane Kupony
Zaawansowane kupony to najlepsza wtyczka kodu kuponu WooCommerce na rynku. Rozszerza domyślną funkcjonalność kuponów WooCommerce i pomaga zwiększyć sprzedaż, oferując atrakcyjne kupony dla odwiedzających.
Łatwo integruje się doskonale z WooCommerce i pozwala tworzyć oferty BOGO (Kup jeden otrzymaj jeden), zaplanowane kupony, automatyczne kupony, kupony wysyłkowe i wiele innych.
Możesz nawet zacząć od darmowej wersji wtyczki, aby przetestować różne oferty kuponów i zobaczyć, jak wpływa to na Twój sklep internetowy.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dotyczący tworzenia inteligentnych kuponów w WooCommerce.
11. Łatwy Partner
Easy Affiliate to najlepsza wtyczka do śledzenia i zarządzania partnerskiego dla WooCommerce.
Pozwala łatwo stworzyć program partnerski dla Twojego sklepu internetowego, dzięki czemu Twoi klienci mogą promować Twoje produkty.
Kiedy ktoś dołączy do twojego programu partnerskiego, otrzyma unikalny link i otrzyma prowizję za każdym razem, gdy sprzedaż zostanie dokonana za pośrednictwem ich linku.
Jest w pełni konfigurowalny i możesz kontrolować, kto może dołączyć do programu partnerskiego i opcji płatności, które chcesz zaoferować.
Easy Affiliate obejmuje również raportowanie, dzięki czemu możesz śledzić sprzedaż, płatności, kliknięcia linków i wiele innych.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak dodać program partnerski w WooCommerce.
12. WPForms
WPForms jest najlepszym kreatorem formularzy kontaktowych na rynku używanym przez ponad 4 miliony stron internetowych. Jest bardzo przyjazny dla początkujących i pozwala tworzyć formularze kontaktowe, aby odpowiedzieć na pytania klientów i rozwiązać problemy.
Możesz wybrać z kolekcji ponad 100 gotowych szablonów, aby szybko utworzyć dokładny rodzaj formularza, którego potrzebujesz.
Znajdziesz tu szablony formularzy opinii użytkowników, ankiet, ankiet i innych. Następnie możesz po prostu dostosować formularz za pomocą łatwego w użyciu Kreatora przeciągnij i upuść.
Bezpłatna wersja WPForms pozwala tworzyć proste formularze kontaktowe, ale jeśli chcesz tworzyć bardziej zaawansowane formularze, będziesz potrzebować wersji Premium WPForms.
13. PushEngage
PushEngage to najlepsze internetowe oprogramowanie do powiadomień push na rynku używane do wysyłania ponad 9 miliardów wiadomości push miesięcznie.
Pozwala łączyć się z odwiedzającymi i klientami po opuszczeniu sklepu online za pomocą ukierunkowanych wiadomości push. Są to wiadomości, które będą wyświetlane w przeglądarce subskrybenta, nawet gdy nie przegląda on Twojego sklepu.
Na przykład, jeśli klient dodaje produkty do koszyka i opuszcza je przed dokonaniem zakupu, możesz wysłać powiadomienie o porzuconym koszyku, aby poprawić konwersje.
Możesz również wysyłać informacje na temat webinariów o produktach, sprzedaży flash, kuponów i wielu innych.
Istnieje również darmowa wersja wtyczki, która pozwala wysyłać wiadomości do maksymalnie 500 subskrybentów.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat dodawania powiadomień web push do WordPress.
14. Stały Kontakt
Constant Contact to najlepsza usługa e-mail marketingu dla firm WooCommerce. Jest pełen funkcji, a jednocześnie przyjazny dla początkujących, dzięki czemu możesz łatwo dodać go do swojego sklepu i rozpocząć tworzenie listy e-mail.
Za pomocą tego narzędzia możesz łatwo zarządzać subskrybentami e-maili i pogłębić relacje z klientami.
Każdy plan daje dostęp do nieograniczonej liczby wiadomości e-mail, śledzenia i raportowania, segmentacji list i wielu innych.
Posiada dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów e-mail zbudowanych dla konkretnych nisz, dzięki czemu możesz szybko zacząć tworzyć własne kampanie e-mailowe.
Czytelnicy WPBeginner mogą skorzystać z naszego kodu kuponu stałego kontaktu, aby uzyskać 20% zniżki na swój plan.
Alternatywa: HubSpot, SendinBlue i Drip to świetne alternatywy dla e-mail marketingu WooCommerce.
15. Bonus: Niesamowity Automator
Uncanny Automator to najlepsza wtyczka automatyzacji dla WooCommerce. Działa jako łącznik między Twoim sklepem WooCommerce a innymi aplikacjami, dzięki czemu mogą ze sobą rozmawiać bez pisania kodu.
Jest bardzo łatwy w użyciu i zawiera wszystkie rodzaje zautomatyzowanych przepływów pracy, które można skonfigurować za pomocą kilku kliknięć.
Dzięki Uncanny Automator możesz zautomatyzować wiele zadań WooCommerce, aby zaoszczędzić czas i zaoferować swoim klientom lepsze wrażenia użytkownika.
Na przykład możesz automatycznie wysyłać powiadomienia SMS do swoich klientów i wysyłać dane zamówienia do Arkuszy Google, aby lepiej śledzić klientów.
Istnieją dziesiątki innych automatyzacji, które możesz stworzyć, aby pomóc ci wydajniej prowadzić sklep internetowy.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepsze wtyczki lejka sprzedaży WooCommerce, aby zwiększyć konwersje. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik dotyczący tworzenia bezpłatnego biznesowego adresu e-mail i tworzenia biuletynu e-mail w odpowiedni sposób.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.