W artykule:
- Dlaczego warto korzystać z narzędzi do badania rynku?
- 1. WPForms
- 2. Myśl z Google Research
- 3. Semrush
- 4. Statista
- 5. BuzzSumo
- 6. US Census Bureau
- 7. NielsenIQ
- 8. Gartner
- 9. Tableau Public
- 10. Upwave
- 11. Pew Research Center
- 12. LivingFacts
- 13. Formidable Forms
- 14. Facebook Audience Insights
- Jakie jest najlepsze narzędzie do badania rynku? (Wybór Eksperta)
Szukasz najlepszych narzędzi do badania rynku?
Narzędzia do badań rynkowych mogą pomóc uprościć proces badawczy i ułatwić zbieranie, analizowanie i Wykorzystywanie Danych Klientów i danych rynkowych.
W tym artykule udostępnimy najlepsze narzędzia do badania rynku dla Twojej firmy, abyś mógł podejmować decyzje oparte na danych.
Dlaczego warto korzystać z narzędzi do badania rynku?
Badanie rynku to proces zrozumienia zachowań, preferencji i branży klienta jako całości.
Narzędzia do badania rynku upraszczają ten proces i ułatwiają zrozumienie rynku docelowego, udoskonalają strategię marketingową i zbierają pomocne Opinie klientów.
Przeprowadzając badania rynku, dajesz swojej firmie większe szanse na sukces. Gdy dogłębnie rozumiesz swoich klientów i Rynek, możesz tworzyć lepsze treści, produkty i lepiej obsługiwać klientów.
Korzystanie z narzędzia do badania rynku może pomóc usprawnić przepływ pracy i pomóc w uzyskaniu dodatkowych informacji:
- Odkrywaj luki na rynku i wprowadzaj na rynek nowe produkty i usługi
- Zrozumieć trendy rynkowe, dzięki czemu można być pierwszym biznesem w nowych niszach
- Twórz bardziej atrakcyjne treści i kopie witryny, aby zmienić odwiedzających w Klientów
- Zbadaj konkurencję, aby zobaczyć, co robią dobrze i gdzie można poprawić
- Korzystaj z danych, aby lepiej służyć swoim Klientom, aby pozostali z tobą przez długi czas
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na jedne z najlepszych narzędzi do badania rynku, z których można korzystać wraz z witryną WordPress.
1. WPForms
WPForms to najlepsza wtyczka formularza ankiety WordPress i wtyczka formularza kontaktowego na rynku używana przez ponad 4 miliony stron internetowych.
Jest bardzo przyjazny dla początkujących i pozwala budować ankiety online, ankiety, kwestionariusze i formularze opinii użytkowników po prostu za pomocą Kreatora przeciągnij i upuść.
Możesz także użyć jednego z ponad 100 gotowych szablonów, aby szybko utworzyć dokładny formularz, którego potrzebujesz.
Potężny dodatek ankiet i ankiet umożliwia łatwe tworzenie angażujących formularzy ankiet w celu zbierania danych o klientach i rynkach.
Możesz połączyć ten dodatek z innymi przydatnymi funkcjami, takimi jak logika warunkowa, formularze wielostronicowe, a nawet formularze konwersacyjne, aby Twoje formularze wydawały się bardziej ludzkie.
Możesz dodać wszystkie rodzaje pól formularza ankiety, takie jak pola wyboru, przyciski radiowe, pole Net promoter score (NPS), oceny i inne.
Co najważniejsze, WPForms automatycznie tworzy piękne raporty z wykresami i wykresami, które pomagają lepiej zrozumieć dane. Możesz także wyeksportować te wykresy jako obrazy do udostępnienia w mediach społecznościowych lub osadzić je w swojej witrynie.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak utworzyć ankietę w WordPress z pięknymi raportami.
Darmowa wersja WPForms pozwala po prostu tworzyć formularze kontaktowe w WordPress, ale jeśli chcesz tworzyć zaawansowane ankiety i nie tylko, potrzebujesz planu premium, który obecnie zaczyna się od $199 rocznie.
2. Myśl z Google Research
Think with Google Research to zbiór narzędzi, które pomogą Ci zrozumieć twój rynek, odkryć nowe trendy i zdobyć cenne informacje, które dadzą ci przewagę.
Ta grupa narzędzi oferuje wysoki poziom wglądu w twój rynek, przydatne statystyki i inne narzędzia marketingowe, które pomogą Ci wykorzystać twój wgląd.
Na przykład istnieje Narzędzie analizy rynku, które pomoże Ci znaleźć nowe rynki regionalne i globalne.
Znajdziesz także rozwijające się narzędzie kategorii detalicznych, które pokaże Ci popularne kategorie e-commerce, takie jak Google Trends for eCommerce.
Możesz filtrować te dane według różnych krajów i wyświetlać je co tydzień, co miesiąc lub co rok.
Dla tych, którzy edytują filmy lub mają kanał YouTube, możesz użyć narzędzia Znajdź moją publiczność, aby odkryć nowych odbiorców na YouTube i dowiedzieć się, jak łatwo do nich dotrzeć.
3. Semrush
Semrush jest najlepszym narzędziem do badania słów kluczowych i content marketingowych na rynku. Jest używany przez wszystkich, od specjalistów SEO po początkujących blogerów.
Uwaga: używamy Semrush tutaj w WPBeginner do wielu zadań SEO i treści, takich jak śledzenie rankingów słów kluczowych i badania słów kluczowych.
Możesz użyć funkcji badania słów kluczowych, aby zobaczyć, ile osób wyszukuje dane słowo kluczowe i czy rośnie popularność lub staje się mniej popularne.
Jeśli korzystasz z Google Analytics, możesz go również wykorzystać do uzyskania dodatkowych informacji na temat odwiedzających Twoją witrynę.
Zapewnia również dogłębne dane na temat innych istotnych i popularnych wyszukiwarek, pozycji w rankingu wyszukiwarek twojego konkurenta i wielu innych.
Aby uzyskać pełny obraz rynku i konkurentów, możesz użyć konkurencyjnego zestawu narzędzi badawczych, aby zobaczyć ruch konkurencji, witryny organów, pojawiające się i nadchodzące witryny i wiele innych.
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do szczegółowych treści i danych badawczych słów kluczowych, ceny planów premium zaczynają się od $119.95 miesięcznie i zapewniają pełny dostęp do danych słów kluczowych, SEO i ruchu.
Umowa stoi: nasi czytelnicy mogą uzyskać rozszerzony bezpłatny okres próbny 30, korzystając z naszego kodu kuponu Semrush.
4. Statista
Statista to platforma badawcza danych, która zapewnia łatwe do strawienia dane w wielu branżach i niszach.
Raporty, wykresy i dane są stale aktualizowane o najnowsze informacje, więc nigdy nie będziesz przeglądać danych, które są nieaktualne.
Dane dostarczane przez to narzędzie są bardzo szczegółowe. Bez względu na to, jak niszowa jest Twoja branża, będziesz mieć dostęp do cennych danych, które możesz wykorzystać do tworzenia person kupujących, unikalnych treści i innych.
Dodatkowo ten sam wykres jest aktualizowany wraz z udostępnieniem nowych danych. Możesz więc nadal przeglądać ten sam wykres i sprawdzać, jak zmieniają się dane rynkowe w miarę upływu czasu.
To narzędzie zapewnia mnóstwo darmowych danych, podczas gdy bardziej niszowe raporty i dane są dostępne tylko na pla premium, które zaczynają się od $39 miesięcznie, gdy są rozliczane co roku.
5. BuzzSumo
Buzzsumo to świetne narzędzie do badania treści i analizy rynku używane przez marki takie jak Hubspot, Buzzfeed i inne. Pozwala marketerom zagłębić się w to, jakie treści są najbardziej popularne w niektórych niszach.
Kiedy tworzysz nowy artykuł na swoim blogu WordPress, chcesz, aby odniósł sukces. Świetnym sposobem na to jest sprawdzenie, jakie treści już kochają Twoi odbiorcy i stworzenie czegoś podobnego.
Buzzsumo pozwala zagłębić się w najlepsze artykuły w Internecie, dzięki czemu możesz zobaczyć, co zyskuje najwięcej udziałów społecznościowych i rodzaje treści, które są najbardziej popularne.
Masz również dostęp do danych z ostatnich 5 lat, dzięki czemu możesz zobaczyć, które tematy są popularne.
Może również pomóc Ci znaleźć wpływowych w Twojej przestrzeni i odkryć możliwości słów kluczowych, które mogłeś przegapić.
Buzzsumo ma bezpłatny plan na zawsze, który zapewnia bezpłatne wyszukiwania 10 miesięcznie. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do nieograniczonych wyszukiwań i więcej narzędzi, plany pro zaczynają się od $99 miesięcznie.
6. US Census Bureau
US Census Bureau ma bezpłatny zasób, który pozwala przeszukiwać wszystkie dane spisu powszechnego w USA.
To może dostarczyć wiele przydatnych informacji demograficznych. Możesz filtrować wyszukiwania według dochodów, wieku, roku i lokalizacji.
Istnieją również wbudowane narzędzia do wizualizacji danych, dzięki którym można zobaczyć wielkość potencjalnych rynków w USA.
Jeśli chcesz rozszerzyć swoją działalność na różne obszary w USA, możesz zobaczyć, gdzie Twoja branża jest już przesycona i gdzie nadal istnieją luki na rynku.
7. NielsenIQ
NielsenIQ oferuje informacje dotyczące handlu detalicznego i konsumentów, aby pomóc w rozwoju Twojej firmy. Jeśli zastanawiasz się nad wprowadzeniem nowej linii produktów, Dane i spostrzeżenia tutaj pomogą Ci skuteczniej je uruchomić.
Uzyskujesz dostęp do wskaźników prognozy produktu, które pomogą przewidzieć, jak dobrze sprzedają się Twoje produkty po uruchomieniu. Pomoże Ci również określić odpowiednie kanały dystrybucji Twoich produktów.
Jeśli nie masz wielu danych klientów do pracy, możesz przeprowadzić badanie rynku na liście partnerów NeilsenIQ.
Jednak NielsenIQ jest droższym rozwiązaniem, więc firmy z mniejszym budżetem będą chciały najpierw wypróbować różne rozwiązania business intelligence na tej liście.
8. Gartner
Firma Gartner dostarcza niezwykle dokładne i szczegółowe raporty branżowe, które tworzą eksperci. Jedną z najpopularniejszych ofert jest Magic Quadrant, który pomaga zidentyfikować trendy w branży, luki na rynku i wiele więcej.
Istnieją również różne inne raporty, takie jak Raport o krytycznych możliwościach, który porównuje konkurencyjne produkty i usługi ze sobą.
Celem raportów jest ułatwienie podejmowania decyzji biznesowych.
Znajdziesz tu również narzędzia do analizy danych i wizualizacji, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć rynek. Dodatkowo, dogłębne raporty z badań, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję.
9. Tableau Public
Tableau Public to darmowe narzędzie do wizualizacji danych. To narzędzie może pomóc ci zrozumieć złożone dane, które zebrałeś i lepiej zrozumieć twój rynek.
Możesz importować dane z wielu różnych źródeł, w tym arkuszy kalkulacyjnych excel, plików PDF, tekstu i innych. Następnie narzędzie przeanalizuje Dane i zaprezentuje je w interaktywnym pulpicie nawigacyjnym.
Tutaj możesz dostosować dane za pomocą kolorowych tabel i wykresów.
Ponieważ jest to bezpłatna platforma publiczna, możesz udostępniać te dane zespołowi za pośrednictwem urządzeń mobilnych, komputerów, a nawet poczty e-mail.
10. Upwave
Upwave (dawniej Survata) to platforma do badania rynku i analizy, która pomaga mierzyć sukces kampanii marketingowych.
Pozwala łatwo wizualizować dane marketingowe w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można zobaczyć, które obszary marketingu są najbardziej skuteczne.
Upwave zawiera analizę predykcyjną, która pomaga prognozować sukces kampanii i umożliwia wprowadzanie zmian w locie.
Oprócz gromadzenia danych dla bieżących kampanii, oferują one platformę o nazwie Instant Insights od PureSpectrum. Pozwala to na uruchomienie własnego badania klienta w celu zebrania cennych danych respondenta.
Twoje unikalne dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym i prezentowane w łatwym do zrozumienia formacie wykresu.
11. Pew Research Center
Pew Research Center jest organizacją non-profit, która zapewnia dogłębne i dokładne dane w wielu branżach.
Badania i dogłębne raporty obejmują takie branże, jak trendy społeczne, Nauka, Technologia i internet, globalne zainteresowania, media społecznościowe, prywatność w Internecie i wiele innych.
Każdy raport zawiera również wykresy i demograficzny podział każdej branży, jak ten na temat korzystania z mediów społecznościowych dla dorosłych.
Każdy raport zawiera szczegółowy opis sposobu prowadzenia badań, co może pomóc ci zrozumieć, w jaki sposób dane mogą mieć zastosowanie do Twojej firmy.
Wszystkie te informacje pomogą Ci znaleźć nowe możliwości rozwoju i lepszego zrozumienia rynku.
12. LivingFacts
LivingFacts jest tworzony przez Pew Charitable Trusts, tę samą firmę za Pew Research Center.
Dane te skupiają się na Amerykanach i ich życiu. Jeśli masz stronę internetową z publicznością w USA, ta strona pomoże Ci zrozumieć aktualne trendy demograficzne.
Na przykład znajdziesz badania obejmujące dane demograficzne USA, wiarę i religię, ogólny stan zdrowia, pieniądze i pracę oraz nadchodzące trendy.
Co najważniejsze, dane są prezentowane w łatwym do odczytania formacie wypełnionym statystykami, infografikami i ciekawostkami.
13. Formidable Forms
Formidable Forms to najbardziej zaawansowany Kreator formularzy WordPress i najlepsza wtyczka kalkulatora WordPress na rynku. Pomaga szybko tworzyć złożone rozwiązania formularzy.
Jedną z wspaniałych funkcji jest możliwość tworzenia niestandardowych kalkulatorów. Kiedy większość ludzi myśli o kalkulatorze, myśli o lekcji matematyki lub aplikacji na telefonie.
Jednak Formidable Forms pozwala tworzyć unikalne kalkulatory, które mogą dostarczyć Ci wszelkiego rodzaju unikalnych danych o twoich odbiorcach.
Możesz na przykład utworzyć kalkulatory hipoteczne, poprosić o wycenę, kalkulatory płatności samochodowych i wiele więcej.
Kalkulatory te są nie tylko świetnym sposobem na uzyskanie linków zwrotnych i zwiększenie ruchu, ale mogą być bardzo użytecznym źródłem danych, które można wykorzystać do poprawy witryny i firmy.
Możesz także formatować, filtrować i wyświetlać dane przesłane przez użytkownika w interfejsie witryny.
Aby uzyskać dostęp do zaawansowanych funkcji kalkulatora, musisz kupić biznes plan, który jest obecnie $199.50 miesięcznie.
14. Facebook Audience Insights
Facebook Facebook Audience Insights to narzędzie, które daje dostęp do danych o twojej stronie na Facebooku i Facebooku jako całości.
Jako największa sieć mediów społecznościowych na świecie z prawie 2,5 milionem aktywnych użytkowników miesięcznie, dane te mogą być bardzo przydatne dla Twojej marki.
Zawiera informacje, takie jak wiek, płeć, stanowisko, hobby, lokalizacja, status związku i inne.
Dane te pomogą Ci głęboko zrozumieć odbiorców docelowych i znaleźć nowe sposoby na poszerzenie grona odbiorców na Facebooku.
Jakie jest najlepsze narzędzie do badania rynku? (Wybór Eksperta)
Po użyciu najpopularniejszych narzędzi do badania rynku uważamy, że WPForms, Think with Google i Semrush są najlepszymi narzędziami na rynku.
WPForms pozwala łatwo zbierać dane klientów, których możesz użyć do tworzenia lepszych treści, ulepszania witryny i firmy i nie tylko.
Think with Google to świetna platforma do badań rynkowych, która pomaga właścicielom sklepów internetowych i nowym startupom zbierać przydatne dane rynkowe.
Semrush może pomóc ci zrozumieć, co przynosi ruch konkurencji i czego klienci szukają w Internecie.
Jeśli szukasz szczegółowych statystyk, z których możesz korzystać w całej treści, lub po prostu uzyskasz wgląd w swój rynek jako całość, Statista jest również świetną opcją.
Wypróbowaliśmy również inne platformy badawcze, takie jak Qualtrics, TypeForm, SurveyMonkey, Make My Persona i Social Mention, ale zdecydowaliśmy się na krótką listę, aby ułatwić Ci decyzję.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci znaleźć najlepsze narzędzie do badania rynku dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych usług e-mail marketingu i naszych ekspertów wybiera najlepsze usługi telefoniczne dla małych firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.