W artykule:
- Dlaczego Twoja Mała Firma Potrzebuje Narzędzi Do Automatyzacji Marketingu
- Najlepsze Narzędzia Automatyzacji E-Mail Marketingu
- 1. Stały Kontakt
- 2. Sendinblue
- 3. Drip
- 4. ConvertKit
- 5. OptinMonster
- Automatyzacja Marketingu Na Miejscu (WordPress)
- 6. Niezwykły Automator
- 7. ChatBot
- 8. OptinMonster (Retargeting Na Miejscu)
- 9. Domofon
- 10. Smash Balloon
- 11. RafflePress
- Content Marketing
- 12. Outbrain
- 13. Zapier
- 14. Google Moja Firma Auto Publish
- Automatyzacja Marketingu W Mediach Społecznościowych
- 15. ManyChat
- 16. Tailwind
- 17. HootSuite
- 18. AgoraPulse
- 19. Bufor
- 20. Wzmianka
- Automatyzacja sprzedaży (CRM)
- 21. HubSpot
- 22. Pipedrive
- 23. Freshsales
- 24. MonsterInsights
Szukasz najlepszych narzędzi automatyzacji marketingu dla swojej małej firmy?
Niezależnie od tego, czy chodzi o e-mail marketing, marketing treści, media społecznościowe czy sprzedaż, dostępne są teraz oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które może pomóc ci szybciej uzyskać lepsze wyniki.
W tym artykule podzielimy się najlepszymi narzędziami automatyzacji marketingu dla twojej małej firmy, dzięki czemu możesz rozwijać swoją firmę, docierać do większej liczby klientów i oszczędzać czas.
Dlaczego Twoja Mała Firma Potrzebuje Narzędzi Do Automatyzacji Marketingu
Automatyzacja marketingu pomaga usprawnić przepływ pracy, dzięki czemu możesz rozwijać swoją firmę szybciej i mądrzej.
Zasadniczo możesz tworzyć określone treści lub procesy, a następnie narzędzie działa dla ciebie bez potrzeby robienia czegokolwiek.
Na przykład możesz skonfigurować serię autoresponderów e-mail, utworzyć inteligentnego chatbota dla swojej witryny lub skonfigurować CRM sprzedaży, który organizuje dla ciebie potencjalnych klientów.
Aby pomóc Ci znaleźć najlepsze narzędzia do automatyzacji marketingu, podzieliliśmy je na następujące kategorie (wystarczy kliknąć na link, aby przejść do konkretnych sekcji):
- Automatyzacja E-Mail Marketingu
- Automatyzacja Marketingu Na Miejscu
- Automatyzacja Content Marketingu
- Automatyzacja Marketingu W Mediach Społecznościowych
- Automatyzacja sprzedaży (CRM)
Najlepsze Narzędzia Automatyzacji E-Mail Marketingu
Nawet jeśli masz biuletyn e-mail, możesz nie korzystać ze wszystkich dostępnych narzędzi automatyzacji.
Narzędzia te pozwalają skonfigurować autorespondery do konsekwentnego wprowadzania na rynek każdego nowego kandydata, który dołączy do twojej listy.
1. Stały Kontakt
Constant Contact to najlepsza usługa e-mail marketingu dla małych firm. Możesz go użyć do skonfigurowania sekwencji e-maili, które będą automatycznie wysyłane do nowych subskrybentów. Możesz nawet wysyłać wiadomości na podstawie działań podejmowanych lub nie przez subskrybentów.
Łatwo jest tworzyć wiadomości e-mail za pomocą prostego interfejsu przeciągnij i upuść Constant Contact. Dostępna jest 60-dniowa BEZPŁATNA wersja próbna Constant Contact, pozwalająca wypróbować to narzędzie przed przystąpieniem do planu płatności.
Zespół wsparcia stałego kontaktu jest dostępny za pośrednictwem czatu na żywo, telefonu i poczty e-mail.
Cena:
Plan „Email” Constant Contact kosztuje od $20 / miesiąc. To ma tylko podstawowe funkcje automatyzacji. Aby uzyskać zaawansowane funkcje automatyzacji, Pobierz plan „Email Plus”, który zaczyna się od $45 / miesiąc.
2. Sendinblue
Sendinblue to jedna z najlepszych wtyczek biuletynu e-mail WordPress. Jest to również świetne narzędzie do marketingu SMS. Istnieje wiele szablonów do tworzenia wiadomości e-mail.
Sendinblue umożliwia tworzenie niestandardowych procesów automatyzacji, które automatycznie wysyłają wiadomości e-mail. Możesz nawet użyć zachowania kontaktu w swojej witrynie, aby wyzwalać wiadomości e-mail. Na przykład możesz wysłać automatyczną wiadomość e-mail, jeśli klient doda element do swojego koszyka, ale nie uda się go zrealizować.
Cena:
Sendinblue oferuje CAŁKOWICIE DARMOWE konto dla maksymalnie 300 e-maili dziennie. Masz nieograniczone kontakty. Jeśli chcesz wysłać więcej e-maili, płatne plany zaczynają się od $25/miesiąc.
3. Drip
Drip to potężna platforma e-mail marketingu, z wielką integracją WooCommerce. Jest to szczególnie dobra opcja, jeśli prowadzisz witrynę e-commerce. Posiada Inteligentne Narzędzia automatyzacji marketingu i inteligentne segmentowanie wiadomości e-mail.
Drip zapewnia również wiele wsparcia za pośrednictwem czatu na żywo, a także seminariów internetowych, szczegółowych kursów online i doskonałej dokumentacji. Nie jest to najtańsza opcja, ale jest warta swojej ceny, jeśli chcesz zmaksymalizować swoje wysiłki marketingowe.
Cena:
Drip oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Następnie ich plany zaczynają się od $19 / miesiąc, ale to daje tylko subskrybentom 500. Za $ 39 / miesiąc możesz mieć do 2500 subskrybentów.
4. ConvertKit
ConvertKit to łatwa w użyciu i solidna platforma e-mail marketingu. Ma kilka świetnych funkcji dla twórców i blogerów, ale jest to również popularna opcja dla małych firm.
ConvertKit ułatwia segmentowanie kontaktów w potencjalnych klientach i istniejących klientach, a następnie wysyłanie różnych wiadomości e-mail do każdego z nich. Ma prosty kreator wiadomości e-mail do tworzenia wiadomości e-mail, które będą wyglądać świetnie na wszystkich urządzeniach. Możesz nawet tworzyć klikalne przyciski CTA i śledzić konwersje, gdy użytkownicy na nie klikną.
Cena:
ConvertKit kosztuje od $25 / miesiąc (płatne rocznie) dla maksymalnie 1,000 subskrybentów. Obejmuje to wszystkie ich funkcje, takie jak automatyczne lejki i sekwencje wiadomości e-mail. Jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny, który nie wymaga karty kredytowej.
5. OptinMonster
OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na rynku. Pozwala łatwo przekonwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów i klientów.
Jest wyposażony w łatwe do zintegrowania wyskakujące okienka lightbox, formularze slide-in, maty powitalne,koła kuponów i wiele innych.
OptinMonster współpracuje ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu i pomaga szybko uzyskać więcej subskrybentów do listy e-mail.
Jest wyposażony w wiele funkcji, które pomagają automatycznie kierować reklamy do użytkowników i wyświetlać im spersonalizowane kampanie. Na przykład możesz wyświetlać ukierunkowane wiadomości dla różnych stron w witrynie. Możesz także wyświetlać kampanie w oparciu o aktywność użytkownika i lokalizację geograficzną.
Cena:
OptinMonster kosztuje od $9 / miesiąc (rozliczane rocznie). Jednak otrzymasz 10% zniżki, jeśli użyjesz naszego kuponu OptinMonster.
Automatyzacja Marketingu Na Miejscu (WordPress)
Narzędzia do automatyzacji marketingu na miejscu to narzędzia, których używasz bezpośrednio na swojej stronie internetowej. Pozwalają one market do odwiedzających witrynę automatycznie i skutecznie.
6. Niezwykły Automator
Uncanny Automator to najlepsza wtyczka do automatyzacji WordPress. Możesz skonfigurować automatyzację na miejscu i łączyć różne wtyczki WordPress bez edycji kodu.
Wtyczka pomaga tworzyć wydajne przepływy pracy i oszczędza czas. Ponadto zmniejsza liczbę błędów i zapewnia płynne działanie automatyzacji, ponieważ nie ma kodu.
Niesamowity Automator integruje się z najpopularniejszymi wtyczkami WordPress, takimi jak WPForms, Slack, WooCommerce, Arkusze Google, WordPress i wiele innych.
Na przykład możesz połączyć Slack ze swoją witryną WordPress, zintegrować spotkania Zoom i webinaria z WPForms, połączyć dowolny formularz WordPress z arkuszami Google lub wysyłać powiadomienia SMS ze sklepu WooCommerce.
Cena:
Niesamowite ceny Automatora zaczynają się od $149 rocznie, a otrzymasz 30-dniową Gwarancję Zwrotu pieniędzy. Dostępna jest również darmowa wersja.
7. ChatBot
ChatBot to inteligentny zautomatyzowany bot, który może współpracować z użytkownikami w podobny sposób jak agent czatu na żywo. To jak posiadanie wirtualnego asystenta dla Twojej witryny, który jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i może natychmiast odpowiedzieć.
Możesz używać chatbota do przyjmowania rezerwacji, planowania połączeń, a nawet sprzedaży produktów bezpośrednio z okna czatu. Bezproblemowo integruje się z LiveChat. Oznacza to, że agent na żywo może wskoczyć do rozmowy, jeśli użytkownik potrzebuje dodatkowej pomocy.
Cena:
ChatBot kosztuje od $50 / miesiąc, co daje do 1000 czatów. Istnieje również 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
8. OptinMonster (Retargeting Na Miejscu)
Funkcja retargetingu na miejscu OptinMonster® pomaga maksymalnie wykorzystać budżet reklamowy.
Pozwala dostosować promocje dla odwiedzających, którzy wracają do twojej witryny. W ten sposób nie będziesz pokazywał im dokładnie tych samych kampanii, które już widzieli.
Możesz używać retargetingu na miejscu w połączeniu z innymi funkcjami OptinMonster.
Obejmują one potężne reguły wyświetlania, które pozwalają łatwo kierować reklamy do osób na podstawie przeglądanych stron, używanego urządzenia, sposobu interakcji z Twoją witryną w przeszłości, nowych kontra powracających odwiedzających i wielu innych.
Cena:
Aby skorzystać z funkcji onsite Retargeting®, będziesz potrzebował planu „wzrostu” OptinMonster ($49/miesiąc, rozliczane rocznie). Możesz uzyskać 10% zniżki, korzystając z naszego kuponu OptinMonster.
9. Domofon
Intercom jest często postrzegany jako narzędzie do czatu na żywo, ale robi o wiele więcej. Pozwala używać chatbotów i integrować czaty z innymi elementami przepływu pracy marketingowej.
Rozwiązanie marketingowe umożliwia wysyłanie automatycznych wiadomości w aplikacji, które wykraczają daleko poza tekst. Możesz używać obrazów, filmów, Emoji, a nawet aplikacji, aby pomóc w marketingu.
Łatwo jest wybierać spośród wielu różnych stylów masażu bez konieczności angażowania programisty.
Interkom ma również kilka opcjonalnych dodatków dostępnych. Obejmują one wycieczki po produktach, zaawansowane generowanie leadów i zaawansowane zaangażowanie klientów.
Cena:
Koszty interkomu zaczynają się od $39 / miesiąc. Opcjonalne dodatki są wyceniane oddzielnie. Koszt będzie rosnąć, gdy zdobędziesz więcej subskrybentów i może z łatwością wzrosnąć do tysięcy miesięcznie.
10. Smash Balloon
Smash Balloon oferuje 4 różne wtyczki WordPress, które pozwalają dodawać kanały społecznościowe do swojej witryny. Obejmują one Facebook, Instagram, Twitter i YouTube. To świetny sposób na maksymalne wykorzystanie czasu spędzanego w mediach społecznościowych. Możesz automatycznie dodawać posty ze swojego konta – lub nawet posty z określonym hashtagiem, jeśli ma to zastosowanie.
Możesz dostosować swoje kanały społecznościowe na wiele sposobów. Na Instagramie Instagram można na przykład utworzyć kanał z możliwością zakupu, aby klikalne zdjęcia produktów na Instagramie były automatycznie dodawane do witryny.
Cena:
Wtyczki Smash Balloon są dostępne zarówno osobno, jak i jako pakiet. Najlepszą opcją jest „All Access Bundle” w cenie 299 usd / rok. Daje to wszystkie wtyczki 4 plus priorytetowe wsparcie.
Jeśli chcesz tylko jedną wtyczkę, każda z nich jest wyceniona od $49 / rok.
11. RafflePress
RafflePress to najlepszy konkurs WordPress i wtyczka do prezentów, która pozwala zachęcić użytkowników do interakcji w Twojej witrynie.
Może to obejmować odwiedzanie strony w witrynie, udział w ankiecie lub ankiecie, oglądanie wideo i inne. Możesz nawet tworzyć własne działania, takie jak monitowanie czytelników o pozostawienie komentarza.
Tworząc konkurencję dla czytelników, możesz znacznie zwiększyć ich zaangażowanie w treści. Możesz także ustawić działania, które zachęcają czytelników do udostępniania treści w mediach społecznościowych.
Cena:
RafflePress kosztuje od $49 / rok.
Content Marketing
Czy tworzenie treści zajmuje dużo czasu? Oto kilka świetnych narzędzi, które pomogą ci uzyskać więcej z treści i usprawnić strategię marketingową.
12. Outbrain
Outbrain pozwala zaprezentować swoje treści w popularnych publikacjach online. Mają partnerstwa z takimi witrynami, jak CNN, Us Weekly, MSN, The Wall Street Journal, The Guardian, BuzzFeed i wiele innych.
Zamiast publikować pełne artykuły na temat tych publikacji, czytelnicy zobaczą miniaturę, tytuł i nazwę Twojej marki. Będzie to link bezpośrednio do własnej strony internetowej.
Cena:
Outbrain pobiera stawkę CPC (cost-per-click). Otrzymujesz opłatę za liczbę kliknięć, które otrzymuje twoja zawartość. Możesz ustawić limit budżetu dla każdej kampanii.
13. Zapier
Zapier to narzędzie, które pozwala łączyć inne aplikacje razem, z ogromnym zakresem dostępnych. To świetny sposób na przenoszenie treści z jednego miejsca do drugiego. Na przykład możesz skonfigurować „Zap”, aby automatycznie tworzyć nową historię w Medium za każdym razem, gdy publikujesz nowy post w WordPress.
Możesz także zautomatyzować wiele innych zadań, takich jak udostępnianie nowych treści w mediach społecznościowych, dodawanie nowych potencjalnych klientów do arkusza kalkulacyjnego lub bazy danych lub tworzenie karty Trello, gdy pojawi się nowe zamówienie WooCommerce.
Cena:
Zapier ma bezpłatny plan, który daje do 5 Zaps i 100 zadań / miesiąc. Płatne plany zaczynają się od $19.99/miesiąc (rozliczane corocznie).
14. Google Moja Firma Auto Publish
Google My Business Auto Publish to prosta, ale bardzo przydatna Wtyczka WordPress. Umożliwia automatyczne publikowanie treści na koncie Google „Moja Firma”. Oznacza to, że Twoje posty natychmiast pojawią się w Twoim profilu Google business.
Możesz publikować posty lub strony, a nawet skonfigurować domyślną wiadomość udostępniania, aby zaoszczędzić czas. Jeśli nie chcesz publikować konkretnego postu, możesz po prostu zaznaczyć pole lub ustawić wtyczkę, aby nie publikowała automatycznie nowych postów.
Cena:
Google Moja Firma Auto Publish jest bezpłatny.
Automatyzacja Marketingu W Mediach Społecznościowych
Marketing w mediach społecznościowych może być niezwykle potężny, ale może również zająć dużo czasu. Potrzebujesz zautomatyzowanych systemów, aby w pełni wykorzystać te możliwości i śledzić to, co jest najbardziej skuteczne.
15. ManyChat
Facebook Messenger pozwala wysyłać automatyczne wiadomości, dzięki czemu klienci mogą kupować bezpośrednio z Facebook Messenger. Bot może pomóc klientom wybrać odpowiedni produkt i podjąć płatność w ramach samego Messenger.
Możesz nawet użyć rozmów i Odpowiedzi klienta, aby dostosować, które produkty są zalecane. ManyChat może wysłać klientowi kupon, aby zachęcić go do zakupu. Integruje się również z popularnymi bramkami płatniczymi, takimi jak PayPal i Stripe, i może być używany z ponad aplikacjami 2,000, łącząc się z Zapierem.
Cena:
ManyChat ma bezpłatny plan, który oferuje podstawowe funkcje. Ich plan Pro zaczyna się od $10 / miesiąc, do subskrybentów 500.
16. Tailwind
Tailwind ma narzędzia do planowania Pinteresta i Instagramu, które pozwalają zaplanować posty z wyprzedzeniem.
Da ci sugestie hashtagów na Instagramie. Na Pintereście możesz zaplanować 10 pinów jednym kliknięciem. Możesz użyć narzędzi analitycznych Tailwind, aby zobaczyć, co działa i zaplanować swoje treści w najlepszym czasie, aby uzyskać większe zaangażowanie.
Tailwind oferuje również funkcje Power-up, które pozwalają zrobić jeszcze więcej z kontami w mediach społecznościowych. SmartLoop Power-up umożliwia ponowne udostępnianie pinów, w tym udostępnianie sezonowych treści we właściwym czasie.
Cena:
Tailwind ma bezpłatny okres próbny (nie wymaga karty kredytowej). Następnie jest to $ 9.99 / miesiąc dla każdego profilu w mediach społecznościowych. Musisz zapłacić za Pinterest i Instagram osobno. Bonusy kosztują $4.99 / miesiąc dla każdego profilu w mediach społecznościowych.
17. HootSuite
HootSuite to popularna platforma do zarządzania mediami społecznościowymi, która pozwala połączyć wszystkie treści społecznościowe w jednej aplikacji. Możesz automatycznie planować posty z wyprzedzeniem, monitorować kanały publiczne i prywatne wiadomości i wiele więcej.
Jeśli twoja mała firma ma zespół mediów społecznościowych, HootSuite jest naprawdę pomocny, ponieważ zapewnia solidne zarządzanie zespołem i uprawnienia. Możesz użyć analizy HootSuite, aby uzyskać szczegółowe raporty o tym, jak twoje posty działają w różnych sieciach.
Cena:
HootSuite ma ograniczony bezpłatny plan, który obejmuje 3 profile społecznościowe i 1 użytkownika. Płatne plany zaczynają się od $29 / miesiąc. Istnieje 30-dniowa BEZPŁATNA wersja próbna planów „Professional” i „Team” (wymagana karta kredytowa).
18. AgoraPulse
AgoraPulse to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Zapewnia wiele elastycznych opcji planowania, aby z wyprzedzeniem kolejkować posty w mediach społecznościowych. Możesz również zmienić termin, a nawet przesłać swoje posty zbiorczo. Skrzynka odbiorcza społecznościowa w narzędziu pozwala zarządzać wszystkimi wzmiankami, komentarzami reklam i innymi ważnymi wiadomościami.
Dzięki AgoraPulse otrzymujesz nieograniczone raporty, które pozwalają określić zwrot z inwestycji w media społecznościowe. Łatwo jest przypisywać projekty postów, komentarzy i wiadomości różnym członkom zespołu. Istnieje również wbudowany CRM, w którym można oznaczyć i grupować odbiorców w segmenty. AgoraPulse pozwala również dodawać wewnętrzne notatki do każdego użytkownika i przeglądać jego historię konwersacji.
Cena:
Koszty AgoraPulse od $79/miesiąc (płatne rocznie). Dostępna jest 28-dniowa BEZPŁATNA wersja próbna, bez konieczności korzystania z karty kredytowej.
19. Bufor
Bufor to długotrwałe narzędzie do planowania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest pozwalają zaplanować zawartość z wyprzedzeniem dla wielu różnych sieci społecznościowych, w tym dla Instagrama, Facebooka, Twittera, LinkedIn i Pinteresta.
Możesz także użyć bufora do planowania i organizowania hashtagów na Instagramie, mierzenia wydajności treści i nie tylko. Bufor oferuje zarówno narzędzia „Publikuj”, jak i „analizuj” (rozliczane oddzielnie). Jeśli masz zespół mediów społecznościowych, możesz przypisać różne uprawnienia i dostęp do różnych osób.
Cena:
Bufor kosztuje od $12 / miesiąc (rozliczany rocznie), a dostępny jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Istnieje również podstawowy bezpłatny plan, który zapewnia konta społecznościowe 3 i zaplanowane posty 10 naraz.
20. Wzmianka
Mention ma funkcję „słuchaj”, która pozwala monitorować media społecznościowe, a także przeglądać witryny, blogi i całą sieć. W ten sposób nie musisz spędzać dużo czasu na monitorowaniu mediów społecznościowych pod kątem wzmianek o Twojej marce.
Możesz nawet monitorować to, co mówi się o Twojej konkurencji. Mention może również dostarczyć informacji o odbiorcach na kluczowe tematy. Jest łatwy w użyciu i służy do organizowania i planowania wielokanałowych treści w mediach społecznościowych.
Cena:
Mention oferuje bezpłatny plan, który pozwala utworzyć pojedynczy alert. Ich płatne plany kosztują od $25/miesiąc (rozliczane rocznie).
Automatyzacja sprzedaży (CRM)
Czy twój zespół sprzedaży zamyka tyle ofert, ile chcesz? A może pomijane są drobne szczegóły, mimo że zespół spędza dużo czasu na administrowaniu? Istnieje wiele potężnych narzędzi automatyzacji sprzedaży tam, aby pomóc śledzić wszystko.
21. HubSpot
HubSpot oferuje pakiet kompleksowego oprogramowania marketingowego.
Obejmuje to narzędzie HubSpot CRM (customer relationship management), które pozwala organizować treści i wyświetlać cały lejek sprzedaży w prostym wizualnym pulpicie nawigacyjnym.
Możesz sortować swoje kontakty na podstawie wygranych lub przegranych transakcji, spotkań, określonych okresów i innych.
Możesz użyć integracji HubSpot CRM, aby zaplanować automatyczne wiadomości e-mail, czat na żywo i wiele więcej. HubSpot pozwala również dołączać chatboty, aby zautomatyzować marketing czatu na żywo.
Możliwe jest zintegrowanie HubSpot z wieloma innymi popularnymi usługami, takimi jak business phone service RingCentral.
Cena:
Możesz użyć HubSpot CRM lub podstawowego planu HubSpot za darmo. Aby jak najlepiej wykorzystać HubSpot, będziesz chciał użyć wszystkich ich narzędzi. Ich płatne plany zaczynają się od $33.60 / miesiąc (rozliczane corocznie).
Jeśli Twoja firma jest startupem, możesz kwalifikować się do programu „HubSpot dla startupów”, który daje Ci do 90% zniżki.
22. Pipedrive
Pipedrive to CRM sprzedaży, który pomaga zarządzać potencjalnymi klientami, ustalać priorytety transakcji, śledzić komunikację i wiele więcej.
Możesz zautomatyzować powtarzalne zadania, korzystając zarówno z funkcji Pipedrive, jak i integracji aplikacji. Integruje się z wieloma narzędziami, w tym chatbotem i Livechatem.
Pipedrive wyświetla również przypomnienia o aktywności, które pomagają Ci być na bieżąco z pracą, automatycznie synchronizuje Twoje działania z Kalendarzem Google, a nawet automatycznie tworzy dla ciebie kolejne zadania.
Dzięki narzędziom do raportowania zobaczysz współczynniki konwersji swoich transakcji i dowiesz się, które działania prowadzą do najlepszego współczynnika konwersji.
Cena:
Pipedrive kosztuje od $12.50 / miesiąc (rozliczane rocznie). Jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny, który nie wymaga danych karty kredytowej.
23. Freshsales
Freshsales to kolejny świetny CRM z podejściem zorientowanym na sprzedaż. Wykorzystuje AI-powered lead scoring, który pozwala automatycznie priorytetyzować potencjalnych klientów na podstawie tych, które są bardziej prawdopodobne, aby przekonwertować.
Ponadto Freshsales automatycznie będzie zawierał dodatkowe informacje na temat potencjalnych klientów, kontaktów i kont w oparciu o informacje społecznościowe i publicznie wymienione, więc nie ma potrzeby ręcznego wprowadzania tych informacji.
Freshsales pozwala tworzyć inteligentne kampanie e-mailowe w oparciu o działania potencjalnych klientów. Możesz także zautomatyzować działania następcze i tworzyć przepływy pracy, aby zwiększyć produktywność w zespole.
Możesz nawet użyć Freshsales do automatycznego wykrywania interakcji użytkowników z Twoją witryną i produktem poprzez śledzenie aktywności.
Cena:
Freshsales kosztuje od $12 / miesiąc, rozliczane corocznie. Jest też 21-dniowy bezpłatny okres próbny (nie wymaga karty kredytowej). Istnieje również bezpłatny plan, ale nie oferuje on wielu funkcji.
24. MonsterInsights
MonsterInsights to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress. Pomaga zrozumieć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i co robią w Twojej witrynie.
Aby efektywnie korzystać z dowolnej platformy marketing automation, potrzebujesz łatwych do zrozumienia raportów, które dokładnie informują, co działa dla Twojej firmy, a co nie.
MonsterInsights pomaga śledzić aktywność użytkowników w witrynie. Zawiera śledzenie konwersji WooCommerce, przesyłanie formularzy, śledzenie linków wychodzących i śledzenie użytkowników.
Zasadniczo otrzymujesz jasny obraz tego, co dzieje się w Twojej witrynie i co możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż i konwersje. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz najlepszy przewodnik dotyczący śledzenia konwersji w WordPress.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci poznać najlepsze Narzędzia automatyzacji marketingu dla małych firm. Możesz również polubić nasze artykuły na temat najlepszych usług telefonicznych dla małych firm i najlepszego oprogramowania do czatu na żywo dla małych firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.