W artykule:
Czy chcesz przechwytywać adresy e-mail odwiedzających Twoją witrynę?
Ponad 70% odwiedzających po raz pierwszy już nigdy nie wróci na Twoją stronę. Uzyskanie ich adresu e-mail jest najmądrzejszym sposobem, aby pozostać w kontakcie i zachęcić ich do ponownego odwiedzenia.
W tym artykule porównamy niektóre z najlepszych narzędzi do przechwytywania wiadomości e-mail dla WordPress i udostępnimy najlepsze praktyki, które pomogą Ci szybko uzyskać wyniki.
Co to jest przechwytywanie wiadomości e-mail i dlaczego ma to znaczenie?
Przechwytywanie wiadomości e-mail to proces zbierania adresów e-mail od osób, które odwiedzają Twoją witrynę.
Badania pokazują, że lista e-mail może zaoferować aż 4300% zwrotu z inwestycji (ROI). Ale samo utworzenie listy e-mail nie wystarczy.
Musisz aktywnie przechwytywać adresy e-mail od odwiedzających Twoją witrynę WordPress. Pozwala to przekształcić odwiedzających w subskrybentów poczty e-mail, a wkrótce potem w płatnych klientów.
Facebook Instagram i inne platformy społecznościowe, ale wszyscy inteligentni marketerzy zgadzają się, że przechwytywanie adresu e-mail powinno być twoim priorytetem NR 1.
Facebook lub Instagram posty, ponieważ nie jest kontrolowany przez algorytm, ponieważ twój biuletyn e-mail dotrze do znacznie wyższego odsetka odbiorców.
Mając to na uwadze, oto niektóre z najlepszych narzędzi do przechwytywania wiadomości e-mail w WordPress i poza nim.
1. OptinMonster
OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do przechwytywania ołowiu na rynku. Pomaga konwertować porzucających odwiedzających na subskrybentów poczty e-mail, dzięki czemu można uzyskać więcej potencjalnych klientów z istniejącego ruchu w witrynie.
Dzięki OptinMonster możesz tworzyć całą gamę dynamicznych form ołowiu o wysokiej konwersji, w tym wyskakujące okienka, pływające paski, pełnoekranowe maty powitalne, przesuwane pola przewijania, spersonalizowane formularze ołowiu, gamifikowane spiny, aby wygrać formularze optin i wiele innych.
Najlepsze w OptinMonster jest to, że pozwala pokazać odpowiedni komunikat we właściwym czasie, dzięki czemu można uzyskać najwyższe konwersje.
Na przykład możesz utworzyć wyskakujące okienko z formularzem wiodącym, które wykorzystuje technologię Exit Intent® OptinMonster do wykrywania, kiedy odwiedzający ma opuścić Twoją witrynę.
Twój popup może zaoferować odwiedzającemu zachętę do umieszczenia adresu e-mail. Może to być kupon, bezpłatna wysyłka, bezpłatne pobieranie lub próbka produktu cyfrowego.
Istnieje wiele innych sposobów korzystania z OptinMonster na swojej stronie. Możesz utworzyć gamified’ Spin to Win ’ lead form lub dodać tak / nie multi-step optins. Kampanie te mogą znacznie zwiększyć liczbę osób zapisujących się na Twoją listę e-mailową.
Możesz także użyć OptinMonster do tworzenia pełnoekranowych mat powitalnych, blokowania treści premium, aby odwiedzający musieli subskrybować, aby je wyświetlić, dodawania liczników odliczających, aby wykorzystać pilność, używania inteligentnych tagów, aby dodać personalizację witryny i nie tylko.
OptinMonster zawiera dziesiątki gotowych szablonów, które można łatwo dostosować za pomocą Kreatora przeciągnij i upuść. Można również tworzyć niestandardowe formularze bez pisania kodu.
OptinMonster ułatwia integrację kampanii e-mail optin z ulubioną usługą e-mail marketingu i platformami analitycznymi, takimi jak Google Analytics. Dzięki temu możesz uruchamiać szczegółowe raporty i dokładnie sprawdzać, jak działają różne opcje poczty e-mail.
Każdego miesiąca OptinMonster pomaga zoptymalizować ponad 2 miliardy sesji dla właścicieli inteligentnych witryn. Nie ma na rynku narzędzia, które oferuje więcej opcji kierowania i personalizacji, i dlatego wszyscy najlepsi marketerzy wolą OptinMonster.
Cena:
OptinMonster kosztuje już od $ 9 / miesiąc (rozliczane rocznie). W przypadku zaawansowanych funkcji, takich jak Exit Intent®, odliczanie czasu i opcje tak/nie, potrzebujesz planu Pro. To kosztuje od $29 / miesiąc (ponownie, rozliczane rocznie).
OptinMonster to platforma SaaS, więc działa na WordPress, a także na innych platformach, takich jak Shopify, BigCommerce i inne kreatory stron internetowych.
2. WPForms
WPForms to najlepsza wtyczka do formularzy kontaktowych dla WordPress. Ponad 3 milionów właścicieli witryn internetowych korzysta z kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” do tworzenia formularzy przechwytywania ołowiu.
Możesz używać WPForms do tworzenia różnego rodzaju formularzy, w tym formularzy subskrypcji e-mail, formularzy płatności, ankiet, ankiet i innych. Każdy formularz można skonfigurować, więc przechwytywanie adresów e-mail użytkowników i dodać go do CRM.
WPForms pozwala używać logiki warunkowej, dzięki czemu określone pola są wyświetlane na podstawie opcji wybranych przez użytkownika. Na przykład, jeśli masz formularz ankiety, możesz mieć różne pytania, które pokazujesz w zależności od tego, czy użytkownik jest zainteresowany modą czy jedzeniem.
Wtyczka bezproblemowo integruje się z wieloma popularnymi usługami e-mail marketingu i platformami CRM, w tym Drip, AWeber, GetResponse, Active Campaign, Salesforce, MailChimp i innymi.
Dodatek do szablonów formularzy zawiera ponad 150 gotowych szablonów formularzy, których możesz użyć do utworzenia formularza dosłownie jednym kliknięciem. Szablony te obejmują: rejestrację wydarzenia online, formularz rejestracji do newslettera, zgłoszenia do konkursu, prośbę o wycenę, sugestie, zamówienie jedzenia i wiele innych.
Co więcej, wszystkie formularze tworzone przez WPForms są przyjazne dla urządzeń mobilnych. Oznacza to, że doskonale działają na urządzeniach mobilnych, a także na komputerach.
Cena:
WPForms kosztuje od $39.50 / rok. Aby uzyskać funkcje, takie jak formularze Newslettera i integracja z popularnymi narzędziami e-mail marketingu, potrzebujesz planu Plus. To kosztuje od $99.50 / rok.
3. LiveChat
LiveChat jest jednym z najlepszych programów do czatu na żywo na rynku. Pozwala dodać funkcję czatu na żywo do witryny, dzięki czemu odwiedzający mogą łatwo zadawać pytania. Może to być potężny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Gdy użytkownik rozpocznie czat, zostanie poproszony o podanie swojego adresu e-mail. Oznacza to, że możesz łatwo odpowiedzieć na swoje pytanie przez e-mail, jeśli nie ma agenta obsługi klienta dostępnego na żywo.
LiveChat integruje się również z szeregiem usług e-mail marketingu. Możesz po prostu dodać pole wyboru do kwestionariusza przed czatem, które pozwala użytkownikom wyrazić zgodę na otrzymywanie biuletynu e-mailowego.
Co najważniejsze, LiveChat integruje się z innymi inteligentnymi usługami, takimi jak ChatBot.com. pozwala to tworzyć chatboty AI, które mogą odpowiadać na pytania klientów na miejscu. Chatboty mogą również przechwytywać adresy e-mail i automatycznie przekazywać je do Twojej usługi e-mail marketingu lub CRM.
Cena:
LiveChat kosztuje od $16 / miesiąc, rozliczane rocznie. Jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Użytkownicy WPBeginner mogą uzyskać dodatkowe 30% zniżki i bezpłatny okres próbny 30 za pomocą naszego kuponu LiveChat.
4. Bloom
Bloom to wtyczka z eleganckich motywów, która pozwala tworzyć atrakcyjne wyskakujące okienka. Posiada narzędzie do przeciągania i upuszczania, które jest łatwe w użyciu.
Dzięki Bloom otrzymujesz szereg różnych typów wyskakujących okienek, a także formularzy in-line, które możesz umieścić w treści lub pod nią.
Integruje się z 19 różnymi usługami e-mail marketingu, w tym stałym kontaktem, aktywną kampanią, AWeber, uzyskaj odpowiedź i innymi.
Jedną z kluczowych wad Bloom w porównaniu z OptinMonster jest to, że jest to samodzielna Wtyczka WordPress, która ładuje cały kod z twojej strony. Jeśli masz dużą, ruchliwą witrynę, może to wpłynąć na szybkość i wydajność witryny.
Cena:
Bloom jest dostarczany z innymi narzędziami Elegant Themes, w tym motywem Divi i kreatorem stron. Członkostwo w eleganckich motywach kosztuje od $89 / rok.
5. ThriveLeads
ThriveLeads to kolejna wtyczka do budowania WordPressa, podobna do OptinMonster i Bloom. Umożliwia tworzenie różnych formularzy e-mail optin, w tym wyskakujących okienek, lepkich wstążek, które pozostają u góry ekranu, formularzy, które można umieścić w treści i innych.
Łatwo jest zintegrować ThriveLeads z wieloma popularnymi usługami poczty e-mail. Posiada również wbudowane podstawowe testy A / B i analizy. To pozwala zobaczyć, które z twoich opcji poczty e-mail działają dobrze.
Podobnie jak Bloom, ThriveLeads ładuje cały kod z samej Twojej witryny. Może to spowolnić witrynę. Nie jest również tak przyjazny dla początkujących, jak OptinMonster i Bloom.
Cena:
ThriveLeads kosztuje od $67 za licencję na jedną stronę. Alternatywnie możesz go otrzymać w ramach członkostwa ThriveThemes za $19/miesiąc (płatne rocznie). Daje to dostęp do wszystkich motywów i wtyczek ThriveThemes.
6. Formidable Forms
Formidable Forms to potężna wtyczka forms dla WordPress. Pozwala tworzyć różnego rodzaju formularze, w tym formularze kalkulatora i prowadzić quizy.
Możesz użyć potężnych formularzy do przechwytywania adresów e-mail i integracji z usługą e-mail marketingu lub platformą CRM.
Najprostszym sposobem na to jest użycie wbudowanego szablonu rejestracji do newslettera. Jeśli chcesz czegoś bardziej wyspecjalizowanego, możesz wypróbować szablon formularza rejestracji wydarzenia lub szablon formularza B2B leads.
Formidable Forms integruje się z wieloma popularnymi usługami poczty e-mail, w tym Constant Contact, AWeber, Get Response, Active Campaign i innymi.
Pozwala również stylizować formularze tak, aby wyglądały tak, jak chcesz. Formidable jest niezwykle potężny, co może być trochę przytłaczające, jeśli jesteś początkującym, ale po zapoznaniu się z oprogramowaniem, to jest niezwykle potężny.
Cena:
Formidable Forms kosztuje od $99.38/rok. Do integracji z niektórymi narzędziami, w tym Constant Contact I Get Response, potrzebujesz biznesplanu od $199.43/rok.
Najlepsze praktyki przechwytywania wiadomości e-mail
Po wybraniu narzędzia do przechwytywania wiadomości e-mail musisz upewnić się, że używasz go skutecznie.
Oto najlepsze praktyki 3 dotyczące przechwytywania wiadomości e-mail, które musisz przestrzegać:
1. Podaruj swoim gościom nagrodę za rejestrację
Jeśli chcesz, aby ludzie przekazali swój adres e-mail, musisz dać im coś w zamian.
Może to być kupon na Twój sklep internetowy, przydatny plik PDF, bezpłatna próbka kursu wideo lub prawie wszystko, co pasuje do twojego biznesu online.
Na przykład Blog tyran oferuje nowym czytelnikom przewodnik do pobrania:
Możesz pójść jeszcze dalej, oferując różne nagrody na różnych stronach dla swojej witryny. Możesz zaoferować kupon osobom odwiedzającym Twój sklep internetowy i bezpłatne pobieranie osobom przeglądającym posty na blogu.
2. Nie denerwuj odwiedzających
Czasami wyskakujące okienka e-mail optin zyskują złą reputację. Być może natknąłeś się na pop-upy, które były irytujące i przeszkadzały ci podczas odwiedzania witryny.
Istnieje wiele sposobów korzystania z wyskakujących okienek, jednocześnie pozwalając odwiedzającym cieszyć się Twoją witryną. Na przykład możesz użyć technologii Exit Intent® firmy OptinMonster, aby wyświetlić wyskakujące okienko tylko w momencie, gdy odwiedzający ma zamiar wyjść. W ten sposób wyskakujące okienko nie przeszkadza im w czytaniu treści.
Oto wyskakujące okienko, które pojawia się na WPBeginner, gdy nowy użytkownik opuszcza witrynę:
Ten formularz przechwytywania wiadomości e-mail pomógł nam zwiększyć konwersje o ponad 600%.
3. Użyj Wielu Optin
Łatwo jest utworzyć pojedynczy wyskakujący formularz lub Formularz rejestracji e-mail i myśleć, że to koniec. Ale aby przechwycić więcej e-maili, Potrzebujesz więcej formularzy optin.
Niektóre z najlepszych miejsc, aby umieścić swoje optins są:
- W górnej lub dolnej części strony jako lepki pasek lub w prawym dolnym rogu strony jako dyskretne wsuwanie.
- Podczas treści. Możesz na przykład umieścić część optin w poście na blogu.
- Na końcu treści. Możesz dodać optin na dole swoich postów i stron.
- Na pasku bocznym. Jest to tak powszechne miejsce dla listy e-mail optin, że odwiedzający często będą tam szukać, bez monitu od Ciebie.
Na przykład Smash Balloon ma e-mail optin wyświetlany w widocznym miejscu na pasku bocznym bloga:
Pamiętaj, że możesz również tworzyć różne wyskakujące okienka, które będą wyświetlane na różnych stronach. Pozwala to dostosować każde okienko do treści.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najlepszych narzędziach do przechwytywania wiadomości e-mail w WordPress. Możesz również zobaczyć nasze porównanie najlepszych usług telefonicznych dla firm i nasz przewodnik dla początkujących, jak utworzyć niestandardowy biznesowy adres e-mail.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.