W artykule:
Szukasz najlepszych wtyczek Dropbox dla WordPress?
Dropbox jest jednym z najpopularniejszych dostawców bezpłatnego magazynu w chmurze. Korzystanie z pamięci w chmurze do zapisywania kopii zapasowych WordPress, plików multimedialnych i innych ważnych dokumentów to świetna strategia. Twoje dokumenty i pliki pozostaną bezpieczne bez względu na to, gdzie jesteś i z jakiego urządzenia korzystasz.
Istnieje kilka wtyczek WordPress, które pozwalają zintegrować witrynę WordPress z kontem Dropbox.
W tym artykule udostępnimy niektóre z najlepszych wtyczek Dropbox dla WordPress, aby przesłać kopie zapasowe Twojej witryny.
Czym jest Dropbox?
Dropbox to nowoczesne rozwiązanie zapewniające bezpieczeństwo plików i dokumentów w chmurze. Oferuje funkcję synchronizacji plików, aby zapewnić łatwy dostęp do plików na urządzeniach i aplikacjach, a także udostępnianie plików innym osobom.
Podstawowy bezpłatny plan zawiera 2 GB miejsca. Jeśli chcesz więcej miejsca na dysku, powinieneś poszukać ich planów premium.
Dropbox to świetne narzędzie zarówno dla zespołów, jak i osób prywatnych. Możesz skonfigurować uprawnienia, aby zapewnić dostęp do określonych plików określonym członkom zespołu.
Korzystając z odpowiednich wtyczek Dropbox WordPress, możesz wykonać kopię zapasową całej witryny WordPress w chmurze, a także przywrócić kompletne pliki, gdy ich potrzebujesz.
Spójrzmy na najlepsze wtyczki Dropbox dla WordPress.
1. UpdraftPlus
UpdraftPlus to jedna z najpopularniejszych wtyczek Dropbox dla WordPress. Umożliwia tworzenie kopii zapasowych plików WordPress, baz danych, zewnętrznych baz danych i innych.
Zarządza dziennikiem dla wszystkich kopii zapasowych w obszarze administracyjnym WordPress i wyświetla komunikat o błędzie lub ostrzeżeniu, aby zaktualizować stan kopii zapasowych. Po zakończeniu tworzenia kopii zapasowej wysyła kompletny raport, dzięki czemu można monitorować zdarzenia, które miały miejsce podczas procesu tworzenia kopii zapasowej.
UpdraftPlus jest również wtyczką kompatybilną z wieloma witrynami. Panel tworzenia kopii zapasowych będzie dostępny na pulpicie nawigacyjnym sieci i można tworzyć kopie zapasowe lub przywracać poszczególne witryny bez konieczności przywracania wszystkich witryn naraz.
UpdraftPlus oferuje również dodatek do podfolderów Dropbox, aby rozszerzyć funkcjonalność pamięci masowej w chmurze. Jeśli używasz WordPress multisite, ten dodatek będzie zarządzać plikami w odpowiednich folderach, aby zapewnić łatwy dostęp do przywracania.
2. BackupBuddy
BackupBuddy to jedna z najpopularniejszych i najbardziej niezawodnych wtyczek do tworzenia kopii zapasowych i przywracania witryny WordPress. Ma możliwość automatycznego tworzenia kopii zapasowych w określonym harmonogramie i zapisywania ich w dowolnej lokalizacji, w tym na koncie Dropbox.
Po połączeniu witryny z Dropbox nie musisz tego robić ponownie, A wtyczka automatycznie przechowuje Twoje kopie zapasowe w Dropbox.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym kompletnym przewodnikiem, w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo zawartości WordPress dzięki BackupBuddy.
3. BackWPup
BackWPup to darmowa wtyczka Dropbox WordPress. Umożliwia utworzenie pełnej kopii zapasowej witryny WordPress i zapisanie jej na koncie Dropbox.
Możesz także zaplanować tworzenie kopii zapasowych w zależności od tego, jak często aktualizujesz swoją witrynę. BackWPup automatycznie zajmie się ich przechowywaniem w chmurze Dropbox.
Aby uzyskać więcej informacji, należy sprawdzić ten samouczek, Jak utworzyć pełną kopię zapasową WordPress za darmo z BackWPup.
4. WPForms
WPForms to przyjazna dla początkujących wtyczka formularza kontaktowego WordPress. Jest wyposażony w Kreator formularzy przeciągnij i upuść, aby utworzyć formularz kontaktowy, formularz rejestracji użytkownika, formularz przesyłania plików i inne przydatne formularze.
Integruje się z Zapierem, aby połączyć tysiące Aplikacji z witryną WordPress, w tym Dropbox. Umożliwia to przesyłanie plików przesłanych przez użytkownika bezpośrednio do magazynu w chmurze Dropbox.
Wszystkie pliki są dostępne w panelu administracyjnym WordPress. Możesz przeglądać i usuwać dowolny plik bez pobierania go na komputer. WPForms z Dropbox to idealne rozwiązanie do przechowywania plików.
5. Powielacz
Duplicator to wtyczka Premium Dropbox dla WordPress. Oferuje usługę migracji witryny z kompletnymi kopiami zapasowymi witryny w chmurze Dropbox.
Za pomocą tej wtyczki możesz przenieść swoją witrynę WordPress na nowy host lub serwer bez przestojów. Przechowuje kopię zapasową oryginalnej witryny w celu szybkiego odzyskania.
Duplikator umożliwia również utworzenie kopii aktywnej witryny do witryny przechowawczej. Możesz przenieść lub wykonać kopię zapasową całej witryny, w tym bazy danych, bez utraty żadnych plików.
6. BlogVault
BlogVault to niezawodna wtyczka do tworzenia kopii zapasowych dla Twojego bloga WordPress. Umożliwia utworzenie pełnej kopii zapasowej witryny z bazami danych i przesłanie jej na konto Dropbox cloud storage.
Kopie zapasowe są bezpieczne za pomocą szyfrowania. Nie oferuje jednak opcji przywracania witryny z kopii zapasowej Dropbox. Aby korzystać z kopii zapasowych przechowywanych na koncie Dropbox, musisz użyć narzędzia deszyfrującego.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć jedne z najlepszych wtyczek Dropbox dla WordPress. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem na temat tworzenia bezpłatnego biznesowego adresu e-mail lub naszego porównania najlepiej zarządzanego hostingu dla WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.