Najlepszy WooCommerce CRM w porównaniu

Szukasz najlepszego WooCommerce CRM dla swojego sklepu internetowego?

A WooCommerce CRM może pomóc zarządzać klientami, poprawić decyzje biznesowe i stworzyć lepsze wrażenia dla klientów ogólnie.

W tym artykule podzielimy się najlepszym CRM WooCommerce na rynku.

Best WooCommerce CRM compared

Dlaczego warto korzystać z WooCommerce CRM?

Korzystanie z narzędzia WooCommerce Customer Relationship Management (CRM) pomoże Ci zarządzać danymi klientów, wysyłać spersonalizowane wiadomości marketingowe i podejmować lepsze ogólne decyzje dotyczące twojej firmy.

Większość sklepów eCommerce potrzebuje sposobu na zarządzanie nowymi kontaktami i klientami. Na początku swojej działalności online arkusz kalkulacyjny może być używany tylko do analizy informacji o klientach, statusu zamówienia i danych zamówienia.

Ale wraz z rozwojem Twojego sklepu internetowego łatwo jest prześlizgnąć się przez szczeliny, a klienci zostać źle zarządzani.

Oprogramowanie WooCommerce CRM pomaga rozwiązać problem zarządzania relacjami z klientami, jak twoja waga biznesowa eCommerce.

Będziesz w stanie łatwo zarządzać, przechowywać i analizować dane klientów i zakupów. Dane te mogą być wykorzystywane przez zespoły sprzedaży, marketingu i wsparcia w celu automatyzacji marketingu i personalizacji.

Ogólnie rzecz biorąc, systemy CRM WooCommerce mogą pomóc Twojemu sklepowi internetowemu zwiększyć sprzedaż, budować relacje z klientami i zapewniać lepsze wrażenia we wszystkich aspektach.

Mogą również poprawić retencję klientów, ponieważ twoi klienci będą szczęśliwsi i pozostaną z tobą dłużej.

Mając to na uwadze, rzućmy okiem na najlepsze rozwiązania WooCommerce CRM, które można wykorzystać wraz z witryną WordPress.

1. Drip

Drip WooCommerce CRM

Drip to potężna platforma CRM eCommerce, która ma świetną integrację z WooCommerce CRM. Celem tego CRM jest pomoc w zwiększeniu sprzedaży WooCommerce dzięki automatyzacji marketingu.

Mimo że jest niezwykle bogaty w funkcje, nadal jest łatwy w użyciu. Drip ma inteligentne narzędzia kampanii marketingowych i zaawansowane funkcje segmentacji wiadomości e-mail. Istnieją nawet zautomatyzowane przepływy pracy wstępnie zbudowane dla właścicieli sklepów WooCommerce.

Otrzymasz funkcje zarządzania kontaktami, śledzenie użytkowników e-commerce, raporty z możliwością działania i wsparcie dla indywidualnych rozmów z klientami.

Dostępne są różne opcje obsługi klienta za pośrednictwem czatu na żywo, seminariów internetowych, przyjaznej dla początkujących dokumentacji i dogłębnych kursów online.

Wreszcie Facebooku i Instagramie możesz rozwijać swój sklep dzięki powiązanym przepływom pracy w mediach społecznościowych.

Cennik: Dla tych, którzy dopiero zaczynają, jest 14-dniowy bezpłatny okres próbny. Po zakończeniu okresu próbnego płatne plany kroplówki zaczynają się od $19 miesięcznie dla subskrybentów 500, $39 miesięcznie dla subskrybentów 2,500 i więcej.

2. HubSpot dla WooCommerce

HubSpot WooCommerce CRM

HubSpot dla WooCommerce pozwala łatwo podłączyć potężny Hubspot CRM do sklepu WooCommerce.

Dzięki wtyczce WooCommerce możesz automatycznie synchronizować użytkowników, produkty i zamówienia z Hubspot w czasie rzeczywistym.

Niektóre przydatne funkcje CRM obejmują śledzenie klientów, segmentowanie kontaktów, e-maile porzucania koszyków, szablony wiadomości e-mail i dogłębne dane analityczne sklepu.

Facebook, Instagram, LinkedIn i Google, które możesz wykorzystać do rozwoju sklepu WooCommerce.

Znajdziesz także 7 różnych raportów e-commerce, które dostarczą Ci szczegółowych danych na temat profili klientów, trendów rynkowych, ruchu, zachowań na miejscu i innych.

Cennik: Możesz uzyskać dostęp do HubSpot CRM i wtyczki HubSpot WooCommerce za darmo.

Jeśli potrzebujesz dostępu do większej liczby funkcji, możesz uaktualnić do indywidualnych planów usług lub uaktualnić Pakiet Growth Suite, który zaczyna się od 50 USD miesięcznie.

3. Stały Kontakt

Constant Contact WooCommerce CRM

Constant Contact jest popularnym dostawcą e-mail marketingu i CRM. Umożliwia przechowywanie kontaktów, zarządzanie danymi klientów i śledzenie aktywności klientów z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego.

Po podłączeniu Constant Contact do WooCommerce Twoje kontakty zostaną automatycznie zsynchronizowane.

Istnieje mnóstwo unikalnych funkcji stworzonych specjalnie w celu ulepszenia sklepu WooCommerce i zwiększenia sprzedaży.

Możesz na przykład przeciągać i upuszczać produkty z katalogu bezpośrednio do wiadomości e-mail, segmentować kontakty i wysyłać ukierunkowane oferty, wysyłać śledzone kupony i kody promocyjne i nie tylko.

Możesz tworzyć różne zautomatyzowane kampanie e-mailowe, takie jak sekwencje powitalne, śledzenie wiadomości e-mail i porzucone wiadomości e-mail z koszykiem.

Istnieją nawet narzędzia marketingowe i reklamowe w mediach społecznościowych, których możesz użyć, aby dotrzeć do nowych klientów.

Istnieje mnóstwo integracji dostępnych z aplikacjami innych firm. Oznacza to, że możesz po prostu zintegrować stały kontakt z narzędziami, których już używasz, takimi jak WPForms.

Cennik: Stała wycena kontaktów zależy od liczby kontaktów, począwszy od $20 miesięcznie. Jeśli chcesz dodać członków zespołu do swojego konta, potrzebujesz planu Plus, który zaczyna się od $45 miesięcznie.

Czytelnicy WPBeginner mogą skorzystać z naszej bezpłatnej wersji próbnej 60 i 20% zniżki na twój plan, korzystając z naszego stałego kodu kuponu kontaktowego.

4. Sendinblue

Sendinblue WooCommerce CRM

Sendinblue jest jednym z najlepszych programów do e-mail marketingu w branży. Oprócz zaawansowanych narzędzi e-mail, istnieje bezpłatna wtyczka WooCommerce CRM, która automatycznie zsynchronizuje Twój sklep WooCommerce z Sendinblue.

Dzięki Sendinblue będziesz mógł natychmiast zsynchronizować wszystkie dane klientów WooCommerce i zarządzać wszystkimi kontaktami za pomocą jednego narzędzia.

Możesz segmentować klientów na podstawie zachowań zakupowych, korzystać z kolekcji szablonów wiadomości e-mail do wysyłania biuletynów e-mail i nie tylko.

To narzędzie pozwala tworzyć niestandardowe automatyczne sekwencje wiadomości e-mail, które mogą uruchamiać się automatycznie. Możesz na przykład wysłać automatyczną wiadomość e-mail, gdy klient doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu.

Jedną z wyróżniających się funkcji jest możliwość wysyłania marketingowych i transakcyjnych wiadomości tekstowych (SMS) bezpośrednio z pulpitu WooCommerce.

Wtyczka WooCommerce integruje się również z innymi funkcjami marketingowymi, które Sendinblue oferuje, takie jak niestandardowe formularze rejestracji, reklamy na Facebooku, funkcje retargetingu i inne.

Możesz również użyć Sendinblue jako usługi SMTP do wysyłania e-maili transakcyjnych, takich jak potwierdzenia zamówień, e-maile z resetowaniem hasła i inne, z wysoką szybkością dostarczania wiadomości e-mail. Wystarczy użyć wtyczki WP Mail SMTP, aby połączyć Sendinblue z WordPress.

Cennik: Sendinblue ma darmowe konto do wysyłania do 300 e-maili dziennie.

Jeśli chcesz wysyłać nieograniczoną liczbę codziennych wiadomości e-mail, Plan Lite zaczyna się od $ 25 miesięcznie, podczas gdy plan Premium dodaje zaawansowane funkcje automatyzacji marketingu od $ 65 miesięcznie.

5. Agile CRM

Agile CRM for WooCommerce

Agile CRM to uniwersalny CRM WooCommerce stworzony dla małych i średnich firm.

Ten WooCommerce CRM ma narzędzia do zarządzania klientami, tworzenia inteligentnych przepływów pracy, poprawy zaangażowania sklepu, śledzenia aktywności odwiedzających sklep i nie tylko.

Narzędzie daje Ci 360-stopniowy widok Twoich klientów. Zawiera wszystko, czego potrzebują działy sprzedaży, marketingu i helpdesku w jednym pulpicie nawigacyjnym.

Znajdziesz tu również unikalne funkcje marketingowe, które umożliwiają generowanie i przechwytywanie potencjalnych klientów, wysyłanie wiadomości e-mail, tworzenie stron docelowych i wiele innych.

Jeśli korzystasz z jednego z płatnych planów, uzyskasz również dostęp do monitorowania mediów społecznościowych i narzędzi, które pozwalają tworzyć zautomatyzowane przepływy pracy marketingowej.

Cennik: Istnieje bezpłatna wersja dla maksymalnie 10 użytkowników, więc jeśli Twoja firma ma 10 członków zespołu lub mniej, możesz korzystać z bezpłatnego planu na zawsze.

Płatne plany Agile CRM zaczynają się od $9.99 na użytkownika miesięcznie, gdy rozliczane są rocznie lub $8.99 na użytkownika, gdy rozliczane są przez 2 lata.

6. Pipedrive

PipeDrive WooCommerce CRM

Pipedrive to CRM sprzedaży zaprojektowany, aby pomóc Ci zarządzać potencjalnymi klientami i ofertami oraz śledzić komunikację z klientami. Ten CRM pomoże usprawnić proces sprzedaży i marketingu.

Możesz użyć narzędzia takiego jak Zapier lub Automate.io aby zintegrować Pipedrive ze sklepem WooCommerce.

Po skonfigurowaniu integracji z WooCommerce wszystkie dane o potencjalnych klientach i zamówieniach zostaną automatycznie wysłane do Pipedrive.

Ponieważ Pipedrive jest przeznaczony dla zespołów sprzedażowych, Znajdziesz tu wszelkiego rodzaju zaawansowane funkcje, takie jak raportowanie sprzedaży, prognozowanie, konfigurowalne potoki, szczegółowy dziennik aktywności i integracje z pocztą e-mail.

Wbudowane narzędzia do raportowania pomogą Ci poprawić współczynniki konwersji i sprawdzić, jak Twój sklep działa na całym świecie.

Istnieje również rosnąca biblioteka integracji i dodatków, dzięki czemu można połączyć CRM z innymi narzędziami marketingowymi, z których już korzystasz.

Cennik: Pipedrive zaczyna się od $12.50 miesięcznie, gdy jest rozliczane rocznie. Plan Advanced zaczyna się od $24.90 miesięcznie dla użytkowników, którzy potrzebują zaawansowanych funkcji automatyzacji marketingu.

Przyjrzeliśmy się wielu innym narzędziom WooCommerce CRM, takim jak Metrilo, Salesforce, WP ERP, Zero BS CRM, Ninjodo, Woosync, Magento i innym. Ale zdecydowaliśmy się nie wymieniać ich tutaj, aby Twoja decyzja była tak łatwa, jak to możliwe.

Bonus: narzędzia do konwersji dla WordPress

Powyższe narzędzia WooCommerce customer relationship manager pomogą Ci usprawnić relacje z klientami, sprzedaż i Działania marketingowe.

Istnieją jednak dodatkowe narzędzia, których możesz użyć, aby poprawić konwersje, uzyskać więcej potencjalnych klientów, dodać wyskakujące okienka do witryny i nie tylko.

7. OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster to najlepsze narzędzie do przechwytywania wiadomości e-mail dla WordPress używane przez ponad 1.2 milionów stron internetowych. Pomaga konwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów i klientów.

Dzięki integracji WooCommerce istnieją wszelkiego rodzaju funkcje, które pomogą Ci dodać potencjalnych klientów do wybranego WooCommerce CRM.

Na przykład możesz używać wysokowydajnych szablonów do zbierania potencjalnych klientów, wysyłania spersonalizowanych wiadomości, uruchamiania testów podzielonych i wielu innych.

8. WPForms

WPForms

WPForms to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego do WordPress używana przez ponad 4 miliony witryn WordPress. To pozwala tworzyć przeciągnij i upuść optin i formularze kontaktowe w prosty sposób.

Możesz użyć wszystkich rodzajów niestandardowych opcji pól, aby zebrać dokładne informacje o klientach, których potrzebujesz.

Możesz użyć WPForms do zbierania potencjalnych klientów, aby wysłać je bezpośrednio do wybranego CRM WooCommerce.

Możesz użyć WPForms jako łącznika do łączenia potencjalnych klientów z dostawcami CRM, takimi jak Drip, SendinBlue, Constant Contact, Mailchimp i innymi.

Możesz też użyć integracji zapiera, aby połączyć formularze i Optiny z Agile CRM i PipeDrive.

9. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights to najlepsze rozwiązanie analityczne dla WordPress używane przez ponad 3 miliony witryn. Pozwala po prostu zainstalować Google Analytics w WordPress i pokazuje statystyki analytics bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress.

Jest również wyposażony w dodatek do analizy e-commerce, dzięki czemu możesz śledzić aktywność klientów, aby zobaczyć, co działa dla nowych i istniejących klientów.

Po skonfigurowaniu śledzenia użytkowników WooCommerce w WordPress będziesz mógł zobaczyć swój współczynnik konwersacji, przychody, transakcje, średnią wartość zamówienia i inne.

Możesz użyć tych danych, aby ulepszyć swój sklep online i przekonwertować więcej odwiedzających na klientów.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci znaleźć najlepszy WooCommerce CRM dla WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę musi mieć wtyczki WordPress dla stron biznesowych i najlepszych usług telefonicznych dla właścicieli małych firm.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak automatycznie publikować na Facebooku z WordPress?

W artykule: Dlaczego automatycznie udostępniać posty WordPress na Facebooku?Automatycznie Publikuj na Facebooku…

Czym jest Nightografia? Poznaj smartfon Samsung Galaxy S22 5G

W artykule: Nightografia, czyli jak robić zdjęcia nocą telefonemAparat do zdjęć nocnych…

Przewodnik dla początkujących: jak opublikować stronę internetową w 2021 roku (krok po kroku)

W artykule: Używanie Kreatora witryn do publikowania witryny1. Opublikuj stronę internetową za…

Jak zmienić schemat kolorów Administratora w WordPress (Quick & Easy)

W artykule: Po co zmieniać schemat kolorów Administratora w WordPress?Jak zmienić schemat…