Najlepsze oprogramowanie webinar dla użytkowników WordPress

Szukasz najlepszego oprogramowania do webinarów dla swojej firmy?

Istnieje wiele platform webinarnych, które pozwalają na prowadzenie webinarów na żywo i zautomatyzowanych Evergreen webinars, aby połączyć się z użytkownikami i rozwijać swoją firmę.

W tym artykule udostępnimy najlepsze oprogramowanie webinarne dla małych firm i porównamy ich funkcje, abyś mógł wybrać najlepszą platformę webinarną do swoich potrzeb.

Best webinar software for WordPress users

Jakie oprogramowanie do webinarów jest dla ciebie odpowiednie?

Istnieje wiele opcji dla platform webinarnych. Niektóre z nich prowadzą webinaria na żywo. Niektóre, które odbywają się spotkania konferencyjne, a niektóre, które prowadzą webinaria jako symulację na żywo (zwane zautomatyzowanymi webinariami), które są często używane do generowania leadów i lejków sprzedaży.

Wybierając oprogramowanie do webinarium, musisz upewnić się, że wybrana platforma pozwala Ci robić to, co masz na myśli.

Dobra platforma webinar powinna mieć następujące funkcje:

  • Świetna jakość wideo i niezawodna usługa hostingu webinarów, która nie ma opóźnień ani przestojów
  • Możliwość prowadzenia webinariów na żywo i zautomatyzowanych webinariów do generowania leadów
  • Funkcje czatu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz nawiązać kontakt z publicznością i odpowiadać na pytania
  • Możliwość posiadania wielu prezenterów i gospodarzy
  • Możliwość udostępniania ekranu i nagrywania webinarium dla przyszłych powtórek webinaru
  • Bezproblemowa integracja z usługami e-mail marketingu innych firm, narzędziami automatyzacji marketingu i oprogramowaniem CRM, dzięki czemu można łączyć się z użytkownikami po sesji
  • Inteligentne strony rejestracji webinarów i strony docelowe, aby zwiększyć rejestrację i frekwencję
  • Funkcjonalna analiza webinarów, która pozwala zobaczyć, co działa, a co nie, dzięki czemu można dostosować webinar pod kątem maksymalnej konwersji

Oprócz tych funkcji webinaru, potrzebujesz oprogramowania webinaru, które oferuje świetne wsparcie i uczciwe opcje cenowe.

Powiedziawszy to, rzućmy okiem na najlepsze oprogramowanie do webinarów dla małych firm.

1. Livestorm

Livestorm

Livestorm to popularne oprogramowanie do webinarów, które oferuje trzy rodzaje webinarów: webinaria wideo na żywo, webinaria na żądanie i zautomatyzowane webinaria.

Są szybko rozwijającą się platformą webinarową wśród marketerów, ponieważ oferują webinary oparte na przeglądarce. Oznacza to, że użytkownicy nie muszą pobierać żadnego oprogramowania, aby dołączyć. Udowodniono, że łączenie bez tarcia zwiększa frekwencję na webinarach.

Livestorm Web conferencing działa na wszystkich przeglądarkach internetowych, w tym Google Chrome, Firefox, Safari itp.

Zawiera wszystkie zaawansowane funkcje webinarium, takie jak wideo HD, wiadomości czatowe podczas webinarów, udostępnianie ekranu, pytania na żywo i odpowiedzi, funkcje sondażu publiczności, automatyczne przypomnienia e-mail, Możliwość udostępniania dokumentów i wiele innych.

Livestorm ma być kompleksową platformą komunikacji wideo, dzięki czemu można korzystać z webinaru na żywo, prezentacje produktów, sesje szkoleniowe dla klientów, komunikację firmową, a nawet uczyć kursów online.

Możesz zaprosić członków zespołu jako moderatorów, którzy pomogą Ci hostować i lepiej angażować odbiorców. Ich analizy danych z webinaru pozwalają analizować wydajność, dzięki czemu można poprawić konwersje.

Łączy się z ponad platformami marketingowymi 1000 + za pomocą wbudowanych integracji i Zapier, dzięki czemu możesz wysyłać dane klientów tam, gdzie ich potrzebujesz, aby poprawić przepływ pracy.

Najlepsze jest to, że ich ceny są bardzo przystępne dla małych firm.

Cennik: Bezpłatny plan zawiera maksymalnie 10 rejestrujących i 20-minutowe webinarium. Plany Pro zaczynają się od $99 dla maksymalnie 100 uczestników na żywo.

2. GoToWebinar

GoToWebinar

GoToWebinar to jedna z oryginalnych i najpopularniejszych platform oprogramowania webinarowego na świecie. Jest zbudowany przez ten sam zespół za GoToMeeting video conferencing suite.

Chociaż zaczęło się od rozwiązania webinarium na żywo, ewoluowały wraz z potrzebami branży, aby dodać zautomatyzowane webinaria z ich symulowaną funkcją NA ŻYWO, która pozwala tworzyć i planować nagrane webinaria.

Będąc jedną z oryginalnych platform webinarów, oferują szeroką gamę funkcji, takich jak prezentacja na żywo, szablony webinarów, zarządzanie wydarzeniami, niestandardowa Rejestracja, ankiety i ankiety webinarów, nagrywanie webinarów i wiele innych.

Mają bezproblemową integrację ze wszystkimi popularnymi narzędziami automatyzacji marketingu, takimi jak Mailchimp i platformy CRM, takie jak Salesforce, ponieważ są używane zarówno przez małe firmy, jak i przedsiębiorstwa.

Ich raporty analityczne są bardzo szczegółowe i pozwalają zobaczyć, kto uczestniczył, jak byli zainteresowani, jakie zadawali pytania, i wiele więcej, dzięki czemu możesz udoskonalić swoją strategię webinaru, aby rozwijać swoją firmę.

Najlepszą częścią GoToWebinar jest ich jakość wideo i niezawodność. Jeśli chcesz organizować wydarzenia online lub wirtualne konferencje, są one wiodącą platformą webinarową do tego.

Cennik: Zaczyna się od $59 miesięcznie dla maksymalnie 100 uczestników. Ich ceny skalują się wraz z liczbą uczestników, ale są bardzo przystępne nawet w przypadku dużych wirtualnych wydarzeń.

3. EasyWebinar

Easy Webinar

EasyWebinar jest popularną platformą webinarową dla marketerów, ponieważ pozwala na prowadzenie zarówno webinarów na żywo, jak i automatycznych evergreen webinars.

Ich webinaria na żywo pozwalają uzyskać wysokiej jakości wideo bez żadnych opóźnień, czat w czasie rzeczywistym, wielu prezenterów, możliwość nagrywania i archiwizowania, udostępnianie ekranu i wiele innych.

Możesz użyć ich funkcji EasyCast do transmisji na żywo jednocześnie na wielu platformach społecznościowych, takich jak YouTube Live i Facebook Live w tym samym czasie.

Ich zautomatyzowane webinaria pozwalają łatwo uruchamiać evergreen webinaria, aby dotrzeć do większej grupy odbiorców, optymalizując lokalne strefy czasowe użytkownika. Możesz łatwo zmienić przeznaczenie dowolnych webinariów na żywo i przekształcić je w zautomatyzowane webinaria, aby zebrać więcej potencjalnych klientów i zbudować lejek sprzedaży o wysokiej konwersji.

Możesz użyć ich opcji dostosowywania, aby szablony webinaru pasowały do Twoich stylów marki. Ich opcja osadzania rejestracji pozwala hostować formularz rejestracyjny na własnej stronie internetowej, z kreatorami stron docelowych, takimi jak SeedProd, Clickfunnels, Leadpages i innymi.

Integrują się ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu, dzięki czemu możesz nawiązać kontakt z użytkownikami, wysyłając im oferty, powiadomienia przed i po webinarium i wiele innych.

Cennik: Zaczyna się od $ 78 miesięcznie z maksymalnie 100 uczestnikami na żywo. Możesz użyć ich integracji z YouTube live, aby mieć nieograniczoną liczbę uczestników na żywo w tym planie.

4. Seminarium Stealth

Stealth Seminar

Seminarium Stealth jest znane jako najlepsza zautomatyzowana platforma webinariowa, ponieważ jest całkowicie skoncentrowane na pomaganiu w maksymalizacji wiecznie zielonych webinariów i automatyzacji ścieżki sprzedaży.

Możesz użyć seminarium Stealth, aby uruchomić nagrane webinaria tak, jakby były na żywo, aby lepiej wykorzystać strefy czasowe użytkowników, uniknąć awarii technicznych, takich jak niska przepustowość Internetu i usunąć nerwy prezentacji.

Pozwalają również na prowadzenie webinarów na żywo z YouTube live, a nawet hybrydowego webinarium, które pozwala uruchomić wcześniej nagrane webinarium z czatem na żywo w celu zaangażowania.

Seminarium Stealth zawiera konfigurowalne gotowe szablony, które mają pomóc w konwersji większej liczby potencjalnych klientów. Obejmuje to szablony rejestracji, inteligentne CTA, ankiety i ankiety oraz narzędzia niedoboru, takie jak liczniki czasu.

W przypadku małych firm mają możliwość dodawania fałszywych uczestników, aby Twoje webinarium wyglądało bardziej popularnie i budowało autorytet. To taktyka marketingowa szarego kapelusza, która wykorzystuje fałszywe, dopóki nie stworzysz strategii.

Analityka webinaru pokazuje rejestrację, uczestników webinaru, Współczynnik konwersji webinaru i całkowitą wygenerowaną sprzedaż. Możesz nawet zobaczyć Raporty zaangażowania dla konkretnych wezwań do działania.

Seminarium Stealth pozwala dodać śledzenie pikseli sprzedaży, piksele retargetingu Facebooka i Google oraz testy podzielone, aby jeszcze bardziej dostosować strategię.

Cennik: Zaczyna się od $ 69.96 miesięcznie dla 150 jednoczesnych uczestników. Obejmuje również ogólnoświatowe przypomnienia SMS do 6000 miesięcznie.

5. Zoom

Zoom

Zoom jest obecnie najbardziej popularną firmą wideokonferencyjną na rynku do spotkań online. Wielu nie wie jednak, że Zoom dostał się również na rynek webinarów wideo.

Znany z wysokiej jakości wideo i niezawodnego przesyłania strumieniowego, ten ruch był nie do pomyślenia.

Teraz możesz użyć Zoom, aby uruchomić interaktywne webinarium wideo z udostępnianiem ekranu, czatem z pytaniami i pytaniami oraz możliwością Polubienia i głosowania.

Zoom pozwala również na uruchamianie ankiet, promowanie uczestników do panelistów, narzędzia do tworzenia tablic i adnotacji i wiele innych.

Oprócz prowadzenia webinariów na żywo, Zoom pozwala nagrywać webinaria, a nawet dodawać transkrypcje. Możesz również prowadzić sesje treningowe dla panelistów przed wydarzeniami.

Platforma webinarowa Zoom wyróżnia się tym, że pozwala mieć 100 panelistów z ponad 49 widocznymi na ekranie jednocześnie. Dzięki temu możesz promować uczestników jako panelistów i dołączyć do rozmowy.

Pozwalają również na jednoczesne przesyłanie strumieniowe na żywo do nieograniczonej liczby odbiorców na Facebooku Live, YouTube Live i innych niestandardowych usługach strumieniowych.

Zoom integruje się ze wszystkimi popularnymi usługami e-mail marketingu i platformami CRM. W przypadku właścicieli witryn WordPress możesz użyć wtyczki WPForms i Automator, aby automatycznie rejestrować użytkowników na seminaria internetowe w programie Zoom.

Ich wbudowane narzędzia analityczne i marketingowe nie są tak potężne, jak niektóre inne oprogramowanie do webinarów na tej liście, ale ich niezawodność i jakość wideo są doskonałe.

Cennik: Zaczynając od $40 miesięcznie dla uczestników 100. Ale w miarę skalowania staje się droższy. Na przykład 3000 uczestników będzie kosztować $990 miesięcznie na Zoom vs $ 499 na GoToWebinar.

6. Demio

Demio

Demio jest szybko rozwijającym się oprogramowaniem webinar wśród marketerów, ponieważ oferuje bezproblemowe łączenie, dzięki czemu użytkownicy mogą dołączyć do webinaru w przeglądarce za pomocą jednego kliknięcia bez pobierania jakiegokolwiek oprogramowania.

Możesz go używać do prowadzenia webinariów na żywo z wideo z kamery internetowej, udostępniania ekranu i przesyłania prezentacji bezpośrednio do Demio.

Ich przyjazna dla użytkownika platforma umożliwia interakcję z publicznością za pomocą interaktywnych ankiet ze statystykami, uruchamianie ofert i wezwań do działania podczas wydarzenia, udostępnianie prezentów rozdawniczych lub bonusowych pobrań, organizowanie i odpowiadanie na pytania użytkowników, czatowanie z użytkownikami za pośrednictwem czatu publicznego lub prywatnego, a nawet zapraszanie uczestników na scenę.

Możesz także pobrać swoje webinaria na żywo i przekształcić je w zautomatyzowane webinaria, aby udostępniać nagrania lub używać ich w automatycznym lejku sprzedaży. Możesz także dołączyć do zautomatyzowanego webinarium i wchodzić w interakcje na czacie na żywo, aby czuć się bardziej w czasie rzeczywistym.

Cennik: Zaczynając od $49 miesięcznie dla uczestników 50.

7. Webinaria GetResponse

GetResponse

GetResponse to popularna usługa e-mail marketingu, która dodała funkcję webinaru, aby ułatwić użytkownikom centralizację działań marketingowych.

Webinaria GetResponse mogą być uruchamiane zarówno na żywo, jak i na żądanie. Możesz mieć do 1000 uczestników na żywo, dzielić scenę z wieloma prezenterami i mieć nieograniczone seminaria internetowe.

Najlepsze jest to, że możesz automatycznie śledzić swoich odbiorców, prowadzić zautomatyzowane kampanie pielęgnujące i promować swoje oferty specjalne bezpośrednio z ich platformy automatyzacji marketingu, która jest wliczona w cenę.

Masz wszystkie zaawansowane funkcje webinaru, takie jak ankiety i ankiety, udostępnianie ekranu, wywoływanie działań podczas webinarów, interaktywne tablice i wiele innych.

GetResponse ma wbudowane strony docelowe i lejki sprzedaży, które pomagają w dalszej optymalizacji konwersji. Możesz również skorzystać z integracji popups OptinMonster, aby uzyskać więcej uczestników i subskrybentów.

Cennik: $99 miesięcznie dla uczestników 300 i obejmuje ponad subskrybentów e-maili 1000 i wszystkie ich funkcje automatyzacji marketingu.

Jakie jest najlepsze oprogramowanie do webinarów (wybór eksperta)?

Po zapoznaniu się ze wszystkimi popularnymi platformami webinarowymi uważamy, że GoToWebinar, LiveStorm i Easywebinar są najlepszym oprogramowaniem webinarowym na rynku.

Oferują wszystkie zaawansowane funkcje webinaru, których potrzebujesz, z wysokiej jakości strumieniowaniem wideo i przystępnymi planami cenowymi.

Ich narzędzia do konwersji są zoptymalizowane, aby dopasować się do Twoich celów, niezależnie od tego, czy chodzi o generowanie potencjalnych klientów, sprzedaż, uruchamianie demonstracji, czy cokolwiek innego. Platformy te dostosowują się do potrzeb Twojej firmy, aby zapewnić maksymalne wyniki.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepszą platformę oprogramowania webinar dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć nasze porównanie najlepszych usług telefonicznych dla małych firm i najlepszego oprogramowania powiadomień push, aby pomóc ci połączyć się z odwiedzającymi po opuszczeniu Twojej witryny.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

Disclaimer: Aby pomóc naszym czytelnikom uniknąć paraliżu wyboru, porównaliśmy tylko najlepsze platformy oprogramowania webinar w naszej opinii ekspertów. Ta lista nie obejmuje innych usług webinarnych, takich jak WebinarJam, Webinarnja, Bigmarker, Everwebinar, Clickmeeting, Google Hangouts, WebEx, Zoho Meeting, Adobe Connect, MyOwnConference, Bluejeans webinar tool itp.

You May Also Like

Jak automatycznie publikować na Facebooku z WordPress?

W artykule: Dlaczego automatycznie udostępniać posty WordPress na Facebooku?Automatycznie Publikuj na Facebooku…

Czym jest Nightografia? Poznaj smartfon Samsung Galaxy S22 5G

W artykule: Nightografia, czyli jak robić zdjęcia nocą telefonemAparat do zdjęć nocnych…

Przewodnik dla początkujących: jak opublikować stronę internetową w 2021 roku (krok po kroku)

W artykule: Używanie Kreatora witryn do publikowania witryny1. Opublikuj stronę internetową za…

Jak zmienić schemat kolorów Administratora w WordPress (Quick & Easy)

W artykule: Po co zmieniać schemat kolorów Administratora w WordPress?Jak zmienić schemat…