W artykule:
Szukasz najlepszych darmowych narzędzi autoresponder, aby rozpocząć wysyłanie automatycznych wiadomości e-mail?
Dobrą wiadomością jest to, że istnieje wiele sposobów, aby zacząć bez płacenia. Nie musisz opóźniać budowania i rozwijania listy e-mail, dopóki Twoja witryna nie zacznie zarabiać pieniędzy.
W tym artykule omówimy niektóre z najlepszych darmowych narzędzi autorespondera, porównując ich zalety i wady.
Dlaczego potrzebujesz usługi e-mail Autoresponder
Autorespondery umożliwiają wysyłanie automatycznych wiadomości e-mail do osób z listy e-mail. Inteligentni marketerzy używają autoresponderów do tworzenia sekwencji wiadomości e-mail wysyłanych automatycznie do użytkowników na podstawie określonych reguł.
Na przykład, jeśli zbierasz adresy e-mail na stronie wkrótce, możesz skonfigurować automatyczną reakcję, aby wysyłać sekwencję wiadomości e-mail po uruchomieniu witryny.
Wielu blogerów ustawia sekwencję autorespondera, aby powitać nowych subskrybentów. Sklepy Ecommerce używają ich do edukowania użytkowników o bezpłatnych produktach, kodach kuponów i innych.
Większość najlepszych firm e-mail marketingu oferuje auto-responderów. Jeśli jednak dopiero zaczynasz, płacenie za marketing e-mailowy podniesie koszty budowy witryny.
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na jedne z najlepszych darmowych narzędzi autoresponder, które mogą pomóc Ci zacząć.
1. Stały Kontakt
Constant Contact to najlepsza usługa e-mail marketingu na świecie. To nasz najlepszy wybór do tworzenia sekwencji autoresponderów.
Plusy
- Ich bezpłatny okres próbny trwa hojnie 60 dni. To daje Ci dwa miesiące na zbudowanie listy e-mail i rozpoczęcie zarabiania na swoim blogu.
- Bezpłatna wersja próbna nie wymaga żadnych danych karty kredytowej, więc nie będzie naliczana, chyba że aktywnie zdecydujesz się kontynuować korzystanie z Constant Contact.
- Skonfigurowanie konta jest szybkie i łatwe. Wystarczy kliknąć kilka opcji i stały kontakt pokazuje kilka przydatnych zasobów na podstawie odpowiedzi.
- Jeśli masz już stronę internetową, Constant Contact może skonfigurować projekt e-mail w oparciu o branding witryny. Skanuje witrynę, aby znaleźć obrazy i kolory oraz tworzy kilka opcji układu do wyboru.
- Możesz także wybierać spośród setek innych szablonów.
- Interfejs “przeciągnij i upuść” jest naprawdę łatwy w użyciu. Jest to szczególnie przydatne, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z e-mail marketingiem.
- Zespół wsparcia stałego kontaktu jest łatwo dostępny za pośrednictwem czatu na żywo, telefonu i poczty e-mail.
- Mają również bibliotekę zasobów i szkolenia online. Jeśli jesteś w Stanach Zjednoczonych, możesz nawet skorzystać z ich osobistych seminariów na żywo.
Wady
- Nie ma darmowego planu na zawsze. Po 60-dniowym bezpłatnym okresie próbnym musisz zapłacić, jeśli chcesz nadal korzystać z listy e-mail. Użytkownicy WPBeginner otrzymują 20% zniżki przy stałym kuponie kontaktowym.
- Aby korzystać z większości zautomatyzowanych funkcji po bezpłatnym okresie próbnym, musisz zapłacić za plan Email Plus.
Cennik
Stały kontakt” Email ” plan kosztuje od $20 / miesiąc, który pochodzi z podstawowych funkcji automatyzacji. Jednak w przypadku zaawansowanych funkcji automatyzacji potrzebny jest plan “Email Plus”, który zaczyna się od $45 / miesiąc.
2. Sendinblue
Sendinblue to platforma automatyzacji marketingu, która łączy zarówno marketing e-mail, jak i SMS. Są jedną z najszybciej rozwijających się Platform autoresponder poczty e-mail w Europie.
Plusy
- Możesz przechowywać dowolną liczbę kontaktów e-mail w planie darmowym. Jesteś po prostu Ograniczony tym, ile e-maili możesz wysłać każdego dnia.
- Większość narzędzi Sendinblue jest dostępna w ich darmowym planie. Należą do nich Narzędzia automatyzacji.
- Otrzymujesz dostęp do wsparcia przez e-mail w planie darmowym, dzięki czemu możesz skontaktować się z zespołem pomocy technicznej, jeśli masz jakiekolwiek problemy.
- Możesz użyć Sendinblue do wysyłania wiadomości SMS, a także wiadomości e-mail.
- Narzędzie marketing automation, czyli jak tworzyć sekwencje automatyzacji, ma łatwy interfejs przeciągania i upuszczania.
- Dostępna jest szeroka gama różnych szablonów lub możesz przeciągać i upuszczać elementy, aby utworzyć własny szablon. Możesz również przesłać szablon HTML, jeśli został już utworzony osobno.
Wady
- E-maile w planie darmowym (i w planie “lite”) mają na nich markę Sendinblue. Nie możesz tego usunąć.
- Limit e-maili 300 dziennie może wydawać się dużo, gdy dopiero zaczynasz, ale to znika dość szybko, więc nie pozwól, aby plan forever free był jedynym czynnikiem decyzyjnym.
Cennik
Darmowy plan Sendinblue jest całkowicie darmowy. Jeśli chcesz uzyskać więcej funkcji,możesz przejść na płatny plan. Najtańszy plan, Lite, to $25 / miesiąc.
Ich plany są wyceniane na podstawie liczby e-maili wysyłanych każdego miesiąca, a nie wielkości listy.
3. HubSpot
HubSpot to popularna platforma e-mail marketing automation i CRM, która oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do rozwoju firmy. Mają bezpłatny plan, którego możesz użyć, aby rozpocząć korzystanie z platformy marketingowej all-in-one.
Plusy
- Darmowy plan pozwala zbierać i przechowywać nieograniczoną liczbę kontaktów. Ogranicza cię tylko Liczba e-maili wysyłanych każdego miesiąca.
- Narzędzie e-mail jest wyposażony w bezpłatny CRM, który pozwala głęboko spersonalizować kampanie e-mailowe w oparciu o różne segmenty i informacje, które masz na swoich kontaktach.
- Bezpłatny plan HubSpot zawiera wiele narzędzi innych niż marketing e — mailowy, które uzupełniają Twój marketing-w tym Kreator formularzy, Kreator stron docelowych, czat na żywo, zarządzanie reklamami i wiele innych.
- Edytor wiadomości e-mail ma intuicyjny interfejs przeciągania i upuszczania, który pozwala łatwo dostosować wiadomości e-mail do stylu marki.
- Masz do wyboru szablony oparte na celach lub możesz tworzyć wiadomości e-mail całkowicie od zera.
Wady
- Nie możesz usunąć marki HubSpot w planie darmowym.
- Zaawansowane funkcje, takie jak testowanie A/B i automatyzacja, są zawarte tylko w płatnych planach wyższych poziomów.
Cennik
Darmowy plan HubSpot zawiera 2000 wiadomości e-mail miesięcznie i nieograniczoną liczbę kontaktów. Zawiera również wszystkie bezpłatne narzędzia HubSpot, w tym CRM, formularze, strony docelowe, czat na żywo i inne.
Płatne plany zaczynają się od $45 / miesiąc.
4. MailerLite
MailerLite stał się popularnym narzędziem autoresponder w ciągu ostatnich kilku lat. Mają Hojny darmowy plan i wiele świetnych funkcji.
Plusy
- Możesz korzystać z autoresponderów i zaawansowanej segmentacji w planie darmowym, bez potrzeby aktualizacji.
- Wiele innych funkcji jest dostępnych w planie darmowym, takich jak strony docelowe, konta dla wielu użytkowników i dzielone testy e-maili a/B.
- Bezpłatny plan nie ogranicza cię do określonej liczby e-maili dziennie. Zamiast tego istnieje miesięczny limit 12 000 wiadomości e-mail.
- Nawet najtańszy płatny plan daje dostęp do wszystkich funkcji” planów Premium”. Należą do nich testy A / B stron docelowych, automatyczne ponowne wysyłanie i dostawa według strefy czasowej.
- Istnieje edytor przeciągania i upuszczania, którego możesz użyć do tworzenia wiadomości e-mail. Możesz łatwo dodawać i usuwać bloki, zmieniać czcionki i style i nie tylko.
Wady
- W planie darmowym nie ma żadnych szablonów wiadomości e-mail. Kiedy używasz Kreatora przeciągnij i upuść, ma on prosty domyślny szablon z miejscem na logo, nagłówek, obraz itp.
- Jeśli Twoja lista przekroczy 1000 osób,musisz uaktualnić do płatnego planu 15 lub więcej.
- Twoje e-maile będą miały logo MailerLite. Nie możesz tego usunąć podczas korzystania z bezpłatnego planu.
Cennik
MailerLite ma bezpłatny plan, z którego możesz korzystać tak długo, jak chcesz. Najtańszy płatny plan to $10 / miesiąc, ale jeśli chcesz mieć więcej niż subskrybentów 1,000 na liście,musisz zapłacić $ 15 / miesiąc lub więcej.
Wszystkie płatne plany mają te same funkcje, więc po prostu płacisz, gdy zwiększasz liczbę subskrybentów.
5. ConvertKit
ConvertKit niedawno uruchomił bezpłatny plan, który pozwala budować nieograniczoną liczbę stron docelowych i formularzy opt-in. To dobry sposób, aby rozpocząć budowanie listy e-mail.
Możesz także wziąć 14-dniowy bezpłatny okres próbny ConvertKit.
Plusy
- Jeśli używasz OptIn incentive, ConvertKit ma świetny mechanizm dostarczania tych. Jest szczególnie dobrze przygotowany dla profesjonalnych blogerów.
- ConvertKit ma wiele różnych sposobów na segmentację klientów. Możesz również przypisać tagi do klientów.
- Istnieje narzędzie do tworzenia stron docelowych, którego możesz użyć do tworzenia atrakcyjnych stron docelowych. Istnieje 30 szablonów do wyboru i możesz dostosować projekt.
- Założenie DARMOWEGO konta jest naprawdę szybkie. Zajmuje to zaledwie kilka sekund i możesz od razu zacząć budować swoją stronę docelową.
Wady
- Musisz zaprosić znajomego, jeśli chcesz odblokować większość funkcji darmowego planu, w tym możliwość wysyłania e-maili!
- Nie można korzystać z funkcji automatyzacji w planie darmowym. Musisz przejść na płatny plan, jeśli chcesz z niego korzystać. Możesz jednak wypróbować go w 14-dniowym bezpłatnym okresie próbnym.
Cennik
ConvertKit ma ograniczony bezpłatny plan. Następnie Najtańszy plan to $29 / miesiąc, który obejmuje do subskrybentów 1,000. Następny poziom to $49 / miesiąc dla subskrybentów 3,000.
6. AWeber
AWeber oferuje bezpłatny okres próbny, który zapewnia pełny dostęp do wszystkich jego funkcji. Jest to popularna usługa e-mail marketingu z potężnymi narzędziami autoresponder.
Plusy
- AWeber istnieje już od dłuższego czasu. Została założona w 1998 roku i jest obecnie jednym z najbardziej uznanych narzędzi autorespondera.
- Bezpłatna wersja próbna zawiera wszystkie funkcje dostępne w płatnym planie
- AWeber ma potężne narzędzia do automatyzacji i segmentacji. Możesz go użyć do stworzenia bardzo szczegółowej serii autoresponderów.
- AWeber można zintegrować z ogromną liczbą innych usług, w tym OptinMonster, Unbounce, PayPal i innych.
- Wszystkie materiały pomocnicze, w tym sesje mistrzowskie i webinaria na żywo, są dostępne nawet wtedy, gdy korzystasz z bezpłatnego planu.
- AWeber regularnie wprowadza nowe funkcje, a wszyscy klienci mają do nich dostęp. Dotyczy to również osób korzystających z darmowego planu.
Wady
- Bezpłatny okres próbny wynosi tylko 30 dni. To nie daje Ci tyle czasu, aby zacząć zarabiać na swojej liście e-mail.
- AWeber zdecydowanie nie jest najtańszą opcją. Ma więcej funkcji niż niektóre inne autorespondery e-mail, ale te mają swoją cenę.
Cennik
Najtańszy plan awebera to $19 / miesiąc, a to pozwala tylko na subskrybentów 500.
Po tym, będziesz płacić $29 / miesiąc. Jeśli chcesz więcej niż subskrybentów 2,500, będziesz w planie $49 / miesiąc.
7. Mailchimp
Mailchimp to bardzo popularna usługa e-mail marketingu z mnóstwem funkcji automatyzacji wiadomości e-mail i bezpłatnym planem.
Plusy
- Darmowy plan pozwala korzystać z segmentacji i prostych autoresponderów. To może być świetne dopasowanie, Jeśli chcesz po prostu użyć trochę automatyzacji.
- Mailchimp integruje się z ponad 300 aplikacjami, w tym z Canva, trybem konserwacji SeedProd Pro, Help Scout i wieloma innymi.
- Szablony przeciągnij i upuść można łatwo skonfigurować i zmodyfikować.
- Mailchimp staje się rozwiązaniem all-in-one z wbudowanym narzędziem CRM. Jeśli tego szukasz, Mailchimp może być dla ciebie dobrym rozwiązaniem.
Wady
- Bezpłatny plan obejmuje tylko wsparcie przez e-mail przez pierwsze 30 dni. Następnie będziesz mieć tylko dokumenty bazy wiedzy, które Ci pomogą.
- Jeśli korzystasz z darmowego planu, na Twoich e-mailach pojawi się branding MailChimp.
- Nie można tworzyć wieloetapowych sekwencji autoresponderów w planach “Free” lub “Essentials”.
- Obsługa klienta, struktura cen i funkcje MailChimp zdecydowanie nie są najlepsze. Nie zalecamy ich już naszym czytelnikom i zamiast tego proponujemy te alternatywy MailChimp.
- Narzędzia automatyzacji MailChimp nie są tak potężne jak ich konkurenci. Jest to szczególny problem, jeśli interesuje Cię głównie używanie ich jako autorespondera.
Cennik
MailChimp ma kilka różnych systemów cenowych, które mogą być nieco mylące. Możesz zdecydować się na plan miesięczny (od $9.99/miesiąc dla planu “Essentials”) lub możesz użyć ceny “pay as you go” (od $150 dla e-maili 5,000).
Uwaga: ceny opon MailChimp są oparte na Twoich”kontaktach”. Należą do nich osoby, które zrezygnowały z subskrypcji i osoby, które nie potwierdziły swojego adresu e-mail, a także Twoi faktyczni subskrybenci.
Wybór bezpłatnego Autoresponder, który najbardziej Ci odpowiada
Więc teraz możesz się zastanawiać, które darmowe narzędzie autoresponder należy wybrać?
Małe Firmy
Kiedy budujesz firmę, musisz upewnić się, że masz dostęp do najwyższej jakości wsparcia i potężnej platformy.
Dla właścicieli małych firm stały kontakt jest naszym najlepszym wyborem. Ich bezpłatny plan trwa 60 dni, co daje dużo czasu, aby go wypróbować. Rozpoczęcie pracy jest szybkie i łatwe, a w razie potrzeby dostępne jest wiele wsparcia.
Uzyskasz dostęp do wszystkich funkcji Constant Contact zaraz po zarejestrowaniu się, a nawet nie musisz podawać danych karty kredytowej.
Najlepsze jest to, że oferują wsparcie za pośrednictwem agentów telefonicznych, czatu na żywo i poczty e-mail.
Jeśli jesteś uznaną firmą lub sklepem e-commerce, w którym budżet nie stanowi problemu, zdecydowanie zalecamy sprawdzenie HubSpot lub Drip. Oferują zaawansowaną segmentację i potężną automatyzację, ale nie uwzględniliśmy tego na naszej liście powyżej, ponieważ nie mają bezpłatnej opcji, a ich ceny są wyższe. Jest to narzędzie, które wiele naszych firm eCommerce używa do spersonalizowanej automatyzacji poczty e-mail.
Organizacje Non-profit i społeczne
Jeśli Twoja lista e-mail jest przeznaczona dla organizacji non-profit lub Społeczności, prawdopodobnie będziesz potrzebować całkowicie darmowego narzędzia.
Sendinblue jest dobrym rozwiązaniem, jeśli będziesz mieć małą listę e-mailową (300 osób lub mniej), którą chcesz wysłać więcej niż raz w tygodniu.
MailerLite prawdopodobnie byłoby lepiej, jeśli masz większą listę, którą chcesz wysłać co tydzień lub mniej.
Jeśli jednak cenisz wsparcie telefoniczne, nic nie pobije stałego kontaktu i dlatego wiele organizacji non-profit korzysta z ich platformy, ponieważ jest ona niedroga i oferuje wsparcie, którego potrzebują.
Uwaga: Wypróbowaliśmy wszystkie najlepsze główne oprogramowanie e-mail autoresponder, w tym wiele, które nie znajdują się na naszych listach powyżej, takich jak: ActiveCampaign, GetResponse, Ontraport, Mailjet, Campaign Monitor, InfusionSoft (teraz Keap), Klaviyo, Marketo, Eloqua, Pardot by Salesforce, sendloop, iContact, Moosend, Emma, TotalSend, SharpSpring, MailPoet i inne.
Najlepsze platformy e-mail marketingu, które zdecydowaliśmy się uwzględnić na naszej liście, zapewniają najlepsze przepływy pracy automatyzacji, dostarczalność i gotowe narzędzia e-mail marketingu w najlepszej cenie.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najlepszych darmowych narzędziach autorespondera. Możesz również polubić nasz artykuł na temat łatwych sposobów na szybsze rozwijanie listy e-mail oraz nasze porównanie najlepszych usług telefonicznych dla małych firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.