W artykule:
- Dlaczego potrzebujesz wtyczki do raportowania WooCommerce?
- 1. MonsterInsights
- 2. WP Mail SMTP
- 3. Raport sprzedaży produktów dla WooCommerce
- 4. Wtyczka Google Analytics i Google Shopping dla WooCommerce
- 5. Raport sprzedaży według krajów dla WooCommerce
- 6. Zaawansowane raportowanie dla WooCommerce
- 7. Porzucony koszyk dla WooCommerce
- Która jest najlepsza wtyczka do raportowania WooCommerce?
Szukasz wtyczki do raportowania dla swojego sklepu WooCommerce?
Wtyczka do raportowania i analizy dla WooCommerce pomoże Ci śledzić wydajność sklepu online, a także daje kluczowe informacje, aby zrozumieć odbiorców i zwiększyć przychody.
W tym artykule pomożemy Ci wybrać najlepszy raport WooCommerce i wtyczki analityczne dla Twojego sklepu internetowego.
Dlaczego potrzebujesz wtyczki do raportowania WooCommerce?
WooCommerce to najpopularniejsza na świecie platforma e-commerce. Jest to darmowa wtyczka e-commerce do WordPressa, która bardzo ułatwia sprzedaż produktów i usług online.
Jeśli prowadzisz sklep WooCommerce, ważne jest, aby wiedzieć, jak dobrze działa. Powinieneś być w stanie śledzić konwersje, dowiedzieć się, skąd pochodzą Twoi klienci i odkryć, które strategie marketingowe działają.
Aby dowiedzieć się tego wszystkiego i więcej, potrzebujesz wtyczki do raportowania WooCommerce. Pomoże Ci to uzyskać wgląd w sposób, w jaki klienci korzystają z twojej witryny, dzięki czemu możesz oferować produkty i usługi, które lubią najbardziej.
Poza tym możesz użyć narzędzia do raportowania i analizy WooCommerce, aby zmierzyć swoje kampanie marketingowe i odkryć, gdzie potencjalni klienci opuszczają Twoją witrynę przed sfinalizowaniem zakupu.
Mając to na uwadze, spójrzmy na jedne z najlepszych wtyczek do raportowania i analizy WooCommerce.
1. MonsterInsights
MonsterInsights to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress. Jest wyposażony w dodatek eCommerce, który pozwala z łatwością śledzić konwersje WooCommerce.
Najlepszą częścią korzystania z MonsterInsights jest to, że pokazuje wszystkie informacje potrzebne do pomiaru wydajności sklepu WooCommerce w pulpicie nawigacyjnym WordPress.
To sprawia, że bardzo łatwo skonfigurować i korzystać z Google Analytics. Ponadto nie musisz przechodzić przez skomplikowane raporty Google Analytics, aby znaleźć dane potrzebne do podejmowania decyzji.
Raport monsterinsights eCommerce pozwala na szybki podgląd przychodów, liczby transakcji, współczynnika konwersji i średniej wartości zamówienia.
MonsterInsights pokazuje również najpopularniejsze produkty w Twoim sklepie WooCommerce i pomaga dowiedzieć się, które produkty generują największą sprzedaż i przychody.
Korzystając z tych informacji, możesz oferować podobne produkty i usługi, które preferują twoi klienci, i zwiększać przychody z e-commerce.
Wtyczka śledzi również najlepsze źródła konwersji, dzięki czemu możesz zobaczyć, które strony internetowe wysyłają ci ruch o wysokiej konwersji. Pomaga to inwestować więcej w strategie marketingowe, które już okazały się skuteczne.
Istnieje więcej raportów zachowań kupujących, które możesz wyświetlić na pulpicie nawigacyjnym WordPress. Na przykład MonsterInsights pokazuje całkowitą liczbę produktów dodanych do koszyka, usuniętych z koszyka, czas na zakup i sesje zakupu produktu.
Kolejną zaletą korzystania z MonsterInsights jest funkcja popularnych produktów. Możesz wyświetlać swoje najlepiej sprzedające się produkty w dowolnym miejscu w sklepie WooCommerce za pomocą tej funkcji.
MonsterInsights oferuje wiele motywów do wyboru, a także oferuje różne opcje dostosowywania i wyświetlania popularnych produktów na stronach produktów WooCommerce.
Poza tym otrzymasz również zaawansowane funkcje śledzenia z MonsterInsights. Na przykład pomaga skonfigurować niestandardowe śledzenie wymiarów, śledzenie przewijania, śledzenie kliknięć łącza, śledzenie linków wychodzących i wiele innych.
Cennik: Aby śledzić swój sklep WooCommerce w Google Analytics, potrzebujesz planu MonsterInsights Pro, który będzie Cię kosztował $199.50 rocznie. Istnieje również bezpłatna wersja, ale nie zawiera ulepszonego raportu śledzenia e-commerce.
2. WP Mail SMTP
WP Mail SMTP jest jedną z najlepszych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu. Zapewnia, że wiadomości e-mail docierają do skrzynki odbiorczej klientów i oferuje śledzenie i raportowanie wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych przez witrynę.
W sklepie WooCommerce musisz wysyłać klientom potwierdzenia zakupów, szczegóły zamówienia, szczegóły konta użytkownika, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia i wiele więcej.
Jeśli twoi klienci nie otrzymują tych ważnych wiadomości e-mail, spowoduje to złe wrażenia użytkownika i stracisz potencjalnych klientów.
Dzięki WP Mail SMTP możesz śledzić, czy wiadomości e-mail są dostarczane, czy nie. Wszystko, co musisz zrobić, to włączyć dzienniki e-mail w WP Mail SMTP, a wtyczka zajmie się resztą.
Następnie możesz wyświetlić dzienniki wiadomości e-mail w pulpicie WordPress i zobaczyć statuetki dostawy, otwarcia i kliknięcia dla każdej wiadomości e-mail.
Aby uzyskać więcej informacji, możesz śledzić nasz samouczek krok po kroku, jak skonfigurować dzienniki e-mail WordPress.
Cennik: Plany WP Mail SMTP premium obejmują funkcję dzienników e-mail z cenami zaczynającymi się od $39 rocznie.
3. Raport sprzedaży produktów dla WooCommerce
Raport sprzedaży produktów dla WooCommerce to świetne narzędzie do raportowania, które pozwala dowiedzieć się, ile sprzedaży otrzymuje Twój sklep eCommerce, a następnie udostępniać raporty sprzedaży innym osobom.
Wtyczka WordPress jest bardzo łatwa w użyciu i tworzy przez Aspen Grove Studios. Możesz zmienić okres raportowania i wybrać produkty, które mają zostać uwzględnione w raporcie sprzedaży.
Istnieją również różne opcje wyświetlania pól raportowania w raporcie. Na przykład możesz wybrać wyświetlanie ID produktu, SKU, nazwy, sprzedanej ilości, sprzedaży brutto, kategorii produktu i wielu innych.
Najlepszą częścią korzystania z raportu sprzedaży Produktu dla WooCommerce jest to, że możesz generować i przeglądać raport sprzedaży wewnątrz pulpitu WordPress i pobierać go jako plik CSV, aby udostępnić go innym.
Cennik: Możesz użyć raportu sprzedaży produktów dla WooCommerce za darmo. Możesz jednak również subskrybować jego wersję premium, aby uzyskać więcej funkcji raportowania, a ceny zaczynają się od 199 USD rocznie.
4. Wtyczka Google Analytics i Google Shopping dla WooCommerce
Wtyczka Google Analytics i Google Shopping dla WooCommerce, która wcześniej była znana jako Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin, jest kolejną wtyczką na naszej liście.
Wtyczka pozwala łatwo skonfigurować ulepszone śledzenie Ecommerce w Google Analytics za pomocą sklepu WooCommerce. Co więcej, możesz również połączyć swoje konta Google Ads i Google Merchant.
Minusem korzystania z wtyczki Google Analytics i Google Shopping dla WooCommerce jest to, że nie widzisz raportów w pulpicie nawigacyjnym WordPress, jak w przypadku MonsterInsights.
Możesz jednak odblokować różne raporty Google Analytics eCommerce i wyświetlić je w analityce. Należą do nich raport zachowań zakupowych, raport zachowań przy realizacji zakupu, raport wydajności produktu i raport wyników sprzedaży.
Cennik: Wtyczka Google Analytics i Google Shopping dla WooCommerce jest dostępna za darmo.
5. Raport sprzedaży według krajów dla WooCommerce
s
Raport sprzedaży według kraju dla WooCommerce to kolejne popularne narzędzie do raportowania i analizy WooCommerce. Wtyczka została zaprojektowana specjalnie do śledzenia sprzedaży z różnych regionów w Twoim sklepie internetowym.
Jest bardzo łatwy w użyciu i nie wymaga żadnej konfiguracji. Wszystko, co musisz zrobić, to zainstalować wtyczkę, a następnie wyświetlić raport sprzedaży według kraju w sekcji raportów WooCommerce.
Dzięki wtyczce możesz łatwo zobaczyć najlepsze kraje 10, które generują przychody do twojego sklepu WooCommerce. Dostajesz różne opcje zmiany wizualizacji Wykresów w raporcie.
Poza tym wtyczka pozwala sortować dane na podstawie różnych zakresów dat. Możesz na przykład wyświetlić sprzedaż z ostatniego roku, miesiąca, tygodnia lub wybrać niestandardowy zakres dat.
Cennik: Raport sprzedaży według kraju dla WooCommerce to darmowa wtyczka do WordPressa.
6. Zaawansowane raportowanie dla WooCommerce
Advanced Reporting for WooCommerce to darmowa wtyczka WordPress, która pomaga śledzić sprzedaż w sklepie eCommerce.
Wtyczka pokazuje szczegółowy raport w obszarze administracyjnym WordPress. Możesz łatwo wyświetlić podsumowanie sprzedaży WooCommerce i uzyskać dane o łącznej sprzedaży, zwrotach, zakupionych przedmiotach i innych.
Poza tym wtyczka Advanced Reporting for WooCommerce pokazuje dzienną liczbę zamówień i zarobków. Możesz również zidentyfikować swoje najlepsze produkty i najlepsze kategorie w WooCommerce.
Kolejną zaletą korzystania z wtyczki jest to, że pomaga w znalezieniu najlepszych klientów. Możesz nawet zobaczyć, z jakiego kraju i stanu pochodzą Twoi najlepiej płacący klienci.
Cennik: Advanced Reporting for WooCommerce to darmowa wtyczka do raportowania WooCommerce.
7. Porzucony koszyk dla WooCommerce
Abandoned Cart for WooCommerce to jedna z najlepszych wtyczek do raportowania i analizy WooCommerce na twojej stronie. Został zaprojektowany specjalnie do śledzenia porzuconych wózków i pomaga odzyskać utraconą sprzedaż.
Porzucony koszyk występuje, gdy ludzie odwiedzają Twój sklep WooCommerce, dodają produkty do koszyka, a następnie wychodzą bez sprawdzania. W rezultacie tracisz potencjalnych klientów i sprzedaż.
Korzystając z wtyczki, możesz łatwo śledzić porzuconych użytkowników i zobaczyć raport wewnątrz pulpitu WordPress. Zobaczysz pełną listę porzuconych koszyków, przechwycisz wiadomości e-mail klientów przy kasie i zobaczysz, z której strony użytkownik opuścił Twój sklep.
Kolejną zaletą korzystania z wtyczki jest to, że pomaga tworzyć przepływy pracy dla porzuconych klientów i wysyłać automatyczne wiadomości e-mail do porzuconych użytkowników.
Cennik: Abandoned Cart for WooCommerce to darmowa wtyczka do użytku. Jeśli uaktualnisz do wersji płatnej, otrzymasz takie funkcje, jak natychmiastowe powiadomienia, gdy nastąpi porzucenie koszyka i inne.
Która jest najlepsza wtyczka do raportowania WooCommerce?
Jeśli potrzebujesz kompletnego narzędzia do raportowania, które z łatwością śledzi wydajność Twojego sklepu WooCommerce wraz z zaawansowanymi funkcjami śledzenia, zalecamy MonsterInsights.
Jego dodatek eCommerce automatycznie śledzi twój sklep WooCommerce i wyświetla szczegółowy raport wewnątrz Pulpitu nawigacyjnego WordPress. Poza tym otrzymasz również funkcje, takie jak śledzenie przewijania, śledzenie linków, niestandardowe wymiary i wiele innych.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci wybrać najlepszą wtyczkę do raportowania i analizy WooCommerce. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem na temat tworzenia bezpłatnego biznesowego adresu e-mail lub zobaczyć porównanie najlepszych programów do czatu na żywo dla małych firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.