Najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zespołów zdalnych (porównanie)

Szukasz najlepszego systemu telefonicznego w chmurze dla zespołów zdalnych?

Systemy telefoniczne oparte na chmurze to świetna opcja, gdy członkowie zespołu czasami pracują zdalnie lub pracują z domu. Wybór najlepszego systemu telefonicznego w chmurze jest bardzo ważną decyzją, ponieważ może wpłynąć na Twoją firmę i klientów.

W tym artykule porównamy najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zespołów zdalnych z ich funkcjami, zaletami i wadami.

The best cloud phone systems for remote teams (compared)

Co to jest system telefoniczny w chmurze?

Cloud phone system to biznesowy system telefoniczny VoIP (Voice over Internet Protocol), który umożliwia wykonywanie i odbieranie biznesowych połączeń telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego.

Ponieważ rozmowy telefoniczne są zarządzane w chmurze przez internet, ty i Twoi pracownicy możecie odbierać połączenia z dowolnego miejsca. Nie musisz być fizycznie podłączony za pośrednictwem telefonu stacjonarnego, jak w tradycyjnym systemie telefonicznym.

Cloud phone system jest idealny dla zespołów zdalnych. Zamiast pracowników podając swój osobisty numer telefonu komórkowego dla połączeń biznesowych, mogą odbierać połączenia biznesowe za pomocą aplikacji virtual business phone number na swoim telefonie komórkowym.

Jako firma zdalna z ponad 150 członkami zespołu na całym świecie, Wiele osób pytało nas w WPBeginner, jakiego oprogramowania używamy do obsługi płac, systemów telefonicznych i innych potrzeb biznesowych.

Mając to na uwadze, oto najlepsze systemy telefoniczne w chmurze dla zespołów zdalnych, zaczynając od naszego ulubionego.

1. Nextiva

Nextiva

Nextiva oferuje doskonały, łatwy w użyciu System telefoniczny w chmurze, idealny dla zdalnych zespołów. Jest wyposażony we wszystkie funkcje i funkcje potrzebne do komunikacji biznesowej, takie jak nieograniczone bezpłatne połączenia krajowe, zaawansowane routing połączeń, poczta głosowa na e-mail i tekst, wiadomości SMS, automatyczny asystent i faksowanie online.

Internetowy panel administracyjny jest prosty w obsłudze i zarządzaniu. Otrzymasz bezpłatny numer lokalny lub bezpłatny, bezpłatne przenoszenie numerów i wszystkie funkcje zarządzania połączeniami, których można oczekiwać. Należą do nich identyfikator rozmówcy, przekazywanie połączeń, niestandardowe pozdrowienia, automatyczny asystent, zaawansowany system IVR (interactive voice response) i inne.

W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie masz nieograniczone połączenia VoIP z Nextiva. W przypadku połączeń międzynarodowych mają bardzo przystępne ceny.

Platforma komunikacyjna Nextiva oferuje dodatkowe zaawansowane funkcje, które integrują się z systemem telefonicznym. Należą do nich w pełni funkcjonalny CRM i czat na żywo, dzięki czemu Nextiva jest zunifikowanym systemem komunikacyjnym, zwanym także kompletną platformą w chmurze.

Nextiva oferuje również ankiety online i analizy połączeń. Oprogramowanie do analizy głosu daje wgląd w czasie rzeczywistym w aktywność telefonu w całej organizacji. Pozwala to monitorować wolumeny połączeń i wykrywać potencjalne problemy.

Większe firmy, centra kontaktowe i call center często korzystają z Nextiva, aby przekształcić istniejący system PBX (private branch exchange) w potężny system telefoniczny w chmurze.

Z Nextiva możesz korzystać z istniejących telefonów biurkowych lub możesz kupić telefony IP dla swojego zespołu zdalnego. Netiva oferuje również aplikacje komputerowe, które działają jako „softphone”, dzięki czemu Twój zespół może wykonywać połączenia głosowe za pośrednictwem komputera.

Nextiva ma również aplikację na telefon biznesowy, która działa na iPhone ’ ach (iOS) i smartfonach z Androidem.

Co najważniejsze, Nextiva zapewnia doskonałą jakość połączeń i łączność dzięki ich niewiarygodnie niezawodnym centrom danych. W ciągu ostatnich dwóch lat nie mieli żadnych przestojów.

Jeśli kiedykolwiek potrzebujesz pomocy w obsłudze telefonu służbowego, ich zespół obsługi klienta jest zawsze pomocny i elastyczny.

Cena: Nextiva zaczyna się od $19.95 / użytkownik / miesiąc. Cena za użytkownika różni się w zależności od liczby użytkowników.

Nota Redakcyjna: Używamy Nextiva dla naszego zespołu w WPBeginner I Awesome Motive. Byliśmy ogromnymi fanami ich platformy i gorąco ich polecamy.

2. RingCentral

RingCentral

RingCentral to kolejny popularny system telefoniczny w chmurze dla zespołów zdalnych. Ich bogaty w funkcje system zawiera wszystkie standardowe opcje, których można oczekiwać, takie jak nieograniczone połączenia, przekazywanie połączeń, identyfikator rozmówcy, czekanie na połączenia, teksty, faksowanie online, automatyczne nagrywanie połączeń i wiele innych.

Możesz także korzystać z wideokonferencji z udostępnianiem ekranu, a także integracji z Google Workspace( dawniej G Suite), Dropbox, Microsoft Office365, Salesforce i innymi usługami. Dzięki temu RingCentral może działać jako serce Twojej platformy komunikacyjnej.

Podobnie jak Nextiva, RingCentral nie pobiera opłat za połączenia w USA i Kanadzie, bez względu na liczbę połączeń. Członkowie Twojego zespołu mogą odbierać połączenia za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub komputerowej RingCentral, co zapewnia im dużą elastyczność.

RingCentral działa również jako wirtualna centrala PBX lub wirtualna centrala PBX, co oznacza, że połączenia przychodzące mogą być łatwo kierowane do właściwego działu lub działu. W razie potrzeby możesz również dodać dodatkowe wirtualne linie telefoniczne.

Możesz również użyć RingCentral do zakupu numerów telefonów takich jak 1-800-GoFedEX.

Cena: RingCentral kosztuje od $19.99 / użytkownik / miesiąc, rozliczane corocznie. Dostępna jest również bezpłatna 15-dniowa wersja próbna. Daje to maksymalnie 5 użytkowników i 50 minut czasu rozmowy na użytkownika.

3. Ooma

Ooma

Ooma jest popularnym biznesowym dostawcą VoIP, który stanowi świetne rozwiązanie do komunikacji w chmurze dla zespołów zdalnych. Oferuje wiele przydatnych funkcji, takich jak wirtualna recepcjonistka, wybieranie rozszerzeń, wstrzymywanie muzyki, aplikacja mobilna, aplikacja komputerowa i wiele innych.

Możesz dodać bezpłatny numer (numer 1-800) za darmo. Dostępne są również bezpłatne plany połączeń, dzięki czemu miesięcznie otrzymujesz więcej minut bezpłatnych połączeń przychodzących.

Skonfigurowanie biznesowego systemu telefonicznego VoIP w chmurze za pomocą Ooma jest proste. Masz możliwość zachowania istniejącego numeru telefonu służbowego lub uzyskania nowego od Ooma.

Ooma działa również jako wirtualna centrala PBX lub hostowany system PBX. Oznacza to, że łatwo jest przesyłać połączenia i umożliwiać współpracę zespołową między pracownikami zdalnymi.

Możesz skonfigurować członków zespołu za pomocą własnego telefonu, zakupionego od Ooma lub od strony trzeciej. Alternatywnie możesz zmniejszyć koszty początkowe, tworząc nową linię, która kieruje się do istniejącego urządzenia pracownika z systemem Android lub iOS.

Należy pamiętać, że w przypadku dowolnego systemu telefonicznego członkowie zespołu będą potrzebować rozsądnej przepustowości (prędkości wysyłania), aby wykonywać wysokiej jakości połączenia.

Cena: Ooma kosztuje od $19.95 / użytkownik / miesiąc.

4. Konik polny

Grasshopper

Grasshopper to świetny system telefoniczny w chmurze dla małych firm. Daje Ci wirtualny numer telefonu, który może przekazywać połączenia na dowolny numer telefonu lub urządzenie mobilne.

Otrzymasz wszystkie funkcje, których można oczekiwać, w tym przekierowanie połączeń, routing, wstrzymanie muzyki, pocztę głosową na e-mail i wiele innych. Dostępna jest aplikacja mobilna i aplikacja komputerowa, dzięki czemu Twój zespół może z niej łatwo korzystać podczas pracy zdalnej.

Dzięki Grasshopper możesz uzyskać numer lokalny lub Bezpłatny w USA lub Kanadzie. Możesz również dodać niestandardowe pozdrowienia i rozszerzenia. Wszystkie plany Grasshopper obejmują również nieograniczone minuty.

Wadą konika polnego jest to, że nie można go używać do wykonywania połączeń wychodzących. Nadal potrzebujesz do tego swojego zwykłego numeru telefonu. Ponadto Grasshopper jest dostępny tylko w USA i Kanadzie.

Cena: Konik polny kosztuje od $26 / miesiąc, rozliczane rocznie. Dotyczy to jednego numeru telefonu, ale można dodawać rozszerzenia.

5. Phone.com

Phone.com

Phone.com oferuje prosty interfejs internetowy i aplikację mobilną do zarządzania biurowym systemem telefonicznym w chmurze. Podobnie jak inni dostawcy systemów telefonicznych, których objęliśmy, oferują wszystkie standardowe funkcje, których można oczekiwać. Obejmują one przekazywanie połączeń, routing połączeń, identyfikator rozmówcy, wiadomości tekstowe, pocztę głosową na e-mail i inne.

Phone.com obejmuje Kanadę oraz niektóre kraje europejskie w lokalnych minutach połączeń. To sprawia, że wołanie do tych krajów jest znacznie tańsze.

Z Phone.com, można również płacić za dodatkowe funkcje, w tym nagrywanie rozmów i więcej numerów telefonów.

Najtańszy plan ogranicza cię do 300 miesięcznych minut i 2000 wiadomości tekstowych. Może to wystarczyć dla potrzeb Twojej firmy, jeśli twoja mała firma nie wykonuje wielu połączeń.

Istnieje również całodobowa obsługa klienta na żywo, na wypadek gdybyś potrzebował pomocy w konfiguracji.

Cena: Phone.com koszty od $12.99 / użytkownik / miesiąc.

6. Google Voice

Google Voice

Google Voice to system telefoniczny w chmurze od Google. Oferuje wszystkie potrzebne funkcje, takie jak bezpłatne połączenia z numerami w USA i Kanadzie, przekazywanie połączeń, transkrypcja poczty głosowej, wiadomości tekstowe, sprawdzanie połączeń i wiele innych.

Dzięki Google Voice można również uzyskać integrację z Kalendarzem Google, Google Fi i Google Meet.

Numer Google Voice może być używany przez telefony komórkowe lub przez aplikację komputerową z klawiaturą wybierania, umożliwiając pracownikom pracę w podróży. Mogą ustawić swój numer głosowy, aby przesyłał go do telefonu komórkowego lub innych urządzeń.

Cena: Google Voice jest bezpłatny do użytku osobistego. Ceny planów biznesowych wynoszą od $10 / użytkownik / miesiąc.

7. eVoice

eVoice

eVoice to kolejny popularny dostawca usług VoIP. Oferuje nieograniczone połączenia, routing połączeń, niestandardowe powitanie, przekazywanie połączeń, Połączenia konferencyjne, wiadomości tekstowe, pocztę głosową na tekst i wiele innych.

Jest to dobra opcja, jeśli twój zdalny zespół jest międzynarodowy lub ma siedzibę w Wielkiej Brytanii, ponieważ eVoice oferuje zasięg w Wielkiej Brytanii, UE i Kanadzie, a także w USA.

Uwaga: eVoice jest oznaczony jako eReceptionist w Wielkiej Brytanii.

Cena: Od $16.67 / użytkownik / miesiąc (rozliczane rocznie).

Jaki jest najlepszy system telefoniczny w chmurze dla Twojego zespołu?

Wierzymy, że Nextiva to najlepszy system telefoniczny w chmurze dla zespołów zdalnych. Posiada wiele zaawansowanych funkcji i doskonałe wsparcie. Możesz łatwo dodawać członków zespołu zdalnego i konfigurować reguły przekierowania połączeń.

Aplikacje mobilne i desktopowe Nextiva są łatwe w użyciu. To sprawia, że jest to świetna opcja dla zespołów zdalnych, gdy trening praktyczny jest trudny.

Ponadto zunifikowana platforma komunikacyjna Nextiva zawiera wbudowane funkcje CRM i czatu na żywo.

Dlatego korzystamy z Nextiva na WPBeginner i wierzymy, że jest to najlepszy system telefoniczny w chmurze na rynku.

Jeśli chcesz alternatywę dla Nextiva, RingCentral jest kolejnym doskonałym rozwiązaniem. Ma podobne funkcje i jest bliski drugiego na naszej liście.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się o najlepszych systemach telefonicznych w chmurze dla zespołów zdalnych. Możesz również polubić nasze porównanie najlepszych usług e-mail marketingu i najlepszego oprogramowania powiadomień push, aby połączyć się z klientami po opuszczeniu witryny.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak automatycznie publikować na Facebooku z WordPress?

W artykule: Dlaczego automatycznie udostępniać posty WordPress na Facebooku?Automatycznie Publikuj na Facebooku…

Czym jest Nightografia? Poznaj smartfon Samsung Galaxy S22 5G

W artykule: Nightografia, czyli jak robić zdjęcia nocą telefonemAparat do zdjęć nocnych…

Przewodnik dla początkujących: jak opublikować stronę internetową w 2021 roku (krok po kroku)

W artykule: Używanie Kreatora witryn do publikowania witryny1. Opublikuj stronę internetową za…

Jak zmienić schemat kolorów Administratora w WordPress (Quick & Easy)

W artykule: Po co zmieniać schemat kolorów Administratora w WordPress?Jak zmienić schemat…