Jeśli to czytasz, to już zdecydowałeś się zrobić skok do wspaniałego świata tworzenia i projektowania stron internetowych WordPress. Chociaż chciałbym poświęcić ten czas na świętowanie i powitanie cię w ekscytującej przygodzie, myślę, że powinniśmy od razu zacząć rozmawiać o interesach. Idziemy?

Rozpoczęcie działalności freelance lub budowanie własnej małej agencji od podstaw nie jest łatwym zadaniem. To nie jest coś, co można zdecydować się zrobić jeden dzień, a potem puf! Jesteś freelancerem i właścicielem firmy.

Wiesz już, że diabeł tkwi w szczegółach – dlatego pracujesz jako programista stron internetowych. Cała Twoja praca polega na upewnieniu się, że każdy szczegół jest pokryty i wystarczająco pokryty. Ale jest więcej szczegółów, o które należy dbać, gdy podejmiesz decyzję o wybiciu na własną rękę. Jesteś teraz właścicielem firmy i musisz poświęcić więcej czasu na myślenie o szczegółach swojej firmy, a nie tylko o szczegółach procesu.

Teraz mówiłem wcześniej o tym, jak możesz uruchomić firmę WordPress przy ograniczonym budżecie. Ale dzisiaj chcę dowiedzieć się więcej o tym, jak uruchomić nową firmę WordPress, a także objąć niektóre procesy, których musisz przestrzegać, jeśli ostatecznie chcesz odnieść sukces.

Oto, co musisz wiedzieć.

8-stopniowy proces, którego potrzebujesz, aby skutecznie zbudować swój biznes WordPress

Czy nie byłoby miło, gdybyś musiał tylko ogłosić światu, że rozpoczynasz działalność, a potem staje się ona rzeczywistością? Niestety, chodzi o znacznie więcej niż to.

Od teraz będziesz chciał mieć odpowiedni proces, który odpowiada za wszystkie aspekty uruchamiania, a następnie prowadzenia firmy WordPress. Omówmy podstawowe rzeczy:

1. Opracowanie biznesplanu

Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek pracy jako freelancer WordPress, musisz zdefiniować, co dokładnie zamierzasz zrobić. Bez jasnego planu dla Twojej firmy, możesz łatwo znaleźć się za mało opłacane, przepracowane, i kłopoty z wujkiem Samem, jeśli nie przygotować odpowiednio.

Po pierwsze, musisz zacząć od oficjalnego oświadczenia o tym, co zrobi Twoja firma. Oznacza to stworzenie opisu i misji. Będzie to miało ogromny wpływ na wszystko, co robisz, więc zastanów się nad tym. Powinieneś również mieć szczegółowy plan na temat tego, co pociągnie za sobą Twoje usługi lub oferty produktów WordPress.

Następnie musisz stworzyć cele dla swojej firmy. Ilu klientów musisz mieć w ciągu 6 miesięcy? Może 12? A czy widzisz, że nadal pracujesz jako freelancer za kilka lat, czy wolisz prowadzić agencję? Pomyśl, jaki jest ostateczny cel tego wszystkiego.

Jeśli zmagasz się z tym krokiem, zachęcam cię do poświęcenia trochę czasu na badania. Rozejrzyj się, co robią inni programiści i projektanci WordPress. Jak strukturyzują swoje usługi? Z jaką strukturą cenową pracują? Czy na ogół mają tendencję do celowania w określoną niszę? Czy jest miejsce dla programisty WordPress z Twoimi konkretnymi umiejętnościami?

Powinieneś również poświęcić czas na poznawanie grupy docelowej: kim są, co robią, dlaczego potrzebują twojej pomocy i tak dalej. Im więcej możesz dowiedzieć się o rodzaju działalności, którą chcesz prowadzić i ludziach, którym będzie ona służyć, tym lepiej będziesz w stanie ją kształtować i definiować.

2. Oceń Swoje Finanse

SBA Taxes
Pierwsze swoje finanse w porządku jest ważne, aby zrobić przed rozpoczęciem nowego biznesu.

Jest to część rozpoczęcia działalności gospodarczej, z którą możesz zmagać się najbardziej. Szczerze mówiąc, ciężko jest ustalić cenę za swoje usługi na początku. Nie chcesz się przecenić, a nawet odstraszyć przyzwoitych klientów, ponieważ pobierasz opłaty za to, co uważają za zbyt wiele. Ale nie chcesz też zmieniać siebie na krótko. To delikatna równowaga, ale taka, którą możesz uporządkować wystarczająco dobrze, jeśli zaplanujesz swoje finanse z wyprzedzeniem.

Oto, co musisz wziąć pod uwagę:

  • Jakie są koszty początkowe Twojej firmy?
  • Czy masz bieżące wydatki na oprogramowanie, sprzęt, meble, wynajem itp.?
  • Ile będą twoje licencje biznesowe i ubezpieczenia (takie jak odpowiedzialność, mienie, zdrowie itp. koszt?
  • Czy obliczyłeś podatki lokalne, stanowe i federalne na podstawie szacunkowych płac? A jak często będziesz musiał je płacić?
  • Czy musisz planować emeryturę? Ile można odkładać co miesiąc?
  • Czy wiesz, ile kosztuje twoja bezpośrednia konkurencja? Jeśli nie jesteś pewien, sprawdź przewodnik płacowy Coroflot Design.
  • Czy masz unikalną ofertę lub zestaw umiejętności, które zasługują na wyższą stawkę?
  • Ile godzin można przepracować w tygodniu?
  • Ile jednoczesnych projektów możesz zarządzać bez tworzenia nierealistycznie długich czasów realizacji?

Prawdopodobnie wydaje się to dużo, ale im bardziej sobie z tym poradzisz, tym łatwiej będzie zatrudnić nowych członków zespołu, zainwestować w Więcej narzędzi i usług biznesowych i więcej w dół linii.

3. Zdefiniuj Swoją Markę

99designs
99dedesigns to rynek projektowania graficznego.

Jeśli nie jesteś projektantem stron internetowych, który specjalizuje się w tworzeniu marki firmy, możesz nie wiedzieć dużo o tym, co to pociąga za sobą.

Zasadniczo musisz stworzyć tożsamość dla swojej firmy WordPress, zaczynając od decyzji, czy planujesz marketing swoich usług pod swoim nazwiskiem, czy nazwą firmy. Chociaż nie jest to niespotykane, aby zbudować markę wokół swojego imienia (pomyśl jak Neil Patel), jeśli masz plany skalowania swojej firmy do agencji, prawdopodobnie będziesz chciał utworzyć nazwę i oddzielną jednostkę biznesową dla niej.

Gdy już zorientujesz się, że część, nadszedł czas, aby stworzyć branding. Jeśli masz umiejętności projektowe, aby to zrobić i znasz najlepsze praktyki brandingu, możesz samodzielnie stworzyć swoje logo, przewodnik po stylu i inne markowe materiały. W przeciwnym razie możesz zlecić to ekspertowi za pośrednictwem usługi takiej jak 99Designs.

4. Zbuduj Swoją Stronę

WordPress login screen
Oczywiście WordPress jest twoim pierwszym przystankiem do budowy niesamowitej strony internetowej.

Ponieważ zajmujesz się tworzeniem witryn WordPress,potrzebujesz własnej. Oczywiście będziesz musiał wykorzystać wszystkie te same najlepsze praktyki i dbałość o szczegóły na swojej stronie, tak jak twoi klienci. Zobaczą tę stronę jako odzwierciedlenie Twojej pracy, nawet jeśli masz osobne portfolio, do którego mogą się odnosić.

Co sprowadza mnie do Twojego portfolio. Chociaż fajnie byłoby zbudować go na stronie takiej jak Behance lub Dribbble, będziesz również chciał go w witrynie swojej firmy. Wszystkie informacje dla Twojej firmy powinny znajdować się tam, aby potencjalni klienci nie mieli powodu szukać gdzie indziej.

Budując portfolio na miejscu, zastanów się, co naprawdę podkreśliłoby twoje mocne strony jako dewelopera i przekonało klientów o twojej wartości. Czy podzielisz się:

  • Wireframes czy storyboards?
  • Makiety projektowe?
  • Ukończone strony internetowe?
  • Konkretne niszowe strony internetowe?
  • Plugin lub dema motywów, które opracowałeś?
  • Własne projekty (np. Czcionki, Ikony), które stworzyłeś?

Dołącz wszystko, co pomoże Ci postawić najlepszą stopę do przodu.

5. Opracowanie procesu

Szczerze mówiąc, większość twoich projektów WordPress będzie podążać tą samą trajektorią. Chociaż działalność każdego klienta może się różnić od projektu i treści, które dla niego tworzysz,podstawowa struktura przepływu pracy nie powinna.

Zaczynając od tego, możesz nie wiedzieć dokładnie, jakie kroki będziesz potrzebować w swoim procesie, ale przynajmniej będziesz miał dobry pomysł, jak zacząć. Następnie możesz przekształcić swój proces w coś szczuplejszego i bardziej złośliwego, gdy podejmujesz więcej pracy.

W międzyczasie jednak dobrze zdefiniowany proces i szablony projektów są koniecznością. Jednym z najlepszych przykładów, które można śledzić, jest agencja marketingowa. Ci faceci są przyzwyczajeni do zarządzania dużą ilością klientów i różnych projektów naraz, więc jest wiele do nauczenia się z tego, jak kształtują swój proces.

Poza stylem pracy agencji, możesz przyjąć sprawdzone procesy SEO i uruchomienie nowej strony internetowej. Możesz skorzystać z tych pomocnych wskazówek, jak stworzyć harmonogram freelancerów, który będzie Cię utrzymywać na dobrej drodze i produktywnym każdego dnia.

6. Zbuduj Swój Kontrakt

Jeśli nie podpisujesz klientów jako długoterminowe, stałe urządzenia (co jest rzadkością w naszej branży), musisz mieć żelazną umowę, aby zapewnić bezpieczeństwo swojej firmie. W ramach procesu onboardingu klientów będziesz chciał udostępnić tę Umowę na zlecenie klientom, przejrzeć ją w czasie rzeczywistym i poinformować ich, że ma to na celu ochronę obu stron: ich i ciebie.

Twoja umowa freelance powinna zawierać następujące elementy:

  • Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe dla Ciebie i klienta
  • Ogólne podsumowanie projektu oraz pełny zakres projektu
  • Data rozpoczęcia i zakończenia
  • Kamienie milowe projektu i wyniki należne w tych odstępach czasu
  • Warunki płatności (w tym cena, milestone płatności, akceptowalne formy płatności, opóźnienia Opłat, itp.)
  • Warunki dotyczące praw autorskich
  • Warunki rozwiązania umowy
  • Podpis i data

Chociaż możesz doświadczyć wahania ze strony klientów—zwłaszcza na początku—umowa w końcu stanie się naturalną częścią twojej rutyny. I, jak wziąć na lepszą jakość klienta, przekonasz się, że będą oczekiwać, aby otrzymać umowę, zbyt (co jest dobrym znakiem).

7. Zbierz Narzędzia Biznesowe

Trello jest doskonałym i darmowym narzędziem do zarządzania projektami.

Zarządzanie firmą nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza jeśli robisz to po raz pierwszy. Ale ponieważ tak wiele oprogramowania jest teraz łatwo dostępnych w chmurze-z których wiele jest darmowych, jeśli jesteś jednoosobowym sklepem lub małą agencją—nie ma powodu, aby wydajność, dokładność lub wydajność spadały, gdy próbujesz wykonać pracę i zarządzać swoją firmą.

To powiedziawszy, naprawdę nie ma jeden narzędzie, które pomoże Ci usprawnić lub zarządzać każdym aspektem Twojej firmy. Niestety, będziesz musiał polować, aby znaleźć coś, co pomoże ci zaspokoić różne potrzeby, w tym:

  • Zarządzanie projektami i zadaniami
  • Produktywność i zarządzanie czasem
  • Rozwój i projektowanie
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Zarządzanie finansami

W zależności od rodzaju firmy WordPress, którą prowadzisz, możesz potrzebować również innych narzędzi. Gdy natkniesz się na nie, upewnij się, że wykonasz badania i znajdziesz te z bezpłatnymi próbami lub planami, abyś mógł wykonać test przed podjęciem jakichkolwiek nowych wydatków.

8. Znajdź Nowych Klientów

Nawet jeśli używasz tytułu „freelancer”, nie oznacza to, że nie ponosisz odpowiedzialności za prowadzenie go jak firmy. Jednym z tych kluczowych obowiązków jest pozyskiwanie nowych klientów.

Chociaż możesz pomyśleć, że może to poczekać, aż Twoja witryna uruchomi się, a Twoja firma zacznie zwracać uwagę, byłoby to złe. Marketing może się zdarzyć, gdy tylko twój biznes plan i branding zostaną ustalone—i byłoby dobrym pomysłem, aby rozpocząć tak wcześnie, zbyt.

Marketing polega na udowodnieniu, że jesteś zaufanym i wiarygodnym ekspertem w swojej dziedzinie. Zamiast mieć nadzieję, że potencjalni klienci zaufają nowej firmie dzięki swojej stronie internetowej, Stwórz reputację dla siebie, gdziekolwiek możesz-w mediach społecznościowych, forach internetowych, społecznościach WordPress, wszędzie tam, gdzie można znaleźć docelowych klientów. Pracuj nad tym, aby Twoje imię było synonimem WordPress teraz, aby mieli więcej powodów, aby ci zaufać, nawet bez ogromnych zapasów próbek pracy.

Oczywiście, podobnie jak w przypadku wszystkich innych części procesu budowania biznesu, musisz określić, co ten krok faktycznie pociągnie za sobą. Innymi słowy, czy znasz właściwy sposób na sprzedaż swojej firmy? Czy wiesz, które platformy zaprezentują największy zwrot z inwestycji za Twoje wysiłki? A czy masz czas na tworzenie materiałów marketingowych, gdy jesteś zajęty budowaniem tego biznesu, czy powinieneś zlecić to na zewnątrz?

Celem jest pasywne przyciąganie nowych klientów do Twojej firmy, więc zawsze miej to na uwadze podczas podejmowania tych decyzji. Podczas gdy będziesz musiał aktywnie spędzać czas na znalezieniu nowych niezależnych klientów, marketing pomoże złagodzić część tej presji.

Wrapping Up

Jak widać, budowanie firmy od podstaw wymaga dużo ciężkiej pracy i zaangażowania. Ale, pozytywna strona? Po wdrożeniu tego procesu i uzyskaniu odpowiednich zasobów, skalowanie firmy na nowy poziom będzie wydawać się proste w porównaniu z fazą startową.

Do ciebie: czy dla tych z Was, którzy przeszli okres startup w swojej firmie, były jakieś wyzwania, przed którymi stanęliście i dla których znaleźliście unikalne rozwiązania?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…