Kreatory stron internetowych typu przeciągnij i upuść, takie jak Wix i Weebly, mają wiele osób myślących, że opublikowanie strony internetowej jest tak proste, jak naciśnięcie przycisku i wygrzewanie się w wspaniałości idealnej witryny na żywo.

Oczywiście większość poważnych programistów internetowych szydzi z tych początkujących twórców stron internetowych i natychmiastowego sposobu myślenia, który stoi za tymi, którzy zdecydują się z nich korzystać.

Faktem jest, że żadna strona internetowa Warta hostingu nie została skonfigurowana w ciągu kilku minut, a nawet kilku godzin. Patrząc za kulisy, łatwo zauważyć, jak długi i długi jest proces tworzenia strony internetowej naprawdę. jest.

Nawet po zbudowaniu strony internetowej i dodaniu całej zawartości, jesteś tylko w połowie drogi do w pełni uruchomionego produktu. Zanim przerzucisz przełącznik, aby uruchomić witrynę, musisz przejść szereg testów, aby zapewnić odpowiednią funkcjonalność w szerokim spektrum działań.

Stawka staje się wyższa tylko wtedy, gdy masz do czynienia z dużą lub popularną stroną internetową, z wieloma stronami do przeczesania.

Chociaż może być przytłaczające wyobrażenie sobie, że przejdziesz przez tę listę testów do uruchomienia przed uruchomieniem strony internetowej, ucieszysz się, że przeszedłeś je przed uruchomieniem. Bez względu na to, jak bardzo jesteś podekscytowany zbliżającym się uruchomieniem witryny, powinieneś pierwszy upewnij się, że nie ma żadnych problemów, które mogą powodować duże problemy wymagające naprawy, gdy już jesteś na żywo.

Oto najważniejsze testy do uruchomienia przed uruchomieniem nowej witryny WordPress.

Test Czytelności

Chociaż wiele z tych testów WordPress koncentruje się na technicznych aspektach uruchomienia strony internetowej, ten koncentruje się szczególnie na audytowaniu treści witryny.

Nie daj się pokusić, aby nie doceniać znaczenia profesjonalnie dopracowanych treści na swojej stronie podczas uruchamiania.

W szczególności upewnij się, że treść podczas uruchamiania witryny jest:

  • Wystarczająco duża, aby była czytana przez grupę docelową,
  • Podzielone na czytelne fragmenty z krótkimi zdaniami, punktorami i mnóstwem białych spacji oraz
  • Wolne od błędów ortograficznych i gramatycznych.

Test czytelności powinien być wykonywany regularnie podczas dodawania nowych treści do witryny, ale przede wszystkim jako poważny jednorazowy wysiłek przed uruchomieniem witryny.

Na szczęście istnieją narzędzia, które zwiększają twoje wysiłki, więc nie musisz analizować każdej strony lub postu, słowo po słowie.

Aplikacja Hemingway jest jednym z takich narzędzi, które pomaga poprawić zdania i naprawić inne powiązane problemy z czytelnością w treści. Ta bezpłatna aplikacja podkreśla złożone, długie i typowe błędy. Oto jak aplikacja Hemingway komunikuje niezbędne zmiany za pomocą koloru:

  • Żółte podświetlenie oznacza, że powinieneś skrócić lub podzielić zdanie.
  • Czerwone podświetlenie oznacza, że zdanie jest gęste i skomplikowane do odczytania.
  • Fioletowe podświetlenie pojedynczego słowa oznacza, że powinieneś użyć krótszego słowa (po prostu najedź myszą na słowo, aby uzyskać wskazówki dotyczące zamienników).
  • Niebieskie podświetlenie oznacza przysłówki i słabe frazy.
  • Zielone podświetlenie wywołuje zwroty w głosie biernym.
Hemingway app
Aplikacja Hemingway.

Jeśli treść odgrywa ważną rolę w sukcesie Twojej witryny, rozważ płatny plan Grammarly dla nieco bardziej zaawansowanych kontroli czytelności.

launching a website
Aplikacja Grammarly.

Testowanie Przeglądarek

Testowanie przeglądarki to proces sprawdzania, jak twoja strona wygląda w różnych głównych przeglądarkach, różnych wersjach tych przeglądarek, a nawet na różnych systemach operacyjnych. Ten test uruchamiania Strony internetowej odbywa się głównie na komputerach stacjonarnych, ponieważ istnieje osobny, ale ważny test na mobilną responsywność. Chrome, Firefox i Safari są uważane za najważniejsze przeglądarki do testowania przeglądarki.

Przeprowadzenie testu przeglądarki byłoby dość trudne, gdybyś musiał znaleźć własny dostęp do wszystkich tych różnych permutacji przeglądarki. Na szczęście istnieje wiele narzędzi do testowania przeglądarek, z których można korzystać za niską miesięczną opłatą abonamentową:

  • Browserstack: Uzyskaj dostęp i przetestuj wszystkie wyżej wymienione przeglądarki za pomocą przeglądarek stacjonarnych (i przeglądarek mobilnych). To narzędzie oferuje bezpłatny okres próbny, a ceny zaczynają się od $29 / miesiąc dla planu na żywo.
Browserstack
Browserstack.
  • Browsershots: to narzędzie jest bezpłatne, ale zapewnia wiele podstawowych funkcji, których prawdopodobnie szukasz. Oferuje funkcjonalności, które nie są zawarte w innych narzędziach wymienionych tutaj—nawet płatne opcje. Tam is również płatny plan dostępny za $29.95 / miesiąc, co pozwala wyrównać dostęp do przydatnych narzędzi do testowania przeglądarek Browsershots.
Browsershots
Przeglądarek.
  • Przeglądarka Sandbox: narzędzie do przeglądania krzyżowego systemu Windows. Przeglądarka Sandbox obsługuje testowanie wielu przeglądarek, w tym IE, Firefox, Chrome, Chromium Canary, Firefox Mobile, Safari, Opera i Firefox Nightly. Podobnie jak w przypadku Browsershots, to narzędzie jest bezpłatne i można je uaktualnić do wersji płatnej – tej za niską cenę $4.95 / miesiąc.
Browser Sandbox
Piaskownica Przeglądarki.

Testy Mobilne

Dzięki mobilnemu indeksowaniu Google pod koniec 2016 r. testowanie urządzeń mobilnych jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek podczas uruchamiania witryny. Jeśli jesteś poza pętlą, ta inicjatywa sprowadza się do tego, że wyszukiwarka Google preferuje pozycjonowanie stron internetowych z użyteczną responsywnością mobilną.

Jeśli klienci nie pytali wcześniej o gotowe strony internetowe na urządzenia mobilne, teraz jest to tylko wymóg. W związku z tym w Twoim najlepszym interesie jest tworzenie stron internetowych, które są tak samo funkcjonalne (i estetyczne) na urządzeniach mobilnych, jak na komputerach.

Oprócz tego, że Twoja witryna ma większą szansę na pozycję w rankingu wyszukiwania, statystyki pokazują, że szybkość reakcji mobilnej jest wiodąca nad komputerem pod względem różnych czynników, takich jak Odwiedziny na stronie i udział w rynku. Wracając do wyszukiwania, ponad połowa ruchu w wyszukiwaniu pochodzi z urządzeń mobilnych (liczba ta stale rośnie).

Zasadniczo testy mobilne obejmują testowanie przyjazności dla urządzeń mobilnych i responsywności witryny. Obejmuje to takie elementy jak:

  • Czy Twój motyw WordPress działa na urządzeniach mobilnych?
  • Czy tekst jest łatwy do odczytania na telefonie komórkowym?
  • Czy nawigacja działa na urządzeniach mobilnych?

Aby określić, czy Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, najlepiej zacząć od własnych testów Google i definicji przyjazności dla urządzeń mobilnych. Przyjazne dla urządzeń mobilnych Narzędzie Testowe Google jest najprostszym i najprostszym narzędziem do oceny wszelkich powiązanych problemów. Jest łatwy w użyciu—wystarczy wkleić adres URL witryny, a narzędzie sprawdzi, czy jest przyjazne dla urządzeń mobilnych lub wymaga poprawy (z sugestiami, jak wdrożyć ulepszenia).

launching a website
Sprawdź swoją przyjazność dla urządzeń mobilnych.

Inne narzędzie Google, Search Console, ma sekcję „mobile usability”, która wyszukuje błędy i problemy dla mobilnej wersji witryny.

Jeśli chcesz uzyskać dodatkowy wgląd w to, jak i dlaczego Google określa przyjazność witryny dla urządzeń mobilnych, rozważ ich najnowszy program certyfikacji: certyfikacja witryn mobilnych.

W porównaniu z certyfikatami Google Ads i Analytics wymaga to stosunkowo niewielkiej inwestycji czasu.

Google Search Console
Google Search Console.

Test Prędkości

W parze z zapewnieniem doskonałych wrażeń użytkownika, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych, jest stworzenie strony internetowej, która ładuje się szybko i sprawnie. Szybkość ładowania witryny dłuższa niż 3 sekundy stwarza ryzyko, że ludzie natychmiast opuszczą Twoją witrynę—i nigdy nie oglądają się za siebie.

Podobnie jak testy czytelności, testy prędkości powinny być wykonywane sporadycznie, gdy nowa zawartość jest dodawana do witryny. Oczywiście jest to szczególnie ważne, aby zoptymalizować szybkość witryny przed na żywo. W końcu, jeśli dana osoba ma złe początkowe doświadczenie z Twoją witryną, może nigdy nie tracić czasu na powrót.

Google Pagespeed Insights
Google Pagespeed Insights.

Narzędzia takie jak Google PageSpeed Insights są bardzo pomocne w określaniu, czy Twoja strona ładuje się wystarczająco szybko na komputerze i urządzeniu mobilnym. Jeśli daje to niską ocenę, daje również możliwe pomysły optymalizacji dla poprawy ogólnej prędkości ładowania.

Pingdom
Pingdom.

Aby uzyskać bardziej zaawansowane narzędzie do testowania prędkości, rozważ Pingdom. To narzędzie oferuje bezpłatny okres próbny, z płatnymi planami zaczynającymi się od $11.95 / miesiąc. Oprócz skupienia się na szybkości ładowania strony, Pingdom zapewnia szereg dodatkowych informacji dotyczących optymalizacji Twojej witryny.

GTmetrix to kolejne popularne narzędzie dla programistów internetowych, którzy próbują zoptymalizować szybkość strony.

GTmetrix
GTmetrix.

Rozważ zastosowanie wtyczek, aby pomóc w przyspieszeniu witryny. Koliber to jedna z takich wtyczek, która automatycznie pomaga znaleźć możliwości optymalizacji prędkości.

Hummingbird
Hummingbird-wtyczka do optymalizacji wydajności i prędkości dla WordPress.

Audyt SEO

Jeśli pomagasz klientowi osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarkach, te powiązane testy są jednymi z najważniejszych do przeprowadzenia przed uruchomieniem strony internetowej. Aby jak najlepiej wykorzystać wyniki w wyszukiwarkach, upewnij się, że te elementy znajdują się na liście kontrolnej audytu SEO:

  • Audyt słów kluczowych: Być w stanie odpowiedzieć na pytania: czy istnieje słowo kluczowe (lub więcej niż jedno słowo kluczowe), które próbujesz pozycjonować na każdej stronie i poście? Czy są one wdrażane z najlepszymi praktykami SEO na stronie? Jaki jest aktualny ranking stron dla tego słowa kluczowego?
  • Audyt linków zwrotnych: Be able to answer the questions: Who ’ s linking to you? Czy któryś z linków zwrotnych witryny negatywnie wpływa na SEO? Czy istnieją dodatkowe możliwości tworzenia linków zwrotnych, których jeszcze nie odkrywasz?
  • Audyt mediów społecznościowych: Czy istnieje wyraźny związek między Twoją witryną a firmowymi kanałami mediów społecznościowych? Skonfiguruj przyciski udostępniania społecznościowego i kliknij, aby tweetować wezwania do działania na blogach. Ponadto upewnij się, że gdy ktoś udostępnia zawartość witryny na Twitterze, uchwyt jest automatycznie dodawany.
  • Sprawdź dwukrotnie mapy witryn XML / HTML Sitemap: WordPress Zwykle automatycznie tworzy mapę witryny, ale będziesz chciał ją okresowo sprawdzać, aby sprawdzić, czy występują jakiekolwiek problemy.
  • Użyj Google Analytics aby określić wszelkie poważne problemy lub możliwości witryny.
Hummingbird performance and optimization plugin.
Ahrefs.

Istnieją narzędzia SEO dla każdego budżetu, które mogą pomóc w wielu z tych zadań i nie tylko, ale Moz, SEMRush i Ahrefs są jednymi z najpopularniejszych. Dodatkowo rozważ wtyczki SEO, takie jak SmartCrawl, aby pomóc w wysiłkach SEO na miejscu.

Smartcrawl - WordPress SEO plugin.
Wtyczka SmartCrawl SEO.

Testowanie Użyteczności

Ten artykuł krótko poruszył koncepcję testowania użyteczności, choć nie jest jeszcze dogłębny. Proces ten uwzględnia ogólne wrażenia rzeczywistego użytkownika, który konsumuje treści na twojej stronie-człowieka. Zła użyteczność może mieć wpływ na konwersje, a także może skutkować negatywnymi skutkami dla ogólnej strategii SEO.

Aby przeprowadzić test użyteczności, nie ma sposobu na rekrutację prawdziwych ludzi, aby dać szczegółową analizę korzystania z witryny. Najlepiej jest dać użytkownikom pewne zadania do wykonania i zebrać ich opinie na temat funkcjonalności witryny w całym procesie.

Inspectlet
Inspectlet.

Inspectlet jest pomocnym narzędziem do testowania użyteczności, z bezpłatnymi i płatnymi opcjami. Testy użytkowników to opcja premium dla firm z większymi budżetami. Aby uzyskać kompletny przegląd narzędzi przy każdym budżecie, rozważ artykuł WPMU DEV o testowaniu użyteczności.

User Testing
Testy Użytkowników.

Testowanie Uszkodzonego Łącza

Możesz nie być świadomy uszkodzonych linków, które istnieją na twojej stronie internetowej, ale są one powszechnym elementem wymagającym naprawy na wszystkich stronach internetowych—nowych i starych. Z tego powodu ważne jest, aby uruchomić testy uszkodzonych linków, aby upewnić się, że wszystkie linki (zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne) są w porządku, aby przyczynić się do jak najlepszego doświadczenia użytkownika.

Google zaleca regularne sprawdzanie witryny pod kątem niedziałających linków. Aby to zrobić, będziesz chciał skorzystać z narzędzi, które ułatwią zadanie. Ręczne sprawdzanie niedziałających linków może trwać wiecznie, zwłaszcza na dużej stronie internetowej.

Niektóre narzędzia, których możesz użyć do testowania uszkodzonych linków:

  • Broken Link Check: darmowy internetowy kontroler uszkodzonych linków. Nie trzeba pobierać aplikacji ani instalować wtyczki. Po prostu wprowadź adres URL swojej witryny i sprawdź, czy nie ma uszkodzonych linków!
Broken Link Checker
Sprawdzanie Uszkodzonego Łącza.
  • Broken Link Checker (plugin): ta wtyczka WordPress ma ponad aktywnych użytkowników 500,000. Ponieważ jest to wtyczka WordPress, korzystanie z tego narzędzia ułatwia śledzenie uszkodzonych linków bezpośrednio na swojej stronie.
Broken Link Checker
Broken Link Checker

 

  • Xenu ’ S Link Sleuth: darmowa aplikacja dla systemu Windows, która skanuje całą stronę w poszukiwaniu niedziałających linków.
Xenu
Xenu.
  • Screaming Frog: popularne narzędzie SEO, które szuka błędów, takich jak uszkodzone linki, zarówno w wersji darmowej, jak i płatnej (£149.00/rok).
Screaming Frog
Krzycząca Żaba.

Testowanie Kompatybilności

Nie wszystkie wtyczki i motywy w WordPress są ze sobą kompatybilne, a nie wszystkie wtyczki i motywy są zgodne ze wszystkimi wersjami WordPress. Większość programistów natknęła się na sytuację, w której wtyczki i motywy (oraz aktualizacje WordPress) kolidują ze sobą i powodują problemy ze zgodnością, które powodują usterki i błędy na stronie, nad którą pracują.

W większości przypadków problemy te są niewielkie. Oczywiście istnieje wiele przypadków, w których problemy ze zgodnością mogą spowodować, że witryna przestanie działać. Za każdym razem, gdy aktywujesz nowe wtyczki, motywy lub wersje WordPress, konieczne jest uruchomienie testów zgodności.

Poniższe wtyczki mogą pomóc w uruchomieniu testu zgodności:

  • PHP Compatibility Checker: Wtyczka WordPress, która sprawdza kod motywu i wtyczki Twojej witryny i zgłasza problemy.
PHP Compatibility Checker
PHP Compatibility Checker.
  • Theme Check: kolejna Wtyczka WordPress, która sprawdza, czy motyw, którego używasz, spełnia aktualne standardy przeglądu motywów.
Theme Check plugin.
Theme Check plugin.

Bonus: Testy A / B

Jeszcze jeden test, ale po uruchamiasz swoją stronę. Nie ma sensu robić testów A/B, jeśli nie masz jeszcze użytkowników do testowania!

Według Optimizely, testowanie A / B jest sposobem na porównanie dwóch różnych wersji strony internetowej z okiem na konkretne elementy strony, aby zobaczyć, która wersja działa najlepiej.

Istnieją zasadniczo trzy różne rodzaje testów A / B:

  • Split testing: Testowanie pojedynczego elementu na stronie i porównywanie go z alternatywnymi wersjami tego samego elementu, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej.
  • Testowanie wielowymiarowe: Testowanie kilku elementów strony naraz w celu określenia kombinacji, które można przerobić jednocześnie.
  • Badania eksperymentalne: Sprawdzanie / rozważanie każdego pojedynczego elementu na stronach Twojej witryny i ich analiza.

Oto 11 najlepsze narzędzia do testowania A / B dla WordPress. Nowym dodatkiem do listy jest Google Optimize, nowe bezpłatne narzędzie do testowania A/B oferowane przez Google.

Google Optimize
Google Optimize.

Zawsze Testuj Swoje Strony Internetowe Przed Uruchamiasz Je

Czasami strony internetowe są uruchamiane najpierw,a następnie testy są wdrażane po uruchomieniu. Może to być problematyczne, jeśli istnieją problemy, których nie udało się najpierw sprawdzić, a użytkownicy już zaczynają wchodzić na Twoją stronę.

Aby zachować jak najlepsze wrażenia dla użytkowników, przed uruchomieniem strony należy dołożyć należytej staranności w uruchomieniu niektórych wersji każdego z wyżej wymienionych testów. Podczas gdy wszystkie te testy są ważne na początku, większość z nich jest również konieczna, gdy z czasem aktualizujesz stronę internetową.

Chociaż lista ta jest wyczerpująca, z pewnością nie jest kompletna. Jakie testy uruchamiasz na stronie WordPress przed uruchomieniem? Chcielibyśmy usłyszeć wasze opinie w komentarzach poniżej.

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…