W artykule:
Szukasz najlepszego oprogramowania do obsługi klienta dla swojej firmy?
Korzystanie z odpowiedniego oprogramowania do obsługi klienta może usprawnić przepływ pracy obsługi klienta i pomóc w tworzeniu lepszych relacji z klientami.
W tym artykule wybraliśmy najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta, którego możesz używać wraz z witryną WordPress. Używamy tych narzędzi w naszych różnych firmach, aby pomóc w zapewnieniu najwyższej jakości obsługi klienta.
Dlaczego Warto Korzystać Z Oprogramowania Obsługi Klienta?
Oprogramowanie do obsługi klienta ułatwia Twojej firmie zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Prowadzi to do lepszej retencji klientów, co oznacza większe przychody dla Twojej firmy w dłuższej perspektywie.
Wraz z rozwojem witryny WordPress lub sklepu internetowego może być trudno utrzymać wysoką satysfakcję klienta, ale oprogramowanie do obsługi klienta to ułatwia.
Ponieważ klienci osiągną lub przerwą Twój sukces, inwestowanie w odpowiedni stos Oprogramowania pomocniczego może dać ci przewagę konkurencyjną.
Najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta:
- Umożliwia szybsze i bardziej spójne wsparcie
- Umożliwia gromadzenie informacji o klientach i danych w celu usprawnienia działalności
- Pozwala łatwo skalować obsługę klienta w miarę rozwoju firmy
- Pomaga zbudować bardziej wydajny zespół obsługi klienta
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta, z którego można korzystać wraz z witryną dla małych firm.
1. Pomóż Skautowi
Help Scout to jedno z najlepszych narzędzi obsługi klienta. Jest wyposażony w prawie wszystkie funkcje potrzebne do usprawnienia procesów obsługi klienta.
Uwaga: używamy Help Scout tutaj w WPBeginner i we wszystkich naszych innych firmach dla naszych potrzeb wsparcia e-mail.
Pozwala po prostu zarządzać obsługą poczty e-mail i czatu za pomocą jednego narzędzia. Dzięki temu klienci mogą kontaktować się z tobą tam, gdzie czują się najbardziej komfortowo, a twój zespół może pracować z jednej kolejki wsparcia.
Twój zespół obsługi klienta może tworzyć zapisane odpowiedzi, dzięki czemu może szybko odpowiadać na Często zadawane pytania i oszczędzać czas.
Istnieje funkcja bazy wiedzy, która pozwala zbudować własne Centrum pomocy. Dzięki temu klienci mogą łatwo znaleźć odpowiedzi, których potrzebują, zmniejszając jednocześnie liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej.
Help Scout udostępnia również szczegółowe dane raportowe i metryki, dzięki czemu możesz szybko uzyskać przegląd tego, co działa i gdzie twój zespół może się poprawić. Ich raport śledzenia czasu pomaga zobaczyć, gdzie agenci spędzają najwięcej czasu,dzięki czemu można poprawić przepływ pracy produktu, aby poprawić czas do rozwiązania.
Dla właścicieli firm, którzy chcą dodać więcej kanałów wsparcia, dostępna jest funkcja czatu na żywo. Nie jest tak potężny jak inne wiodące na rynku oprogramowanie do czatu na żywo, ale może być dobrym rozwiązaniem dla wielu firm.
Funkcja czatu na żywo Help Scout znana również jako Beacon ma funkcję samoobsługowej odpowiedzi, która poleca artykuły użytkownikom. Jeśli nie mogą znaleźć odpowiedzi, mogą szybko rozpocząć rozmowę z zespołem.
Ponadto istnieje ponad 40 integracji z narzędziami, z których korzysta Twoja firma, takimi jak HubSpot, Slack, Google Apps, WooCommerce i inne.
Cennik: Przystępny Plan podstawowy zaczyna się od $20 za użytkownika miesięcznie. Zapewnia to 3 skrzynki pocztowe, czat na żywo i więcej. Większe zespoły mogą zdecydować się na plan Plus, który zaczyna się od $35 za użytkownika miesięcznie.
2. LiveChat
LiveChat to najlepsze oprogramowanie do czatu na żywo na rynku. Jest bardzo elastyczny i bogaty w funkcje, a także istnieje Wtyczka WordPress, która ułatwia integrację z Twoją witryną.
Aplikacje LiveChat są bardzo łatwe w użyciu i działają na urządzeniach mobilnych, stacjonarnych i tabletach. Nie musisz być zalogowany do WordPress, aby uzyskać dostęp do centrum obsługi klienta.
Możesz skonfigurować LiveChat do pracy w godzinach wolnych od pracy zespołu, aby prośby o czat na żywo trafiały bezpośrednio do systemu zarządzania zgłoszeniami pomocy technicznej.
Uwaga: korzystamy z LiveChat we wszystkich naszych firmach e-commerce, aby wspierać naszych pracowników przedsprzedażnych. Ich opcje dostosowywania ułatwiają dopasowanie okna czatu do marki naszej firmy.
Jedną z wyróżniających się cech tej usługi jest szybkość. Okno czatu ładuje się znacznie szybciej, ma lepsze wrażenia użytkownika i działa na każdym urządzeniu. Wielu innych dostawców czatów na żywo nie może się z tym równać.
Jeśli chodzi o obsługę klienta, szybkość jest niezbędna,a to narzędzie świeci.
Integruje się z prawie wszystkimi usługami marketingowymi, z których już korzystasz, takimi jak Google Analytics, HelpDesk i HubSpot.
Znajdziesz wiele dodatkowych narzędzi podnoszących jakość wsparcia, takich jak śledzenie odwiedzających, inteligentne API integrujące się z Twoją bazą wiedzy i proaktywny czat.
Rzeczą, którą absolutnie kochamy w czacie na żywo, jest to, że koncentrują się na konwersji sprzedaży. Mają wbudowane śledzenie konwersji i mają dodatkowe narzędzia, które pomogą ci uzyskać więcej potencjalnych klientów / sprzedaży.
Cennik: Znajdziesz różne plany dla wszystkich rozmiarów firm. Plan starter zaczyna się od $16 na agenta miesięcznie dla planu rocznego lub $ 19 miesięcznie. Każdy plan ma 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby przetestować usługę.
Umowa stoi: Czytelnicy WPBeginner mogą uzyskać 30% od pierwszej płatności za pomocą naszego kodu kuponu LiveChat.
3. Nextiva
Nextiva jest obecnie najlepszym dostawcą usług telefonii biznesowej na rynku. Oferują również CRM obsługi klienta, który jest bardzo prosty i łatwy w użyciu.
Oferuje obsługę wielokanałową firmy, w tym e-mail, Telefon, Czat na żywo, media społecznościowe i wiadomości SMS. Możesz przeglądać dane klientów z każdego źródła na jednym pulpicie nawigacyjnym.
Ponadto możesz odpowiadać na zapytania z jednego miejsca, bez względu na to, jak klienci do ciebie docierają.
Jeśli korzystasz z innych usług Nextiva, takich jak Nextiva business VoIP lub Sales CRM, mogą one natychmiast się zintegrować.
Znajdziesz inne funkcje, takie jak routing połączeń, samoobsługowa baza wiedzy, odpowiedzi w puszkach i aplikacja mobilna.
Uwaga: używamy Nextiva w WPBeginner dla wszystkich naszych potrzeb wsparcia telefonicznego. Jeśli chcesz zaoferować wsparcie telefoniczne, jest to najlepsza dostępna opcja.
Istnieje mnóstwo innych zaawansowanych funkcji, które pomogą Twojemu zespołowi wsparcia telefonicznego, takich jak przekierowywanie połączeń, routing połączeń, niestandardowe pozdrowienia, analiza połączeń, wirtualny numer telefonu biznesowego i wiele innych.
Nextiva jest doskonałą platformą zarówno dla małych firm, jak i dużych call center, którzy szukają konfigurowalnego rozwiązania, które pomoże zautomatyzować ich sprzedaż i wsparcie contact center.
Cennik: Plany zaczynają się od $18.95 miesięcznie dla użytkowników 20-99. Jeśli chcesz uzyskać wsparcie dla SMS-ów i dodatkowych integracji, plan Pro zaczyna się od $22.95 miesięcznie.
4. ChatBot.com
ChatBot.com jest najlepszym oprogramowaniem chatbota na rynku. Ułatwia właścicielom małych firm odblokowanie mocy chatbotów AI w celu poprawy obsługi klienta.
Stworzenie chatbota obsługi klienta za pomocą interfejsu „przeciągnij i upuść” jest łatwe.
Możesz również użyć jednego z gotowych szablonów stworzonych specjalnie dla Twojej branży. Możesz użyć tych szablonów konwersacji, aby stworzyć swojego unikalnego chatbota na podstawie typowych pytań i scenariuszy.
W przeszłości tworzenie chatbota było bardzo trudne, ale to narzędzie sprawia, że jest to bardzo łatwe.
Dodanie chatbota do przepływu pracy obsługi klienta może zwiększyć efektywność systemu obsługi klienta.
Twój chatbot może obsługiwać proste prośby i zadawać użytkownikom pytania wstępne, a następnie przekazywać je zespołowi w celu uzyskania bardziej szczegółowej odpowiedzi.
Uwaga: używamy ChatBot.com w kilku naszych firmach SaaS. Pozwala nam zautomatyzować część naszych pytań przedsprzedażowych, jednocześnie płynnie przesyłając nasze prośby o wsparcie do naszych zespołów wsparcia na żywo w razie potrzeby.
ChatBot łatwo integruje się również z WordPress i WooCommerce. Ponadto integruje się z wybranym oprogramowaniem do czatu na żywo, a także z dziesiątkami innych popularnych aplikacji.
Cennik: Plan startowy wynosi $50 miesięcznie i daje do 1,000 czatów miesięcznie. Ceny i liczba czatów zwiększają się stąd. Każdy plan ma 14-dniowy bezpłatny okres próbny, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy jest odpowiedni dla Twojej firmy.
5. FreshDesk
FreshDesk to kolejne bardzo popularne rozwiązanie do obsługi klienta. Jest wyposażony w wiele funkcji, a jednocześnie jest intuicyjny i łatwy w użyciu.
Jest to narzędzie typu „wszystko w jednym” i może połączyć wszystkie kanały wsparcia w jednym miejscu. Znajdziesz obsługę czatu na żywo, chatboty, nowoczesne wiadomości, obsługę wielokanałową, funkcje automatyzacji i wiele innych.
System biletowy ma funkcje takie jak skrzynka odbiorcza zespołu do szybkiej i łatwej współpracy i rozwiązywania problemów. Możesz również kierować zadania pomocy technicznej na podstawie dostępności członków zespołu.
Znajdziesz bogactwo danych raportowania, które pomogą udoskonalić usługę wsparcia w wielu kanałach, w tym w mediach społecznościowych.
Istnieje wiele dodatkowych narzędzi samoobsługowych dla klientów, takich jak chatbot, widżet pomocy, wsparcie na forum i wiele innych.
Dla właścicieli firm i startupów z ograniczonym budżetem dostępna jest bezpłatna wersja narzędzia, która obsługuje nieograniczoną liczbę agentów. Jednak oferuje tylko podstawowe funkcje biletów i bazy wiedzy.
Cennik: Podstawowa wersja oprogramowania help desk zaczyna się od $15 miesięcznie. Pełne plany omnichannel zaczynają się od $79, gdy rozliczane są rocznie, lub $ 99, gdy rozliczane są miesięcznie.
Uwaga: W przeszłości korzystaliśmy z Freshdesk w kilku naszych firmach, ale z czasem zmieniliśmy wszystko, aby pomóc Scout, dzięki czemu możemy scentralizować nasze procesy.
6. HelpDesk.com
HelpDesk to bardzo łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta. Interfejs jest niezwykle czysty i intuicyjny.
Może pomóc Tobie i Twojemu zespołowi w prostym zarządzaniu biletami. Możesz zarządzać wiadomościami e-mail, żądaniami klientów z formularzy kontaktowych i nie tylko w jednym miejscu.
Ponadto dostępne są zaawansowane funkcje biletowania, sortowania i znakowania, aby nadać priorytet temu, co najważniejsze.
Funkcje współpracy zespołowej umożliwiają tworzenie wielu skrzynek pocztowych, dodawanie prywatnych notatek do wątków zgłoszeń i tworzenie grup agentów.
Dostępne są funkcje automatyzacji, takie jak odpowiedzi w puszkach, automatyczne przydzielanie zadań i w pełni zautomatyzowane przepływy pracy.
Możesz również zintegrować HelpDesk z LiveChat, dzięki czemu możesz rozwiązywać zgłoszenia i rozmawiać z klientami na czacie z jednej aplikacji.
Poza tym istnieją różne inne integracje, takie jak Slack, Zapier, HubSpot, Salesforce i inne, których możesz użyć do poprawy przepływu pracy.
Cennik: Plan startowy wynosi 5 USD miesięcznie na użytkownika, podczas gdy plan zespołowy wynosi 24 USD miesięcznie i dodaje system biletowy i wsparcie dla większych zespołów. Istnieje również 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby przetestować usługę.
7. HubSpot
HubSpot oferuje właścicielom małych firm szeroką gamę narzędzi do rozwoju i poprawy interakcji z klientami. Mają jeden z najlepszych CRM dla małych firm i oferują doskonałe rozwiązanie do obsługi klienta.
Oprogramowanie pomocnicze jest rozwiązaniem all-in-one i ma mnóstwo różnych narzędzi. Znajdziesz Oprogramowanie help desk i system biletowy do śledzenia długoterminowych wniosków o wsparcie.
Istnieje również oprogramowanie bazy wiedzy, które pomoże klientom szybko rozwiązać ich problemy.
Ponadto istnieje funkcja czatu na żywo i chatbota do komunikacji w czasie rzeczywistym z klientami.
Bezpłatny plan jest bezpłatny na zawsze i ma wszystkie funkcje, których potrzebujesz, aby pomóc personelowi obsługi klienta.
Plus, wszystko integruje się z HubSpot CRM, więc łatwo jest zacząć korzystać z tego oprogramowania, jeśli już korzystasz z oprogramowania CRM do zarządzania relacjami z klientami.
Cennik: Plan entry level jest bezpłatny na zawsze. Plan Starter zaczyna się od $ 45 miesięcznie i daje dostęp do większej liczby narzędzi automatyzacji i wsparcia dla większego zespołu.
8. WPForms
WPForms to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego do WordPress używana przez ponad 4 miliony stron internetowych. Jest to nie tylko najbardziej przyjazna dla początkujących wtyczka do formularzy, ale jest bardzo potężna i pełna funkcji.
Uwaga: używamy WPForms na WPBeginner i wszystkich naszych innych stronach internetowych.
Możesz użyć kreatora przeciągnij i upuść, aby po prostu utworzyć formularz kontaktowy dla użytkowników, aby przesłać prośbę o wsparcie.
Darmowa wersja ma podstawowe funkcje formularza kontaktowego, w tym podstawowe pola formularza, ochronę przed spamem, powiadomienia e-mail i inne.
Wersja pro rozszerza te funkcje i czyni go bardziej pomocnym narzędziem obsługi klienta. Formularze można tworzyć z logiką warunkową, geolokalizacją, porzucaniem formularzy i wieloma innymi funkcjami.
Możesz zobaczyć wszystkie przesłane formularze bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress, co ułatwia zarządzanie żądaniami. Możesz nawet wysłać te prośby do odpowiedniego członka zespołu odpowiedzialnego za wsparcie.
Istnieje również natychmiastowe powiadomienie o formularzu, które automatycznie wyśle Ci wiadomość e-mail, gdy użytkownik wyśle formularz. Możesz zdecydować, aby powiadomić siebie lub cały zespół.
Dodatek raporty z podróży użytkownika pozwala zobaczyć, co użytkownicy zrobili w Twojej witrynie przed wysłaniem żądania. Może to pomóc szybciej rozwiązać ich problem i zobaczyć, gdzie się pomylili.
WPForms umożliwia łączenie formularzy z ponad 3000 + innymi integracjami oprogramowania, w tym większością narzędzi do automatyzacji marketingu, oprogramowania do zarządzania projektami, działu obsługi klienta, zasobów ludzkich (oprogramowania HR) i innych. Ułatwia to usprawnienie przepływu pracy i oszczędność czasu.
Cennik: W przypadku prostego tworzenia formularzy plan podstawowy zaczyna się od $39.50 rocznie, jednak aby uzyskać dostęp do zaawansowanych integracji, raportów podróży Użytkownika i innych, plan Pro wynosi $199.50 rocznie.
9. Slack
Slack to popularne narzędzie do komunikacji i współpracy zespołowej dla zespołów zdalnych, firm i blogerów. Jednak może być również używany jako unikalne rozwiązanie do zarządzania obsługą klienta i kanał wsparcia.
Może to być świetny sposób na oferowanie wsparcia VIP dla klientów korporacyjnych i klientów. Zapewnia bardzo otwarte i oparte na współpracy środowisko, które może pomóc szybko rozwiązać problem i ruszyć naprzód przy dużych projektach.
Uwaga: oferujemy wsparcie VIP za pośrednictwem prywatnych kanałów Slack i otrzymujemy wsparcie korporacyjne w ten sam sposób. To jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji zdalnej.
Dzięki różnym dostępnym integracjom możesz również sparować to narzędzie z innym oprogramowaniem pomocniczym z tej listy. Problemy z zespołem pomocy technicznej można upuścić w aplikacji Slack, aby członkowie zespołu mogli łatwo współpracować.
Możesz również zintegrować Slack z WordPress, aby otrzymywać powiadomienia o witrynie, takie jak wpisy formularzy, bezpośrednio w Slack. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dla początkujących, jak zintegrować Slack z WordPress.
Istnieje zaawansowana funkcja wyszukiwania oparta na sztucznej inteligencji, która pozwala szybko znaleźć dokumenty i wcześniejsze rozmowy. Możesz również sprowadzić członków zespołu z różnych działów w jednym miejscu.
Co najlepsze, jest to bardzo opłacalne. Możesz tworzyć kanały komunikacji dla swoich ważnych klientów i klientów oraz dodawać ich jako gości, co jest całkowicie bezpłatne.
Cennik: Darmowy plan powinien wystarczyć dla większości firm. Plan Pro wynosi 8 USD miesięcznie i oferuje bezpieczniejszą współpracę poza domem. Firmy, które wymagają zwiększonego bezpieczeństwa komunikacji, mogą zdecydować się na biznesplan za $ 15 miesięcznie.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta (Expert Pick)?
Według naszego eksperta istnieje kilka usług, które mogą kwalifikować się do najlepszego tytułu oprogramowania do obsługi klienta, ale zależy to całkowicie od twoich potrzeb.
Jeśli potrzebujesz najlepszego oprogramowania do obsługi poczty e-mail, najlepszym rozwiązaniem jest pomoc Scout.
Jeśli chcesz, aby narzędzie do czatu na żywo zapewniało natychmiastową obsługę klienta, LiveChat jest najlepszym wyborem.
Jeśli szukasz systemu telefonicznego obsługi klienta z funkcjami dodatkowymi, takimi jak czat na żywo, Nextiva jest idealny.
Jeśli podoba Ci się pomysł obsługi czatu na żywo, ale wolisz zautomatyzować za pomocą chatbota, to ChatBot.com to świetny wybór.
Jeśli chcesz wybrać tylko jedno oprogramowanie do obsługi klienta, aby wesprzeć swoją firmę, zalecamy skorzystanie z pomocy Scout.
Oprócz wyróżniających się narzędzi e-mail, możesz także dodać czat na żywo, stworzyć bazę wiedzy, a także zintegrować z popularnymi narzędziami, takimi jak Slack, WooCommerce i inne.
Oprócz najlepszego oprogramowania do obsługi klienta na naszej liście, przyjrzeliśmy się również innym dostawcom, takim jak Zendesk, Salesforce, Zoho Desk, LiveAgent i wielu innym.
Jednak zdecydowaliśmy się nie wymieniać ich, dzięki czemu można uniknąć paraliżu wyboru i szybko znaleźć najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta dla swojej firmy.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci znaleźć najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych narzędzi SEO, aby zwiększyć ruch i nasze eksperckie typy must have WordPress wtyczki do witryn biznesowych.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.