Słyszałeś kiedyś, aby ludzie polecali motywy, ponieważ są “SEO Friendly”? Tak, poleciliśmy sporo tematów na tym blogu oznaczając go “SEO Friendly”. Ale co tak naprawdę oznacza “SEO Friendly” i co niektórzy myślą, że oznacza? W tym artykule podzielimy się naszą opinią na temat tego, dlaczego motywy WordPress nie powinny mieć opcji SEO i dlaczego tak robią.

Jaki jest cel tematu? Aby rzeczy wyglądały dobrze (zorganizowane i czyste), aby ludzie mogli łatwo korzystać z witryny. Jak sprawić, by motyw był uporządkowany i czysty? Oprócz wszystkich elementów interfejsu użytkownika (UI) i elementów wizualnych, musisz mieć czysty kod. Kod powinien być semantyczny i musi być zgodny ze standardami sieciowymi. Temat, który robi to jest “SEO Friendly” temat. To jest to, na co patrzymy, gdy mówimy, że konkretny temat jest przyjazny SEO.

Teraz niektórzy ludzie myślą, że aby motyw był “przyjazny SEO”, musi mieć inne funkcje, takie jak bułka tarta, opcje SEO itp. Ale to nieprawda. Oczywiście poprawi to twoje SEO na stronie, jeśli masz meta tagi, bułkę tartą itp. Nie jest to jednak wymagane, aby motyw był przyjazny SEO.

Dlaczego więc projektanci motywów / Programiści to robią? Cóż, jest to chwyt marketingowy. Zamiast skupiać swoją energię na tworzeniu najlepszego możliwego motywu, łączą motyw z małym zestawem opcji SEO. Jest to również nadążać za branżą i konkurentami.

Dlaczego motywy WordPress nie powinny mieć opcji SEO? Mając opcje SEO, firmy te robią ekstremalną krzywdę swoim użytkownikom (szczególnie początkującym). Ponieważ jeśli użytkownik kiedykolwiek zdecyduje się zmienić swoje motywy, ryzykuje utratę wszystkich danych SEO dla starszych postów, jeśli nie przeniesie ustawień SEO poprawnie. SEO options jest wyraźnie na terytorium wtyczki, że twórcy motywów powinni unikać wtargnięcia. Głównie dlatego, że ich opcje SEO nigdy nie byłyby tak kompletne jak wtyczka taka jak AIOSEO(używana przez ponad 2 miliony witryn). Opcje takie jak tagi nofollow, przekierowania, Brak Indeksu, mapy witryn i indeksacja spowodowałyby, że motyw byłby nadęty.

Jeśli firma tematyczna nie chce obsługiwać doskonałej wtyczki, takiej jak AIOSEO, powinna rozwiązać ten problem za pomocą własnej wtyczki (nie ich tematów).

Większość znanych firm rozumie znaczenie wtyczek, takich jak AIOSEO, więc automatycznie wyrejestrowują swoje opcje SEO, gdy te wtyczki są aktywne. Byłoby to jednak o wiele prostsze, gdyby w ogóle nie musieli tego robić.

Aktualizacja: Jak wspomniano w komentarzu, byłoby znacznie lepiej, jeśli autorzy motywu po prostu użyć Theme/Plugin zależności. Oto świetny artykuł Otto mówiący o zależnościach motywu / wtyczki.

Co o tym myślisz?

You May Also Like

Jak napisać dobry komentarz na blogu i ominąć filtr antyspamowy w WordPress

W artykule: Video Tutorial1. Dlaczego chcesz komentować?2. Bądź pełen szacunku i uprzejmy3.…

Jak edytować wp-config.plik php w WordPress

W artykule: Co to jest wp-config.plik php?Video TutorialPierwsze KrokiZrozumienie wp-config.plik phpUstawienia MySQL…

Czy należy usunąć “linki” Blogroll na rzecz menu WordPress?

Wczoraj na naszej stronie na Facebooku zadaliśmy pytanie: “gdybyś mógł pozbyć się…

Przewodnik dla początkujących, aby naprawić swoją Zhakowaną witrynę WordPress

W artykule: Kilka rzeczy, które warto wiedzieć, zanim zaczniemyKrok 0-poproś profesjonalistę, aby…