W artykule:
Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, co sprawia, że dobry komentarz na blogu? Chcesz wiedzieć o pewnym sposobie na ominięcie filtra komentarzy spamowych w WordPress? W tym artykule pokażemy Ci, jak napisać dobry komentarz na blogu i ominąć filtr antyspamowy w WordPress.
Komentarze to świetny sposób na interakcję z blogami, które czytasz. Większość właścicieli witryn kocha i pragnie komentarzy. W ich oczach komentarze pokazują, że czytelnicy uznali ich treści za angażujące i użyteczne.
Niestety, komentarze są obecnie wykorzystywane przez spamerów i boty jako mechanizm promocyjny, a nie narzędzie do mikro-konwersacji. Dostajemy mnóstwo komentarzy na WPBeginner, a te, które się wyróżniają, mają kilka wspólnych cech.
Rzućmy okiem na to, jak napisać dobry komentarz na blogu i zostać zauważonym.
Video Tutorial
Jeśli nie podoba Ci się film lub potrzebujesz więcej instrukcji, Kontynuuj czytanie.
1. Dlaczego chcesz komentować?
Zanim zostawisz komentarz, musisz zadać sobie pytanie, dlaczego chcesz go zostawić? Niektórzy ludzie chcą zaprzyjaźnić się z właścicielem bloga, aby zbadać możliwości nawiązywania kontaktów. Inni mogą po prostu chcieć podziękować, podczas gdy niektórzy mogą się nie zgodzić i chcieć wyrazić własne poglądy.
Zastanów się głośno, co chcesz, aby twój komentarz osiągnął, zanim go napiszesz. Pomoże Ci to dokładniej zebrać myśli i pozwoli Ci być bardziej elokwentnym.
2. Bądź pełen szacunku i uprzejmy
Jest rzeczą oczywistą, że jeśli chcesz być słyszany i zauważany, powinieneś być uprzejmy, pełen szacunku i miły.
Nawet jeśli nie zgadzasz się z postem, powinieneś wyrazić swoje poglądy bez bycia niegrzecznym dla właściciela witryny lub innych użytkowników.
Pamiętaj, że właściciel witryny może usunąć twój komentarz, oznaczyć go jako spam i / lub całkowicie zablokować Twój adres IP.
Przyjaciele i dobre maniery poniosą cię tam, gdzie nie pójdą pieniądze.
– Margaret Walker
3. Nie komentuj linku zwrotnego
Komentarze z linkami zwrotnymi w wiadomości są bardziej prawdopodobne, aby były oznaczone jako spam.
Niektórzy użytkownicy starają się pozostawić linki do podpisu na swojej stronie w komentarzach. Jest to strata czasu i najprawdopodobniej twój komentarz zostanie przechwycony przez filtr antyspamowy lub w kolejce moderacji.
Przede wszystkim musisz zrozumieć, że wszystkie linki w komentarzach na blogu są domyślnie nofollow. Nie dostaniesz guza SEO, na który liczysz.
Po drugie, po co tracić czas na pisanie komentarzy, kiedy możesz zostać wyróżniony na dowolnym blogu na świecie. Jeśli masz świetne umiejętności pisania i wszystko, czego chcesz, to reklama, pisanie postów gości przyniesie Ci dużo więcej korzyści niż pozostawienie linków zwrotnych w komentarzach.
Jeśli musisz zostawić link, upewnij się, że jest on związany z postem. Linki autopromocyjne są zwykle usuwane, chyba że jesteś zwykłym użytkownikiem Strony.
4. Dodaj wartość do dyskusji
Pisząc swój komentarz, twoim celem nr 1 powinno być dodanie wartości do oryginalnej dyskusji. Jest na to wiele sposobów.
Na przykład, jeśli komentujesz post z listy, Dodaj więcej informacji o elemencie już na liście lub zaproponuj alternatywny element.
Zadawanie odpowiednich pytań może pomóc innym czytelnikom, a także jest to najprostszy sposób na dodanie wartości do dyskusji. Jednak musisz być mądry i zapytać tylko, jeśli naprawdę masz pytanie.
Ważne jest, aby przeczytać komentarze, które są już opublikowane. Dzięki temu dowiesz się, dokąd zmierza rozmowa i unikniesz powtarzania rzeczy, które już powiedzieli inni.
5. Sprawdzanie pisowni i korekta
Nigdy nie powinieneś używać wszystkich liter w komentarzu (to po prostu niegrzeczne).
Niektórzy właściciele witryn są bardzo surowi pod względem gramatyki i pisowni, więc możesz tam zrobić wszystko, co w ich mocy.
Wszystkie przeglądarki mają wbudowane narzędzia do sprawdzania pisowni, których można użyć do poprawiania błędów podczas pisania. Możesz także zainstalować rozszerzenia Chrome, takie jak Grammarly lub po upływie terminu, aby sprawdzić swoje komentarze.
6. Retweet, udostępnianie i Reblog
Jeśli myślisz o poście godnym Twojego komentarza, dlaczego nie podzielić się nim z resztą świata. Zamieść link do posta lub swój własny komentarz. Możesz również udostępnić go na Facebooku lub reblogu na własnym blogu. Pozwala to również na zaangażowanie większej liczby osób w dyskusję.
Pokazuje również właścicielowi witryny, że podobał Ci się ich artykuł i zależy ci. Jest to jeden z najlepszych sposobów, aby rozpocząć współpracę z influencerem i dostać się do ich radaru.
7. Prywatne Opinie
Komentarze powinny dotyczyć artykułu i postu, który czytasz. Jeśli chcesz zwrócić się do właściciela witryny lub masz inną sugestię, najlepiej użyć formularza kontaktowego, zamiast zostawiać to wszystko w komentarzu.
To bonus, gdy zostawisz świetny komentarz, a następnie wyślesz pomocną opinię za pośrednictwem formularza kontaktowego. Dwa szybkie punkty kontaktu mogą pomóc ci zostać zauważonym przez pisarza.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się pisać dobry komentarz na blogu i mam nadzieję, że Twoje komentarze ominą filtry antyspamowe. Możesz również zobaczyć nasze bezpłatne nagrania warsztatowe dla początkujących WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.