Czy myślisz o dodaniu WordPress do Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tools)? Jeśli tak, czytaj dalej, ponieważ informujemy Cię, jak to zrobić za pomocą darmowych wtyczek i skonfiguruj również Google.

Google Search Console został stworzony, aby pomóc webmasterom sprawdzić status indeksowania i zoptymalizować widoczność ich stron internetowych — co jest zdecydowanie dobrą rzeczą.

Kiedy masz jaśniejsze zrozumienie tego, gdzie plasuje się Twoja witryna, możesz ją poprawić i pracować nad miejscem na tej pożądanej pierwszej stronie Google.

Znacznie pomaga, jeśli chodzi o monitorowanie i utrzymywanie obecności w wyszukiwarce i rankingu witryny WordPress. I nie musisz być Mega-Tech doświadczony, aby osiągnąć to działa, więc jest to łatwe do skonfigurowania dla siebie lub swoich klientów (whew!).

W tym samouczku pokażę Ci, jak za pomocą wtyczek możesz być gotowy do pracy z WordPress i Google Search Console w kilka minut.

Oto fragment tego, o czym będę mówił:

  • Czym dokładnie jest Google Search Console i dlaczego warto z niego korzystać
  • Jak skutecznie dodać do niego swoją stronę
  • Łatwa weryfikacja witryny za pomocą wtyczek WordPress
  • Inne sposoby poprawy SEO witryn, które dobrze współpracują z Google Search Console

Ponadto, aby naprawdę “wiedzieć” o SEO, zachęcamy do zapoznania się z naszym przewodnikiem SEO startup.

“Dobra, Google. Co To jest Google Search Console dla WordPress?”

Cieszę się, że pytasz…

Google Search Console to bezpłatna usługa oferowana przez Google, która pomaga monitorować, utrzymywać i rozwiązywać problemy z obecnością witryny w wynikach wyszukiwania Google.

Nie musisz rejestrować się, aby Search Console było uwzględniane w wynikach wyszukiwania Google, ale Search Console pomaga zrozumieć i poprawić sposób, w jaki Google widzi Twoją witrynę.”

Wszyscy wiemy, czym jest WordPress, więc teraz po prostu łączy te dwa.

W skrócie, jeśli chcesz, aby Twoja strona rosła, powinieneś dodać ją do Narzędzia Google Search Console jak najszybciej. Jest o wiele bardziej skuteczny niż próba podlewania.

Dev Man watering his computer
Nie jest to najlepszy sposób na rozwijanie witryny WordPress.

Informacje, narzędzia i raporty Google Search Console mogą Ci pomóc:

  • Potwierdź, że Google może zlokalizować i indeksować Twoją witrynę WordPress.
  • Napraw problemy z indeksowaniem i poproś o ponowne indeksowanie nowej lub zaktualizowanej zawartości.
  • Zobacz, które strony prowadzą do twojej witryny.
  • Wyświetlanie danych o ruchu w wyszukiwarce Google ze swojej witryny.
  • Otrzymuj powiadomienia, gdy Google napotka spam, indeksowanie lub inne problemy w Twojej witrynie WordPress.
  • Rozwiąż wszelkie problemy związane z AMP, urządzeniami mobilnymi, użytecznością i innymi różnymi funkcjami wyszukiwania.

Czy to jest odpowiednie dla mnie?

Jeśli masz stronę internetową, odpowiedź brzmi ” tak.”Jest to korzystne dla właścicieli firm, specjalistów SEO, marketerów, administratorów witryn i programistów internetowych.

Nawet jeśli dopiero zaczynasz tworzyć strony internetowe, jest to dla ciebie. Google sprawia, że korzystanie z Google Search Console z WordPress jest łatwe.

URUCHOM SWOJE (SZUKAJ) SILNIKI.

I z tym, idziemy! Oto jak dodać witrynę WordPress do Google Search Console.

Przejdź do Witryny Google Search Console i kliknij przycisk “Rozpocznij teraz”.

Google Search Console homepage

Następnie zaloguj się za pomocą konta Google / Gmail. Nie masz? Idź tu i przygotuj się. Po zalogowaniu możesz kontynuować korzystanie z Google Search Console i rozpocząć pracę.

Po zalogowaniu zostaniesz poproszony o podanie adresu URL swojej witryny. To jest zabawna część (przynajmniej tak mi się wydaje), w której musisz zweryfikować, czy jesteś właścicielem strony — lub masz do niej dostęp.

Masz do tego dwie opcje, jeśli chodzi o weryfikację witryny. Możesz użyć nazwy domeny lub prefiksu URL.

Google Search Console property type.
Gdzie wprowadź swoją domenę WordPress lub prefiks adresu URL w Google Search Console.

Główną różnicą jest to:

Domain Property jest właściwością na poziomie domeny, która ma wszystkie subdomeny (www, m, itp.) i wiele protokołów (https, http, ftp). Jeśli chodzi o weryfikację, jest to tylko weryfikacja rekordów DNS.

URL-Prefix Property ma tylko adresy URL z określonym prefiksem. Obejmuje to protokół (http:/http). Tak więc, jeśli chcesz, aby Twoja właściwość pasowała do dowolnego protokołu lub subdomeny, możesz zamiast tego dodać właściwość domeny. W celu weryfikacji istnieje wiele typów; w tym przesyłanie plików HTML, znacznik HTML, rekord DNS i inne.

Wybierz najlepszą dla siebie opcję, Wprowadź swój adres URL i naciśnij “Kontynuuj”.

Select property type screen for Google Console.

Po wprowadzeniu zostanie wyświetlony monit o pobranie pliku i przesłanie go do witryny w celu weryfikacji.

Google Search Console verification download.
Ekran pobierania weryfikacji.

Jeśli przejdziesz tę trasę, musisz zalogować się do swojego WordPress Hosting cPanel lub połączyć się z kontem hostingowym za pomocą FTP (file transfer protocol).

Na koniec musisz przesłać plik weryfikacji HTML do folderu / public_html / witryny.

“Czekaj … to brzmi skomplikowanie. Myślałem, że mówiłeś, że to łatwe!”

Hej, przesyłanie plików na konto hostingowe nie jest takie złe, ale słyszę cię. Jeśli nie chcesz przesyłać i nie chcesz iść tą drogą, istnieje wiele opcji. Zauważysz, że poniżej jest napisane: Inne metody weryfikacji.

Tutaj możesz wybrać pomiędzy Tag HTML, Google Analytics, Menedżer Tagów Google, lub Dostawca domen.

Możesz użyć metody, która działa najlepiej dla ciebie. Ale to łatwe, czego chcesz, co?

Aby ułatwić to, jak to możliwe, zamierzamy przejść z Tag HTML opcja.

Ta opcja weryfikacji, wraz z innymi opcjami, znajduje się bezpośrednio pod sekcją pobierania plików HTML.

Google Search Console other verification method.
Poniżej możesz zobaczyć inne opcje.

Idziemy tą drogą, ponieważ to, wraz z wtyczką nagłówka i stopki, ułatwia weryfikację witryny w mgnieniu oka.

Jak? Cóż, po pierwsze, pozwalają dodawać fragmenty kodu bez martwienia się o złamanie witryny, dodając kod w niewłaściwym miejscu.

To wystarczająco przekonujący powód dla Ciebie lub kogokolwiek, szukającego prostoty.

Jadę na wycieczkę z kodem.

Aby dostać się tam, gdzie chcesz, istnieje kilka opcji wtyczek:

  • Header Footer Code Manager: Łatwy interfejs do dodania do nagłówka i stopki lub nad lub pod stroną.
  • Header Footer & Post Injections: prosta wtyczka do kopiowania i wklejania kodu w scentralizowanym miejscu, aby zarządzać nimi wszystkimi.
  • Fragmenty kodu: łatwy i przejrzysty sposób uruchamiania fragmentów kodu PHP w Twojej witrynie.

Każdy z nich ma swój unikalny sposób wklejania kodu, ale jest to tak proste, jak się wydaje: kopiowanie i wklejanie.

Wystarczy skopiować i wkleić kod do pudełka. Wszystkie działają tak samo i są wolne.

Możesz znaleźć inne przykłady i więcej tego, co możesz zrobić z nagłówkiem i stopką w tym artykule.

W tym samouczku użyjemy Menedżera kodu stopki nagłówka.

Header Footer Code Manager Homepage.
Strona pobierania Menedżera kodów stopki nagłówka.

Najpierw pobierz i zainstaluj wtyczkę, a następnie aktywuj ją.

Header Footer Code plugin install screenshot.

Następnie, po aktywacji, masz możliwość dodania nowego fragmentu. Urywek to pole, do którego trafi kod.

Add new snippet.

Dodaj nowy. Stamtąd możesz nazwać to, co chcesz. Biorąc pod uwagę, że jest to konsola Google Search, prawdopodobnie chcesz nazwać ją tak, aby nie była myląca.

Możesz również wybrać lokalizację dla niego. Idź z domyślną opcją nagłówka. Pozostaw wyświetlacz urządzenia na “pokaż na wszystkich urządzeniach”.

New snippet page.
Dodaj nazwę fragmentu na górze strony.

Jeśli przewiniesz trochę w dół, zobaczysz obszar, w którym możesz wkleić kod.

Po prostu weź kod z opcji znacznika HTML w Google Search Console i wklej go w obszarze, w którym jest napisane Fragment / Kod.

Snippet code box.
Kod fragmentu.

Pamiętaj, aby nacisnąć “Zapisz”. (Zawsze ważne, prawda?)

Po wklejeniu kodu w witrynie wrócisz do Google Search Console i klikniesz “zweryfikuj”. Jeśli zrobiłeś to poprawnie, zapali się na Zielono.

Verified Google Search Console screen.
To, co pojawia się, gdy wszystko jest dobrze i jest zweryfikowane.

Jeśli nie, dostaniesz czerwonego. (Dźwięk smutnego puzonu.)

Not verified screen in Google Search Console.

Jeśli masz czerwone, to prawdopodobnie zwykły wypadek, który to spowodował. Hej, zdarza się.…

To uczucie synchronizacji.

Łatwym błędem jest skopiowanie błędnego kodu z preferowanej metody. Na przykład, jeśli weźmiesz Kod ze znacznika HTML, ale korzystałeś z Google Analytics, nie zadziała.

Lub, jeśli masz kilka stron, które łączysz i bierzesz kod z niewłaściwej strony, to też nie będzie działać. Wszystko jest łatwe do zrobienia, więc po prostu sprawdź dwukrotnie, czy nie jest synchronizowany.

Jeśli nadal nie możesz go zsynchronizować, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną. Solidna wtyczka cache, taka jak Hummingbird, może pomóc.

Gdy otrzymasz “Zielone światło”, gratulacje, Twoja witryna WordPress jest podłączona do Google Search Console.

Należy pamiętać, że dane mogą potrwać kilka dni, zanim zaczną się pojawiać. Jednak gromadzenie danych dla właściwości rozpoczyna się, gdy ktoś doda tę właściwość do dowolnego konta Search Console, nawet przed weryfikacją.

What the Google Search console database looks like.
To pokaże dane bardzo szybko.

Dane będą zbierane tak długo, jak długo dany użytkownik będzie miał nieruchomość na swoim koncie.

Rangi bardzo!

Teraz, gdy korzystasz z Google Search Console, możesz zrobić o wiele więcej, aby poprawić SEO.

Google wprowadza setki zmian w wyszukiwaniu każdego roku. Chociaż większość z nich jest nieletnia, niektóre nie są. tak czy inaczej, to dużo, aby nadążyć.

Zrobilibyśmy ci krzywdę, gdybyśmy nie wspomnieli o naszym własnym, SmartCrawl, aby zwiększyć Twój PageRank i zwiększyć ruch na twojej stronie. Wspominaliśmy już, że jest całkowicie za darmo?

Jest znana z łatwej konfiguracji jednym kliknięciem, automatycznych map witryn, ulepszonego udostępniania społecznościowego, słowa kluczowego w czasie rzeczywistym, analizy treści oraz skanów i raportów.

Pobierz SmartCrawl tutaj, na WordPress.org, za darmo!

Możesz również zintegrować Google Analytics za pomocą Ula. Jest to darmowa, prosta wtyczka, która pozwala śledzić szczegółowe analizy w Twojej witrynie.

To jak nasze przykładowe wtyczki do korzystania z Google Search Console, z wyjątkiem stworzonych dla Google Analytics.

Wystarczy skopiować i wkleić kod do ula i wyeliminować strach przed zepsuciem witryny, dodając ją (kod) w niewłaściwym miejscu. Spieprzenie Twojej strony może … ukłuć.

Się Ula tutaj, a także w WordPress.org za darmo!

Nie naciskaj na hamulce, jeśli chodzi o rankingi Google i optymalizację wyszukiwania i pamiętaj, aby dodać swoją witrynę do Google Search Console.

Dzięki wszystkim informacjom dostarczonym dzisiaj, dobrym słowom kluczowym, optymalizacji obrazów, niesamowitym treściom i wielu innym – w mgnieniu oka powinieneś być kierowcą swojego SEO.

Potrzebujesz pomocy lub wsparcia? Pamiętaj, że jesteśmy tu 24/7. Pamiętaj również, aby sprawdzić Beehive Pro i SmartCrawl Pro jako część członkostwa WPMU DEV, jeśli jesteś zainteresowany.

Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby przetestować wtyczki premium bez ryzyka i najpierw wesprzyj siebie.

 

Czy korzystałeś z Google Search Console z WordPress? Jak to wygląda dla ciebie? Dajcie nam znać w komentarzach poniżej!
You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…