Jak naprawić WooCommerce nie wysyłanie e-maili zamówienia

Czy jesteś sfrustrowany tym, że Twój sklep WooCommerce nie wysyła e-maili z zamówieniami?

Prowadząc sklep eCommerce, musisz wiedzieć, że twoi klienci szybko i niezawodnie otrzymają paragony i e-maile z aktualizacjami zamówień.

W tym artykule pokażemy Ci łatwy sposób naprawienia WooCommerce Nie wysyłania e-maili o zamówieniach.

How to fix WooCommerce not sending order emails

Co powoduje, że e-maile WooCommerce nie są wysyłane?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, polegasz na poczcie e-mail, aby Twoja firma działała płynnie.

Korzystasz z poczty e-mail, aby witać nowych klientów i budować z nimi relacje. E-maile są wysyłane w celu potwierdzenia zamówień i śledzenia porzuconych koszyków. E-mail jest potrzebny, aby umożliwić klientom resetowanie haseł.

Ale zbyt często słyszymy, że sprzedawcy eCommerce mają problemy z WooCommerce nie wysyłając e-maili.

Czasami dzieje się tak z powodu problemów w Ustawieniach WooCommerce. Najpierw pokażemy Ci, jak sprawdzić te ustawienia.

Innym razem jest to głębszy problem ze sposobem, w jaki WordPress wysyła wiadomości e-mail. Domyślnie WordPress wysyła wiadomości e-mail za pośrednictwem poczty PHP. Niestety, nie wszystkie serwery hostingowe WordPress są poprawnie skonfigurowane do korzystania z poczty PHP.

Nawet jeśli twoje e-maile zostaną wysłane pomyślnie, mogą być niepoprawnie zidentyfikowane jako spam. Oznacza to, że można je automatycznie usunąć, nigdy nie będąc widzianym.

Najlepszym sposobem, aby upewnić się, że twoje e-maile są niezawodnie dostarczane, jest wysłanie ich za pośrednictwem usługi SMTP.

W dalszej części tego przewodnika pokażemy Ci, jak skonfigurować serwer SMTP, ale najpierw upewnijmy się, że nie ma problemu z ustawieniami WooCommerce.

Sprawdź e-mail WooCommerce i ustawienia zamówień

Pierwszą rzeczą do sprawdzenia są Ustawienia WooCommerce dla wiadomości e-mail i zamówień. Jeśli jedno z Twoich ustawień jest błędne, e-maile z zamówieniem nie zostaną wysłane.

Sprawdź Ustawienia Poczty E-Mail WooCommerce

Zaczniemy od sprawdzenia, czy wiadomości e-mail nie zostały przypadkowo dezaktywowane. Aby to zrobić, przejdź do WooCommerce ” Ustawienia na pulpicie nawigacyjnym WordPress, a następnie kliknij kartę wiadomości e-mail.

List of WooCommerce Emails

Tutaj zobaczysz listę wszystkich e-maili z powiadomieniami, które wyśle WooCommerce. Niektóre są wysyłane do ciebie, a niektóre do Twoich klientów. Musisz sprawdzić ustawienia każdej wiadomości e-mail.

Zacznijmy od góry i sprawdź wiadomość e-mail “Nowe zamówienie”, klikając przycisk “Zarządzaj” po prawej stronie.

Musisz sprawdzić dwa ustawienia. Najpierw upewnij się, że wiadomość e-mail jest włączona. Czasami jest wyłączony przypadkowo, a wiadomość e-mail nie zostanie wysłana, jeśli pole nie jest zaznaczone.

Make Sure the Email is Enabled

Po drugie, musisz upewnić się, że adres e-mail odbiorcy jest poprawny. To ustawienie znajdziesz tylko w przypadku wiadomości e-mail, które zostaną do Ciebie wysłane. Gdy wiadomość e-mail zostanie wysłana do klienta, poprawny adres e-mail zostanie użyty automatycznie.

Możesz zrobić to samo dla każdego typu wiadomości e-mail na liście. Jeśli wszystko wygląda dobrze, musimy sprawdzić status każdego zamówienia, w którym WooCommerce nie wysłał e-maila z zamówieniem.

Sprawdź Status Płatności WooCommerce

Musisz przejść do WooCommerce ” Zamówienia aby sprawdzić status ostatnich zamówień. Jeśli nie masz jeszcze żadnych zamówień, Utwórz zamówienie testowe, a następnie wróć.

Navigate to WooCommerce » Orders

Jeśli status zamówienia to “oczekująca płatność”, jak w tym przykładzie, wyjaśnia to, dlaczego wiadomość e-mail nie została wysłana. Domyślnie WooCommerce nie wysyła wiadomości e-mail z zamówieniem dla oczekującej sprzedaży.

Oczekujące zamówienia czekają na dalsze działania. Może Klient dodał coś do koszyka, a następnie go porzucił. A może Klient musi dokonać płatności ręcznej, takiej jak przelew bankowy.

Ale jeśli status jest ‘przetwarzanie’, to jest problem. Wiadomość e-mail powinna zostać wysłana zarówno do ciebie, jak i do klienta. Jeśli nie dotarł do skrzynki odbiorczej, najprawdopodobniej został potraktowany jako spam.

To częsty problem z e-mailami WooCommerce i WordPress. Najlepszym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest wysłanie wiadomości e-mail za pomocą serwera SMTP.

Napraw niezawodność poczty e-mail WordPress za pomocą wtyczki serwera SMTP

SMTP jest standardowym protokołem do wysyłania wiadomości e-mail przez internet, ale to nie jest to, co WordPress używa domyślnie. Niestety, często powoduje to, że e-maile z WordPressa są traktowane jako spam.

Wysyłanie wiadomości e-mail przez serwer SMTP jest bardziej niezawodne, ponieważ wykorzystuje odpowiednie uwierzytelnianie. Oprogramowanie poczty e-mail Klienta będzie mieć pewność, że wiadomości e-mail są prawdziwe i mniej prawdopodobne jest, że zostaną przeniesione do folderu śmieci.

WP Mail SMTP to najlepsza wtyczka SMTP dla WordPress i WooCommerce. Jest to najprostszy sposób, aby upewnić się, że e-maile zamówienia są rzeczywiście dostarczane do skrzynki odbiorczej klienta.

Aby naprawić WooCommerce nie wysyłanie e-maili o zamówieniach, musisz zainstalować i aktywować wtyczkę WP Mail SMTP. Możesz sprawdzić nasz przewodnik, Jak zainstalować wtyczkę WordPress, aby uzyskać więcej informacji.

Uwaga: Darmowa wersja WP Mail SMTP to wszystko, co jest wymagane do tego samouczka. Ale plan Elite obejmuje konfigurację Białej rękawicy, w której ekspert skonfiguruje dla ciebie wtyczkę.

Po aktywacji Kreator konfiguracji SMTP WP Mail uruchomi się automatycznie. Musisz kliknąć na Let ‘ s Get Started przycisk.

The WP Mail SMTP Setup Wizard Will Start Automatically

Następnie musisz wybrać usługę SMTP, z której chcesz korzystać. Polecamy SMTP.com i Sendinblue, ponieważ są w stanie bezpiecznie wysyłać dużą liczbę wiadomości e-mail i bez wyzwalania filtrów antyspamowych.

Dodatkowo, Sendinblue pozwala wysyłać do 300 e-maili każdego dnia za darmo.

Choose Your SMTP Mailer Service

Po wybraniu usługi należy kliknąć przycisk “Zapisz i kontynuuj”. Następnie zostaniesz poproszony o skonfigurowanie ustawień poczty.

Tutaj zostaniesz poproszony o skopiowanie niektórych informacji z wybranej usługi pocztowej, a następnie wklej je do formularza. Dokładne kroki, które musisz podjąć, zależą od wybranej usługi pocztowej.

Configure Your Mailer Settings

Uwaga: Jeśli wolisz ominąć kreatora i skonfigurować WP Mail SMTP ręcznie, znajdziesz instrukcję krok po kroku w naszym ostatecznym przewodniku, jak skonfigurować WP Mail SMTP z dowolną usługą SMTP.

Kreator instalacji poprosi również o skonfigurowanie wiadomości e-mail z adresu e-mail. Upewnij się, że używasz tego samego firmowego adresu e-mail, który podałeś podczas konfigurowania usługi pocztowej SMTP.

We Recommend You Force the Same Email Address

Zalecamy również zaznaczenie pola “Wymuś z poczty e-mail”. Zapewni to, że używasz tego samego adresu e-mail w całej witrynie. Może to również pomóc upewnić się, że e-maile WooCommerce nie trafiają do spamu.

Następnie zostaniesz zapytany, które funkcje poczty e-mail chcesz włączyć. Potrzebujesz “ulepszonej dostawy e-mail” i “śledzenia błędów e-mail”, aby naprawić, że WooCommerce nie wysyła wiadomości e-mail. Zostaną one wybrane domyślnie.

Enable WP Mail SMTP Email Features

Jeśli kupiłeś WP Mail SMTP Pro, będziesz miał dostęp do kilku dodatkowych funkcji. Na przykład funkcja “Szczegółowe dzienniki wiadomości e-mail” pozwoli Ci sprawdzić poszczególne wiadomości e-mail, aby upewnić się, że są wysyłane.

WP Mail SMTP Pro Offers Additional Features

Wersja Pro pozwoli Ci również ponownie wysłać nieudaną wiadomość e-mail. To może być bardzo pomocne, gdy klient wpisał niewłaściwy adres e-mail.

Wyślij testowy e-mail

Gratulacje, wszystko już Ustawiłeś! Upewnijmy się, że działa, wysyłając testowy e-mail.

Musisz przejść do WP Mail SMTP ” narzędzia a następnie kliknij kartę “Test e-mailowy”. Adres e-mail Administratora Witryny zostanie wprowadzony domyślnie, ale możesz wysłać testową wiadomość e-mail na inny adres, jeśli chcesz. Następnie kliknij “wyślij e-mail”.

Make Sure Everything Works by Sending a Test Email

Jeśli wszystko zostało skonfigurowane poprawnie, powinieneś zobaczyć ” sukces! wiadomość. Upewnij się również, że odwiedziłeś swoją skrzynkę odbiorczą, aby upewnić się, że wiadomość e-mail rzeczywiście dotarła.

You Should See a Success! Message

Mamy nadzieję, że ten samouczek pomógł Ci dowiedzieć się, jak naprawić WooCommerce nie wysyłając e-maili o zamówieniach.

Możesz także nauczyć się właściwego sposobu tworzenia biuletynu e-mailowego lub sprawdzić listę musi mieć wtyczki WooCommerce, aby rozwijać swój sklep.

Jeśli podoba Ci się ten przewodnik, rozważ subskrypcję naszego kanału YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…

Zarabianie Na Swoim Blogu: Tworzenie Odpowiednich Treści

W artykule: Przeczytaj inne posty z tej serii o zarabianiu pieniędzy na…

Jak utworzyć wyskakujące okienko WordPress na podstawie lokalizacji (krok po kroku)

W artykule: Czym Są Wyskakujące Okienka Oparte Na Lokalizacji?Po co dodawać wyskakujące…