W artykule:
Szukasz sposobu na korzystanie z konta Microsoft Outlook do wysyłania wiadomości e-mail z witryny WordPress?
Połączenie Microsoft Outlook z WordPress pomaga poprawić dostarczanie wiadomości e-mail, upewniając się, że wiadomości e-mail docierają do skrzynki odbiorczej subskrybenta, nawet jeśli wysyłasz ich wiele.
W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak połączyć Microsoft Outlook z WordPress.
Dlaczego warto używać programu Microsoft Outlook do wysyłania wiadomości e-mail WordPress?
Korzystanie z programu Microsoft Outlook to świetna opcja dla właścicieli firm, którzy regularnie korzystają z pakietu Office 365. Możesz użyć istniejącego konta do wysyłania wiadomości e-mail do subskrybentów ze swojej witryny WordPress.
Najlepszą częścią korzystania z programu Outlook jest to, że pozwala wysyłać wiele wiadomości e-mail na raz. Możesz wysyłać do 10 000 wiadomości e-mail na minutę, co jest znacznie wyższym limitem niż inne usługi pocztowe.
Jeśli masz zajęty sklep internetowy, pomoże Ci to w wysyłaniu paragonów, informacji o śledzeniu i porzuconych wiadomości e-mail z koszykiem do wszystkich klientów.
Inną zaletą programu Microsoft Outlook jest to, że nie musisz używać domyślnej funkcji WordPress PHP mail() do wysyłania wiadomości e-mail.
Istnieje wiele problemów z domyślną metodą mailingu. Wiele usług hostingowych WordPress nie ma prawidłowo skonfigurowanej poczty PHP, co prowadzi do problemów z dostarczaniem wiadomości e-mail.
Twoje wiadomości e-mail mogą trafić do folderu spam, ponieważ dostawcy usług e-mail, tacy jak Gmail, nie mogą wykryć, skąd pochodzi wiadomość e-mail.
Możesz jednak łatwo rozwiązać ten problem, korzystając z dostawcy usług SMTP do wysyłania wiadomości e-mail w WordPress za pośrednictwem konta Outlook.
Co to jest SMTP?
SMTP lub Simple Mail Transfer Protocol to standardowa w branży technologia wysyłania wiadomości e-mail.
Wykorzystuje odpowiednie uwierzytelnianie, zapewniając, że e-maile docierają do skrzynki odbiorczej użytkowników i nie trafiają do folderu spam.
Możesz podłączyć popularne usługi, takie jak Microsoft Office 365, G Suite (Gmail), SMTP.com, SendinBlue lub Amazon SES, aby wysyłać e-maile.
Mając to na uwadze, zobaczmy, jak możesz połączyć swoje konto Microsoft Outlook z WordPress.
Połącz Outlook z witryną WordPress
Najprostszym sposobem na dodanie programu Microsoft Outlook do WordPress jest użycie wtyczki WP Mail SMTP. Pozwala bezpiecznie używać interfejsu API firmy Microsoft do uwierzytelniania poczty e-mail w witrynie.
W tym samouczku będziemy używać WERSJI WP Mail SMTP Pro, ponieważ zawiera Office 365 / Outlook.com integracja.
Istnieje również bezpłatna wersja WP Mail SMTP, która ma integracje 6, ale nie ma funkcji łączenia konta Outlook z WordPress.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę WP Mail SMTP na swojej stronie WordPress. Możesz zapoznać się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Uwaga: Ważną rzeczą do zapamiętania jest to, że Outlook mailer będzie działać tylko wtedy, gdy masz certyfikat SSL na swojej stronie. Możesz sprawdzić nasz przewodnik, jak skonfigurować SSL w witrynie WordPress.
Po aktywacji możesz połączyć swoje konto Outlook, przechodząc do WP Mail SMTP ” ustawienia z obszaru administracyjnego WordPress.
Na stronie ustawień zobaczysz opcje ustawień „z adresu e-mail” i „z nazwy”. Możesz pominąć te ustawienia, ponieważ Ustawienia konta Outlook zastąpią je.
Poniżej zobaczysz różne opcje obok ustawień poczty. Śmiało i wybierz „Outlook” jako opcję poczty.
Następnie WP Mail SMTP wyświetli nową sekcję z ustawieniami konta Outlook.
Aby znaleźć identyfikator aplikacji, hasło aplikacji i identyfikator URI przekierowania, musisz utworzyć aplikację internetową na koncie Microsoft Azure. Nie martw się, przeprowadzimy Cię krok po kroku, jak to zrobić.
Zalecamy, aby ustawienia programu Outlook WP Mail SMTP były otwarte na osobnej karcie lub oknie, ponieważ musisz wrócić na tę stronę, aby wprowadzić informacje.
Możesz użyć istniejącego konta pocztowego Microsoft (Live, Outlook, Hotmail, Office 365 itp.), aby zalogować się do platformy Microsoft Azure. Pamiętaj, że jeśli to zrobisz, wszystkie e-maile WordPress zostaną wysłane z tego adresu e-mail.
Jeśli nie masz konta Microsoft Outlook lub wolisz wysyłać z innego adresu e-mail, możesz przejść do Witryny Microsoft Azure i utworzyć konto. Upewnij się tylko, że utworzone konto zawiera uprawnienia do wysyłania wiadomości e-mail.
Konto można utworzyć bezpłatnie i nie potrzebujesz żadnych płatnych usług, aby skonfigurować pocztę. Microsoft poprosi jednak o podanie danych karty kredytowej, aby zmniejszyć liczbę rejestracji spamu.
Następnie możesz zalogować się do portalu Microsoft Azure przy użyciu adresu e-mail, którego chcesz użyć.
Tworzenie identyfikatora aplikacji
Po otwarciu portalu platformy Azure kliknij opcję „Wszystkie usługi” na pasku bocznym po lewej stronie.
Na następnym ekranie zobaczysz różne usługi oferowane przez Microsoft Azure. Możesz przewinąć w dół do sekcji „Inne” i kliknąć opcję „rejestracje aplikacji”.
Następnie musisz kliknąć przycisk „+ Nowa rejestracja”, aby utworzyć aplikację.
Teraz wprowadź nazwę aplikacji. Jest to na własny użytek, więc możesz zmienić nazwę w dowolnym momencie. Na przykład, możesz nazwać go coś w stylu 'WP Mail SMTP: yourdomain.com.’
Jeśli chodzi o sekcję „Obsługiwane typy kont” poniżej, najlepszą praktyką jest wybranie opcji ” Konta w dowolnym katalogu organizacyjnym (dowolny katalog Azure AD – Multitenant) i osobiste konta Microsoft (np. Skype, Xbox)”.
Jeśli jednak nie widzisz tej opcji w obszarze typy kont, możesz również wybrać opcję ” Konta w dowolnym katalogu organizacyjnym (dowolny katalog Azure AD – Multitenant)”.
Następnie przewiń w dół do ustawień URI przekierowania. Ustawienia rozwijane można pozostawić w sieci dla pierwszego pola w formularzu.
W drugim polu musisz wprowadzić adres URI przekierowania podany w ustawieniach programu Outlook WP Mail SMTP.
Aby znaleźć URI przekierowania, po prostu wróć do WP Mail SMTP ustawienia karty lub okna z przeglądarki. Następnie skopiuj adres internetowy podany w polu URI przekierowania.
Następnie możesz wkleić adres URL do formularza rejestracyjnego aplikacji Microsoft Azure i kliknąć przycisk Zarejestruj.
Microsoft Azure przeniesie cię teraz na inny ekran, na którym zobaczysz identyfikator aplikacji (klienta). Wystarczy kliknąć przycisk „Kopiuj do schowka”, aby skopiować identyfikator aplikacji.
Następnie możesz wprowadzić skopiowany identyfikator aplikacji w Ustawieniach SMTP WP Mail. Aby to zrobić, po prostu przejdź do okna ustawień SMTP WP Mail i Wklej wartość w polu ID aplikacji.
Utwórz hasło aplikacji
Po wprowadzeniu identyfikatora aplikacji następną rzeczą do zrobienia jest utworzenie hasła aplikacji.
Możesz zacząć od kliknięcia opcji „certyfikaty i tajemnice” na pasku bocznym po lewej stronie.
Na następnym ekranie możesz pominąć sekcję certyfikaty i przewinąć w dół do sekcji sekrety klientów. Następnie kliknij opcję „+ Nowy sekret klienta”, aby dodać sekret klienta.
Po prawej stronie pojawi się nowe okno nakładki. W tym oknie możesz wprowadzić opis i wybrać okres ważności hasła aplikacji.
Microsoft Azure pozwala wybrać wstępnie ustawiony czas wygaśnięcia (3 miesiące, 6 miesięcy, 12 miesięcy itp.), lub można ustawić niestandardowe ramy czasowe.
Zalecamy wybranie jednego z ustawień wstępnych podczas rozpoczynania pracy. Zawsze możesz zmienić czas wygaśnięcia hasła na niestandardowe ustawienia w przyszłości.
Gdy będziesz zadowolony z ustawień, kliknij przycisk Dodaj.
Po kliknięciu przycisku Dodaj Microsoft Azure wygeneruje hasło aplikacji. Możesz śmiało kliknąć przycisk „Kopiuj do schowka”, aby skopiować hasło podane w kolumnie Wartość.
Następnie musisz wprowadzić to hasło w Ustawieniach SMTP WP Mail. Aby to zrobić, wróć do ustawień SMTP poczty WP, a następnie wklej hasło w polu Hasło aplikacji.
Skonfiguruj uprawnienia API
Po skonfigurowaniu Identyfikatora aplikacji i hasła aplikacji w WP Mail SMTP następnym krokiem jest dodanie uprawnień API.
Aby rozpocząć, możesz kliknąć opcję Uprawnienia API z menu po lewej stronie.
Następnie kliknij przycisk „Dodaj uprawnienie”.
Po kliknięciu przycisku pojawi się nowe okno z prawej strony, w którym można zażądać uprawnień API. Musisz wybrać opcję Microsoft Graph, aby skonfigurować uprawnienia API.
Na następnym ekranie Microsoft Azure zapyta, jakiego rodzaju uprawnienia wymaga Twoja aplikacja. Możesz wybrać opcję „deleguj uprawnienia”.
Następnie zobaczysz wiele opcji wyboru uprawnień. Jednak łatwiejszym sposobem na znalezienie odpowiednich ustawień jest wpisanie terminu „Wyślij” w pasku wyszukiwania znajdującym się pod nagłówkiem „wybierz uprawnienia”.
Następnie musisz wybrać zakładkę Mai z opcji, które się pojawią,a następnie kliknąć pole wyboru Poczta.Wyślij.Wspólne.
Gdy ustawienia są gotowe, kliknij przycisk „Dodaj uprawnienia” na dole.
Będziesz musiał powtórzyć kroki uprawnień API ponownie, klikając przycisk '+ Dodaj uprawnienia 'i ponownie wybierając’ Microsoft Graph.”Tym razem jednak wybierz opcję „Uprawnienia aplikacji”.
Teraz możesz wprowadzić to samo hasło wyszukiwania „Wyślij” w pasku wyszukiwania wybierz uprawnienia. Gdy zobaczysz kartę Poczta, kliknij na nią, a następnie zaznacz pole wyboru Poczta.Wyślij.
Następnie kliknij przycisk „Dodaj uprawnienia”.
Po skonfigurowaniu uprawnień API musisz wrócić do ustawień SMTP WP Mail, a następnie kliknąć przycisk Zapisz Ustawienia, aby zakończyć konfigurację programu Outlook mailer.
Po zapisaniu ustawień musisz przewinąć w dół do sekcji autoryzacji w Ustawieniach SMTP WP Mail i kliknąć przycisk „Zezwól wtyczce na wysyłanie wiadomości e-mail za pomocą konta Microsoft”.
Po kliknięciu przycisku zostaniesz przekierowany do formularza uprawnień firmy Microsoft. Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć przycisk Tak na dole. Pozwoli to WP Mail SMTP połączyć się z kontem Microsoft.
Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę ustawień SMTP WP Mail, a na górze pojawi się powiadomienie pokazujące, że jesteś gotowy do wysyłania wiadomości e-mail za pośrednictwem programu Outlook.
Możesz teraz wysłać testową wiadomość e-mail, aby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie.
Aby wysłać testowy e-mail, po prostu przejdź do WP Mail SMTP ” ustawienia a następnie kliknij kartę Test E-mail u góry. Gdy będziesz zadowolony z ustawień, kliknij przycisk Wyślij e-mail na dole.
Po wysłaniu e-maila możesz przejść do skrzynki odbiorczej i sprawdzić, czy otrzymałeś e-mail testowy.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak połączyć Microsoft Outlook z WordPress. Możesz również sprawdzić nasze porównanie najlepszych usług e-mail marketingu dla małych firm i nasz kompletny przewodnik, jak dodawać powiadomienia web push w WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.