Po pracy w marketingu od jakiegoś czasu, zapoznałem się z mentalnością właścicieli małych firm: „Chcę idealną stronę internetową. Tanio. I wygenerować co najmniej 100 potencjalnych klientów na rozpoczęcie mojej działalności. Racja. Teraz.” To naprawdę wysoki—i, szczerze mówiąc, niesprawiedliwy-rozkaz do wypełnienia. Jesteś deweloperem, nie cudotwórcą.

Myślę, że problem tutaj wynika z faktu, że wielu właścicieli małych firm odczuwa dużą presję, aby odnieść sukces przy jak najmniejszym wysiłku i wydanych pieniądzach. Jeśli chodzi o generowanie leadów i SEO (prawdziwy klucz do tego wszystkiego), nie jest to realistyczne oczekiwanie.

Szczerze mówiąc, wyszukiwanie organiczne nie jest grą, w której Twoi mali klienci biznesowi będą mogli łatwo lub szybko wygrać. Potrzeba czasu, pieniędzy i wysiłku—z ich strony—aby wbić się w rankingi wyszukiwania i być w pozycji, w której mogą rywalizować z zajmującymi miejsce płatnymi pozycjami reklam w wyszukiwarce. Jednak jako osoba odpowiedzialna za budowę w pełni załadowanej witryny, która pojawi się w wynikach wyszukiwania, oczekuje, że odegrasz w tym rolę.

Czym się zajmujesz?

Na początek ustaw odpowiednio swoje oczekiwania i wyjaśnij, że nie jesteś ekspertem SEO. To powiedziawszy, rozumiesz zasady SEO w odniesieniu do projektowania stron internetowych. A ponieważ wiele małych firm polega na lokalnym ruchu pieszym lub sieciowym, aby napędzać swoją firmę, znasz odpowiednie wskazówki, sztuczki i narzędzia, które pomogą zoptymalizować witrynę WordPress pod kątem lokalnego wyszukiwania.

Local SEO vs. Generic SEO: zrozumienie różnicy

Lokalne SEO i ogólne SEO są podobne, ponieważ podstawowa strategia jest taka sama:

  1. Postępuj zgodnie z zasadami Google.
  2. Zrób wszystko, co w twojej mocy, aby uspokoić odwiedzających.

Oczywiście sukces SEO to o wiele więcej niż podsumowanie, ale nie jest to całkowicie niedokładne. Tak długo, jak wiesz, jakie są czynniki wysokiej rangi Google i rozumiesz, jak stworzyć pozytywne wrażenia na miejscu dla odbiorców, będziesz złoty.

Moz donosi, że istnieje ponad 7 miliard lokalnych zapytań wyszukiwania prowadzonych co miesiąc w USA teraz, najważniejsze do zapamiętania z tych wyszukiwań lokalnych jest to, że grupa docelowa pochodzi z zupełnie innej intencji niż oni, powiedzmy, gdyby szukali firmy takiej jak Amazon lub Zappos. Jeśli ktoś miałby szukać Zappos, jego problemem nie są godziny pracy, odbiór w sklepie ani żadne inne informacje lokalne. Dla Twojej witryny jest jednak.

Moja sugestia dla każdego programisty pracującego nad witryną dla małych firm jest następująca: Poznaj swoich odbiorców, dowiedz się, czego potrzebują z twojej witryny i wykorzystaj to do kształtowania lokalnej strategii SEO. Aby uzyskać więcej wskazówek, sprawdź wskazówki i narzędzia 11 potrzebne do skonfigurowania witryny WordPress dla lokalnego sukcesu SEO

Niedawno podzieliliśmy kroki SEO 20, które musisz wykonać przed uruchomieniem witryny. Myślę, że jest to dobre miejsce, aby zacząć przed wierceniem się w lokalnych aspektach SEO.

Gdy już masz solidną strategię SEO, możesz skorzystać z następujących lokalnych wskazówek SEO, aby dać swojej małej witrynie biznesowej GEO-specific spin, którego potrzebuje, aby poprawić organiczne wyniki wyszukiwania. Ponownie, nie sprawi to, że Twoja witryna stanie się sukcesem z dnia na dzień, ale zapewni Twoim klientom dźwignię, której potrzebują, aby zbudować siłę przebicia wśród swoich odbiorców, a także wyszukiwarek.

1. Sprawdź Swój Hosting

Pierwszą rzeczą, o której należy pomyśleć, jest wydajność witryny w odniesieniu do lokalnej publiczności. Jeśli twój dostawca usług hostingowych nie ma serwerów lokalnych i przewidujesz problemy z wolniejszym ładowaniem stron internetowych, możesz porzucić hosta na rzecz kogoś, kto poradzi sobie z dużym natężeniem ruchu lokalnego. Jest to szczególnie ważne, jeśli lokalne wyszukiwania są prowadzone, gdy ludzie są w podróży i oczekują szybszych wyników niż zwykle.

2. Dodaj mapę Google

WPMU DEV's Contact page includes a Google Map.
Strona kontaktowa WPMU DEV zawiera mapę Google.

Każda firma, która ma lokalną obecność, powinna zawierać mapę Google na swojej stronie internetowej. Nie tylko to, ale mapa powinna być powiązana ze stroną Google Moja Firma. To ma sens, prawda?

Załóżmy, że chcesz, aby Twoja strona została znaleziona, gdy ktoś szuka sklepu obuwniczego w Boulder. Czy nie byłoby jeszcze lepiej, gdyby wpisywali tylko „Sklep obuwniczy w pobliżu mnie”, a wyniki wyszukiwania wskazywały ich bezpośrednio na twój adres fizyczny—a także link do twojej witryny—na mapie Google? Jest to absolutna konieczność dla lokalnego SEO, więc upewnij się, że używasz niezawodnej wtyczki maps dla swojej witryny WordPress.

Jeśli potrzebujesz wtyczki WordPress, która pomoże Ci w tym, sprawdź Ul.

3. Dołącz Wszystkie Informacje Kontaktowe

Nie żyjemy już w czasach, w których ludzie muszą uciekać się do książek telefonicznych, aby znaleźć dane kontaktowe lokalnej firmy. Dlatego Internet jest tak wspaniałym miejscem—i dlaczego musisz z niego skorzystać ze swojej strony internetowej. Sugerowałbym, abyś podał tyle punktów kontaktowych, ile ma Twoja firma, w tym adres fizyczny, numer telefonu (najlepiej z lokalnym rozszerzeniem), adres e-mail i linki do mediów społecznościowych.

Oprócz włączenia informacji kontaktowych, zrób krok dalej i dodaj te informacje do znaczników schematu dla swojej witryny. Daniel Lee zrobił świetny zapis na ten temat niedawno, więc pamiętaj, aby sprawdzić jego wskazówki w sekcji „Implementing Microdata Schema” dla lokalnych firm.

4. Zapewnij Wielokanałową Obsługę Klienta

Hostuj sesje czatu na żywo za pomocą wtyczki czatu.

Chociaż nie sądzę, że ta wskazówka wpłynie bezpośrednio na lokalne wyniki wyszukiwania, uważam, że zapewnienie rygorystycznej oferty obsługi klienta na miejscu jest pomocne w pośrednim wpływaniu na wyniki wyszukiwania. Oto dlaczego: im bardziej Twoja witryna jest w stanie odpowiedzieć na pytania klientów i zachować je czytać treści, patrząc na swoje produkty, i tak dalej, im dłużej będą przebywać na stronie i tym większe szanse będziesz musiał zwiększyć konwersje. Google to uwielbia.

Różne metody, dzięki którym oferujesz obsługę klienta, zależą od Twojego modelu biznesowego. Uważam jednak, że każda mała firma powinna oferować jak najwięcej punktów kontaktowych. Obejmuje to publikowanie informacji kontaktowych (patrz # 3 powyżej), w tym formularzy kontaktowych, w stosownych przypadkach, a może nawet oferowanie czatu na żywo (jeśli masz kogoś do obsługi). Sprawdź naszą wtyczkę czatu, jeśli jesteś zainteresowany dalszym odkrywaniem zalet czatu.

5. Optymalizuj Słowa Kluczowe

W tym momencie już rozumiesz ważną rolę słów kluczowych w grze SEO. Jeśli jednak chodzi o optymalizację słów kluczowych dla wyszukiwania lokalnego, nie jest to tak proste, jak umieszczenie tam nazwy stanu, regionu lub miasta. Metadane każdej strony będą kształtowane wokół frazy kluczowej zoptymalizowanej dla danego regionu geograficznego, co może nawet nie oznaczać konieczności używania nazwy miasta.

Użyj narzędzia takiego jak kW Finder, aby znaleźć lokalne frazy o długim ogonie, które będą dobrze współpracować z odbiorcami. Następnie upewnij się, że masz wtyczkę WordPress SEO, taką jak SmartCrawl, aby potwierdzić, że twoje słowa kluczowe były skutecznie używane na każdej stronie.

Run an SEO analysis of your website and get insights into how you can make improvements with SmartCrawl.
Przeprowadź analizę SEO swojej witryny i uzyskaj wgląd w to, jak możesz wprowadzić ulepszenia za pomocą SmartCrawl.

6. Zintegruj Opinie Klientów

Według informacji zebranych przez Bright Local, 74% konsumentów jest bardziej skłonnych do zaufania lokalnej firmie, jeśli znajdą pozytywne recenzje online od innych konsumentów. Zaufanie i lojalność są niezwykle ważne dla długoterminowego sukcesu lokalnego biznesu, więc jest to coś, co zdecydowanie powinieneś uwzględnić w swojej witrynie.

Jeśli masz już obecność na stronach z recenzjami, takich jak Yelp, FourSquare, Yellow Pages lub Google My Business, Dołącz te świecące recenzje w swojej witrynie i umieść do nich link. Linki do wiarygodnych i o dużym natężeniu ruchu stron internetowych mogą zdziałać cuda dla SEO. Jeśli nie masz obecnie recenzji, ale możesz uzyskać opinie klientów, użyj ich, dopóki nie opublikujesz publicznie ofert i ocen, aby się nimi podzielić.

7. Twórz Treści Lokalne

Create stunning opt-ins, pop-ups and slide-ins with Hustle.
Twórz wspaniałe opcje, wyskakujące okienka i slajdy z Hustle.

Chociaż najprawdopodobniej nie jesteś odpowiedzialny za pisanie treści na blogu, a nawet za dyktowanie, które strony klient powinien umieścić w swojej witrynie, możesz przynajmniej zapewnić narzędzia, które pomogą im udostępniać treści dostosowane do lokalnych użytkowników. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, są ukierunkowane wyskakujące okienka, które dostarczają treści specyficzne dla regionu, oferty lub zaproszenia.

Hustle Pro to nasz wybór opt-in / pop-up wtyczek, które pomogą Ci przekształcić odwiedzających w lojalnych subskrybentów, potencjalnych klientów i klientów.

8. Promowanie Lokalnych Partnerstw

Jest to kolejny ze sposobów, w jaki możesz używać treści w swojej witrynie, aby odwiedzający byli zaangażowani i pod wrażeniem, aby dłużej się trzymali. Jeśli masz lokalne partnerstwa, które można tout na swojej stronie, byłoby wspaniale, aby dołączyć ich rozpoznawalne logo i link, jak również. W ten sposób możesz skorzystać z możliwości łączenia, które daje, wykorzystując ich dobrze znaną nazwę w społeczności.

9. Start Geotargeting

Chciałbym, aby geotargeting miał więcej fanfar niż obecnie, ponieważ uważam, że jest to dość potężne narzędzie, szczególnie dla małych firm, które chcą poprawić swój lokalny ranking wyszukiwania. Dzięki wtyczce do kierowania geograficznego możesz wybrać kierowanie i blokowanie różnych regionów geograficznych. Jest to dobre dla SEO z wielu powodów:

  • Blokując ruch z regionów, w których nie masz obecności biznesowej, możesz zmniejszyć niepotrzebną presję na serwery; w konsekwencji poprawiając szybkość witryny i odwiedzających experience.By kierując ruch z określonych regionów, możesz upewnić się, że znajdzie Cię odpowiednia grupa odbiorców. A jeśli tworzysz treści stworzone specjalnie dla nich (patrz #7 powyżej), możesz zwiększyć SEO, zwiększając czas na stronie i zmniejszając współczynnik odrzuceń.
  • Kierując ruch z określonych regionów, możesz mieć pewność, że trafisz do właściwych odbiorców. A jeśli tworzysz treści stworzone specjalnie dla nich (patrz #7 powyżej), możesz zwiększyć SEO, zwiększając czas na stronie i zmniejszając współczynnik odrzuceń.

Jeśli skupiasz się na lokalnym ruchu, nie sądzę, że możesz pomylić się z geotargetingiem.

10. Optymalizacja dla urządzeń mobilnych

Czy wiesz, że 47% konsumentów korzysta z telefonów do wyszukiwania lokalnego, 46% Z telefonów do sprawdzania cen, a 42% do sprawdzania dostępności produktów? Myślę, że można śmiało powiedzieć, że doświadczenie użytkownika mobilnego odgrywa ważną rolę w lokalnym SEO. Zamiast zakładać, że responsywny motyw WordPress to wszystko, czego potrzebujesz (chociaż jest to dobre miejsce na początek), zachęcam cię do rozważenia również podejścia mobilnego w projektowaniu.

11. Sprawdź analitykę

Jak wiesz, nigdy nie jest dobrym pomysłem uruchomienie strony internetowej, a następnie jej pozostawienie. Trendy w projektowaniu stron internetowych zmieniają się, algorytmy wyszukiwania są wyrzucane z gry, zawartość wymaga aktualizacji, a czasami wprowadzone zmiany po prostu nie mieszają się z odbiorcami. I to jest w porządku. Musisz tylko zdawać sobie sprawę, kiedy tego typu rzeczy wpływają na wydajność witryny WordPress.

Google Analytics jest jednym z tych narzędzi, bez których trudno sobie wyobrazić życie. Jeśli chodzi o lokalne SEO, jest to szczególnie pomocne, ponieważ mówi nam, czy cała praca, którą zainwestowaliśmy w lokalną optymalizację, działa. Jeśli okaże się, że geograficznie mówiąc, odwiedzający nie pochodzą z docelowego obszaru lokalnego lub jeśli zawartość strony specyficznej dla danego regionu nie angażuje i nie konwertuje odwiedzających, Google Analytics poinformuje Cię o tym.

Jeśli nie masz jeszcze sposobu na łatwe wciągnięcie tych spostrzeżeń do pulpitu WordPress, zdobądź Ul.

Wrapping Up

Bycie małym, lokalnym przedsiębiorstwem nie jest łatwe. Chociaż byłoby wspaniale, gdybyśmy mogli polegać na przekazie ustnym i dużym natężeniu ruchu pieszego, aby prowadzić biznes do miejsc, do których należy, nie zawsze tak jest. Jeśli chcesz zwiększyć szanse swoich klientów na znalezienie ich przez lokalnych odbiorców online, musisz zoptymalizować ich stronę internetową pod kątem lokalnego wyszukiwania.

Czy są jakieś inne taktyki projektowania stron internetowych lub rozwoju, które musisz podejść inaczej dla małego lokalnego biznesu, w przeciwieństwie do tego, który jest czysto online?

Jak zoptymalizowałeś swoje strony pod kątem lokalnego SEO? Podziel się swoimi wskazówkami w komentarzach poniżej.

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…