W artykule:
- Dlaczego potrzebujesz adresu e-mail, aby pobrać plik w WordPress?
- 1. Zbierz adres e-mail do pobierania plików w WordPress z OptinMonster
- 2. Zbierz adres e-mail do pobierania plików w WordPress z WPForms
- 3. Zbieraj adres e-mail do pobierania plików w WordPress z MemberPress
- Śledzenie pobierania plików w WordPress
Czy chcesz, aby użytkownicy wpisywali adres e-mail przed pobraniem pliku z witryny WordPress?
Wiele firm korzysta z bezpłatnych plików do pobrania, takich jak e-booki, białe księgi itp., aby zbierać adresy e-mail i potencjalne potencjalnych klientów. Te magnesy ołowiane konwertują naprawdę dobrze, ponieważ oferują użytkownikom zachętę, która motywuje ich do rejestracji.
W tym artykule pokażemy, jak łatwo wymagać adresu e-mail, aby pobrać plik w WordPress.
Dlaczego potrzebujesz adresu e-mail, aby pobrać plik w WordPress?
E-mail jest nadal najlepszym sposobem komunikowania się z klientami online. Wiele firm gromadzi adresy e-mail jako potencjalnych klientów, które mogą śledzić, aby dokonać sprzedaży.
Na przykład sklep internetowy może przechwytywać potencjalnych klientów e-mail w oparciu o zainteresowania użytkowników. Ci użytkownicy mogą nie dokonać zakupu od razu, ale daje to możliwość konwersji ich później.
Podobnie, jeśli sprzedajesz kurs online, możesz zaoferować użytkownikom bezpłatne pobieranie lekcji w zamian za ich adresy e-mail. W ten sposób możesz wysyłać ukierunkowane wiadomości e-mail do tych użytkowników i przekonywać ich do zakupu kursu premium.
Nie zawsze musi to być bezpłatne pobieranie plików. Możesz sprzedawać e-booki, muzykę, oprogramowanie i Inne cyfrowe pliki do pobrania.
Czego potrzebujesz do zbierania adresów e-mail
Najprostszym sposobem na zbieranie i budowanie list e-mail jest korzystanie z usługi e-mail marketingu. Umożliwia to nie tylko zbieranie adresów e-mail, ale także wysyłanie pięknych wiadomości e-mail, tworzenie segmentów klientów, śledzenie otwartych stawek i wiele innych.
Zalecamy korzystanie z Constant Contact jako najlepszej usługi e-mail marketingu dla małych firm. Umożliwia łatwe zbieranie adresów e-mail, wysyłanie ukierunkowanych wiadomości e-mail, segmentowanie odbiorców i rozwój firmy.
Co najważniejsze, działa naprawdę dobrze z WordPress, WooCommerce i wszystkimi innymi niezbędnymi wtyczkami WordPress.
Jeśli potrzebujesz alternatyw, sprawdź Sendinblue lub Drip.
Uwaga: Nadal możesz zbierać adresy e-mail, nawet jeśli nie chcesz od razu korzystać z usługi e-mail marketingu. Wszystkie metody opisane poniżej nadal będą działać w przypadku ręcznego docierania.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak wymagać adresu e-mail, aby pobrać plik w WordPress. Pokażemy wiele metod i możesz wybrać jedną, która działa najlepiej dla ciebie.
- Wymagaj adresu e-mail do pobierania plików za pomocą OptinMonster
- Zbieraj adresy e-mail do pobierania plików za pomocą WPForms
- Zbieraj adresy e-mail do pobierania plików za pomocą MemberPress
- Śledź swoje pliki do pobrania w WordPress
1. Zbierz adres e-mail do pobierania plików w WordPress z OptinMonster
Ta metoda jest najbardziej elastyczna, niezwykle wydajna i zalecana dla wszystkich użytkowników.
W tej metodzie będziemy używać OptinMonster. Jest to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów na rynku i pozwala łatwo zbierać adresy e-mail za pomocą potężnych wyskakujących okienek, formularzy rejestracyjnych, banerów i innych.
Najpierw musisz zarejestrować konto OptinMonster.
Następnie musisz zainstalować i aktywować wtyczkę OptinMonster na swojej stronie WordPress. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Ta darmowa wtyczka jest zwykłym łącznikiem między witryną WordPress a kontem OptinMonster.
Po aktywacji musisz odwiedzić OptinMonster ” Ustawienia stronę i kliknij przycisk „Połącz istniejące konto”.
Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym możesz zalogować się i połączyć swoją witrynę WordPress z kontem OptinMonster.
Teraz, gdy Twoja witryna WordPress jest połączona, jesteś gotowy do stworzenia pierwszej kampanii. Przejdź do OptinMonster ” Kampanie stronę i kliknij przycisk „Dodaj nową” lub „stwórz pierwszą kampanię”.
Następnie zostaniesz poproszony o wybranie typu kampanii. OptinMonster obsługuje wyskakujące okienka lightbox, paski pływające, opcje wbudowane, kampanie pełnoekranowe, wsuwane i gamifikowane.
Na potrzeby tego samouczka stworzymy kampanię wyskakującą lightbox. Poniżej możesz wybrać szablon kampanii, klikając na niego.
Następnie zostaniesz poproszony o podanie nazwy kampanii. Możesz wprowadzić dowolną nazwę tutaj, aby łatwo ją zidentyfikować,a następnie kliknąć przycisk Rozpocznij budowanie.
Spowoduje to uruchomienie interfejsu konstruktora kampanii OptinMonster z podglądem kampanii na żywo w prawym panelu. Możesz kliknąć dowolny element w kampanii, aby go edytować.
Możesz również dodać nowe elementy do kampanii, klikając przycisk Dodaj bloki.
Gdy będziesz zadowolony z projektu, możesz przejść do widoku sukcesu. Jest to widok, który użytkownicy zobaczą po podaniu swoich adresów e-mail.
Istnieje wiele sposobów, aby umożliwić użytkownikom pobranie pliku w widoku sukces. Możesz edytować tekst i dodać link do pobranego pliku.
Alternatywnie możesz kliknąć przycisk Dodaj bloki, a następnie dodać blok „przycisk”. Następnie kliknij, aby wybrać przycisk blok i przejść do panelu „Akcja”.
Stąd wybierz „Przejdź do adresu URL” w ustawieniu „akcja kliknięcia przycisku”, a następnie wprowadź adres URL pobierania pliku.
Po zakończeniu nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz, aby zapisać ustawienia kampanii.
Następnie kliknij kartę integracje u góry, aby połączyć się z dostawcą usług e-mail.
Po prostu kliknij przycisk Dodaj nową integrację, a następnie wybierz dostawcę poczty e-mail z listy. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby go skonfigurować.
Uwaga: Jeśli chcesz tylko przechwytywać potencjalnych klientów e-mail dla oprogramowania CRM lub ręcznego zasięgu, OptinMonster może automatycznie korzystać z funkcji MonsterLeads, aby przechowywać je dla Ciebie.
Teraz, gdy wszystko jest już skonfigurowane, możesz przejść do zakładki Publikuj, aby rozpocząć kampanię. Po prostu przełącz się na „Status publikowania” z wersji roboczej, aby opublikować, klikając go.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz zmiany, aby zapisać ustawienia kampanii, a następnie kliknąć przycisk zamknij, aby zamknąć kreatora.
Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem do witryny WordPress, gdzie możesz skonfigurować miejsce i czas wyświetlania kampanii.
Możesz na przykład pokazać go na określonych stronach lub postach, istniejących klientach, docelowych klientach WooCommerce i nie tylko. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz nasz przewodnik, jak wyświetlać spersonalizowane treści różnym użytkownikom w WordPress.
W tym samouczku pokażemy go wszystkim odwiedzającym. Następnie po prostu ustaw status z oczekujące na opublikowanie i kliknij przycisk „Zapisz zmiany”, aby uruchomić kampanię.
Możesz teraz odwiedzić swoją witrynę w nowej karcie incognito, aby zobaczyć kampanię w akcji.
Użytkownicy będą mogli podać swój adres e-mail, a następnie zobaczą widok sukcesu kampanii z linkiem do pobrania pliku.
2. Zbierz adres e-mail do pobierania plików w WordPress z WPForms
Ta metoda jest przydatna, jeśli chcesz tworzyć niestandardowe formularze generowania leadów i dodawać je do stron docelowych WordPress.
Dla tej metody będziemy używać WPForms. Jest to najlepsza wtyczka do tworzenia formularzy WordPress, która pozwala łatwo tworzyć niestandardowe formularze przechwytywania ołowiu, które można dodać w dowolnym miejscu na swojej stronie.
Umożliwia również przekierowanie użytkowników do pobrania pliku po przesłaniu formularza.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić WPForms ” Ustawienia strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie WPForms.
Po tym, można przejść do WPForms ” Dodaj Nowy strona do tworzenia formularza przechwytywania wiadomości e-mail. Najpierw podaj nazwę formularza, a następnie wybierz szablon.
Szablony są punktem wyjścia, a WPForms zawiera kilka powszechnie używanych szablonów. Możesz na przykład wybrać formularz rejestracji do newslettera lub szablon formularza kontaktowego.
Po wybraniu szablonu WPForms uruchomi interfejs kreatora formularzy z podglądem aktywnego formularza po prawej stronie.
Stąd możesz kliknąć dowolne pole formularza, aby dodać. edytuj, przesuwaj w górę lub w dół lub usuwaj. Możesz również kliknąć przycisk „Wyślij”, aby zmienić tekst na „Pobierz”.
Po zakończeniu edycji formularza musisz przejść do karty marketing, aby połączyć go z dostawcą usług poczty e-mail. Możesz pominąć ten krok, jeśli ręcznie zarządzasz potencjalnymi klientami.
WPForms obsługuje wszystkie najlepsze platformy e-mail marketingu. Wystarczy kliknąć Usługodawcę poczty e-mail i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby go połączyć.
Po zakończeniu musisz przejść do zakładki Ustawienia, a następnie kliknąć potwierdzenie. Stąd możesz skonfigurować, co zrobić, gdy użytkownik wyśle formularz.
Możesz wybrać wyświetlanie wiadomości z łączem do pobrania pliku. Możesz również pokazać użytkownikom stronę w swojej witrynie, aby pobrać plik lub przekierować ich do adresu URL pobierania pliku.
Po zakończeniu nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz na górze, aby zapisać ustawienia.
Dodanie formularza do Twojej strony
WPForms ułatwia dodawanie formularzy w dowolnym miejscu na swojej stronie.
Po prostu Edytuj post lub stronę, na której chcesz wyświetlić formularz. Na ekranie edycji postu kliknij przycisk ( + ) Dodaj nowy blok i wybierz blok WPForms.
Spowoduje to dodanie bloku WPForms do Twojego postu lub zawartości strony. Musisz wybrać formularz utworzony wcześniej z rozwijanego menu.
W edytorze zawartości zostanie wyświetlony podgląd formularza NA ŻYWO. Możesz teraz zapisać lub opublikować swój post / stronę i odwiedzić swoją witrynę, aby zobaczyć swój formularz w akcji.
Na podstawie Twoich ustawień, gdy użytkownicy prześlą formularz, otrzymają wiadomość z potwierdzeniem z linkiem do pobrania pliku lub przekierowaniem.
3. Zbieraj adres e-mail do pobierania plików w WordPress z MemberPress
Ta metoda jest zalecana, jeśli chcesz udostępnić pobrany plik istniejącym użytkownikom, członkom lub płatnym użytkownikom.
W tej metodzie będziemy używać MemberPress. Jest to najlepsza wtyczka członkostwa WordPress i pozwala łatwo kontrolować dostęp do treści premium, plików do pobrania, treści tylko dla członków i innych.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę MemberPress. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić MemberPress ” Ustawienia strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie MemberPress.
Następnie musisz przejść do zakładki „płatności” i wybrać metodę płatności, aby akceptować płatności za subskrypcje członkostwa. Możesz także utworzyć bezpłatne plany subskrypcji, jeśli chcesz.
MemberPress obsługuje PayPal I Stripe. Możesz również użyć Authorize.net z ich planami Plus i Pro.
Po wybraniu metody płatności zostaniesz poproszony o podanie danych konta. Możesz także dodać wiele metod.
Po zakończeniu kliknij przycisk „Aktualizuj opcje”, aby zapisać zmiany.
Teraz jesteś gotowy do utworzenia planu członkostwa.
Po prostu przejdź do MemberPress ” Członkostwo stronę i kliknij przycisk Dodaj nowy.
Na następnym ekranie możesz nadać swojemu planowi członkowskiemu nazwę i ustawić opcję cenową. W zależności od tego, jak chcesz zorganizować swoje członkostwo, możesz wybrać plany dożywotnie, wygasające lub stałe wygasające.
Następnie kliknij przycisk Publikuj, aby udostępnić swój plan członkowski.
Następnie musisz utworzyć regułę dostępu. Pozwala to kontrolować, które części witryny mają być chronione i dostępne tylko dla członków.
Na następnym ekranie najpierw musisz wybrać zawartość, którą chcesz ograniczyć w sekcji „Zawartość chroniona”.
MemberPress oferuje całą gamę opcji. Możesz wybrać posty pasujące do określonych tagów, kategorii, stron znajdujących się pod tą samą stroną nadrzędną, pojedynczych postów lub dowolnego adresu URL.
Na przykład zdecydowaliśmy się chronić całą zawartość oznaczoną tagami tylko dla członków.
Poniżej musisz wybrać, kto będzie miał dostęp do chronionej zawartości. Wybraliśmy każdego, kto ma podstawowe członkostwo.
Po skonfigurowaniu reguły nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz regułę, aby zapisać zmiany.
Następnie musisz utworzyć zawartość, którą chcesz chronić. W tym samouczku chcemy, aby użytkownicy mogli pobrać plik.
Możesz utworzyć nowy post w WordPress, w oparciu o nasze ustawienia zasad będziemy po prostu dodać członków tag-tylko do ochrony tej strony.
Następnie możesz po prostu dodać plik do pobrania jako link lub przycisk pobierania w treści postu.
Następnie przewiń w dół do pola „nieautoryzowany dostęp do członkostwa” i ustaw „nieautoryzowana wiadomość:” na niestandardową. Następnie możesz dodać niestandardową wiadomość, którą chcesz pokazać użytkownikom, którzy jeszcze się nie zarejestrowali.
Możesz teraz zapisać lub opublikować swoją zawartość i wyświetlić jej podgląd w nowym oknie przeglądarki w trybie incognito. Zobaczysz swoją niestandardową wiadomość nieautoryzowanego dostępu za pomocą formularza logowania.
Łączenie MemberPress z usługą e-mail
MemberPress współpracuje ze wszystkimi najlepszymi dostawcami e-mail marketingu i możesz automatycznie dodawać wszystkich nowych członków do swojej witryny do listy e-mail.
Po prostu przejdź do MemberPress ” Dodatki strona i zainstaluj dodatek dla dostawcy poczty e-mail. Ze względu na ten samouczek pokażemy Ci stały kontakt, ale ustawienia są prawie takie same dla większości dostawców poczty e-mail.
Następnie przejdź do MemberPress ” Ustawienia stronę i przejdź do zakładki Marketing. Stąd możesz połączyć się z usługą poczty e-mail, podając klucze API konta.
Aby uzyskać szczegółowe informacje, musisz zobaczyć dokumentację Membress dostawcy usług e-mail.
Po wprowadzeniu wymaganych informacji kliknij przycisk Opcje aktualizacji, aby zapisać ustawienia.
Następnie musisz odwiedzić MemberPress ” Członkostwo strona i edytuj utworzony wcześniej plan członkowski. Przewiń w dół do pola „opcje członkostwa” i przejdź do zakładki Zaawansowane.
Tutaj można zaznaczyć opcję, aby włączyć e-mail zarejestruj się pole wyboru dla tego planu członkostwa.
Następnie nie zapomnij kliknąć przycisku „Aktualizuj”, aby zapisać zmiany.
Teraz, gdy użytkownicy odwiedzają stronę rejestracji, zobaczą opcję subskrybowania listy e-mail.
Śledzenie pobierania plików w WordPress
Teraz, gdy włączyłeś Wymaganie e-mail, aby pobrać plik w WordPress, możesz zobaczyć, jak użytkownicy Go znajdują i ilu użytkowników go pobiera.
Możesz to zrobić za pomocą MonsterInsights. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics na rynku i pozwala łatwo śledzić pliki do pobrania w WordPress.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz kompletny przewodnik, jak łatwo śledzić pliki do pobrania w WordPress.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak łatwo wymagać adresu e-mail, aby pobrać plik w WordPress. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem, jak uzyskać większy ruch na swojej stronie internetowej i naszym wyborem najlepszych usług telefonicznych dla firm, dzięki czemu możesz poprosić o numery telefonów w zamian za pobranie plików za pomocą powyższych metod.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.