Istnieje mnóstwo motywów i wtyczek WordPress, które pasują do głodnego pisarza, który próbuje rozwijać ją od zera. Ale jest coś, czym najpierw musisz się zająć: znalezienie ludzkich czytelników do odwiedzenia Twojej witryny.

Zbyt często ludzie budują stronę internetową, ponieważ ktoś mówi, że muszą i nie mają planu zwiększenia ruchu. Mogą powiedzieć: “zareklamuję się “lub” zrobię SEO ” lub ” zbuduję listę e-mailową.”Jednak w wielu przypadkach trzeba budować od zera, a znalezienie ludzi jest o wiele trudniejsze niż wybranie jednej strategii.  Ten przewodnik będzie miał na celu to naprawić i nauczy cię kilku zabójczych motywów i wtyczek, których możesz użyć, aby dobrze wyglądać przed czytelnikami, recenzentami i prasą.

Jako autor samodzielnie opublikowany są to niektóre z moich najcenniejszych wskazówek i wskazówek dotyczących drumming up ruchu od podstaw. Z odrobiną szczypania możesz wdrożyć te same zasady, co samodzielny muzyk, niezależny fotograf lub lokalny artysta szukający twojej wielkiej przerwy.

Podstawy: kierowanie ruchu do Twojej witryny

Jeszcze zanim stworzysz stronę internetową, możesz opublikować swoją książkę na Amazon i dotrzeć do czytelników, recenzentów i prasy. Powinieneś spojrzeć na możliwości, duże i małe, które pasują do Twoich odbiorców i pomyśleć o: “gdybym miał zbudować stronę internetową dla siebie lub mojej książki, co mógłbym zaoferować?”

Nie buduj strony internetowej i nie wyrzucaj jej tam. Dowiedz się, jak to pomaga we wszystkich trzech grupach.

Na czytelnicy, Twoim pierwszym zadaniem jest dzielenie się pisaniem. Zaprezentuj wszystkie opublikowane książki i dziel się wiadomościami. Będziesz bawić się pomysłami, takimi jak to, czy chcesz oferować dodatkowe treści, sneak peaks, osobiste aktualizacje, oferty specjalne lub wiadomości, ale gdy czytelnicy są w Twojej witrynie, musisz przyciągnąć ich uwagę za pomocą subskrypcji biuletynu e-mail. Informuj ich o wszelkich wydarzeniach (rozmowy, podpisywanie książek, prezenty, wywiady) i opowiedz im o nadchodzących wydaniach.

Na recenzenci, poświęcisz więcej czasu na bezpośrednie dotarcie do nich, ale jeśli ktoś natknie się na Twoją stronę, będziesz chciał dołączyć książki, które napisałeś, inne recenzje, op/eds, cokolwiek. Amazon opinie są w porządku. Żaden kontekst nie jest. I zostaw wiadomość e-mail na swojej stronie kontaktowej specjalnie zarezerwowaną dla recenzentów, aby skontaktować się z Tobą w sprawie specjalnych kopii. Ponownie, prawdopodobnie więcej recenzentów poprosi o kopie, jeśli proaktywnie podejdziesz. Skonfiguruj kampanię “prerelease”, aby uzyskać więcej odpowiedzi. Chodzi o to, że im więcej wysyłasz, tym bardziej prawdopodobne jest, że zbudujesz swój cyfrowy ślad w Internecie. Jest to proste z gotową wersją WordPressa, ale nie pomijaj tego.

Na Prasa, to tak jakby to samo. Będziesz chciał dotrzeć do nich, aby podzielić się historiami, a Twoja strona internetowa daje im miejsce, w którym można znaleźć więcej informacji o Tobie. Kiedyś znalazłem się na dużym blogu, ponieważ znalazłem zapytanie na temat HARO i wysłałem cynk. To zmieniło się w blogera sugerującego, że powinienem napisać post, ponieważ był długi. Ona nie tylko zawarte moją wskazówkę, ale ona link do wpisu na blogu. Będziesz chciał zaprezentować jak najwięcej wyświetleń prasy, jak możesz uzyskać, i będziesz chciał mieć posty na blogu, aby je poprzeć, na wypadek, gdyby chcieli więcej przeczytać.

Biorąc to pod uwagę, musisz dokonać pewnych wyborów dotyczących swojej witryny.

Krok pierwszy: wybierz motyw

Może to być najbardziej myląca część wchodzenia w WordPress, jeśli nie zorientowałeś się, co próbujesz osiągnąć. Tak długo, jak wiesz, kim jest twój rynek docelowy, i masz przewagę nad czytelnikami, recenzentami i prasą, powinieneś mieć całkiem dobry pomysł na to, jakiego rodzaju wygląd i Styl się wybierasz.

Teraz nadszedł czas, aby znaleźć coś, co można łatwo dostosować za pomocą własnej kopii, obrazów i postów na blogu. Możesz stać się dość kreatywny dzięki darmowym narzędziom, takim jak Canva, i zachęcam do eksperymentowania, znajdując pierwszych subskrybentów 100-500. Cokolwiek mniej niż to jest trudne do wykorzystania, ale jeśli jesteś napędzany może znaleźć szybszą drogę. Reklama bezpośrednio w Amazon jest prawdopodobnie warta zachodu, jeśli wiesz, czego szukają Twoi czytelnicy lub inne tytuły, które czytają. Możesz eksperymentować z tym dość łatwo, jeśli masz budżet.

Autor WordPress Witryny Rozważania

Jeśli mocno koncentrujesz się na blogowaniu, Nawet standardowy motyw WordPress, Twenty Seventeen, jest solidnym wyborem, aby zacząć. Pamiętaj, że jest to domyślny motyw, więc jego głównym celem jest prezentacja zawartości bloga. Jeśli masz już następujące informacje, to może być wszystko, czego potrzebujesz, i możesz dodać kilka wtyczek, aby ułatwić ludziom udostępnianie Twoich postów i zapisywanie się do biuletynów e-mailowych.

Wybierając motyw, istnieje wiele naprawdę ostrych projektów. Zignoruj dzwonki i gwizdki. Będziesz chciał mieć na uwadze następujące kwestie:

  • Kto jest moją publicznością?
  • O czym piszę, żeby zwrócić ich uwagę?
  • Gdzie mogę je znaleźć?
  • Czego chcą?
  • Jak sprzedaję książki?

Nie są to typowe pytania dotyczące wybierania motywu, ale pomogą Ci przeszukać repozytorium motywów w oparciu o funkcje. Osobiście jestem autorem fikcji, ale chcę wchodzić w interakcje z ludźmi ze społeczności biznesowych i technologicznych. Moi czytelnicy są fanami thrillerów, tajemnic itp. ale włączam również technologię do mojego pisania i przeprowadzam wywiady z ludźmi, aby lepiej zrozumieć jej niuanse.

Oznacza to, że moja osobista strona internetowa jest zbudowana, aby wyglądać jak firma konsultingowa, podczas gdy moja strona internetowa książki jest zbudowana, aby wyglądać, jakby pasowała do thrillera. Na mojej stronie zaprezentuję rzeczy, które zrobiłem. Obejmuje to wywiady z autorami, rozmowy lub posty na temat samodzielnego publikowania dla innych autorów, a ja odsyłam do wzmianek, które otrzymałem gdzie indziej.

Moje witryny to w zasadzie cyfrowe broszury, ale linkuję do nich na końcu mojego ebooka, więc ludzie są proszeni o zapisanie się do newslettera, gdy skończą. Nigdy nie zostawiaj czytelnika bez następnego kroku. Możesz być bardziej skoncentrowany na blogu lub układzie galerii zdjęć, tak czy inaczej powinno to wszystko uzupełniać Twoje pisanie.

Pomyśl o swoich odbiorcach.

  • Kim oni są?
  • Ile mają lat?
  • Czym się zajmują?
  • Gdzie znajdują nowe książki?
  • Co jeszcze czytają?

Te pytania pomogą Ci zbliżyć się do ogromnego repozytorium motywów z większym poczuciem celu.

Screenr WordPress Theme Home Page
Screenr to darmowy motyw dostępny w repozytorium WordPress.

Moim motywem do wyboru jest Screenr, ponieważ ma wygląd i styl, który chcę, i jest wysoce konfigurowalny dzięki sekcjom strony głównej. Pozwala mi łatwo zaprezentować prasę, filmy, zabawne fakty, galerię i prawie wszystko, co chcę. Wygląda również świetnie jako blog, jeśli chcę przełączyć się na pierwszą stronę.

Rock Star WordPress Theme Home Page
Rock Star to darmowy WordPress theme by Catch Themes

W przypadku książek i innych kreacji, takich jak muzycy, sprawdź Rock Star, który ma bardzo przejrzysty układ. Pomyśl o tym jak o prezentacji swojej książki. Pamiętaj tylko, aby używać wysokiej jakości obrazów okładki książki lub innego dzieła sztuki związanego z Twoją książką. Dobre okładki książek Sprzedam. Zdjęcia na scenie lub interakcji z czytelnikami, umieścić ludzi w chwili.

Jeśli szukasz szerszej listy motywów i masz ograniczony budżet, oto lista darmowych motywów, które chcesz przejrzeć.

Krok drugi: użyj wyskakujących okienek i slajdów, aby zbierać wiadomości e-mail

Ludzie przychodzą teraz na Twoją stronę, ale to nie wystarczy. Nie sprawiasz, że ludzie oddają Ci swój e-mail lub kupują książkę, jeśli nie zapytasz. W prawie każdym przypadku, jeśli treści, które opublikowałeś, są naprawdę ukierunkowane, takie jak post na blogu z wywiadem przeprowadzonym podczas pisania książki, podglądem kontynuacji lub prezentem, który planujesz zrobić, nadal musisz zrobić rzut bezpośrednio do czytelnika, gdy jest on w Twojej witrynie.

W Hustle jest wiele wyzwalaczy, które umożliwiają wyświetlanie wyskakującego okienka lub suwaka w oparciu o:

  • Czas na miejscu
  • Procent oglądanej strony
  • Kliknięcia
  • Exit Intent

Możesz również ustawić pozycję elementu, a do wyboru jest kilka kolorów i układów, więc Dodaj niestandardowy obraz i możesz iść. Możesz także określić, czy chcesz wyświetlać element na stronach, postach lub w inny sposób, aby uzyskać dość taktyczny kontakt z odwiedzającymi.

Kluczem jest to, że budujesz obserwujących od podstaw. Ignorowanie tych rzeczy oznacza, że możesz nie sprzedać książki, co może nie prowadzić do recenzji lub nie może prowadzić do prasy. Czasami jest to seria małych zwycięstw, które prowadzą do ogromnej szansy. Ścigaj się za każdą wygraną.

Jednocześnie, gdy umieścisz tam swoje imię, miejmy nadzieję, że ludzie przeszukają Ciebie i tytuł książki. Możesz kierować te słowa kluczowe i inne do swojej książki za pomocą wtyczki takiej jak SmartCrawl Pro. To może zapewnić, że osoby szukające Ciebie i powiązane tematy mają większą szansę na znalezienie Cię. Będziesz także chciał się upewnić, że wydajność witryny jest zoptymalizowana, więc sprawdź Smush dla obrazów i Hummingbird, aby poprawić czas ładowania. Mogą one mieć znaczenie w rankingach wyszukiwania i czasie na stronie.

Krok Trzeci: Buduj Społeczności Wokół Swoich Książek

Jest to prawdopodobnie najtrudniejsze, ale na pewno warto, jeśli możesz to zrobić. W grupach książkowych jest dużo osób, ale ile grup prowadzą autorzy? Buduj poszczególne społeczności wokół swojej książki i generuj tematy dyskusji bezpośrednio za pośrednictwem witryny za pomocą wtyczki społecznościowej, takiej jak BuddyPress.

BuddyPress WordPress Plugin's Homepage
Wtyczka BuddyPress WordPress to świetny sposób na budowanie społeczności dla autorów.

Kilka potencjalnych tematów do dyskusji:

  • Dyskusja O Książce
  • Wiki
  • Pytania
  • Cytaty
  • Podobne Lektury

Nie musi to być nic głębokiego, ale jeśli celujesz w konkretną grupę ludzi, którzy mają coś do powiedzenia, może warto spróbować zbudować te społeczności na swoim terenie. Mogą być nieco bardziej prywatne niż powiedzmy, spotkanie, a członkowie uzyskują bezpośredni dostęp do ciebie. Ładna premiera, co?

To prawdopodobnie pod górkę, ale znowu ludzie rozmawiający o twojej książce są tym, czego pragniesz bardziej niż czegokolwiek. W rzeczywistości może to być Święty Graal strategii marketingowych WordPress, jeśli możesz to zrobić.

Krok Czwarty: Sprzedaj Swoją Książkę

Istnieje wiele sposobów na sprzedaż książki w tych dniach, ale czy myślałeś o sprzedaży ebooka bezpośrednio za pośrednictwem swojej strony internetowej? Coś uzupełniającego, na przykład jeśli jesteś autorem fantastyki, wydaj przewodnik turystyczny lub historię za tanio.

Amazon ma teraz autorskie kopie, więc możesz teoretycznie sprzedawać podpisane kopie bezpośrednio za pośrednictwem swojej witryny – przynajmniej nie ma żadnych wskazówek od amazon, że nie chcą, abyś to robił. Dlaczego nie? Dzięki temu możesz sprzedawać więcej książek na Amazon. Sprawdź WooCommerce i zmień swoją witrynę w sklep. Daje to kolejny strumień przychodów i możesz śledzić konwersje za pomocą czegoś takiego jak Google Analytics.

Zdobycie książki na amazon jest dość łatwe, ale mam nadzieję, że myślałeś o dołączeniu linku do swojej strony internetowej, aby po przeczytaniu książki ktoś mógł dołączyć do twojego biuletynu. Lub grupę dyskusyjną. Kiedy ludzie naprawdę lubią książkę, lubią rozmawiać o jej temacie, dlatego grupy książek są tak szorstkie. Ludzie gadający o książkach sprzedają książki.

To taki cykl. Sprzedajesz książkę. Ludzie czytają książkę. Ludzie mówią o książce. Równie dobrze możesz to wykorzystać, tworząc kompleksowe doświadczenie z książki na swoją stronę, a następnie jak najwięcej wykorzystać na stronie.

Wniosek: sprzedaż książek jest ogromna, ale nie przegap innych możliwości

Możesz skończyć na New York Times kiedyś lista bestsellerów, a tego wszyscy chcemy, prawda? Wielu z nas nie musi tam jednak dotrzeć, a może ścieżka do niego jest bardziej niejasna.

W międzyczasie, gdy nie podoba Ci się czołówka listy bestsellerów, wypróbuj niektóre z tych taktyk, sprawdź, czy możesz zdobyć czytelników, niektórych recenzentów i naciśnij bezpośrednio, ponieważ jedno z tych zwycięstw może cię zauważyć duży tłum. Narzędzia te mogą dać ci potężną przewagę w twoich wysiłkach. Wykorzystaj je!

 

 

Czy masz polecane motywy i wtyczki, które pomagają uchwycić czytelników, recenzentów i prasę? Czy masz inne taktyki budowania obserwujących w WordPress? Dajcie znać w komentarzach. Chętnie wysłucham wszelkich sugestii!

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…