W artykule:
- Dlaczego Warto Znaleźć Ukryte Dane Użytkownika WordPress?
- 1. Odblokuj śledzenie danych Użytkownika za pomocą MonsterInsights
- 2. Włącz śledzenie danych demograficznych i zainteresowań w Google Analytics
- 3. Śledź geolokalizację w WordPress Lead Forms
- 4. Znajdź adres IP użytkownika w formularzach WordPress
- 5. Śledź dane zalogowanych użytkowników w formularzach WordPress
- 6. Śledź stronę formularza lub Post w WordPress
- 7. Śledź podróż użytkownika w formularzach rejestracyjnych WordPress
- 8. Znajdź Częściowo Wypełnione Dane Formularza WordPress
- 9. Śledź Wychodzące Wiadomości E-Mail WordPress
- Wskazówki Bonusowe: Dalsze Spostrzeżenia Użytkowników
Wielu początkujących nie wie, że Twoja witryna ma ukryte informacje o użytkownikach WordPress, które możesz wykorzystać do rozwoju swojej firmy.
Znalezienie ukrytych danych użytkownika może pomóc lepiej zrozumieć odbiorców, śledzić potencjalnych klientów, poprawić konwersje i zwiększyć sprzedaż. Specjaliści ds. marketingu śledzą te dane użytkowników, aby podejmować decyzje oparte na danych.
W tym przewodniku udostępnimy kilka łatwych do wdrożenia hacków, aby znaleźć ukryte dane użytkownika WordPress, dzięki czemu możesz poprawić konwersje i sprzedaż.
Dlaczego Warto Znaleźć Ukryte Dane Użytkownika WordPress?
Jeśli prowadzisz stronę internetową dla małej firmy, znajomość klientów jest niezbędna w podejmowaniu decyzji dotyczących rozwoju firmy.
Znajdowanie ukrytych danych użytkownika WordPress pomaga podejmować decyzje oparte na danych, aby oferować lepsze wrażenia klientów i poprawiać lejki sprzedaży.
Na przykład, jeśli masz formularz rejestracyjny WordPress, możesz chcieć poznać lokalizację geograficzną użytkownika, Stronę lub platformę, z której pochodzi, adres IP i inne.
Podobnie, jeśli prowadzisz sklep internetowy, możesz chcieć śledzić klientów, aby zobaczyć, które produkty dodali do koszyka, ale nie zakończyli realizacji zakupu. Następnie możesz wysłać wiadomość e-mail, aby zachęcić ich do dokonania zakupu.
Istnieje wiele innych scenariuszy, w których można łatwo znaleźć ukryte dane użytkownika i wykorzystać je do rozwoju firmy.
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na niektóre hacki, których możesz użyć do zlokalizowania ukrytych danych użytkownika WordPress.
Oto krótka lista hacków, które omówimy w tym przewodniku.
- Odblokuj śledzenie danych Użytkownika za pomocą MonsterInsights
- Włącz śledzenie danych demograficznych i zainteresowań w Google Analytics
- Śledź geolokalizację w WordPress Lead Forms
- Znajdź adres IP użytkownika w formularzach WordPress
- Śledź dane zalogowanych użytkowników w formularzach WordPress
- Śledź stronę formularza lub Post w WordPress
- Śledź podróż użytkownika w formularzach rejestracyjnych WordPress
- Znajdź Częściowo Wypełnione Dane Formularza WordPress
- Śledź Wychodzące Wiadomości E-Mail WordPress
1. Odblokuj śledzenie danych Użytkownika za pomocą MonsterInsights
MonsterInsights to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress. Pozwala zobaczyć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy, jakie strony przeglądają i w jaki sposób korzystają z twojej witryny.
Mówiąc najprościej, pomaga zobaczyć statystyki, które mają znaczenie.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat instalacji Google Analytics w WordPress.
Po skonfigurowaniu MonsterInsights możesz przeglądać ważne dane o ruchu w witrynie, odwiedzając Insights ” Raporty strona.
Domyślnie MonsterInsights pomaga odblokować bogactwo informacji o użytkownikach i ich interakcji z Twoją witryną.
Jest to również najlepsze narzędzie do śledzenia konwersji w WordPress. Możesz go używać do śledzenia konwersji na platformie eCommerce, dowolnych formularzy w witrynie, śledzenia kategorii, autorów, reklam i innych.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz kompletny przewodnik śledzenia konwersji dla użytkowników WordPress.
2. Włącz śledzenie danych demograficznych i zainteresowań w Google Analytics
MonsterInsights pozwala łatwo powiązać dane demograficzne i informacje o zainteresowaniach użytkowników w kampaniach retargetingowych.
Uwaga: Dane demograficzne i śledzenie w oparciu o zainteresowania podlegają przepisom dotyczącym prywatności i plików cookie w różnych regionach. Przed użyciem tej funkcji Sprawdź przepisy i wymagania dotyczące regionu docelowego.
Po pierwsze, musisz odwiedzić Insights ” Ustawienia strona w obszarze administracyjnym WordPress. Z tego miejsca musisz przejść do zakładki zaangażowanie i włączyć opcję Dane demograficzne i raporty odsetek.
Następnie musisz odwiedzić pulpit nawigacyjny konta Google Analytics i przejść do Przegląd „Demografie” tab z lewej kolumny.
Stąd musisz kliknąć niebieski przycisk „Włącz”, aby włączyć tę funkcję.
Następnie możesz wyświetlić te dane na pulpicie nawigacyjnym WordPress, odwiedzając Insights ” Raporty strony i przejście do zakładki „Wydawca”. Przewiń w dół do dołu, a zobaczysz raporty dotyczące wieku, płci i zainteresowań.
3. Śledź geolokalizację w WordPress Lead Forms
Dane geolokalizacyjne pozwalają zobaczyć region geograficzny użytkownika podczas przesyłania formularza. Pozwala to oferować spersonalizowane wrażenia użytkownika, kierować użytkowników w danym regionie i podejmować inne ważne decyzje.
Aby śledzić dane geolokalizacyjne, musisz użyć wtyczki WPForms. Jest to najlepsza wtyczka do tworzenia formularzy WordPress, która pozwala tworzyć wszelkiego rodzaju formularze WordPress za pomocą prostego narzędzia przeciągnij i upuść.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Uwaga: Będziesz potrzebował co najmniej planu PRO wtyczki, aby uzyskać dostęp do danych geolokalizacyjnych
Po aktywacji musisz odwiedzić WPForms ” Ustawienia strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie WPForms.
Następnie musisz odwiedzić WPForms ” Dodatki strona. Stąd musisz zlokalizować dodatek do geolokalizacji i kliknąć przycisk Zainstaluj dodatek, aby go aktywować.
WPForms zainstaluje i aktywuje dodatek dla ciebie.
Możesz teraz śmiało utworzyć swój pierwszy formularz, odwiedzając WPForms ” Dodaj Nowy strona. Zostaniesz poproszony o podanie nazwy formularza i wybranie szablonu formularza.
WPForm zawiera kilka szablonów, a możesz zainstalować jeszcze więcej za pomocą dodatków do pakietów szablonów. Szablon jest tylko wstępnie zbudowanym formularzem, który ułatwia szybsze tworzenie nowych formularzy.
Wybór szablonu spowoduje uruchomienie interfejsu kreatora formularzy WPForms. Po prawej stronie zobaczysz wstępnie załadowane pola formularza na podstawie wybranego szablonu. Możesz dodać nowe pola z kolumny po lewej stronie.
Możesz także po prostu kliknąć dowolne pole, aby je edytować, przeciągnąć i upuścić, aby je przenieść lub usunąć dowolne pole formularza.
Po zakończeniu możesz kliknąć przycisk Zapisz na górze, aby opublikować formularz.
Następnie musisz dodać go do swojej witryny. WPForms ułatwia dodawanie formularzy w dowolnym miejscu na swojej stronie.
Po prostu Edytuj post lub stronę, na której chcesz dodać formularz i kliknij przycisk ( + ) Dodaj nowy blok. Znajdź blok WPForms i dodaj go do swojego posta.
W Ustawieniach bloku wybierz utworzony wcześniej formularz. Możesz teraz zapisać swój post lub stronę i wyświetlić formularz w akcji.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak dodać formularz kontaktowy w WordPress.
Po dodaniu formularza do witryny możesz przeglądać wpisy w formularzu, odwiedzając WPForms ” Wpisy strony i kliknij na nazwę formularza, aby wyświetlić wpisy. Na stronie wpisy kliknij link Widok obok dowolnego wpisu, aby wyświetlić jego szczegóły.
Na stronie szczegóły wpisu zobaczysz pole z zaznaczoną na mapie lokalizacją geograficzną użytkownika.
4. Znajdź adres IP użytkownika w formularzach WordPress
Inne ważne dane użytkownika To Adres IP. Każdy użytkownik odwiedzający Twoją stronę ma przypisany przez dostawcę usług internetowych unikalny adres IP.
Możesz użyć informacji o adresie IP, aby dopasować je do prawdziwego użytkownika, zapobiec spamowi, zablokować podejrzane działania i nie tylko.
WPForms zawiera funkcję ukrytego pola, która pozwala dodawać informacje do formularzy WordPress i przechowywać je, gdy użytkownik naciśnie przycisk Prześlij.
Po prostu utwórz nowy formularz lub edytuj istniejący formularz, a następnie dodaj „ukryte pole” do formularza.
Następnie musisz kliknąć ukryte pole w podglądzie formularza, aby go edytować i kliknąć opcję Inteligentne Tagi obok domyślnego ustawienia wartości.
Tagi inteligentne umożliwiają osadzanie danych jako wartości domyślnej dla pól formularza. Musisz wybrać tutaj adres IP użytkownika, a następnie zapisać zmiany.
Możesz teraz zapisać i dodać formularz do posta lub strony. Od teraz, gdy użytkownik wyśle ten formularz, automatycznie zapisze jego adres IP jako ukryte pole i będzie mógł go wyświetlić we wpisach formularza.
Możesz również zobaczyć adresy IP użytkowników w dziennikach IP dostawcy hostingu WordPress, wtyczce zapory WordPress oraz w kilku innych wtyczkach.
5. Śledź dane zalogowanych użytkowników w formularzach WordPress
Innym częstym scenariuszem jest powiązanie wpisu formularza z prawdziwymi użytkownikami na swojej stronie. Jest to przydatne, jeśli prowadzisz ankietę na stronie internetowej członkostwa.
Innym przykładem może być formularz w sklepie eCommerce, taki jak formularz zapytania ofertowego.
Funkcja inteligentnych tagów w WPForms umożliwia automatyczne dodawanie zalogowanych danych użytkownika do formularza. Obejmuje to identyfikator użytkownika, nazwę użytkownika, firmowy adres e-mail i inne.
Możesz użyć funkcji ukrytych pól w WPForms, aby powiązać dowolne dane użytkownika z ukrytym polem.
Możesz teraz zapisać i dodać formularz do posta lub strony. Od teraz, gdy użytkownik wyśle ten formularz, automatycznie zapisze wybrane dane zalogowanego użytkownika jako ukryte pola i będzie mógł je wyświetlić we wpisach formularza.
Dane te mogą być również pomocne w usprawnieniu procesów obsługi klienta, dzięki czemu Twój zespół ma wgląd w dane użytkowników bez konieczności każdorazowego wypełniania tych samych informacji.
6. Śledź stronę formularza lub Post w WordPress
Wielu właścicieli firm ma wiele stron docelowych dla różnych kampanii, produktów i usług.
WPForms pozwala korzystać z tego samego formularza dla różnych stron, a jednocześnie łatwo śledzić, który post lub strona przyniosła ci ołowiu lub rejestracji.
Po prostu dodaj ukryte pole do formularza i wybierz z wartości „osadzony Post/Strona”. Możesz dodać nazwę posta/strony, adres URL lub identyfikator.
Teraz możesz zobaczyć, która strona lub post wygenerowała zgłoszenie formularza podczas korzystania z tego samego formularza na wielu stronach.
Jednak to nie mówi, kroki użytkownik podjął, aby dotrzeć do tej strony, co prowadzi nas do naszego następnego hack.
7. Śledź podróż użytkownika w formularzach rejestracyjnych WordPress
Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł zobaczyć kroki, jakie użytkownicy podejmują na twojej stronie, zanim faktycznie wypełnią formularz?
Gdy dowiesz się, co zmusza użytkowników do wypełniania formularzy w Twojej witrynie, możesz ją replikować, aby generować więcej potencjalnych klientów i rozwijać swoją firmę.
WPForms ułatwia śledzenie tych danych Użytkownika za pomocą dodatku Joruney użytkownika. Po prostu przejdź do WPForms ” Dodatki strony oraz zainstalować i aktywować dodatek user Journey.
Po aktywacji dodatku WPForms rozpocznie śledzenie podróży Użytkownika dla Twoich formularzy. Możesz go wyświetlić, odwiedzając stronę wpisów i przeglądając zgłoszenie formularza.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dotyczący śledzenia podróży Użytkownika dla formularzy WordPress.
8. Znajdź Częściowo Wypełnione Dane Formularza WordPress
Wielu ludzi, którzy odwiedzają Twoją witrynę, może nie wypełnić formularza na twojej stronie, a niektórzy z nich mogą go wypełnić, ale mogą zdecydować, że nie złożą go.
Powoduje to utratę biznesu.
Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł dotrzeć do tych użytkowników i zobaczyć, co uniemożliwiło im rejestrację lub wypełnienie formularza?
WPForms pozwala śledzić te wpisy za pomocą dodatku do porzucania formularzy. Po prostu przejdź do WPForms ” Dodatki stronę i zainstaluj dodatek do porzucania formularzy.
Następnie możesz utworzyć nowy formularz lub edytować istniejący formularz w swojej witrynie. Na ekranie kreatora formularzy przejdź do zakładki Ustawienia z lewej kolumny, a następnie wybierz opcję „porzucenie formularza”.
W tym miejscu możesz włączyć funkcję porzucania formularza dla tego konkretnego formularza. Po zakończeniu możesz zapisać formularz i wyjść z interfejsu konstruktora.
Możesz teraz dodać ten formularz do postu lub strony, a zacznie on zbierać dla Ciebie porzucone dane formularza.
Możesz wyświetlić stronę wpisów formularza, a obok wpisów, które zostały częściowo wypełnione, ale nie zostały przesłane, zobaczysz status „Abadoned”. Możesz kliknąć link widok, aby zobaczyć dane, które zostały przechwycone.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dotyczący śledzenia i ograniczania porzucania formularzy w WordPress.
9. Śledź Wychodzące Wiadomości E-Mail WordPress
Twoja witryna WordPress musi wysyłać powiadomienia e-mail o różnych rzeczach. Na przykład, gdy nowy użytkownik zarejestruje się, zażąda zresetowania hasła, klient złoży nowe zamówienie i tak dalej.
Czy nie byłoby miło mieć zapis e-maili wysyłanych przez Twoją witrynę WordPress? Może to pomóc w śledzeniu aktywności użytkowników i może odblokować ukryte dane WordPress, do których nie miałeś dostępu.
Do tego potrzebujesz wtyczki WP Mail SMTP. Jest to najlepsza wtyczka SMTP WordPress, która pozwala korzystać z dowolnej usługi SMTP, aby poprawić dostarczalność wiadomości e-mail WordPress.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik Jak zainstalować i skonfigurować WP Mail SMTP w WordPress.
Po skonfigurowaniu wtyczki możesz włączyć funkcję dzienników e-mail, odwiedzając WP Mail SMTP ” ustawienia strony i przejście do zakładki „Dziennik e-mail”.
Aby wyświetlić wiadomości e-mail, możesz po prostu przejść do WP Mail SMTP & raquo Email Strona logowania. Zobaczysz listę wiadomości e-mail, które plugin zarejestrował od momentu włączenia dzienników.
Możesz kliknąć dowolny e-mail, aby wyświetlić szczegóły e-mail i dane, które chcesz zachować w zależności od ustawień.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz artykuł o tym, jak skonfigurować dzienniki e-mail WordPress.
Wskazówki Bonusowe: Dalsze Spostrzeżenia Użytkowników
Powyższe metody to tylko drapanie powierzchni. W przypadku witryn członkowskich, sklepów internetowych i innych witryn opartych na użytkownikach możliwości są nieograniczone.
Możesz użyć funkcji dynamicznej populacji pól, która jest dostarczana z wieloma używanymi rozwiązaniami formularzy, aby dodać pomocne informacje, aby usprawnić przepływ pracy.
Możesz również używać inteligentnych tagów i interfejsów API w rozwiązaniach takich jak OptinMonster, aby wyświetlać spersonalizowane treści różnym użytkownikom.
Jeśli używasz inteligentnego oprogramowania do marketingu e-mailowego, takiego jak Drip, lub oprogramowania do powiadomień push, takiego jak PushEngage, to są one wyposażone w funkcje automatycznej segmentacji przy użyciu ukrytych danych użytkownika.
Na przykład możesz automatycznie tworzyć segmenty użytkowników na podstawie konkretnych stron, które odwiedzają, i uruchamiać komunikaty push automatyzacji kroplówki.
Na koniec możesz podłączyć różne wtyczki WordPress, aby rozmawiać ze sobą za pomocą niesamowitego Automatora. Pomoże to jeszcze bardziej usprawnić przepływ pracy, wykorzystując Ukryte spostrzeżenia użytkowników.
Mamy nadzieję, że ten artykuł dostarczył Ci kilka przydatnych hacków, aby znaleźć ukryte dane użytkownika WordPress na swojej stronie. Możesz również zapoznać się z naszymi wskazówkami, jak utworzyć biuletyn e-mail i jak dodać powiadomienie web push, aby komunikować się z użytkownikami po opuszczeniu witryny.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.