W artykule:
- 1. Dodaj wtyczkę Strony Facebook w WordPress
- 2. Dodaj Facebook Instant Articles dla WordPress
- 3. Dodaj Facebook Remarketing / Retargeting Pixel w WordPress
- 4. Dodaj Metadane Wykresu Otwartego Facebooka
- 5. Dodaj komentarze Facebook w WordPress
- 6. Dodaj Logowanie z Facebook w WordPress
- 7. Zdobądź Facebook Insights dla swojej witryny WordPress
- 8. Dodaj tag facebook Author w postach WordPress
- 9. Twórz niestandardowe kanały Facebook w WordPress
- 10. Osadzanie wideo z Facebooka w WordPress
Szukasz wskazówek i samouczków na Facebooku dla swojej witryny WordPress? Z ponad miliardem aktywnych użytkowników, Facebook jest największym portalem społecznościowym na świecie. Żaden właściciel strony internetowej nie może sobie pozwolić na ignorowanie potencjału Facebooka dla sukcesu swojej firmy. W tym artykule pokażemy Ci najlepsze wskazówki i samouczki na Facebooku dla użytkowników WordPress, które pomogą Ci zmaksymalizować zasięg.
1. Dodaj wtyczkę Strony Facebook w WordPress
Strony Facebook pozwalają na interakcję z odbiorcami na Facebooku. Możesz użyć swojej strony na Facebooku, aby promować swoją witrynę WordPress. Musisz jednak również poinformować użytkowników, że mogą cię znaleźć na Facebooku.
Wtyczka Facebook Page pozwala dodać pole Lubię to do swojej strony. Użytkownicy mogą polubić Twoją stronę na Facebooku bez opuszczania witryny. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w naszym samouczku krok po kroku, jak dodać wtyczkę strony Facebooka w witrynie WordPress.
2. Dodaj Facebook Instant Articles dla WordPress
Facebook Instant Articles to funkcja Facebooka, która umożliwia ładowanie treści do 10x szybciej na urządzeniach mobilnych. Wykorzystuje tę samą technologię, co w aplikacjach mobilnych Facebooka.
Szybsza prędkość ogromnie poprawia wrażenia użytkownika na urządzeniach mobilnych. Użytkownicy zobaczą ikonę Bolta rozjaśniającego na artykułach dostępnych w formacie artykułów błyskawicznych. Zachęca to więcej użytkowników do klikania Twoich treści w ich kanale wiadomości na Facebooku.
Oto nasz kompletny samouczek krok po kroku, jak skonfigurować Artykuły błyskawiczne Facebook dla WordPress
3. Dodaj Facebook Remarketing / Retargeting Pixel w WordPress
Facebooka reklam dla stron internetowych, które odwiedzasz poza Facebookiem? Nazywa się to retargetingiem, znanym również jako remarketing.
Te strony internetowe używają piksela retargetingu Facebooka. Ten piksel nie dodaje niczego widocznego do twojej witryny. Facebook wysyła tylko plik cookie przeglądarki do użytkowników, który pozwala Facebookowi śledzić ich na Facebooku.
Osoby, które są już zainteresowane Twoją stroną, częściej klikają Twoje reklamy na Facebooku. Pomaga również rozwijać rozpoznawalność marki wśród użytkowników.
Aby uzyskać pełne instrukcje, zobacz nasz przewodnik dotyczący instalacji piksela remarketingu/retargetingu Facebooka w WordPress.
4. Dodaj Metadane Wykresu Otwartego Facebooka
Facebook automatycznie wyświetla tytuł, opis i obraz artykułu, gdy ktoś udostępni go na Facebooku. Czasami jednak Facebook nie jest w stanie pokazać odpowiedniego obrazu lub prawidłowego opisu.
Facebook Open Graph metadane pozwala powiedzieć Facebookowi, który obraz i opis mają być wyświetlane.
Najprostszym sposobem na dodanie metadanych otwartego wykresu na Facebooku jest użycie wtyczki Yoast SEO. Wystarczy zainstalować i aktywować wtyczkę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić SEO ” Social stronę i kliknij na zakładkę Facebook.
Następnie musisz kliknąć Włącz pod opcją „Dodaj otwarte dane meta wykresu”. Nie zapomnij kliknąć przycisku zapisz zmiany, aby zapisać swoje ustawienia.
Yoast SEO automatycznie doda meta dane otwartego wykresu Facebooka dla wszystkich postów i stron w Twojej witrynie WordPress.
Aby uzyskać bardziej szczegółowe instrukcje, zobacz nasz przewodnik, Jak dodać meta dane otwartego wykresu Facebooka w WordPress.
5. Dodaj komentarze Facebook w WordPress
Jeśli otrzymasz wiele komentarzy do swoich artykułów, mogą one spowolnić Twoją witrynę. Korzystając z komentarzy na Facebooku,możesz ułatwić ładowanie z witryny i przyspieszyć.
Facebook comments to kolejna zaleta, która pomaga uzyskać więcej polubień i ruchu z Facebooka do artykułów. Użytkownicy komentujący Twoje posty mogą natychmiast udostępniać swój komentarz znajomym.
Aby uzyskać pełną instrukcję instalacji i konfiguracji, odwiedź nasz przewodnik dotyczący instalacji i konfiguracji komentarzy Facebooka w WordPress.
6. Dodaj Logowanie z Facebook w WordPress
Przyciski logowania społecznościowego umożliwiają użytkownikom zalogowanie się do witryny za pomocą istniejących kont w mediach społecznościowych. Pomaga im to szybko się zalogować i chroni przed zapamiętywaniem kolejnego hasła.
Aby Facebook login dodać na swojej stronie, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę Nextend Facebook Connect. Po aktywacji przejdź do Ustawienia ” Nextend FB Connect aby skonfigurować wtyczkę.
Wtyczka wymaga podania Identyfikatora aplikacji Facebooka i tajnych kluczy. Możesz utworzyć aplikację, odwiedzając stronę internetową twórców Facebooka.
Aby uzyskać instrukcje krok po kroku, postępuj zgodnie z naszym samouczkiem, jak dodać logowanie za pomocą Facebooka w WordPress.
7. Zdobądź Facebook Insights dla swojej witryny WordPress
Facebook Insights pozwala zobaczyć, jak Twoje treści radzą sobie na Facebooku. Pokazuje, które z Twoich postów lub stron są najbardziej lubiane i udostępniane. Jeśli używasz komentarzy na Facebooku, Możesz również zobaczyć, które posty otrzymują więcej komentarzy.
Najprostszym sposobem na uzyskanie informacji na Facebooku jest użycie wtyczki Yoast SEO. Po zainstalowaniu i aktywacji wtyczki przejdź do SEO ” Social stronę i kliknij na zakładkę Facebook.
Musisz przewinąć w dół do sekcji „Facebook Insights and Admins”. Facebook Admin ’ i podaj nazwę administratora oraz identyfikator użytkownika Facebooka.
Jeśli dla swojej strony utworzyłeś już aplikację na Facebooku, możesz podać identyfikator aplikacji zamiast identyfikatora użytkownika.
Nie zapomnij kliknąć przycisku zapisz zmiany, aby zapisać swoje ustawienia.
To wszystko, co możesz teraz odwiedzić stronę Facebook Insights, a zobaczysz tam swoją witrynę. Kliknij na swoją witrynę, aby zobaczyć raporty dot. wniosków.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, możesz zapoznać się z naszym szczegółowym przewodnikiem, jak uzyskać informacje na temat Facebooka dla swojej witryny WordPress.
8. Dodaj tag facebook Author w postach WordPress
Facebook author tag pozwala wyświetlać nazwę autora z artykułami, gdy są one udostępniane na Facebooku. Nazwa autora jest powiązana z profilem autora na Facebooku, dzięki czemu możesz zaangażować więcej użytkowników z autorami w swojej witrynie.
Po raz kolejny będziesz potrzebował wtyczki Yoast SEO. Najpierw musisz włączyć metadane Open Graph (patrz wyżej).
Następnie musisz przejść do swojego profilu Profil Użytkownika strona. Facebook profile URL opcja przewiń w dół i wprowadź adres URL profilu na Facebooku.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz zmiany, aby zapisać swoje ustawienia.
To wszystko, teraz zaczniesz widzieć nazwisko autora, gdy twoje posty będą udostępniane na Facebooku.
9. Twórz niestandardowe kanały Facebook w WordPress
Wyświetl Facebook posty w witrynie WordPress może pomóc zwiększyć zaangażowanie i przekonać więcej użytkowników do polubienia strony na Facebooku.
Facebook Niestandardowy Feed plugin pomaga wyświetlać swój status na Facebooku, jednocześnie dopasowując go do projektu witryny.
Stworzyliśmy szczegółowy przewodnik krok po kroku, jak stworzyć niestandardowy kanał Facebook w WordPress.
10. Osadzanie wideo z Facebooka w WordPress
Filmy na Facebooku są gorące. Jeśli udostępniasz wiele unikalnych treści wideo swoim odbiorcom na Facebooku i chcesz osadzić je w swojej witrynie WordPress, jest to zdecydowanie możliwe.
Proces ten nie jest tak usprawniony, jak można by się spodziewać, ale mamy nadzieję, że Facebook ułatwi to w przyszłości.
Stworzyliśmy szczegółowy przewodnik krok po kroku, jak osadzić film na Facebooku w WordPress.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepsze wskazówki i samouczki na Facebooku dla WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę darmowych narzędzi Google 19+, z których powinien korzystać każdy bloger WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.