Chcesz poprawić wygląd strony formularza kontaktowego? Dobry Projekt strony formularza kontaktowego zachęca więcej użytkowników do skontaktowania się z Tobą, zwiększając w ten sposób konwersje. W tym artykule pokażemy Ci najlepsze praktyki dobrych projektów stron formularza kontaktowego i co czyni je tak przydatnymi.

Best practices of contact form page design

Dlaczego dobra strona formularza kontaktowego jest tak ważna?

Strona formularza kontaktowego jest obowiązkowa dla wszystkich stron internetowych. Niezależnie od tego, czy prowadzisz osobisty blog, czy stronę biznesową, strona formularza kontaktowego pomaga użytkownikom dotrzeć do Ciebie w dowolnym momencie podczas odwiedzania Twojej witryny.

W przeciwieństwie do mediów społecznościowych, formularz kontaktowy pozwala użytkownikom komunikować się z Tobą prywatnie, co buduje zaufanie i zamyka sprzedaż.

Wielu właścicieli witryn często nie zwraca uwagi na swoją stronę kontaktową. Większość ludzi po prostu dodaje formularz kontaktowy, a następnie o nim zapomina.

Jeśli nie otrzymujesz wystarczającej ilości potencjalnych klientów ze strony kontaktowej na swojej stronie internetowej, Kontynuuj czytanie, ponieważ pokażemy Ci, jak zoptymalizować stronę kontaktową pod kątem konwersji.

Jak stworzyć stronę formularza kontaktowego w WordPress?

WordPress nie ma wbudowanej strony formularza kontaktowego. Będziesz potrzebować wtyczki formularza kontaktowego, aby utworzyć formularz, a następnie dodać go do swojej strony kontaktowej.

Zalecamy korzystanie z WPForms. Nasz zespół stworzył ją jako najbardziej przyjazną dla początkujących wtyczkę do formularzy kontaktowych dla WordPress. Darmowa wersja WPForms jest dostępna na WordPress.org oficjalny katalog wtyczek.

Aby uzyskać pełne instrukcje krok po kroku, zobacz nasz przewodnik na temat tworzenia formularza kontaktowego w WordPress.

Teraz, gdy utworzyłeś formularz kontaktowy, rzućmy okiem na najlepsze praktyki projektowania stron formularza kontaktowego, które mogą pomóc zwiększyć konwersje.

1. Upewnij się, że Formularz kontaktowy działa

Często dostawcy hostingu WordPress mają źle skonfigurowane funkcje poczty, które zatrzymują wtyczkę formularza kontaktowego przed wysyłaniem powiadomień e-mail.

Jeśli używasz wersji Pro WPForms, nadal możesz zobaczyć wpisy formularzy w obszarze administracyjnym WordPress. Jeśli jednak korzystasz z bezpłatnej wtyczki formularza kontaktowego, nie zauważysz nawet, że twój formularz nie działa.

Po dodaniu formularza kontaktowego do witryny WordPress ważne jest, aby upewnić się, że działa poprawnie, wysyłając zgłoszenie testowe.

Jeśli nie otrzymujesz powiadomień e-mail, postępuj zgodnie z instrukcjami w naszym przewodniku, jak rozwiązać problem z wysyłaniem e-maili WordPress.

Make sure email notifications are working

2. Unikaj niepotrzebnych pól w formularzu kontaktowym

Możesz dodać tyle pól do formularza kontaktowego, ile chcesz. Jednak każde dodatkowe pole, które dodajesz do formularza kontaktowego, sprawia, że wypełnianie ich przez użytkowników jest bardziej czasochłonne.

Dlatego zalecamy utrzymanie pól formularza kontaktowego na minimalnym poziomie i dodawanie tylko pól, które naprawdę pomagają lepiej zrozumieć pytanie użytkownika.

Teraz, jeśli musisz utworzyć dłuższy formularz, musisz sprawdzić dodatkową wskazówkę pod koniec tego artykułu, która pomoże Ci zmniejszyć porzucanie formularza.

Keep it short and simple

(Źródło: Neil Patel)

3. Wyjaśnij, Dlaczego Użytkownicy Powinni Się Z Tobą Kontaktować

Strona formularza kontaktowego powinna zapraszać i witać użytkowników. Powitanie, a następnie wiadomość powitalna może sprawić, że będzie wyglądać bardziej uprzejmie i pomocnie. Daj użytkownikom znać, jakie pytania możesz im pomóc.

Contact form welcome message

(Źródło: Michael Hyatt)

Jeśli masz różne strony dla różnych działów, wskaż użytkownikom właściwy kierunek. Na przykład możesz skierować istniejących klientów do wsparcia lub blogerów gości do formularza napisz do nas.

Point users in the right direction
(Źródło: OptinMonster)

4. Podaj alternatywne sposoby kontaktu

Dodanie formularza do strony kontaktowej jest najwygodniejszym sposobem wysłania wiadomości przez użytkowników. Jednak dodanie alternatywnych sposobów kontaktu może pomóc użytkownikom zdecydować, co jest dla nich najlepsze.

Możesz dodać adres e-mail, WhatsApp lub numer telefonu jako alternatywne sposoby kontaktu.

Add alternate ways to contact
(Źródło: ZURB)

5. Dodaj Profile W Mediach Społecznościowych

Podczas gdy większość użytkowników chce skontaktować się z Tobą prywatnie, niektórzy mogą wolą skontaktować się z Tobą na Facebooku lub Twitterze. Możesz dodać przyciski mediów społecznościowych do strony formularza kontaktowego jako alternatywny sposób kontaktu użytkowników.

Add links to your social media profiles

(Źródło: Retro Portfolio)

6. Dodawanie adresu i mapy

Dodanie adresu i lokalizacji na mapie pomaga zwiększyć zaufanie użytkowników do biznesu online. Nawet jeśli nie masz fizycznego sklepu lub biura, użytkownicy znajdą komfort wiedząc, gdzie się znajdujesz .

Add map and location on your contact form page

(Źródło: LEDbow)

Jeśli masz wiele lokalizacji w różnych miastach lub krajach, dodanie ich wszystkich sprawia, że strona formularza kontaktowego jest o wiele bardziej przydatna.

Add locations
(Źródło: Pogoń)

7. Dodawanie często zadawanych pytań i linków do zasobów

Po chwili zdasz sobie sprawę, że wielu użytkowników zadaje podobne pytania. Możesz pomóc im zaoszczędzić trochę czasu i odpowiedzieć na te pytania bezpośrednio na stronie kontaktowej, dodając sekcję Często zadawanych pytań.

Add FAQs to your contact page
(Źródło: Inteligentny Dochód Pasywny)

8. Zoptymalizuj Stronę Potwierdzenia Formularza

Po przesłaniu formularza, większość wtyczek formularza kontaktowego pozwala pokazać użytkownikom wiadomość z potwierdzeniem lub przekierować ich na inną stronę.

Przekierowanie użytkowników daje możliwość pokazania im najbardziej pomocnych zasobów, takich jak najpopularniejsze treści lub oferowanie kodu rabatowego.

Optimize your form confirmation page
(Źródło: Orbit Media)

9. Poproś użytkowników o dołączenie do listy e-mailowej

Użytkownicy będą musieli dodać swój adres e – mail podczas wypełniania formularza. Możesz dodać pole wyboru, aby poprosić ich o dołączenie do listy e-mail.

Jeśli jeszcze nie budujesz listy e-mail, zapoznaj się z naszym przewodnikiem, dlaczego tak ważne jest budowanie listy e-mail.

Email signup
(Źródło: WPBeginner)

10. Dodaj zdjęcia swojej drużyny

Dodanie zdjęć członków zespołu i pracowników na stronie kontaktowej sprawia, że jest bardziej przyjazny i przyjazny. Zapewnia im to, że za stroną formularza kontaktowego stoją prawdziwi ludzie, którzy będą odpowiadać na ich pytania.

Introduce your team members on contact form page
(Źródło: Bukwild)

11. Spraw, Aby Strona Formularza Kontaktowego Była Atrakcyjna

Strona formularza kontaktowego nie musi być prosta. Możesz dodać zdjęcia swojego biura, sklepu lub zespołu wsparcia, aby odzwierciedlić kulturę i wartości Twojej firmy.

Add photos to make your contact page more engaging
(Źródło: Cyfrowa Telepatia)

12. Bądź Kreatywny Dzięki Projektowi Strony Kontaktowej

Być może zauważyłeś, że wiele stron kontaktowych na różnych stronach internetowych ma prosty i bardzo przewidywalny układ. Chociaż służy celowi, możesz go wykorzystać jako okazję do wyróżnienia się.

Wiele motywów Premium WordPress ma wbudowane style dla formularzy. Możesz dostosować te style, dodając Niestandardowy CSS lub używając wtyczki, takiej jak CSS Hero.

Zalecamy użycie wtyczki kreatora stron przeciągnij i upuść, aby utworzyć układ strony formularza kontaktowego. Pozwoli to na elastyczność, aby być bardziej kreatywnym bez pisania kodu.

Contact page templates in Beaver Builder

(Źródło: Beaver Builder)

Bonus: Zmniejsz Porzucanie Formularzy

Tworząc formularz wielostronicowy lub formularz z wieloma polami, ryzykujesz zmniejszenie współczynnika konwersji. Często użytkownicy otrzymują zmęczenie formularza i opuszczają go przed wypełnieniem całego formularza.

Aby zwalczyć zmęczenie formularzy, wiele zaawansowanych kreatorów formularzy, takich jak Wufoo i WPForms, zawiera dodatki do porzucania formularzy. Pomaga to przechwytywać częściowe wpisy z formularzy.

Mówiąc najprościej, pomaga uzyskać więcej potencjalnych klientów bez zwiększania ruchu.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci poznać najlepsze praktyki świetnych projektów stron formularza kontaktowego. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik SEO krok po kroku WordPress, aby poprawić swoje rankingi.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Ile kosztuje uruchomienie witryny członkowskiej? (Edycja 2021)

W artykule: Jak obliczyć koszt strony członkowskiej?Członkostwo Hosting i koszty konfiguracjiKoszty przetwarzania…

Jak automatycznie publikować na Facebooku z WordPress?

W artykule: Dlaczego automatycznie udostępniać posty WordPress na Facebooku?Automatycznie Publikuj na Facebooku…

Jak zmienić schemat kolorów Administratora w WordPress (Quick & Easy)

W artykule: Po co zmieniać schemat kolorów Administratora w WordPress?Jak zmienić schemat…

11-punktowa Lista kontrolna audytu SEO WordPress, aby zwiększyć swoje rankingi

W artykule: Co To jest audyt SEO?Jak przeprowadzić audyt SEO w WordPress1.…