W artykule:
- 1. Dynamiczne widżety dla paska bocznego
- 2. Wiele Pasków Bocznych
- 3. Sticky Sidebar Widgets
- 4. Subskrypcja E-Mail
- 5. Zaprezentuj Swoje Najlepsze Treści
- 6. Dynamiczne Listy Niestandardowe
- 7. Użyj Obrazów
- 8. Prezentacja Dowodu Społecznego
- 9. Narzędzia Zaangażowania Użytkowników
- 10. Fade W Ostatnim Widżecie Paska Bocznego
- 11. Użyj niestandardowych stylów dla widżetów
- 12. Włącz skróty w widżetach tekstowych
Większość witryn WordPress ma układ dwóch kolumn zawierający treść i pasek boczny. Mimo że są widoczne na każdej stronie witryny, paski boczne są często najmniej zoptymalizowanymi obszarami. W tym artykule udostępnimy najlepsze sztuczki paska bocznego WordPress, aby uzyskać maksymalne wyniki dla Twojej witryny.
1. Dynamiczne widżety dla paska bocznego
Domyślnie paski boczne WordPress pozostają takie same. Oznacza to, że wyświetlasz użytkownikom ten sam pasek boczny, niezależnie od tego, czy oglądają stronę archiwum, kategorię, stronę główną, czy pojedynczą stronę.
W zależności od tego, na co patrzy użytkownik, odpowiednio zmieniając widżety paska bocznego, możesz mieć ogromny wpływ na sposób interakcji użytkowników z paskiem bocznym w Twojej witrynie.
Za pomocą wtyczki Display Widgets możesz wyświetlać i ukrywać widżety paska bocznego na postach, stronach, archiwach, stronie głównej lub blogu. Możesz także pokazywać lub ukrywać widżety użytkownikom na podstawie ich statusu logowania.
2. Wiele Pasków Bocznych
Innym podejściem do tworzenia inteligentnych pasków bocznych jest używanie wielu pasków bocznych jednocześnie. Każdy pasek boczny jest wyświetlany na podstawie wybranych kryteriów.
Zainstaluj i aktywuj wtyczkę pasków bocznych Content Aware. Pozwala na tworzenie inteligentnych pasków bocznych. Zamiast pokazywać lub ukrywać widżety dla określonych stron, możesz utworzyć dla nich zupełnie nowe paski boczne.
3. Sticky Sidebar Widgets
Zwykle kolumna treści witryny staje się nieco dłuższa niż pasek boczny. Oznacza to, że gdy użytkownicy przewijają w dół, nie ma na co patrzeć w kolumnie paska bocznego.
Możesz dodać lepkie widżety pływającego paska bocznego, aby upewnić się, że czytelnicy zawsze będą widzieć wezwanie do działania podczas przewijania w dół.
4. Subskrypcja E-Mail
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego formularze rejestracji e-mail są często pierwszym elementem pasków bocznych najpopularniejszych blogów? Dzieje się tak dlatego, że e-mail jest nadal najbardziej skutecznym sposobem komunikowania się z czytelnikami. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem, dlaczego od razu powinieneś zacząć budować swoją listę e-mailową.
Większość dostawców usług pocztowych, takich jak MailChimp, AWeber itp., dostarczy Ci prosty kod, który możesz dodać do widżetu tekstowego na pasku bocznym WordPress. Jednak te formularze rejestracji nie są bardzo skuteczne pod względem konwersji.
Używając OptinMonster do tworzenia pięknych i bardzo angażujących sidebar optin forms, możesz znacznie zwiększyć konwersje.
OptinMonster umożliwia również A / B testowanie paska bocznego optin forms, dzięki czemu można podejmować decyzje oparte na danych o tym, co działa, a co nie.
5. Zaprezentuj Swoje Najlepsze Treści
Witryny WordPress mają wbudowany widżet ostatnie posty. Ten widget nie działa zbyt dobrze.
Powód jest prosty, Twoje ostatnie posty mogą nie zawsze być najlepszą treścią do opisania Twojej witryny nowemu użytkownikowi.
Powinieneś użyć wtyczki popular posts, aby wyświetlić najpopularniejsze treści. Możesz również połączyć go z wtyczką related posts, aby zaprezentować najbardziej odpowiednią treść nowym użytkownikom.
6. Dynamiczne Listy Niestandardowe
Po co zatrzymywać się tylko na popularnych lub powiązanych postach? Możesz tworzyć własne listy postów, które Twoim zdaniem przyniosą Ci większą konwersję.
Po prostu utwórz nowy post w WordPress i użyj edytora wizualnego, aby utworzyć punktowaną listę postów lub stron, które chcesz wyświetlić. Przełącz się na edytor tekstu i skopiuj kod HTML.
Teraz Dodaj nowy widżet tekstowy do paska bocznego i wklej kod HTML wewnątrz niego. Możesz utworzyć dowolną liczbę list i wyświetlić różne listy dla różnych obszarów witryny.
7. Użyj Obrazów
Obrazy są o wiele bardziej angażujące niż zwykły tekst. Jeśli chcesz przyciągnąć uwagę użytkownika, użyj obrazów jako banerów i przycisków. Możesz połączyć te banery i wezwać do działań do różnych obszarów swojej witryny.
Możesz po prostu przesłać obraz za pomocą narzędzia Media uploader i dodać kod HTML, aby wyświetlić obraz w widżecie tekstowym. Jeśli nie znasz HTML, możesz użyć widżetu obrazu, aby dodać obrazy na pasku bocznym WordPress.
Zobacz nasz przewodnik, Jak dodać obraz w widżecie paska bocznego WordPress, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
W powyższym przykładzie blogu OptinMonster, gdy użytkownik kliknie na obrazek, ładuje wyskakujące okienko z prośbą o wprowadzenie informacji. Nazywa się to MonsterLinks, który jest 2-stopniową technologią Optin..
8. Prezentacja Dowodu Społecznego
Czy widziałeś, jak popularne blogi przechwalają się liczbą obserwujących w swoich paskach bocznych? Wyświetlanie liczby obserwujących na pasku bocznym nazywa się dowodem społecznym. Jest to technika marketingowa, która pomaga zdobyć zaufanie, pokazując ludziom liczbę obserwujących, których już masz.
Możesz użyć widżetu Social Count Plus, aby wyświetlić liczbę obserwujących. Możesz także pokazać liczbę subskrybentów MailChimp, aby zachęcić więcej użytkowników do rejestracji na liście e-mail.
Oto 11 więcej przykładów dowodów społecznych, które możesz dodać do swojej witryny.
9. Narzędzia Zaangażowania Użytkowników
Ostatnie komentarze, ankiety i ankiety, rankingi użytkowników, system punktów to tylko niektóre ze sposobów na zwiększenie zaangażowania użytkowników w witrynie WordPress. Wyświetlanie ich na pasku bocznym pomaga zwiększyć zaangażowanie użytkowników w witrynie. Zwiększa to przeglądanie stron i czas, który każda osoba spędza na twojej stronie.
10. Fade W Ostatnim Widżecie Paska Bocznego
Ta sprytna sztuczka jest używana na wielu popularnych blogach i stronach internetowych. Po prostu zanika w ostatnim widżecie paska bocznego. Animacja sprawia, że widget przyciąga wzrok i jest zauważalny, co znacznie zwiększa szybkość klikania.
Zobacz nasz samouczek na temat zanikania w widżecie ostatniego paska bocznego w WordPress.
11. Użyj niestandardowych stylów dla widżetów
Zazwyczaj wszystkie widżety paska bocznego używają tych samych kolorów i stylu zdefiniowanego przez Twój motyw WordPress. To sprawia, że wszystkie wyglądają tak samo. Możesz użyć niestandardowych stylów, aby użyć różnych kolorów dla niektórych widżetów, aby były bardziej zauważalne.
Zobacz nasz przewodnik, jak dodawać niestandardowe style do widżetów WordPress, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
12. Włącz skróty w widżetach tekstowych
Domyślnie WordPress odfiltrowuje skróty w widżetach tekstowych. Możesz to łatwo wyłączyć, dodając tę pojedynczą linię kodu do funkcji motywu.plik php lub wtyczka specyficzna dla witryny.
add_filter ('widget_text', 'do_shortcode');
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się nowych sztuczek paska bocznego WordPress, aby uzyskać maksymalne wyniki w swojej witrynie. Możesz również zobaczyć naszą listę 25 najbardziej przydatnych widżetów WordPress dla Twojej witryny.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.