W artykule:
Szukasz najlepszych wtyczek opinii klientów dla WordPress?
Opinie klientów mogą pomóc ci zbudować dowód społeczny i zdobyć zaufanie odwiedzających, co oznacza większą sprzedaż dla Twojej firmy.
W tym artykule udostępnimy najlepsze wtyczki do recenzji WordPress, które pomogą Ci łatwo dodać recenzje klientów do WordPress.
Dlaczego warto korzystać z wtyczki Customer Reviews dla WordPress?
Wtyczka Customer reviews ułatwia dodawanie różnych rodzajów recenzji do WordPress.
Możesz na przykład osadzić recenzje z mediów społecznościowych, pozwolić klientom przesyłać własne recenzje, dodawać wciągające recenzje produktów i nie tylko.
Alternatywą jest wykonywanie wszystkich tych zadań ręcznie.
Ale czas spędzony na zbieraniu, zarządzaniu i formatowaniu jest lepiej spędzony gdzie indziej. Ponadto trudno byłoby osiągnąć ten sam poziom funkcjonalności co wtyczka, chyba że jesteś programistą WordPress.
Twój motyw WordPress może mieć wbudowane funkcje recenzowania, takie jak Divi lub Elementor. Jednak większość motywów nie będzie miała tego po wyjęciu z pudełka.
Dlaczego opinie klientów są ważne?
- Recenzje działają jako bezpłatna reklama Twoich produktów i usług
- Może poprawić wygląd witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP)
- Umożliwia zbieranie informacji zwrotnych w celu ulepszenia produktów i usług
- Może wyróżnić funkcje lub korzyści, które przegapiłeś w swojej kopii produktu
- Pozytywne recenzje działają jako dowód społeczny
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na jedne z najlepszych wtyczek do recenzji klientów WordPress, które możesz wypróbować.
1. Smash Balloon
Smash Balloon to najlepsza wtyczka mediów społecznościowych do WordPress używana przez ponad 1.3 milionów witryn WordPress. Umożliwia dodawanie kanałów społecznościowych do WordPress i wyświetlanie recenzji w mediach społecznościowych.
Smash Balloon to zbiór wtyczek mediów społecznościowych, dzięki czemu możesz zdecydować, które sieci społecznościowe chcesz dodać do WordPress.
Facebook Feed Reviews to na przykład rozszerzenie, które pozwala na osadzanie opinii klientów na stronie Facebooka.
Lub, jeśli masz zaangażowanych odbiorców na Twitterze, możesz użyć niestandardowej wtyczki Twitter Feeds Pro, aby osadzić recenzje i referencje.
Możesz łatwo filtrować swój kanał na Twitterze, wyświetlając określone hashtagi lub korzystając z funkcji wyszukiwania zaawansowanego, aby wyświetlać tylko opinie o swojej firmie.
2. WPForms
WPForms to najlepsza wtyczka do formularzy WordPress na rynku używana przez ponad 4 miliony witryn WordPress.
Dzięki WPForms możesz utworzyć prosty formularz recenzji klientów, który pozwala klientom wysyłać recenzje bezpośrednio do ciebie.
Darmowa wersja wtyczki pozwala po prostu utworzyć formularz recenzji klienta za pomocą front-endowego edytora przeciągnij i upuść.
Jeśli potrzebujesz więcej funkcjonalności, dostępne są zaawansowane dodatki, które dodadzą funkcje takie jak funkcjonalność referencji.
Dodatek Form Templates Pack zawiera szablon formularza Referencje.
Dzięki temu możesz łatwo utworzyć formularz referencji i zmodyfikować szablon formularza w dowolny sposób.
Możesz także użyć WPForms, aby umożliwić użytkownikom przesyłanie załączników z ich wpisami recenzji. Na przykład mogą dołączyć obraz produktu do swojej recenzji lub zdjęcie głowy z ich referencją.
Inną opcją jest zbieranie opinii użytkowników i danych za pomocą dodatku ankiet i ankiet. Dzięki temu możesz łatwo tworzyć formularze ankiet ze szczegółowymi raportami danych użytkownika.
3. WP business Reviews
WP Business Reviews to uniwersalna Wtyczka WordPress, która pozwala dodawać recenzje Yelp, Facebook i Google do WordPress.
Dzięki tej wtyczce możesz łatwo zaprezentować swoje recenzje z wielu platform. Możesz wybrać wyświetlanie recenzji ze wszystkich platform razem lub tylko jednej.
Pomaga to lokalnym właścicielom firm poprawić dowód społeczny, łącząc recenzje z platform takich jak Google Moja Firma (dawniej Google Places).
Możesz nawet skonfigurować wtyczkę, aby automatycznie dodawać nowe recenzje, gdy są publikowane na innych platformach.
Dodatkowe opcje filtrowania umożliwiają ukrywanie negatywnych opinii, dodawanie niestandardowych opinii zebranych w witrynie i zmianę układu w zależności od potrzeb.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak pokazać recenzje Google, Facebook i Yelp w WordPress.
4. AIOSEO
AIOSEO to najlepsza wtyczka SEO do WordPress na rynku używana przez ponad 2 miliony witryn WordPress.
Ta wtyczka pozwala po prostu dodać schemat recenzji produktu do swoich postów i stron. Znaczniki schematu pomagają wyszukiwarkom lepiej zrozumieć i wyświetlić posty i treść recenzji.
Fragmenty bogate częściej otrzymują kliknięcia w wynikach wyszukiwania:
AIOSEO automatycznie wykryje odpowiedni typ schematu w oparciu o istniejącą zawartość.
Można również zmienić typ schematu i wprowadzić odpowiednie informacje o schemacie.
Dostępna jest darmowa wersja wtyczki, ale musisz mieć wersję pro, aby wybrać typ schematu.
Odpowiedni schemat poprawi wygląd twojej witryny w wyszukiwarkach, co oznacza większy ruch na Twoim blogu WordPress.
5. WP Product Review Lite
WP Product Review Lite to najlepsza wtyczka do recenzji produktów WordPress. Jest łatwy w konfiguracji i wyposażony w szczegółowe menu dostosowywania, dzięki czemu możesz wyświetlać recenzje produktów dokładnie tak, jak chcesz.
To sprawia, że jest idealny dla blogerów i osób prowadzących witryny z recenzjami.
Dodanie recenzji produktu za pomocą tej wtyczki jest bardzo proste. Kiedy piszesz post na blogu, po prostu włącz przełącznik „czy ten post jest recenzją”, a wtyczka umożliwi przeglądanie niestandardowego typu postu.
Pozwala to wyróżnić ważne funkcje produktu, dodać plusy i minusy, oceny suwaków lub gwiazdek, obrazy i inne, wszystko z edytora postów WordPress.
Ponadto istnieją wbudowane opcje stylizacji, takie jak nieograniczona liczba kolorów i wybór typografii, bez konieczności dodawania niestandardowego CSS.
Istnieje również widżet pola recenzji, który pozwala dodać ważne informacje o recenzji do paska bocznego. Możesz nawet pozwolić odwiedzającym przesyłać własne recenzje i oceny w komentarzach.
Wbudowany system ocen pozwala zdecydować, jak bardzo opinia użytkownika wpłynie na ocenę, którą przyznałeś produktowi.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak utworzyć witrynę z recenzjami za pomocą WordPress.
6. Opinie klientów dla WooCommerce
Wtyczka Customer Reviews for WooCommerce pozwala dodać bardziej szczegółowe recenzje klientów do sklepu ecommerce.
Celem tej wtyczki jest ulepszenie dowodu społecznego sklepu internetowego, więc kiedy odwiedzający lądują na stronach produktów, są bardziej skłonni do zakupu.
Ma wbudowany system sprawdzania, czy recenzje pochodzą od rzeczywistych kupujących. Osoby, które zakupiły produkt, będą miały odznakę zaufania obok swoich nazwisk.
Dzięki tej wtyczce klienci mogą dołączać zdjęcia, głosować na recenzje i dodawać sekcję pytań i odpowiedzi do swoich produktów (podobnie jak Amazon).
Możesz także włączyć automatyczne przypomnienia o recenzjach, aby zwiększyć liczbę recenzji produktów.
Wersja premium wtyczki pozwala dostosować sekcję recenzji, usunąć ich markę i zmienić domyślny adres e-mail na firmowy adres e-mail.
7. Łatwe Referencje
Easy Testimonials to darmowa wtyczka od WordPress.org to pozwala zaprezentować recenzje online i referencje w całej witrynie WordPress.
Po zebraniu referencji i recenzji za pomocą wtyczki takiej jak WPForms, będziesz chciał w łatwy sposób dodać je do WordPress.
Ta przyjazna dla użytkownika wtyczka pozwala ci to zrobić. Możesz dodać Recenzje do paska bocznego, sekcji widżetów lub użyć skrótu, aby osadzić recenzje w postach i stronach.
Masz pełną kontrolę nad wyświetlaniem recenzji i rodzajami recenzji, które chcesz udostępnić. Możesz na przykład wstawić całą listę, wyświetlić ją losowo, a nawet zaprezentować ją w pokazie slajdów.
Istnieje kolekcja 25 różnych szablonów do wyświetlania opinii na twojej stronie.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak dodać stronę opinii klientów w WordPress.
Być może natknąłeś się na inne wtyczki opinii klientów, takie jak WP Review Pro by MyThemeShop, TAQYEEM i WP Customer Reviews. Jednak lista była krótka, aby znacznie ułatwić Ci decyzję o wtyczce.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci znaleźć najlepsze wtyczki opinii klientów dla Twojej witryny WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych usług e-mail marketingowych i nasze specjalistyczne typy wtyczek WordPress dla firm.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.