8 Najlepsze oprogramowanie help desk dla małych firm (w porównaniu)

Szukasz najlepszego oprogramowania help desk dla swojej firmy?

Korzystanie z oprogramowania help desk może pomóc poprawić przepływ pracy obsługi klienta, lepiej zarządzać wnioskami i poprawić relacje z klientami.

W tym artykule wybraliśmy najlepsze oprogramowanie help desk, którego możesz użyć wraz z witryną WordPress. Korzystamy z tych narzędzi w różnych firmach, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta.

8 best help desk software for small business (compared)

Dlaczego Warto Korzystać Z Oprogramowania Help Desk?

Oprogramowanie Help desk ułatwia zarządzanie wnioskami o wsparcie klienta, aby lepiej obsługiwać klientów.

Prowadzi to do szczęśliwszych klientów i lepszej retencji klientów,co oznacza więcej pieniędzy dla Twojej firmy w dłuższej perspektywie.

Gdy dopiero zaczynasz pracę online, możesz łatwo samodzielnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami obsługi klienta za pośrednictwem firmowego adresu e-mail.

Ale ponieważ Twoja witryna WordPress nadal się rozwija, utrzymanie tej samej jakości obsługi klienta może być trudne.

Korzystanie z oprogramowania help desk w Twojej firmie może podnieść jakość interakcji z klientami i dać przewagę konkurencyjną w Twojej przestrzeni.

Najlepsze oprogramowanie help desk:

  • Pomaga skalować obsługę klienta w miarę rozwoju firmy
  • Ułatwia śledzenie zgłoszeń Pomocy Technicznej w wielu kanałach
  • Umożliwia tworzenie szczegółowych profili klientów i lepsze zrozumienie użytkowników
  • Poprawia czas reakcji wsparcia i relacje z klientami

Mając to na uwadze, rzućmy okiem na jedne z najlepszych programów pomocy technicznej, których można użyć, aby pomóc w rozwoju witryny dla małych firm.

1. Pomóż Skautowi

Help Scout

Help Scout jest jednym z najlepszych all in one help desk oprogramowania na rynku. Ma prawie każdą funkcję, której potrzebujesz, aby usprawnić proces pomocy technicznej i obsługi klienta.

Używamy Help Scout tutaj w WPBeginner i naszych innych firm dla wszystkich naszych potrzeb wsparcia e-mail.

Może pomóc w zarządzaniu wszystkimi żądaniami pomocy technicznej na czacie i poczcie e-mail z jednego miejsca. W ten sposób Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą za pomocą preferowanej metody, a twój zespół wsparcia może zarządzać zgłoszeniami z jednej kolejki.

Możesz przyspieszyć zgłoszenia pomocy technicznej, tworząc zapisane odpowiedzi, dzięki czemu Twój zespół może natychmiast odpowiadać na typowe pytania.

Istnieje wbudowana funkcja bazy wiedzy, dzięki której możesz zbudować własne Centrum pomocy. Zmniejsza to całkowitą liczbę zgłoszeń do pomocy technicznej, ponieważ użytkownicy mogą znaleźć rozwiązania swoich problemów.

Znajdziesz również szczegółowe dane raportowe, dzięki którym możesz zobaczyć, gdzie twój zespół radzi sobie świetnie i co należy poprawić.

Raport śledzenia czasu pozwala zobaczyć, gdzie twój zespół pomocy technicznej spędza najwięcej czasu, dzięki czemu możesz usprawnić przepływ pracy nad produktem.

Funkcja czatu na żywo, znana również jako Beacon, jest dostępna, jeśli chcesz dodać dodatkowy kanał pomocy technicznej.

Poleca artykuły, które pomogą rozwiązać problemy użytkowników. Jeśli nie mogą znaleźć rozwiązania, mogą porozmawiać z Twoim zespołem.

Cennik: Podstawowy plan zaczyna się od $ 20 za użytkownika miesięcznie i obejmuje skrzynki pocztowe 3, czat na żywo i inne. Plan Plus zaczyna się od $35 za użytkownika miesięcznie, jeśli masz większy zespół.

2. HelpDesk.com

HelpDesk.com

HelpDesk to bardzo łatwe w użyciu narzędzie help desk i oprogramowanie do sprzedaży biletów. Jest to bardzo intuicyjny i prosty sposób na przechowywanie wszystkich wiadomości w jednym miejscu.

Wszelkie wnioski z formularzy kontaktowych, przychodzących wiadomości e-mail, czatu na żywo i innych będą trafiać do jednego pulpitu nawigacyjnego, a bilet zostanie utworzony.

Dostępne są zaawansowane funkcje biletowania, sortowania i tagowania, dzięki czemu możesz nadawać priorytet najważniejszym wiadomościom.

Ponadto dostępne są przydatne narzędzia do współpracy zespołowej, takie jak wiele skrzynek pocztowych, grupy agentów i prywatne notatki dotyczące zgłoszeń do pomocy technicznej, aby pomóc całemu zespołowi wsparcia stać się bardziej skutecznym.

Możesz korzystać z funkcji automatyzacji, takich jak automatyczne przydzielanie zadań, odpowiedzi w puszkach i niestandardowe automatyczne przepływy pracy, aby zoptymalizować czas reakcji.

Osoby obsługujące punkty pomocy IT mogą korzystać z funkcji wyspecjalizowanych zespołów usług IT do tworzenia grup agentów odpowiedzialnych za określone obszary, takie jak subskrypcje, proces rejestracji, użytkownicy końcowi i inne.

Możesz nawet utworzyć dział pomocy technicznej IT dla wewnętrznych zespołów, aby pomóc pracownikom w przyspieszeniu oprogramowania i procesów.

Istnieje również integracja z LiveChat, dzięki czemu możesz zarządzać zgłoszeniami pomocy technicznej i rozwiązywać problemy klientów na czacie na żywo w jednym miejscu.

Znajdziesz dodatkowe integracje, takie jak Hubspot, Salesforce, Zapier, Slack i inne, których możesz użyć do poprawy przepływu pracy pomocy technicznej.

Cennik: W przypadku zespołów ceny zaczynają się od 19 USD za agenta miesięcznie i obejmują system biletowy, 60-dniową historię czatu i nie tylko.

3. Hubspot

HubSpot

Hubspot oferuje właścicielom firm szeroką gamę narzędzi do zarządzania klientami, które pomagają poprawić zadowolenie klientów i relacje z nimi.

Zawiera łatwe w użyciu oprogramowanie help desk i system biletowy do śledzenia długoterminowych żądań obsługi klienta.

Oferują one jeden z najlepszych CRM dla małych firm, które łatwo integruje się z oprogramowaniem do zarządzania obsługą klienta.

Oprogramowanie service desk i system biletowy organizują wszystkie zgłoszenia wsparcia w jednym pulpicie nawigacyjnym, do którego ma dostęp cały zespół.

Możesz śledzić ważne wskaźniki wsparcia, takie jak liczba zgłoszeń, czas reakcji agenta i inne. Pomaga to sprawdzić, czy osiągasz swoje cele i czy spełniasz umowy SLA (customer service level Agreement).

Znajdziesz dodatkowe funkcje, takie jak oprogramowanie bazy wiedzy, które pomaga klientom rozwiązywać własne problemy oraz routing i automatyzację, aby zaoszczędzić czas.

Ponadto dostępna jest funkcja czatu na żywo i chatbota, dzięki czemu możesz komunikować się w czasie rzeczywistym z klientami.

Cennik: Istnieje bezpłatny plan dla wszystkich użytkowników. Płatne plany zaczynają się od $ 45 miesięcznie i dają dostęp do dodatkowych narzędzi automatyzacji i wsparcia dla większej liczby członków zespołu.

4. FreshDesk

FreshDesk

FreshDesk to kolejny popularny dostawca pomocy technicznej dla firm. Jest bardzo przyjazny dla użytkownika, a jednocześnie oferuje wiele zaawansowanych funkcji.

System help desk ma współdzieloną skrzynkę odbiorczą do łatwej i szybkiej współpracy zespołowej, eskalacji i zarządzania problemami. Możesz nawet wyznaczać trasy zadań na podstawie dostępności członków zespołu.

Oprócz funkcji help desk znajdziesz chatboty, czat na żywo, nowoczesne wiadomości, funkcje automatyzacji, obsługę wielokanałową i wiele innych.

Wbudowane funkcje raportowania i danych pozwalają udoskonalić procesy wsparcia w wielu kanałach komunikacji. Możesz nawet użyć integracji z mediami społecznościowymi, aby konwertować wiadomości i wzmianki o marce na bilety i odpowiadać.

Zawiera również różne narzędzia do tworzenia własnego portalu samoobsługowego, takie jak obsługa forum, tworzenie FAQ, widżet pomocy i inne.

Cennik: Podstawowa wersja oprogramowania zaczyna się od $15 miesięcznie. Podczas gdy pełne plany wsparcia omnichannel zaczynają się od $ 79 miesięcznie, gdy są rozliczane rocznie.

Istnieje bezpłatna wersja oprogramowania wspierającego, który obsługuje nieograniczoną liczbę agentów. Ale obejmuje tylko funkcje biletów i bazy wiedzy.

5. Nextiva

Nextiva

Nextiva to najlepszy serwis telefoniczny dla małych firm. Oprócz wsparcia telefonicznego oferują kompletne wielokanałowe rozwiązanie wsparcia.

Zintegrowane rozwiązanie help desk pozwala komunikować się za pośrednictwem wielu różnych kanałów z jednej aplikacji, w tym telefonu, poczty e-mail i wiadomości zespołowych.

Bez względu na to, skąd docierają do ciebie klienci, możesz odpowiedzieć z jednego miejsca.

System zarządzania biletami jest prosty w użyciu i można ustawić priorytety, wysyłać przypomnienia, wysyłać wiadomości do zespołu i nie tylko.

Jeśli korzystasz z innych usług Nextiva, takich jak Nextiva business VoIP lub sales CRM, zostaną one natychmiast zintegrowane.

Znajdziesz inne przydatne funkcje, takie jak routing połączeń, odpowiedzi w puszkach, aplikacja mobilna i samoobsługowa baza wiedzy.

Używamy Nextiva w WPBeginner dla wszystkich naszych potrzeb wsparcia telefonicznego. Jest to najlepsza dostępna opcja, jeśli chcesz zaoferować wsparcie telefoniczne.

Istnieje wiele zaawansowanych funkcji, które pomogą zespołowi wsparcia telefonicznego, w tym przekazywanie połączeń, niestandardowe pozdrowienia, wirtualny numer telefonu służbowego, analizy i inne.

Nextiva działa świetnie dla właścicieli małych firm, jak również dużych call center, którzy chcą zautomatyzować sprzedaż i obsługę klienta.

Cennik: Nextiva zaczyna się od $18.95 miesięcznie dla 20-99 użytkowników. Jeśli chcesz uzyskać wsparcie dla SMS-ów i więcej integracji, plan Pro zaczyna się od $22.95 miesięcznie.

6. LiveChat

LiveChat

LiveChat to najlepsze oprogramowanie do czatu na żywo na rynku. Pozwala szybko dodać obsługę czatu na żywo do swojej witryny, dzięki czemu możesz natychmiast reagować na prośby klientów.

Aplikacje LiveChat są łatwe w użyciu i działają na urządzeniach mobilnych, stacjonarnych i tabletach na Androidzie i iOS. Tak więc twój zespół wsparcia może odpowiadać na prośby bez logowania się do pulpitu WordPress.

Ponadto istnieje Wtyczka WordPress, która ułatwia integrację z Twoją witryną.

Możesz skonfigurować LiveChat do pracy w godzinach innych niż godziny pracy, więc wszystkie żądania czatu na żywo trafią bezpośrednio do systemu zarządzania help desk.

Korzystamy z LiveChat we wszystkich naszych firmach e-commerce, aby wspierać naszych pracowników przedsprzedażnych.

Okno czatu jest bardzo łatwe do dostosowania, aby pasowało do marki Twojej witryny.

Jedną z naprawdę świetnych cech tego narzędzia jest szybkość. Okno czatu ładuje się szybciej niż inni dostawcy i działa na każdym urządzeniu.

Łatwo integruje się z innymi narzędziami obsługi klienta i marketingu, z których już korzystasz, takimi jak HelpDesk, HubSpot i Google Analytics.

Znajdziesz również dodatkowe narzędzia pomocy technicznej, które pomogą poprawić jakość wsparcia, takie jak śledzenie odwiedzających, inteligentne API integrujące się z Twoją bazą wiedzy i inne.

Cennik: Istnieją plany dla firm każdej wielkości. Plan startowy zaczyna się od $16 na agenta miesięcznie, gdy jest wypłacany corocznie. Dodatkowo istnieje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby przetestować usługę.

7. Chatbot.com

ChatBot.com

Chatbot.com to najlepsze oprogramowanie AI chatbot na rynku. To narzędzie ułatwia małym firmom tworzenie własnych chatbotów AI i poprawę obsługi klienta.

Możesz użyć kreatora przeciągnij i upuść, aby szybko utworzyć chatbota obsługi klienta.

Istnieje również biblioteka szablonów branżowych, których możesz użyć. Pomogą Ci one stworzyć unikalnego chatbota w oparciu o pytania i scenariusze użytkowników.

Łatwo integruje się zarówno z WordPress, jak i WooCommerce. Plus, twój czat na żywo i oprogramowanie do obsługi klienta z wyboru.

Używamy ChatBot.com w kilku naszych firmach SaaS do obsługi pytań przedsprzedażnych i przekazywania użytkowników do naszego zespołu wsparcia na żywo, jeśli to konieczne.

Ten proces może zwiększyć efektywność pracy obsługi klienta i zwolnić czas dla personelu pomocniczego.

Cennik: Zaczyna się od $50 miesięcznie rozliczane miesięcznie do 1,000 miesięcznych czatów, i idzie w górę stamtąd.

Każdy plan zawiera 14-dniowy bezpłatny okres próbny, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy chatboty działają dla Twojej firmy.

8. WPForms

WPForms

WPForms to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego do WordPress używana przez ponad 4 miliony stron internetowych. Jest pełen funkcji, a jednocześnie jest niezwykle łatwy w użyciu.

Używamy WPForms tutaj na WPBeginner i na wszystkich naszych innych stronach internetowych.

Możesz użyć kreatora przeciągnij i upuść, aby szybko utworzyć formularz pomocy technicznej, aby użytkownicy mogli przesłać prośbę o pomoc do swojego zespołu.

Darmowa wersja wtyczki pozwala zbudować podstawowy formularz kontaktowy i obejmuje ochronę przed spamem, powiadomienia e-mail i inne.

Wersja pro wtyczki przenosi te funkcje jeszcze dalej i zamienia ją w przydatne narzędzie service desk. Umożliwia tworzenie bardziej zaawansowanych formularzy z logiką warunkową, funkcją porzucania formularzy, geolokalizacją i innymi funkcjami.

Każde przesłanie formularza trafia bezpośrednio do pulpitu WordPress, dzięki czemu możesz szybko odpowiadać na zapytania klientów. Możesz także skonfigurować natychmiastowe powiadomienia formularzy, które automatycznie wysyłają Ci wiadomość e-mail, gdy użytkownik wyśle formularz.

Możesz powiadomić siebie lub swoich członków zespołu odpowiedzialnych za obsługę klienta.

Istnieje również dodatek podróż użytkownika, który pozwala zobaczyć, co użytkownik zrobił w Twojej witrynie przed wysłaniem formularza. Dzięki temu łatwo jest zobaczyć, gdzie użytkownik utknął, dzięki czemu można szybciej rozwiązać jego problem.

Ponadto istnieje ponad 3000 różnych integracji oprogramowania, w tym service desk, oprogramowanie HR, narzędzia do zarządzania projektami, narzędzia do automatyzacji marketingu i wiele innych.

Cennik: Podstawowy plan zaczyna się od $39.59 rocznie i ma funkcje do prostego tworzenia formularzy, ale aby uzyskać dostęp do raportów podróży Użytkownika, zaawansowanych integracji i innych, plan Pro wynosi $199.50 rocznie.

Jakie jest najlepsze oprogramowanie Help Desk (Expert Pick)?

W naszej opinii ekspertów istnieje kilka różnych rozwiązań w zakresie oprogramowania help desk, które mogą być idealnym wyborem dla Twojej firmy.

Jeśli szukasz najlepszego działu pomocy e-mail, który łączy wszystkie kanały obsługi Klienta, Pomoc Scout jest najlepszym rozwiązaniem.

Jeśli potrzebujesz świetnego narzędzia all in one help desk, które doskonale integruje się z LiveChat, HelpDesk jest idealny.

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej dla Klienta, która zawiera również system telefoniczny firmy, Nextiva jest doskonałym wyborem.

Niezależnie od tego, jakiego oprogramowania help desk używasz, chcesz użyć WPForms, ponieważ pomaga przekazać wiadomość ze swojej witryny do odpowiedniego oprogramowania help desk.

Oprócz najlepszego oprogramowania help desk na naszej liście, przyjrzeliśmy się również innym dostawcom, takim jak Zoho Desk, Jira, LiveAgent, FreshService, HappyFox, Zendesk support i więcej.

Jednak zdecydowaliśmy się nie wymieniać ich, aby pomóc ci uniknąć paraliżu wyboru, dzięki czemu możesz szybko znaleźć najlepsze oprogramowanie help desk dla Ciebie.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepsze oprogramowanie help desk dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć nasze typy najlepszych usług e-mail marketingu dla małych firm i nasz przewodnik, jak wybrać najlepsze oprogramowanie do projektowania stron internetowych.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak automatycznie publikować na Facebooku z WordPress?

W artykule: Dlaczego automatycznie udostępniać posty WordPress na Facebooku?Automatycznie Publikuj na Facebooku…

Czym jest Nightografia? Poznaj smartfon Samsung Galaxy S22 5G

W artykule: Nightografia, czyli jak robić zdjęcia nocą telefonemAparat do zdjęć nocnych…

Przewodnik dla początkujących: jak opublikować stronę internetową w 2021 roku (krok po kroku)

W artykule: Używanie Kreatora witryn do publikowania witryny1. Opublikuj stronę internetową za…

Jak zmienić schemat kolorów Administratora w WordPress (Quick & Easy)

W artykule: Po co zmieniać schemat kolorów Administratora w WordPress?Jak zmienić schemat…