W artykule:
Czy chciałbyś mieć lepszy wgląd w sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną? Narzędzia i wtyczki Heatmap mogą pomóc wizualizować, gdzie użytkownicy klikają, jak daleko przewijają i jak naprawdę korzystają z witryny. W tym artykule pokażemy najlepsze narzędzia i wtyczki heatmap 9 dla Twojej witryny WordPress.
Czym jest Heatmap?
Mapa cieplna pozwala wizualizować, w jaki sposób użytkownicy korzystają z twojej witryny. Narzędzia Heatmap zapewniają nakładkę na górze stron, pokazując obszary o większej aktywności jako gorętsze niż obszary o niskiej aktywności użytkownika.
Narzędzia Heatmap oferują analizy wizualne dotyczące obszarów, które użytkownicy klikają, wyglądają i przewijają. Te informacje pomagają zrozumieć problemy z użytecznością witryny i zoptymalizować ją pod kątem lepszych konwersji i wygody użytkownika.
Te narzędzia różnią się od innych narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics. Tradycyjne narzędzia analityczne dostarczają informacji o tym, w jaki sposób użytkownicy weszli na Twoją witrynę, jakie strony przeglądają i jak przechodzą z jednej strony na drugą.
Narzędzia analityczne Heatmaps informują, w jaki sposób użytkownicy faktycznie korzystają z projektu witryny i w jaki sposób z niego korzystają.
Powiedziawszy to, oto najlepsze narzędzia i wtyczki heatmap dla Twojej witryny WordPress.
1. Crazy Egg
Crazy Egg jest prawdopodobnie najpopularniejszym narzędziem heatmapowym dostępnym obecnie na rynku. Oferuje mapy cieplne kliknięć, mapy cieplne kursora myszy i mapy cieplne przewijania. Oferuje on kolejną przydatną funkcję o nazwie confetti heatmap.
Confetti heatmap by Crazy Egg pozwala podzielić dane heatmapy na źródła ruchu. Oznacza to, że możesz zobaczyć, jak użytkownicy z sieci społecznościowych, wyszukiwania lub innych źródeł wchodzą w interakcję z Twoją witryną.
Crazy Egg jest niezwykle łatwy do dodania do witryny WordPress. Mają nawet wtyczkę, która sprawia, że instalacja jest prosta.
Ceny Crazy Egg zaczynają się od $9 / miesiąc dla odwiedzających 10,000 i aktywnych stron 10. Ich najpopularniejszy plan nazywa się Plus, który oferuje wizyty 100,000, aktywne strony 50 i raporty godzinowe za $ 49 / miesiąc. Wszystkie plany są dostarczane z miesięcznym bezpłatnym okresem próbnym.
W przeciwieństwie do innych narzędzi heatmap, Crazy Egg nie ogranicza użycia do jednej strony, co oznacza, że możesz używać tego samego konta na wielu stronach internetowych.
2. Mouseflow
Mouseflow to kolejne łatwe w użyciu narzędzie heatmap dla użytkowników WordPress. Mouseflow oferuje mapy cieplne kliknięć, scroll heatmap, movement heatmap i attention heatmap.
Oferuje również rejestrowanie aktywności odwiedzających witrynę. Oznacza to, że możesz patrzeć na użytkownika wchodzącego w interakcję z Twoją witryną. Inną użyteczną funkcją oferowaną przez Mouseflow jest analiza formularzy, która pozwala zobaczyć, dlaczego użytkownicy porzucają formularze.
Mouseflow pozwala również śledzić lejki. Możesz także ustawić własne lejki, aby zobaczyć, jak użytkownicy z różnych źródeł ruchu zachowują się inaczej w Twojej witrynie.
Ceny Mouseflow zaczynają się od $19 / miesiąc za 1000 nagranych sesji ograniczonych do 1 strony internetowej. Ceny rosną wraz z większą liczbą nagranych sesji i stron internetowych, które dodajesz do swojego planu. Mouseflow oferuje również bezpłatny plan ograniczony do 100 nagranych sesji dla jednej witryny.
3. Lucky Orange
Lucky Orange to kolejny popularny wybór w analityce heatmap. Oferują one śledzenie heatmap dla kliknięć, ruchu i głębokości przewijania. Poza tym oferują również nagrywanie sesji i segmentację ruchu.
Zawiera również analizy formularzy, lejki konwersji, ankiety odwiedzających i oprogramowanie do czatu na żywo, które możesz dodać do swojej witryny. Lista funkcji obejmuje prawie wszystko, czego potrzebujesz od narzędzia heatmap.
Ceny dla Lucky Orange zaczynają się od $10 / miesiąc dla odsłon stron 25,000 na jednej stronie.
4. Inspectlet
Inspectlet to bardzo potężna usługa nagrywania sesji i heatmapy. Obejmuje wszystkie trzy rodzaje śledzenia heatmap: kliknięcia, ruch kursora i przewijanie.
Oferują również analizę lejka konwersji z bardzo zaawansowaną funkcją filtrowania. Istnieje solidny filtr tagowania, którego można użyć do oznaczania poszczególnych użytkowników. W ten sposób można zobaczyć, jak oddziałują na siebie podczas powracających wizyt. Inspectlet zapewnia również analizę formularzy, aby zrozumieć i zoptymalizować generowanie potencjalnych klientów.
Ceny dla Inspectlet zaczynają się od $ 39 miesięcznie z nagranymi sesjami 5000 ograniczonymi do witryny 1. Oferują również bezpłatny plan ograniczony do 100 nagranych sesji dla jednej witryny.
5. Heatmap.me
Heatmap.me twierdzi, że jest jednym z najprostszych na rynku narzędzi analitycznych heatmap. Jest łatwy w instalacji i wyposażony w bardzo mały kod JavaScript, który ładuje się asynchronicznie bez spowalniania witryny.
W przeciwieństwie do niektórych narzędzi z tej listy, Heatmap.me oferuje mapy ciepła w czasie rzeczywistym. Możesz zobaczyć, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną na żywo. Szanuje również prywatność użytkowników, nie rejestrując niepotrzebnych danych.
Heatmap.me oferuje bezpłatny plan ograniczony do 5 stron na 1 stronie. Ich płatne plany zaczynają się od $100 miesięcznie za nieograniczoną liczbę stron w jednej witrynie.
6. Ptengine
Ptengine zapewnia heatmapę i narzędzie do analizy stron internetowych spakowane w jedno. Oferuje kliknięcia, śledzenie konwersji, przewijanie i heatmapy uwagi. Oferują również testy A / B między dwiema mapami ciepła, co jest przydatną funkcją dla projektantów testujących różne interfejsy.
Ich funkcje analityki internetowej obejmują segmentację urządzeń, wydajność kampanii, filtry jednym kliknięciem i analizę strony.
Ceny w Ptengine zaczynają się od $7 miesięcznie za witrynę 1, mapy cieplne 5 i odsłony stron 25k. Oferują również bezpłatny plan z 1 mapą cieplną na jednej stronie ograniczonej do 1000 odsłon.
7. Clicktale
Clicktale to kolejny popularny wybór do analizy heatmap. Oferują one bardzo potężną technologię nagrywania sesji i doskonałe funkcje dogłębnej analizy map ciepła. Ale największą zaletą jest to, że oferują integracje z innymi narzędziami analitycznymi, z których możesz już korzystać, takimi jak Google Analytics, Optimizely, Google Tag Manager itp.
Clicktale ma mapy cieplne, nagrywanie sesji, analizę konwersji, zaawansowaną analizę itp.
Clicktale nie ma informacji o cenach wymienionych na swojej stronie internetowej. Zamiast tego będziesz musiał skontaktować się z ich zespołami sprzedaży, aby poprosić o demo, a następnie omówić ceny.
8. # Patrzvolution
SeeVolution oferuje bardzo łatwy w użyciu sposób dołączania map ciepła do witryny WordPress. Mają wtyczki do wszystkich popularnych CMS, w tym WordPress. Oprócz łatwej instalacji, oferują również bardzo czysty i ładny pulpit nawigacyjny, który pomaga użytkownikom zrozumieć dane, które widzą.
Heatmapy firmy SeeVolution obejmują kliknięcia, przewijanie, interakcje z myszą i mapy cieplne ruchu. Obejmują one również analizę całej witryny, która daje przegląd wydajności witryny.
SeeVolution oferuje bezpłatny plan na 1000 wizyt ograniczony do 1 witryny. Ich płatne plany zaczynają się od $79 miesięcznie dla domen 2. Oferują również 14-dniowy bezpłatny okres próbny na wszystkich swoich planach.
9. Hotjar
Hotjar to potężny pakiet aplikacji połączonych w jedno narzędzie do analizy i optymalizacji konwersji. Łączy heatmapy, nagrania sesji, lejki, analitykę formularzy, ankiety i ankiety oraz narzędzie rekrutera, aby uzyskać testerów.
Oferują one mapy cieplne klikania, stukania, przewijania i poruszania myszą. Dzięki nagrywaniu sesji i lejkom konwersji możesz wykrywać i naprawiać problemy z użytecznością w swojej witrynie. Pulpit raportowania Hotar jest intuicyjny i łatwy w użyciu.
Ich plany cenowe zaczynają się od $29 miesięcznie za wyświetlenia stron 10,000 i wielkość migawek wizyt 2,000 dla heatmap, formularzy i nagrań. Oferują również ograniczony bezpłatny plan, którego możesz użyć, aby go wypróbować.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepsze narzędzia i wtyczki heatmap dla Twojej witryny WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę 9 najlepszych wtyczek i narzędzi SEO WordPress, z których powinieneś korzystać
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.